mies huora miehille

rahaton10

Elämä levinnyt käsiin, nyt pitäis levittää persettä. onko miehiä jotka maksaisivat pepusta?

28

5098

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matti60v1

      miten olis, nussisitko.............miestä?

    • DI-nyt

      Koko lukion ajan olin kaupungissa alivuokralaisena tutulla pariskunnalla. Naisen lähdettyä aamulla leipomoon töihin. Miies siirtyi minun sänkyyn ja pani minua anukseen. Homma jatkui koko opiskelun ajan. Annoin vuokrarahat naiselle ja mies palautti ne.

      • 8+16

        Jopa oli kuvio. Missäs kunnossa muuten perseesi on nyt? DI-opiskeluthan kestää vuosia...


      • Anonyymi
        8+16 kirjoitti:

        Jopa oli kuvio. Missäs kunnossa muuten perseesi on nyt? DI-opiskeluthan kestää vuosia...

        Suoli lotkottaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suoli lotkottaa

        Niin sulla. Miten tuo lotkottaminen ilmenee kerros nyt.


    • DI-nyt

      Kiitos kysymästä. Ihan kimmoisassa nyt sanoisin. Se oli kyllä lukio ajan, reilut kolme vuotta. Sitten intti ja Otaniemi. Nyt naimisissa ja lapsiakin. En ole noita jutuja oikeastaan tehnyt sen jälkeen. Kai siinä oli se bi-osuus joka on meissä jokaisessa. . Pidin siitä vastaanottajan roolista. Se oli kyllä mukavaa ja nautin siitä. Itse en ollut siinä panijan paikalla. Aina antamassa.

      • Bravooooohhh

        Siinä on rehellisen miehen puhetta. Kyllä sen voi myöntää, jos munaa tykkää, tai on tykännyt ottaa ja kukapa se ihan hetero olisikaan.

        Mitä tarkoittaa, et ole "oikeastaan" tehnyt noita juttuja sen jälkeen? Onko siinä vaihtoehtoja?

        Uteliaisuuttani kysyn, että kuinka se vuokraisäntä sai sut silloin houkuteltua kankkuja levittämään?


    • DI-nyt

      Kun intti alkoi kävin kyllä muutaman kerran pariskunnan luona kylässä. Mutta ilmeisesti en ollut enää kiihoittava teini. Silloin lukioaikaan se oli säännöllistä ja jatkuvaa. Tyydyttävää sanoisin. Kyllä vaihtoehtoja aina on. Päädyin naiseen kun en viitsinyt etsiä miestä. Se oli heppo ratkaisu. Kyllä kumpikin olisi kelvannut.
      -
      Niin se pariskunta. Tunsin ne jo entuudesta. Ne oli yhden meidän sukulaisen tuttuja. Käytiin niiden mökillä uimassa. Huomasin että mies tuijotti minua ja nainen miestään. Menin sinne kylään aina jollain tekosyyllä. Kun se mies oli öljynnyt selkäni tarpeeksi monta kertaa sen kädet rupesivat vaeltamaan kauemmaksi.

    • rahaton10

      peppuni on vielä neitsyt ja olen posliini

      • Anonyymi

        Porsas röh röh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Porsas röh röh

        Niinhän sä sitten olet kun itse noin kerrot. Ja vielä röhkivä buaahaa


    • rahaton10

      peppu korkattu sain hyvät rahat ja pyllyn ja suun täyteen monta kertaa.
      sen jälkeen olen ollut n 50 miehen kanssa rahasta ja aina olen antanut moneen
      kertaan en laske montako kertaa pannaan vaan samalla rahalla saa useamminkin samalla kertaa.Kerran olin 3 miehen kimppana viikonlopun ja en pystynyt viikkoon istumaan. olen nyt täysipäiväinen huora teen tätä niin kauan kuin peppu kestää sekä kyllästyn sperman makuun.

      • Anonyymi

        Huoraamisesta voi tulla elämän tapa. Tulee hetki jolloin se rahan määrä on sivuseikka.
        Itse aloitin joskus peruskoulussa. Ostin pepulla kavereita ja suojelua.
        Lukiossa sain huoraamisella vanhempani antamat vuokrarahat omaan käyttööni.
        Intissä en saanut mitään mutta annoin kyllä. Oliko se huoraamista?
        Intin jälkeen opiskelin ja olin vaihtareiden käytössä. Yhden palattua kotiinsa antoi hän tietoni kahdelle tulevalle.
        Valmistuin, perhe ja lapsia. Ruuhkavuosia.
        Nyt sinkkuna taas markkinoilla. Nyt olen lukiolaispoikien käytössä "opettajana".


      • Anonyymi

        Mulla on kanssa niin sanottu "oviraha". Maksu kun tulee ovesta sisään. Sen jälkeen voi tehdä mitä vain. Aino ehto että tekee. Kun rupeaa liikaa lepäilemään voi lähteä kohti kotia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on kanssa niin sanottu "oviraha". Maksu kun tulee ovesta sisään. Sen jälkeen voi tehdä mitä vain. Aino ehto että tekee. Kun rupeaa liikaa lepäilemään voi lähteä kohti kotia.

        Buaahaa mikä hupiukko Buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Buaahaa mikä hupiukko Buaahaa

        Hähähää mitäs olet hähähää


    • neitsytpeppu

      sama juttu täällä peppuneitsyt nuori mies myy itseään. onko halukkaita maksajia pepusta?

      • kuhakysyn

        Kuinka monta panoa perse kestää neitsyenä?


      • Anonyymi
        kuhakysyn kirjoitti:

        Kuinka monta panoa perse kestää neitsyenä?

        Ei kait ekakerran jälkeen ole neitsyt?
        Ellei sitten valehtele.


      • Anonyymi
        kuhakysyn kirjoitti:

        Kuinka monta panoa perse kestää neitsyenä?

        Niin monta että paska lentää ku varpusparvella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin monta että paska lentää ku varpusparvella

        Mitäs olet jakorasia buaahaa


    • Anonyymi

      Jos on yli 20v täytyy olla häikäisevän komea tai käsittämättömän hyvä seksissä. Mielummin molempia.
      Peniksen pitää olla isohko. Ja kestävä. Mällin maukas.
      Jotta saa rahaa.

      Alle 20v on helppoa saada asiakkaita. Mutta ei siinä rikastu.

      Tärkeintä on kuitenkin että on järki kädessä ja oikeasti käsittää mitä on myymässä.

    • Anonyymi

      En tiedä mutta mutta haluan kyrpää suuhuni ja sisään voin maksaa vähän Satakunta

      • Anonyymi

        Käviskö isopallinen 79v vaari kaupan. Olen hyväkuntoinen alistuva lähinn ä btm


    • Anonyymi

      Men's like s Biden & Trump? Rahaa on takaan sen!

    • Anonyymi

      Mites...jos maksan jutun luonnossa😂

      • Anonyymi

        Onko sulla vaihtorahat.


    • Anonyymi

      Mä annoin 19 vuotiaana muutamia kertoja itseäni naida rahasta ,ei ollut kuin yksi mies mutta joka kerta sain korvauksen ,oli sellanen n50 v yksinäinen poikamies .

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe