ainainen riitely...apua?

sisko pyytää apuu

Toivon et tää on oikees oisiossa mut ongelmana on se et riidellää mun veljenkaa koko ajan siis joskus on päivii jollo ei riidellä eli niiku sillo ku en nää häntä... Riidellää joka ainut päivä ja se saattaa alkaa vaik haarukasta ja päättyy tietokoneesee! Täl riitelyl ei oo mitää rajaa! Onhaa joskus niit hetkii millo ei riiellä ja kaikki on iha hyvin mut pahimmat on sellasii et käyää toisiimme käsiks ja se on oikeesti paha juttu... Hää saatta tukistaa mua, potkii, lyyä, vääntää kättä (kerra melkee murs sen) käy sillee päälle et makaan lattialla ja hää kysyy et "onks selvä? Onks selvä häh?" siia jos esim oon haukkunu häntä ja tää ei oo yks puolista vaa miekii esim lyön häntä ja heittelen tavaroilla koska oon liia heikko eli oon siis 13 ja hää 17 yritän olla välittämättä mut hää sa miu aivot räjähtää
En ees muista kui monta kertaa oon itkeny häne takii... Yks tosi paha juttu on se et hää sanoo et kunpa et ois syntynykkää tai kumpa muuttaisit toiselle puolelle maapalloo, tiiän et hää ei oikeesti tarkota sitä mut se loukkaa tosi paljo.. Ja hää ei oo halannu mua koskaan sillee et muistaisin en muista kertaakaa ku hää ois halannu mua se saa mul kyyneleet silmii et mun oma veli ei oo koskaa halannu mua.. Oon kyl häntä, viimeeks kesäkuus ku hänel oli synttärit ja sillokaa hää ei halannu takas... Mä oon kyllästyny riitelyy haluisin olla sujut hänekaa ja et ei riideltäis joka ainut päivä! Onks mitää neuvoo mite sais ase rauhan? Onnittelut jos jaksoit lukee

0

117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
        Ikävä
        40
        2797
      2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
        Ikävä
        36
        2591
      3. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
        Ikävä
        53
        2564
      4. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
        Maailman menoa
        96
        2114
      5. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
        Ikävä
        40
        1971
      6. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
        Ikävä
        313
        1752
      7. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
        Ikävä
        150
        1526
      8. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
        Ikävä
        73
        1388
      9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
        Ikävä
        23
        1158
      10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
        Ikävä
        27
        1133
      Aihe