ainainen riitely...apua?

sisko pyytää apuu

Toivon et tää on oikees oisiossa mut ongelmana on se et riidellää mun veljenkaa koko ajan siis joskus on päivii jollo ei riidellä eli niiku sillo ku en nää häntä... Riidellää joka ainut päivä ja se saattaa alkaa vaik haarukasta ja päättyy tietokoneesee! Täl riitelyl ei oo mitää rajaa! Onhaa joskus niit hetkii millo ei riiellä ja kaikki on iha hyvin mut pahimmat on sellasii et käyää toisiimme käsiks ja se on oikeesti paha juttu... Hää saatta tukistaa mua, potkii, lyyä, vääntää kättä (kerra melkee murs sen) käy sillee päälle et makaan lattialla ja hää kysyy et "onks selvä? Onks selvä häh?" siia jos esim oon haukkunu häntä ja tää ei oo yks puolista vaa miekii esim lyön häntä ja heittelen tavaroilla koska oon liia heikko eli oon siis 13 ja hää 17 yritän olla välittämättä mut hää sa miu aivot räjähtää
En ees muista kui monta kertaa oon itkeny häne takii... Yks tosi paha juttu on se et hää sanoo et kunpa et ois syntynykkää tai kumpa muuttaisit toiselle puolelle maapalloo, tiiän et hää ei oikeesti tarkota sitä mut se loukkaa tosi paljo.. Ja hää ei oo halannu mua koskaan sillee et muistaisin en muista kertaakaa ku hää ois halannu mua se saa mul kyyneleet silmii et mun oma veli ei oo koskaa halannu mua.. Oon kyl häntä, viimeeks kesäkuus ku hänel oli synttärit ja sillokaa hää ei halannu takas... Mä oon kyllästyny riitelyy haluisin olla sujut hänekaa ja et ei riideltäis joka ainut päivä! Onks mitää neuvoo mite sais ase rauhan? Onnittelut jos jaksoit lukee

0

126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
        Maailman menoa
        192
        5142
      2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
        Maailman menoa
        36
        4533
      3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
        Maailman menoa
        11
        3171
      4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
        Maailman menoa
        263
        3092
      5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
        Maailman menoa
        159
        3012
      6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
        Ikävä
        54
        2568
      7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
        Ikävä
        27