Hiltonin lumppu nakkas Riverin pihalle ja

sylkäs perään.

11

87

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neiti hilton

      Sellaista se on. Raha ei tee onnelliseksi, mutta se tekee riippumattomaksi, riippumattomuus on vapautta ja vapaus on onnea!

      • Mä vihaan Pariisia

        SIIS APUAAAA. Mä siis vaan ihan funtsasin tätä juttuu Riitta Viiperin kautta. APUAAA. Miettikää kuin kova juttu tää on sille ja siis tollee. Siit ei tullu Paris Hiltonin anoppia. Siis tollanen isku voi tiätteks tappaa. Mä ehdotan yt et me perustetaan joku rahasto Riitan selviytymisen takia et voitais kerätä narinkatorilla fyffee sen elämän pelastamiseks. Siis ihan hirvee juttu. Mä oon itkeny jo viis tuntia putkee. Siis mä en enää koskaan mee Pariisiin enkä mihinkää Hiltonin matkustajakotii.


      • Olen saanut.
        Mä vihaan Pariisia kirjoitti:

        SIIS APUAAAA. Mä siis vaan ihan funtsasin tätä juttuu Riitta Viiperin kautta. APUAAA. Miettikää kuin kova juttu tää on sille ja siis tollee. Siit ei tullu Paris Hiltonin anoppia. Siis tollanen isku voi tiätteks tappaa. Mä ehdotan yt et me perustetaan joku rahasto Riitan selviytymisen takia et voitais kerätä narinkatorilla fyffee sen elämän pelastamiseks. Siis ihan hirvee juttu. Mä oon itkeny jo viis tuntia putkee. Siis mä en enää koskaan mee Pariisiin enkä mihinkää Hiltonin matkustajakotii.

        Hotelli Hiltoneissa saattaa saada Parisia. Ei kannata mokata. Pipari on suosiollista


      • uutisten lukija
        Mä vihaan Pariisia kirjoitti:

        SIIS APUAAAA. Mä siis vaan ihan funtsasin tätä juttuu Riitta Viiperin kautta. APUAAA. Miettikää kuin kova juttu tää on sille ja siis tollee. Siit ei tullu Paris Hiltonin anoppia. Siis tollanen isku voi tiätteks tappaa. Mä ehdotan yt et me perustetaan joku rahasto Riitan selviytymisen takia et voitais kerätä narinkatorilla fyffee sen elämän pelastamiseks. Siis ihan hirvee juttu. Mä oon itkeny jo viis tuntia putkee. Siis mä en enää koskaan mee Pariisiin enkä mihinkää Hiltonin matkustajakotii.

        Toivottavast River löytää nätin, sama ikäisen filmitähtösen, niin lakkaan suremasta rahapussin katoamista!


    • 3Timo

      Kiinnostaa kiviäkin!

    • mm00mm

      Parisin perse on levinny tossa kuvassa.

    • näin se yleensä mene

      Tulee vielä se päivä kun Paris on veltto lortto, posket roikkuu ja pakarat on muisto vain. Kuitenkin muijalla on tuolloin vain ehkä 50 mittarissa. Se joutuu rukoilemaan yökerhossa miehiä, että pane mua kiltti. Sinä päivänä tuohon heroiini lorttoon ei kukaan itseään kunnioittava koske metrin kepilläkään.

      • Sjajek

        Ihmettelen, että miks pitää juosta tuonlaisen naisen perässä. Itselläni on ollut useita tyttöystäviä mutta kaikki ovat olleet kauniinpia ja älykkäämpiä kuin tuo Paris.


    • Ei suomiboy osaa.

      Paris yritti opettaa Riverille orin temput. Koulutus kesti vajaa kaksi vuotta ja tulos tuossa. Vaihtoi isompaan mokkamokkulaan.

      Vanha akka vaatii varvin toisensa perään ennen kuin tulee tyydytetyksi. Se on kyltymätön. Leikkii puumaa.

    • Mikä oli...

      ...odotettavissa.

      Yhtä taitoa julkkikset eivät yleensä osaa, ja se on vakiintuminen ja/tai pariuskollisuus.

      • hyvin kävi

        Mahohan tuo paris varmaan jo on.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe