Miksi niin monet vaatevalmistajat ajattelevat että kun vaate on isoa kokoa, sen pitää muistuttaa telttaa? Olen 162/70, hoikka alavartalolta mutta rintaa, hartioita ja hauiksia löytyy, vyötäröllä ylimääräistä. En löydä esim. hyvännäköistä paitapuseroa koska useimmat istuvat mallit ovat hauiksen kohdalta tiukkoja. Teen ruumiillista työtä joten en voi lihaksilleni mitään.
Katsoin tänään alennusmyynnissä vaatteita. Nättejä malleja joista ei yksikään ollu sellainen jonka olisin voinut ostaa. L-koon ohut pitkähihainen oli hihoistaan niin kapea että en saanut käsiä läpi. XL-koossa ei hiha mittaamalla ollut yhtään leveämpi, ainoastaan kainaloiden kohdalta pusero oli pari senttiä leveämpi. Miksi näin?
Telttoja isoille tytöille
3
151
Vastaukset
- paksuhko pertta
Minulla ei ole kovin paljon lihaksia, mutta muuten paksuhkot käsivarret (37 cm), ja olen huomannut saman. Vaikka mahaa on ja se on pahin ongelmakohtani, usein vaate ei siitä kohtaa kinnaa, vaan habasta! Käsittämätöntä. Muuten kyllä löydän välillä ihan kivoja ja naisellisia vaatteita varsinkin kesäisistä pienihihaisista tunikoista, joissa leikkaus on rintojen alla.
- Aloittaja+
Minulla päälläni vaate jossa on leikkaus rinnan alla saa minut näyttämään siltä kuin olisin raskaana. Tyköistuvampi vaate joka näyttää makkarat näyttää hoikentavammalta kuin tunika. En tiedä minkä mallinen vaatteen pitäisi olla että se peittäisi makkarat eikä kiristäisi mistään? Kun en sitä telttaa halua.
- näinon
Niin yks juttu on kans helma mikä pönöttää leveänä ja saa näyttämään entistä leveämmältä. Pukeutumisohjeita kyllä annetaan muttei kukaan valmista sellaisia vaatteita. En ymmärrä niitä rinnanalusleikkauksia vaatteissa kun hoikemmatkin näyttää raskaana olevilta. Jostain rinnanpuolivälistä leikkaus ja pieni rypytys joka antaa vatsalle tilaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192420- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292112Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522099Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti191655Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3841560Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2721371
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm121356- 1301346