Rakastelin vaimoni ystävää ja nyt uhkaa ero!

halkomakirves

Niin kävi. Ymmärtäsin kyl suuttumiset jos oisin tehny sen salaa mut ku tää tapahtu niiku luvalla. Ok, oltii vähän kai siideris kaikki kolme siel mökillä ja naisil tosi hauskaa. Sit vaimo ehdotti et voisinko rakastella sen kaverin kaa kun se ei oo saanu pitkään aikaan.
Kysyin parii, kertaa et ootteko tosissanne. Kyl kuulemma joo.
No sitte me vähän pussailtiin sen ystävän kaa ja kun se kävi aika kuumana jo eikä vaimokaan ollu moksiskaan ni sitte mä panin sitä siinä mökin pirttisohvalla. Ei se varmaan ollu saanu pitkään aikaan ku hirveesti huuti.
Ilta jatku sitte saunomisen ja pikku ryypiskelyn merkeissä niiku pari seuraavaakin päivää ja kaikki oli ohan ok.
Helvetti olikii sitte irti kun tää kaveri lähti kotiinsa.
Vaimo huuti kun hinaaja että pakkoko sitä kaveria oli mennä panemaan!? No ei ehkä pakko mut itepähän pyysvät molemmat. Mitä tuosta meuhkaamaan sen enempää?
Vaimo tuntuu kuitenki vetätäneen porot nokkaan ja nyt se uhkaa erolla. Mitä teen??

23

816

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • silmäsilmästä

      enpä tiiä onko tää tottakaan, mutta jos minun mies pyytäis panemaan kaveriaan niin en panis koska rakastan sitä mitä minulla on eikä oo tarvetta muihin... etköhän sinä eros oo ansainnu

    • Ihme pahvi

      Trolololololololololololololol

    • 14+15

      No joo... kysymys on määrittelyerosta. Sä puhut rakastelusta ja panna olis pitänyt. Mä olen kanssa sen verran kiero akka että ukko saa panna ketä haluaa mutta mä oon ainoa jota rakastellaan. Panemisessa ei ole henkistä tunnelatausta. Rakastelussa on. Tuliko nyt selväksi.

    • nainen nauraa

      Hahah! Vaimos halus susta eroon ja kun ei muuta hyvää syytä keksinyt, niin laitto sut panemaan kaveriaan. Aika tyhmä olit kun suostuit. Usko vaan, sun vaimollasi on toinen mies mutta pääsee kuin koira veräjästä koska teidän ero on sinun syytä. Sä panit vierasta. Ei sun auta kuin antaa vaimon mennä.

    • 19+1

      Ai niin. Tuliko pyydettyä vaimoa mukaan? Mites jälkihuolto. Saiko vaimosi seksiä viikonlopun aikana ja sun huomiotasi? Miten ystävää sun vaimosi on oikeasti tän naisen kanssa? Jokin sulla on mennyt totaalisesti metsään ja oot mokannut kunnolla. On mullakin kavereita joiden kanssa ei ole mitään ongelmia. Tiedän että ne on miehelle kans kavereita eikä niiden välillä oo sen kummempaa. Mun puolesta saavat panna eikä se ole meidän suhteita mihinkään muuttanut. Mutta auta armias jos kyseessä on nainen johon en luota tai pidä niin on piru irti. Heti jos vaistoan vähänkin henkistä virettä siihen suuntaan niin se on homma poikki ja teen sen jälkeen heidän suhteestaan helvetin vaikeaa. Mun neuvo on nyt myöhässä, mutta sä astuit ansaan, otit köyttä ja hirtit itsesi.

    • ei savua ilman tulta

      Ehkä vaimo testasi sua ja uskollisuuttasi kurjasti, havaitsi testin tuloksen - että panet toista ja ero? Alkoholinkäyttö runsaana ei ole hyväksi kenellekään, ihan terveyden vuoksi ja arvioi paremmin tilanteet. Mikä ilme vaimolla oli kun sitä ehdotti? Äänensävy?

      Toki mahdollista että pyrki eroon susta muutenkin ja laittoi panemaan kaveria, tekosyy eroon siten. Ei kannattaisi luvallakaan. Mikä se sellainen ystävä on, joka kykenee kaverin miehen kanssa olemaan vai oletko niin komea. Provoko aloitus on?

      Pariterapiaan? Ellei vaimo ole tosissaan päättänyt erota tai pyri eroon kaikin tavoin. Rakkautta? Aitoa? Teillä? Onko vaimo minkälainen luonteeltaan? Entä miksi sinä olet valmis heti muiden kanssa? Sinkkuna voisit.

    • paas nylkyttäen

      Taas näitä harrastajia.

      Panee vaikka norsua tai hyljettä, jos vaimo pytää. "...njaaa, ihan sama, kyl mä voin..." Mitään eettistä tai rakkauteen liittyvää estettä ei näytä olevan.

      TE ihmiset olette niin ansainneet toisenne.

      Trevlig resa, vaan.

      ps. ai niin - muista kertoa tuo tarina sille ihmiselle, jonka kanssa suunnittelet uutta suhdetta. Siis ENNEN kiintymisvaihetta.

    • Oivoivoi....

      Miksi menit rakastelemaan? Vaikka vaimo ja ystävätär pyysivät, olisi sinun tullut pitää housut jalassa ja rakastella vain vaimosi kanssa. Vaimolle lienee tullut tunne, että sinä panisit vaikka syöttövasikkaa jos sille pukisi hameen ja saisit luvan. Typerys mikä typerys oletkaan.

    • gghhddffssrree

      Ensimmäiseksi tulee mieleen, millaisia nämä ihmiset ovat elämäntyyliltään ja taustoiltaan? Perverssejä, joiden seksuaalisuus on lähtenyt jotenkin lapasesta, kaikki on sallittua, mikään ei kolauta. Ei kaikki ihmiset salli tuollaisia asioita ja tekoja. Miehessä on jokin pilalla, nainen osoitti sen myös miehelle itselleen.

    • Pane sinä Trollia

      Mitä teet? No, panet aina kun käsketään tai herjataan. Mitä sitä nyt enää tossa vaiheessa aivojakaan käyttämään.

    • tmjuhmkji

      Mitä jos mies kysyisi vaimolta vastaantulevasta miehestä, että "panisitko tuota jos saisit", ja vaimo ilahtuisi ja vastaisi, että "tottakai kulta, heti panisin tuota vierasta miestä ja myös tuota kadun toisella puolella kulkevaa, joka on seksikkäimmän näköinen mies, jota olen viimeisen 5 vuoden aikana missään nähnyt. Ja ehkä myös tuota bussikuskia, hänellä on varmaan paljon isompi kuin sinulla ja on varmasti taitavampikin."

      Miltä tuntuisi? Siinä ei ole edes tekoihin edetty, vasta jutustuelun ja teorian astella mennään. Ap sen sijaan ryhtyi heti toimeen vaimon ystävän kanssa???

      • 3+19

        Minä loukkaantuisin jos mies alkaisi ehdotella seksiä kaverinsa kanssa. Koko ajatuskin on kuvottava, että olisin jonkun muun kuin mieheni kanssa. Ei voi rakastaa oikeasti jos pystyy tuosta vaan panemaan ketä sattuu.


      • kaikkieikunnossamieh

        On miehiä, joilla ns. valikoiva päättelykyky. Jos toisen ääneen puolihuolimattomasti (ilman minkäänlaista aikomusta toteuttaa ajatuksen kulkua, saati päättää jotain asiasta), lausuttu hajatelma sopii miehen omiin suunnitelmiin, niin eiku niin tekemään.... ja jos jotain ikävää seuraa, syytetään kaikesta, ilmekkään värähtämättä, tietenkin sitä hajatelman lausujaa, miks menit ääneen ajatteleen, sillä sehän on sama kun että niin sitten tehdään. Silmät päässä pyörien sanotaan, että itsehän sanoit juuri niin.

        Näin kunnon manipulaattori toimii :(


      • 7 + 8
        3+19 kirjoitti:

        Minä loukkaantuisin jos mies alkaisi ehdotella seksiä kaverinsa kanssa. Koko ajatuskin on kuvottava, että olisin jonkun muun kuin mieheni kanssa. Ei voi rakastaa oikeasti jos pystyy tuosta vaan panemaan ketä sattuu.

        "Ei voi rakastaa oikeasti jos pystyy tuosta vaan panemaan ketä sattuu."

        Tuolla määritelmällä maailmassa ei ole yhtään rakkauteen kykenevää miestä.

        Minä määrittelen rakkauden kuitenkin toisin: rakastaa, jos toisen hyvinvointi on tärkeämpää kuin oma hyvinvointi.


      • chicandra
        kaikkieikunnossamieh kirjoitti:

        On miehiä, joilla ns. valikoiva päättelykyky. Jos toisen ääneen puolihuolimattomasti (ilman minkäänlaista aikomusta toteuttaa ajatuksen kulkua, saati päättää jotain asiasta), lausuttu hajatelma sopii miehen omiin suunnitelmiin, niin eiku niin tekemään.... ja jos jotain ikävää seuraa, syytetään kaikesta, ilmekkään värähtämättä, tietenkin sitä hajatelman lausujaa, miks menit ääneen ajatteleen, sillä sehän on sama kun että niin sitten tehdään. Silmät päässä pyörien sanotaan, että itsehän sanoit juuri niin.

        Näin kunnon manipulaattori toimii :(

        Vuoden oon ollu rakkaani kans enkä hyväksyis tuollaista käytöstä kummaltakaan! Oot aika kuvottava ihminen niin minunkin kuin varmaan vaimosikin puolesta. Ainakin itse tiedän sen, että jos toista rakastaa oikeesti, niin miks pitäis tuollaisia kiksejä mennä vetämään toisen kanssa??!! Minä rakastan omaa mussukkaa koko sydämmestä ja tiedän, että kukaan muu ei mulle saa samaa nautintoa


    • en kadu

      Minä sitten menin ja rakastelin vaimon siskoa ja en voi unohtaa sitä. Ihminen tekee tyhmiä tekoja tuon rinnassa pumppaavan elimen takia... Itsepä olen petini pedannut. Lykkyä pyttyyn ap:lle.

      • ulos täältä

        Törkeä on siskokin.

        Jättisin teidän molemmat.
        Pettureita...ahneta, itsekkäitä.


      • Kaikki nähty
        ulos täältä kirjoitti:

        Törkeä on siskokin.

        Jättisin teidän molemmat.
        Pettureita...ahneta, itsekkäitä.

        Elämässä sattuu.Näitäkin.Vanhempana nämä eivät enää järkytä.


      • Kukin tavallaan
        Kaikki nähty kirjoitti:

        Elämässä sattuu.Näitäkin.Vanhempana nämä eivät enää järkytä.

        Niin , koska sydän voi loukkaantua niin vain kerran.

        Sen jälkeen ei ole luottamusta, odotuksia eikä paljon muutakaan.
        Kovettuuhan se sydän vähemmälläkin.

        Eri asia on JOS sydäntä ei ole ollenkaan.
        Sitten sitä voi panna vaikka iloisesti kaikkien mutseja.

        Ja niitähän riittä. Sydämettömiä ihmisiä.
        Enkä mä päästä enää sellaisia lähelleni.
        Miksi päästäisin.
        Täällä ollaan nätisti tai lentää ulos.


      • Kaikki nähty
        Kukin tavallaan kirjoitti:

        Niin , koska sydän voi loukkaantua niin vain kerran.

        Sen jälkeen ei ole luottamusta, odotuksia eikä paljon muutakaan.
        Kovettuuhan se sydän vähemmälläkin.

        Eri asia on JOS sydäntä ei ole ollenkaan.
        Sitten sitä voi panna vaikka iloisesti kaikkien mutseja.

        Ja niitähän riittä. Sydämettömiä ihmisiä.
        Enkä mä päästä enää sellaisia lähelleni.
        Miksi päästäisin.
        Täällä ollaan nätisti tai lentää ulos.

        Tarkoitin, että kun tulee vanhemmaksi, osaa asettua toisten asemaan ja ymmärtää ihmisten teot paremmin. Miksi jokin tapahtui aikoinaan. Ei tarvitse sitä sukuriitaakaan kylvää hautaan asti.
        Oppii myös ymmärtämään, että kahden läheisen teko ei johdu mitenkään siitä, että oma rakkaus tai huolenpito ei olisi riittänyt. Itsessä ei ole mitään vikaa, se päätös on tapahtunut vain näiden kahden toimesta ja siihen ei olisi voinut vaikuttaa. Se voi särkeä sydämen, mutta uskoa oikeaan rakkauteen se ei koskaan vie, jos on oikeasti rakastanut joskus. Kohde vain vaihtuu. Luottamus vastakkaiseen sukupuoleen kärsii, mutta on uskallettava tehdä se tietoinen valinta luottaa seuraavaan ihmiseen. Luottamuksen puute ei ole sen uuden kumppanin syy ja siksi sitä ei saa myöskään häneen kohdistaa.


    • paruar

      Oisit vaan hoidellut molemmat samalla niin kaikille olis tullut hyvä mieli ja sinua ei nyt luokiteltais pervoksi. Olisit päässy normi ryhmäseksin piiriin

    • Anonyymi

      Minua vaimo yllytti panemaan kaveriaan, nyt jakaa pilluaan nuorille ja kertoo mitä tekivät, kiihottui kertomuksestaan kun kolme oli pannutväkisin, vaati minuakin että kuristan ja panen takaa.
      Vaimo ainakin pysyy halukkaana.

    • Anonyymi

      Jos näin olet mennyt nyt tekemään, itseäsi saat syyttää kaikesta. Tuskin huolii sinua enää jatkossa . Lapsia voit käydä välillä katsomassa muuten ei, heippa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      2425
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      86
      2030
    3. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      257
      2016
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1757
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1671
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1639
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1544
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1367
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1331
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1238
    Aihe