Apua tarvitseva!!

Apua tarvitseva!!

Olemme seurustelleet mieheni kanssa reilun vuoden ajan ja noin puoli vuotta olemme asuneet samankaton alla. Olen itse 20v ja mieheni 28v. Mieheni on vieläkin todella huomioiva, hellä, kuunteleva, hän kehuu minua todella usein. Suhteen alussa meillä meni todella ihanasti,ei ollut riitoja eikä muutakaan erimielisyyksiä. Nyt kuitenkin miehestäni on tullut todella mustasukkainen miespuolisista ystävistäni.. Mieheni haukkuu minua mm. epäluotettavaksi lehmäksi, huoraksi sunmuuta jos juttelen ystävilleni taikka käyn heidän kanssaan viettämässä iltaa (seurassa kyllä muitakin naisia kuin minä ja miehenikin sen tietää) Olen aina ollut uskollinen hänelle. Ja hän on aina ollut uskollinen minulle. Olemme jutelleet asiasta monta kertaa ja aina hän on luvannut lopettaa turhan syyllistämisen.. Viime viikkoina tämä on kuitenkin vain pahentunut.. Riitely voi alkaa ihan yhtäkkiä.. Mieheni ei ikinä ole minua lyönyt mutta hän on muuten todella väkivaltainen (saattaa paiskoa minua seinään ym.) En ole uskaltanut kertoa tästä kenellekkään, en edes parhaalle ystävälleni, kun minulta kysytään mustelmistani keksin aina vaan uuden syyn niille. Mitä minun kuuluisi tehdä? Rakastan miestäni ylikaiken, enkä tahtoisi hänelle koskaan mitään pahaa.. Saako väkivaltaisen käytöksen loppumaan? Vai pitäköö rikosilmoitus tehdä?

5

147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oppeliini1

      Tuon miehen väkivalta EI parane vaan pahenee, kuten itsekkin olet huomannut.
      Tuskinpa sinun kohdallasi on "rakkaudesta" kyse tuohon mieheen. Tunteesi on jotain aivan muuta, ei kovin tervettä.

      Olet nuori, teet hirveän vääryyden itsellesi ja yhteiskunnalle jäädessäsi tuon miehen mukiloitavaksi. Sinun velvollisuutesi on olla yhteiskunnan rakentava jäsen. ei sen hyvvksikäyttäjä - joka sinusta melko pian tulisi kun miehesi on tarpeeksi kunnolla pahoinpidellyt sinua - siihen ei mene enää kauan!

      Mutta tuonhan sinä jo tiedätkin joten tarvitset vain ulkopuolisen kehoituksen:
      NYT HETI pakkaamaan laukkusi ja poistu tuon pahoinpitelijän luota niin kauan kuin pippuri kasvaa!

    • kiltti mies.

      Ei saa, eroa hyvän sään aikana ennen kun henki lähtee. Et tarvii tuollasta pas.kaa miestä.

    • Hei

      Myötätuntoa sulle, tilanteesi ei näytä kovin hyvältä. Mutta ehkä sinun on hyvä kysyä itseltäsi, haluatko elää tällaisen miehen kanssa. Toinen ihminen ei pysty muuttamaan toista väkivallattomaksi. Väkivaltaisuudesta voi päästä eroon, mutta se vaatii ihmiseltä itseltään vahvaa sitoutumista väkivallattomuuteen ja usein ulkopuolista apua.

      Olet saanut neuvoja lähteä. Voi olla, että se todella olisi viisasta. Mutta ymmärrän kyllä lähtemisen vaikeuden. Sinun olisi hyvä keskustella elämästäsi jonkun luotettavan ihmisen kanssa. Ehkä voisit aloittaa kertomalla asiasta parhaalle ystävällesi. Joskus rakkaus vaatii myös vahvuutta ja sitä, että selkeästi osoittaa, mikä ei todellakaan käy.

      Päivi-pappi Hämeestä

    • ...

      Jos tiedät tämän miehen entisten kumppanien nimet, niin he mahdollisesti kertovat samantyyppistä tarinaa kuin nyt omasi on.

    • mars mars.

      Et sinä täältä mitään apua saa. Mene sossuun tai poliisille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      87
      4698
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      134
      4223
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      36
      2795
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      213
      1835
    5. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      37
      1367
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      1339
    7. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1316
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      67
      1278
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1243
    10. Seiska: Konsta Hietanen ja Aami-rakas iltamenoissa - Salkkareista Aami täräyttää: "Sarja oli..."

      Konsta Hietanen jätti Salatut elämät -draamasarjan tänä syksynä. Konstaa kyllä kaivataan vieläkin Salkkareissa! Lue li
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1222
    Aihe