Miehet hoi !
Miltä tuntuu kun naistenhaulla tulee hitaille hakemaan keskivartalolihava menopaussinen siiderivalas ?
Kertokaa omista tunnelmista.
Tähän säikeeseen vain miesten kommentteja. Kiitos !
Keskivartalolihava menopaussinen siiderivalas
31
603
Vastaukset
- Ville.
Koolla ei ole väliä, jos nainen on hyvä tanssimaan.
- Reino.
"Sakke Turusta
eilen 23:59
Miehet hoi !"
Ainakin kiinnitin ensimmäisenä sinussa
huomion siihen että availet silloin
tällöin näitä ketjuja joissa esiintyy
näitä siiderivalas käsitteitä.
Tämä on sinulle jonkinlainen, en oikein
ole varma, trauma, tai joku sellainen. Nämä
kallonkutistus hommat kun ei oikein ole ominta
alaa. Tai sitten muisti ongelma, samoja vitsejä
moneenkertaan. - Lasse 44
Pitää paikkansa.
- Tahdonvoimaa
"Miltä tuntuu kun"
Ikävältähän tuo tuntuu...
Naisen rumuuden vielä sulattaa tansseissa, koska kasvoille ei ihan helposti voi itse mitään.
Vaan jos syö liikaa suruunsa, päästää painon karkaamaan jne. jne. eikä osaa/pysty sanomaan itselleen "EI". Niin sitä en sulata, enkä tällaista siiderivalasta arvosta.
Tämä oli siis vain minun pieni mitätön mielipiteeni.- Tanssiainen
"Vaan jos syö liikaa suruunsa, päästää painon karkaamaan jne. jne. eikä osaa/pysty sanomaan itselleen "EI". Niin sitä en sulata, enkä tällaista siiderivalasta arvosta."
Jos olisin epäinhimillinen ihminen, jollaisen vastauksen ehkä tarvitsisit, niin toivoisin sinulle nyt runsaasti suruja. Mutta en toivo, koska ne raskaimmat surut tulevat aina toisten ihmisten kautta.
Ehkä sinä olet tunteeton, eikä sinuun koske mikään. Ehkä olet totaalisen epäinhimillinen.
Itselläni on samansuuntaista ajattelua liiasta syömisestä, mutta jätän sen varan, että en ymmärrä kaikkea. Mitä muuta sinä haluaisit poistaa ympäriltäsi kuin ylipainoiset? Vastaa aivan avoimesti vain, emmehän tunne sinua.
Suomi24:stä poistaisit naiset, kaikkialta lihavat, entä vielä? - Tahdonvoimaa
Tanssiainen kirjoitti:
"Vaan jos syö liikaa suruunsa, päästää painon karkaamaan jne. jne. eikä osaa/pysty sanomaan itselleen "EI". Niin sitä en sulata, enkä tällaista siiderivalasta arvosta."
Jos olisin epäinhimillinen ihminen, jollaisen vastauksen ehkä tarvitsisit, niin toivoisin sinulle nyt runsaasti suruja. Mutta en toivo, koska ne raskaimmat surut tulevat aina toisten ihmisten kautta.
Ehkä sinä olet tunteeton, eikä sinuun koske mikään. Ehkä olet totaalisen epäinhimillinen.
Itselläni on samansuuntaista ajattelua liiasta syömisestä, mutta jätän sen varan, että en ymmärrä kaikkea. Mitä muuta sinä haluaisit poistaa ympäriltäsi kuin ylipainoiset? Vastaa aivan avoimesti vain, emmehän tunne sinua.
Suomi24:stä poistaisit naiset, kaikkialta lihavat, entä vielä?Kuules nyt Tanssiainen.
Älä pistä omia sanojajasi suuhuni. En ole poistamasta ylipainoisia maailmasta...
Voisin kirjoittaa pitkäänkin vaan en nyt jaksa vääntää.
Sanoin etten arvosta heitä (tässä mainittuja SV).
En arvosta myöskään heikomman hakkaajia, varkaita, raiskaajia, murhaajia jne. jne. jne. Että anna olla, jos et "ymmärrä kaikkea". - Tanssiainen
Tahdonvoimaa kirjoitti:
Kuules nyt Tanssiainen.
Älä pistä omia sanojajasi suuhuni. En ole poistamasta ylipainoisia maailmasta...
Voisin kirjoittaa pitkäänkin vaan en nyt jaksa vääntää.
Sanoin etten arvosta heitä (tässä mainittuja SV).
En arvosta myöskään heikomman hakkaajia, varkaita, raiskaajia, murhaajia jne. jne. jne. Että anna olla, jos et "ymmärrä kaikkea".Kuule sinä Tahdonvoimaa. Sanoit, ettet arvosta niitä, joita nimittelet SVksi. Tunnetko kaikki muut keitä haet tanssimaan kun tiedät, että heitä arvostat? Antamastasi selvityksestä saa sen käsityksen, että arvostat noita luettelosi tyyppejä enemmän kuin lihavaa, kunhan he ovat vain hoikkia.
En tällaista hullua keskustelua kävisi, mutta sinun SV öykkäröintisi pistää silmään. Voi vain toivoa, etteivät tarkoittamasi henkilöt lue täällä noita herjojasi.
"tähän säikeeseen vain miesten kommenteja"
Sorrysorry vaan...
Miehet kuitenkin johtavat Suomessakin ylipainoisuudessa! Juujuuu ja kesä ja se pukeutuminen niin naisilla kuin miehilläkin......- seinäruusu
hmm, valaathan on hyviä tanssimaan.. tai ainakin hyvin oppivaisia. Mitä oon luonto-ohjelmia katsonut..
- Reino...
"Sakke Turusta
eilen 23:59
Miehet hoi !"
Ainakin kiinnitin ensimmäisenä sinussa
huomion siihen että availet silloin
tällöin näitä ketjuja joissa esiintyy
näitä siiderivalas käsitteitä.
Tämä on sinulle jonkinlainen, en oikein
ole varma, trauma, tai joku sellainen. Nämä
kallonkutistus hommat kun ei oikein ole ominta
alaa. Tai sitten muisti ongelma, samoja vitsejä
moneenkertaan.
- normiseppo
55v hapsutukkainen Siiderivalasnainen:"lähetkö tanssimaan"
Minä: Ei kiitos, nyt on sovittuna nämä tanssit erään toisen kanssa"
55v hapsutukkainen Siiderivalasnainen:" HEI OSAAAN MÄ TANSSIA!!!"
Minä: ?
Sillä ei ole oikastaan mitään väliä osaako SV tanssia vai ei. Läheisyys tuntuisi epämiellyttävältä ja älykkyys ei vaikuta niin suurelta, että tajuasi vihjettäni olla hakematta, koska aina tulee pakit.- Tanssiainen
Ehkä juuri siksi hakeekin sinua. Tiedätkö, voiko tanssietiketin mukaan kieltäytyä tanssimasta, jos toinen lihava tai tyhmän oloinen tai jompaa kumpaa? Miksi sinulla on erioikeuksia, kun minullakaan ei ole. Tuolla toisessa ketjussa kerrotaan joukkokostosta miesten taholta, kun joku on jossain kursseilla kieltäytynyt tanssimasta jonkun kanssa. Haloo! Onko ketään kotona!
- samamiekko
Tanssiainen kirjoitti:
Ehkä juuri siksi hakeekin sinua. Tiedätkö, voiko tanssietiketin mukaan kieltäytyä tanssimasta, jos toinen lihava tai tyhmän oloinen tai jompaa kumpaa? Miksi sinulla on erioikeuksia, kun minullakaan ei ole. Tuolla toisessa ketjussa kerrotaan joukkokostosta miesten taholta, kun joku on jossain kursseilla kieltäytynyt tanssimasta jonkun kanssa. Haloo! Onko ketään kotona!
Ei minulla ole mitään velvollisuutta tanssia kenenkään kanssa. :D
Aina olen tanssinut vain sellaisten kanssa jotka miellyttää. Joskus tulee jostain ihme syystä lähdettyä jonun kammotuksen kanssa lattialle ja aina se kaduttaa jo yhden askeleen jälkeen.
Tanssietiketti? Voi vittu, et kai usko mihinkään tuollaiseen satuiluun itsekään?
- Pullukka 55
Olen ylensyönyt nainen ja tykkään syödä, enkä sitä lopeta. Myös tanssia haluan. Haen itseäni hoikempia miehiä naishaulla. En tykkää tanssia kaljamahamiesten kanssa vaan m-kokoisten. Heistä joku saattaa innostua lihavasta naisesta myös seuranhakumielessä. Minut tunnistaa käsilaukusta, josta en luovu tanssinkaan ajaksi.
- lahje pullistelee
Niinhän siinä käy et alakerta herää haluihin ja mulla sit seisoooooooooooo !
- Ei se tunnu
Ei tunnu miltään! Tansseissa mies voi mennä naisen lähelle yleensä ilman pelkoa vaatimuksesta välittömään sukupuoliaktiin: yllättävää kyllä, mutta mitä kokeneempi mies tanssillisestikin on, sitä useammin hän alkaa tuumia, eikö nainen tosiaankaan keksi mitään muuta tekemistä kuin sitä tai siihen tähtäävää tekemistä hänen kanssaan. Juuri tämän takia monet kokeneet miehet karistavat tanssipaikan mahdolliset perunajauhopölyt ja kahvinporot tanssikengistään hyvissä ajoin ennen viimeisiä valsseja. Jatkuva jyystäminen alkaa ennenpitkää tuntua miehen työltä ja vapaa-aikaakaan ei juurikaan jää. Tietysti uusi temppu tai uusi ympäristö saa miehenkin suorastaan liekkeihin, mutta ne on äkkiä kaikki näkötornitkin tässä mielessä koluttu: kun on yhden kokenut, niin on kokenut saman tien kaikki eikä uutuudenviehätystäkään enää ole, vaikka seuraava näkötorni olisi erivärinenkin.
- tangon huumaa
"Miltä tuntuu kun naistenhaulla tulee hitaille hakemaan keskivartalolihava menopaussinen siiderivalas ?
Kertokaa omista tunnelmista."
Jos tarkoitat "siiderivalaalla" naista, ettet vaan itseäsi tai muita miehiä.
Näitä pyöreenpiä Daameja, en itse juuri hae, tai riippuu tilanteesta.
Ensinnäkin olen varattu ja nämä pyöreät naiset kiihottaa minua.
Naisten haulla kun ne hakee, on vaan oltava tosi cooli.
Se vaan ei ole kovin helppoa, kun pehmeet muodot ja iso rintavarustus painautuu miestä vasten. Vielä jos naisella on kauniit kasvot, siinä voi toi Avokki hetkes unohtua.
Minun onnekseni nämä pyöreämmät naiset eivät juuri hinkaa, kiusaa eikä lähentele isku mielessä. Niille riittä yleensä pelkkä tanssi.
Onko ketjun aloittajalla "Sakke Turusta" samoja vaikeuksia, kun niin haikailet monessa ketjussa pyöreitä naisia?
Anna nykyiselle naisellesi pakit ja iske mieleineen Lyyli. Ei tarvi sen jälkeen olla kateelleinen näille miehille joilla sattuu oleen pyöreä Vaimo. - =))
Vaivat on monet sano lääkäri.
- hoikka mies
Tulee sellainen olo, että pitikö tuon juuri nyt tulla hakemaan.
- Sininen taivas
Yleensä käännän katseen pois päin. Fiksuimmat ymmärtävät silloin olla hakematta.
Otan muutaman askeleen sivulle tai taakse. Useimmat ymmärtävät, osa seuraa perässä, näille pitää sitten vain sanoa. Ei kiitos. Suurin osa oppii yhdestä kerrasta. - afdggds
Jo on varaa valkata.
- m-kokoinen
Lähden tanssimaan Jos ilmeet ja eleet ei saa hakijaa vaihtamaan kohdetta.
Tanssit perusvoxia alimmalla tasolla sanattomana, joten hakija ei ehkä enää uudelleen lähesty. Isot lähestyköön aina samankokoisia. Myös läskimiehet jättäköön hakematta hoikkia naisia.- tanssimassa
"Myös läskimiehet jättäköön hakematta hoikkia naisia."
Tästä pojo.
Tietysti vois ajatella samalla.
Nuoret hakis vain nuoria, sinkut sinkkuja, varatut varattuja, karanneet karanneita ja vain tanssimaan tulleet vain tanssimassa olevia.
Tosin, näin tanssimisesta puuttuu täysin se "tanssinilo"
Ainoastaan sinkuille tämä olis hyvä tyyli.
- voi taivas
Kaikkihan sais haluamansa tanssiparin ?
- tanssimassa
Niin se helpottas hakua, ainut ettei "tanssimassa" oleva voiskaan hakea esim. naapurin rouvaa vaikka mielelllään sitä tanssittas.
Milläs löydät haluamasi?
Kaikilla tarvis olla joku mistä tunnistaa mihin kategoriaan kuuluu.
Näille "karanneille" se vois olla huono. Vaimon tai Herran vois joku tuttu tunnistaa ja kertoo puolisolle "Sielä sinun Aviopuoliso tanssitti karkurin paita päällä toista karkuria."
Yritän tanssittaa sewn verran reippaamin että saisi rasvanpoltto liikuntaa.
- Hoikkaa pitkää naist
Kiitos ei,minä en lähde tanssimaan valaankanssa .
Seisokki katoaa ja surkastuu lopullisesti ajatuksesta . - Menopauss
En käy nk. "tanssimassa" paritansseja, koska en halua tulla arvostelluksi ulkoisen olemukseni tai tanssitaidottomuuteni mukaan. Sen sijaan nautin jorata yksin kotona. Parasta dancemusiikkia on trance, house ym. , mihin ei tarvita ns. partneria.
En välitä liioin siideristä. Liian litkua makuuni. Kunnon viski ja konjakki menee. Juon kun huvittaa ja olen juomatta kun huvittaa. Olen lihonut 3 kiloa ja painan miltei 65 kiloa, mutta helteiden loputtua karistan nuo ylikilot pois. - Hmm...
Tuo Turun mulkvisti ( luultavasti vielä vasenkätinen )
voisi vaihtaa harrastusta, koska ei ymmärrä ilmeisesti
tanssiharrastuksesta eikä tanssietiketistä tuon taivaallista.
Kuka tahansa kestää yhden tanssin kenen tahansa kanssa,
jos tämä osaa tanssia eikä ole kännissä.
Joskus näkee näitä tuppikulleja jotka antavat pakkeja naisille.
Pääsääntöisesti nyrkillä tapettavan näköisiä.
Näen punaista.
Ehdotuksia millä nämä luonnevikaiset saisi vaihtamaan
harrastusta/pysymään poissa ?- tangon huumaa
Tämä "Turun mulkvisti" on varmaan sama henkilö kuin "Tampereen pilkkimies" tai joku sinne päin.(kirjoitteli tänne viime talvena)
Ei se tajua täältä pois pysyä, mutta on sentään nikkiä vaihtanut, tuskin silti muuttanut äitinsä hoivista mininkään, vaikka nikki antaákin semmoisen kuvan.
"Ehdotuksia millä nämä luonnevikaiset saisi vaihtamaan
harrastusta/pysymään poissa ?"
Kannattaskohan naisten läimästä korville näistä "pakeista." - Tanssiainen
tangon huumaa kirjoitti:
Tämä "Turun mulkvisti" on varmaan sama henkilö kuin "Tampereen pilkkimies" tai joku sinne päin.(kirjoitteli tänne viime talvena)
Ei se tajua täältä pois pysyä, mutta on sentään nikkiä vaihtanut, tuskin silti muuttanut äitinsä hoivista mininkään, vaikka nikki antaákin semmoisen kuvan.
"Ehdotuksia millä nämä luonnevikaiset saisi vaihtamaan
harrastusta/pysymään poissa ?"
Kannattaskohan naisten läimästä korville näistä "pakeista."Luultavasti jonkinlainen persoonallisuushäiriöinen on. Toisten haukkuminen oman surkean itsetunnon ylläpitämiseksi on välttämättömyys, muuten ei pysty hengittämään.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924557
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?723567Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1272891Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1152595Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1292504- 422095
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282037Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2251800Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91687- 291648