Sinkkukori

enemmän kontakteja!

Meidän kaupassa ei ole sinkkukoreja, mutta jotain muuta on. Mansikkaa ja kermavaahtoa. Olimme kaverin kanssa kaupassa ja yksin ei tule miehille heitettyä ikinä läppää. Kaverini on sen verran hullutteleva, että meni yhdelle komealle miehelle näyttämään kuvani facesta ja kysy et kiinnostasko tommonen seura. Mies vastas, että häh.. mikäs juttu tää on? Ihmeteli, mutta kaveri heitti vaan, et on jotain muutakin korissa jo, et lähetkö. Mies vilkas koria ja kysy et nyt hetikö? No jos oot vapaa, sano kaveri? Onhan hän, tää tuli nyt niin äkkiä. Ei muuta kuin ala tulla, kyl se antaa sulle ja tässä ollaa vaa miestä etsitty. Sitte oli mun vuoro, ettiä sille mies. Näin miehen kadulla ja menin sen luo, ja samanlailla näytin kaverin kuvan facessa. Sanoin et toi on vapaa ja sitä kiinnostaisi sun kans touhuta kaikkea kivaa. Mies oli mukana aika nopeasti jutuissaan ja kiinnostui kun imeskelin tikkaria. Olipas vaikeaa! Tiedoksi vain, omalta kohdalta ei ihan menny suunnitelmien mukaan, mutta kaverilla meni ja on yhdessä jo 3kk olleet.

Oikeesti mietin et mitä välii jos mies ei kiinnostukaan, eihän se nyt kaikista voikaan olla kiinnostunu.

5

401

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jagdpanther

Jos tuo oikeasti on totta niin voi ristus... Oli niin kaheli tarina että saattas olla jopa totta.

• huora tapettiin

Mies paljastui mielisairaaksi narsistiksi.

Ja ystäväsi oli huora.

Mies tappoi hänet väkivaltaisesti koska oli mustasukkainen.

Sen pituinen se.

• Mari38

Kaupassa iskeminen kannattaa, näkee helposti minkälaista elämää mies elää. Jos se ostaa aina vain hyviä ruokia ja näyttää hyvältä, niin eipä tartte ihmetellä. Kokkeihin törmää helposti kaupassa. Itse olen ajatunut juttusille kahden kanssa. Yllättäen aiheena ruoka. Itse jos ei ole huonommasta päästä ja sanoo olevansa kiinnostunut sapuskan äärellä, niin kyllä mies sen ainakin tajuaa heti mikä on meininki vaikkei muuta tajuakaan.

• StadinLeela

Stockalla on helppo ollu heittäytyy jutteleen ainakin. Samaa oon suositellu kavereille jotka asuu ns. maalaiskunnissa eikä oikein muuten tunnu seuraa löytyvän. Kyllä sen ruokakorista näkee miten mies elää. Jos jatkuvasti on kunnon ruokia korissa ja mies näyttää hyvältä vähänkään, niin kiinni kannattaa iskee. nim. kokemusta omaava. Pienellä hymyllä voi alottaa ja alkaa vaan keskusteleen, mitä laittas tänään, oisko vinkkejä. Jos mies käy juttelemaan ja kysyy et tarviiko olla useemmallekin ihmiselle, niin siitä sitte kiinni vaan juttuihin. Huudatat takasin vain kysellen ja sanoen et jos haluut tietää lisää niin tuu ottaan selvää. Siinä heti vaihtaa numeroita, jos ei muuten uskallus riitä. Jos ei numeroa saa, niin menee menee hyvä mies ja hyvä huudatus hukkaan. Et se on vähintään saatava et juttua vois tulla.

• no siis aina kannattaa yrittää, ja on ihan turha pelätä nolostumista, se on pieni paha sen rinnalla, jos oikeasti tapaa hyvän tyypin.
      Hauska tarina, ja olis kiva jos enemmänkin ihmiset uskaltaisi heittäytyä :) Ei ne muut ihmiset oikeasti ole niin pelottavia... ja jos itse ostaa kaupasta jotain erikoista, ja kerrankin näkee jonkun muun ostavan samaa niin pakostihan elämässä on edes jotain yhteistä. Miksei siitä voisi alkaa jutustella?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      130
      3026
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      223
      2961
    3. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      79
      1896
    4. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      77
      1539
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      238
      1403
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      48
      1138
    7. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      1031
    8. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      950
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      48
      880
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      6
      863
    Aihe