Sinkkukori

enemmän kontakteja!

Meidän kaupassa ei ole sinkkukoreja, mutta jotain muuta on. Mansikkaa ja kermavaahtoa. Olimme kaverin kanssa kaupassa ja yksin ei tule miehille heitettyä ikinä läppää. Kaverini on sen verran hullutteleva, että meni yhdelle komealle miehelle näyttämään kuvani facesta ja kysy et kiinnostasko tommonen seura. Mies vastas, että häh.. mikäs juttu tää on? Ihmeteli, mutta kaveri heitti vaan, et on jotain muutakin korissa jo, et lähetkö. Mies vilkas koria ja kysy et nyt hetikö? No jos oot vapaa, sano kaveri? Onhan hän, tää tuli nyt niin äkkiä. Ei muuta kuin ala tulla, kyl se antaa sulle ja tässä ollaa vaa miestä etsitty. Sitte oli mun vuoro, ettiä sille mies. Näin miehen kadulla ja menin sen luo, ja samanlailla näytin kaverin kuvan facessa. Sanoin et toi on vapaa ja sitä kiinnostaisi sun kans touhuta kaikkea kivaa. Mies oli mukana aika nopeasti jutuissaan ja kiinnostui kun imeskelin tikkaria. Olipas vaikeaa! Tiedoksi vain, omalta kohdalta ei ihan menny suunnitelmien mukaan, mutta kaverilla meni ja on yhdessä jo 3kk olleet.

Oikeesti mietin et mitä välii jos mies ei kiinnostukaan, eihän se nyt kaikista voikaan olla kiinnostunu.

5

344

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jagdpanther

      Jos tuo oikeasti on totta niin voi ristus... Oli niin kaheli tarina että saattas olla jopa totta.

    • huora tapettiin

      Mies paljastui mielisairaaksi narsistiksi.

      Ja ystäväsi oli huora.

      Mies tappoi hänet väkivaltaisesti koska oli mustasukkainen.

      Sen pituinen se.

    • Mari38

      Kaupassa iskeminen kannattaa, näkee helposti minkälaista elämää mies elää. Jos se ostaa aina vain hyviä ruokia ja näyttää hyvältä, niin eipä tartte ihmetellä. Kokkeihin törmää helposti kaupassa. Itse olen ajatunut juttusille kahden kanssa. Yllättäen aiheena ruoka. Itse jos ei ole huonommasta päästä ja sanoo olevansa kiinnostunut sapuskan äärellä, niin kyllä mies sen ainakin tajuaa heti mikä on meininki vaikkei muuta tajuakaan.

      • StadinLeela

        Stockalla on helppo ollu heittäytyy jutteleen ainakin. Samaa oon suositellu kavereille jotka asuu ns. maalaiskunnissa eikä oikein muuten tunnu seuraa löytyvän. Kyllä sen ruokakorista näkee miten mies elää. Jos jatkuvasti on kunnon ruokia korissa ja mies näyttää hyvältä vähänkään, niin kiinni kannattaa iskee. nim. kokemusta omaava. Pienellä hymyllä voi alottaa ja alkaa vaan keskusteleen, mitä laittas tänään, oisko vinkkejä. Jos mies käy juttelemaan ja kysyy et tarviiko olla useemmallekin ihmiselle, niin siitä sitte kiinni vaan juttuihin. Huudatat takasin vain kysellen ja sanoen et jos haluut tietää lisää niin tuu ottaan selvää. Siinä heti vaihtaa numeroita, jos ei muuten uskallus riitä. Jos ei numeroa saa, niin menee menee hyvä mies ja hyvä huudatus hukkaan. Et se on vähintään saatava et juttua vois tulla.


    • no siis aina kannattaa yrittää, ja on ihan turha pelätä nolostumista, se on pieni paha sen rinnalla, jos oikeasti tapaa hyvän tyypin.
      Hauska tarina, ja olis kiva jos enemmänkin ihmiset uskaltaisi heittäytyä :) Ei ne muut ihmiset oikeasti ole niin pelottavia... ja jos itse ostaa kaupasta jotain erikoista, ja kerrankin näkee jonkun muun ostavan samaa niin pakostihan elämässä on edes jotain yhteistä. Miksei siitä voisi alkaa jutustella?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      452
      3284
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      411
      2909
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      127
      2789
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2162
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      1990
    6. 176
      1390
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1337
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1216
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      77
      1181
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1030
    Aihe