Himo varattua vanhempaa naista ja srk:n työntekijää kohtaan

KelläOnniOn

Siinäpä se tulikin.

Tuntenu himoa ja palavaa ihastumista jo vuosia naista kohtaan, joka on mua väh.15 vuotta vanhempi, srk:n työntekijä ja naimisissa. Tää tunne ei vaan oo menny pois, vaikka väli-ihastuksia ollut muihinkin omaan ikäisiini... Kun katseet kohtaavat, niin aina sieltä nousee uudestaan ja uudestaan jotain suurta...

Mä tiän, tässä oo mitään järkee... onko kohtalotovereita? Miten pääsette yli tämmösestä? Mä aina luulen pääseeni, kun taas vaan näenkin hänet seuraavan kerran ja taas mennään... katseita saan takaisinkin, ja ne sekoittaa mua... onko niissä jotain ja vaikka oliskin, mitäs sille mahtaa? Ei me mitään tehdä varmaan kuitenkaan koskaan. Mutta tää häiritsee välillä, vaikka onkin ihanat tunteet kun hänet saan nähdä ja katsoa häntä syvälle silmiin... vähän muuallekin. Aaaaahhh!!

7

248

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Röllipeikko

Vanhemmat naiset on... kauniita ja kypsiä!

• himos1

Mulla on sama tilanne, olen ihastunut seurakuntamme kanttoriin. Ihana, sexy kypsä nainen, pukeutuu usein tiukkoihin mustiin housuihin. Saan usein kovan seisokin nähdessäni upean pepun pyörväni pianotuolilla. Joskus on pitänyt käydä päästämässä paineet pois miesten wc:ssä. Vartalo muutenkin sellainen, että lihan himo on aivan kauhea!

• 567n

kateeksi käy pappeja, jotka saa kaitsea srk:nsexyjä naistyöntekijöitä..

• cac

Hankala tilanne Onnilla...

• rohkea1

Miksi et kysy, josko saisit helpotusta tuskaasi?

• uun

Ymmärrän viestin aloittajan tilannetta. Lähellä on, mutta silti niin kaukana...

• joonas3

Kuudes käsky ei ole ihan niin tiukka nykypäivänä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      48
      1240
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      13
      965
    3. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      93
      957
    4. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      37
      648
    5. Ajatuksia

Mitä ajatuksia hän herättää tänään?
      Ikävä
      73
      635
    6. Katse

Miltä se tuntuu, kun hän katsoo sinua?
      Ikävä
      26
      441
    7. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      53
      420
    8. Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?

Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h
      Ikävä
      30
      413
    9. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      23
      407
    10. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      15
      389
    Aihe