Eli miten on, pitääkö miehet suutelusta?
Vastaukset 9
- pusuhuulet.
Toki päästä varpaisiin.
- suomursu
Riippuu kuule ihan siitä kuka on suutelemassa.
- suudelman kera
Jokainen rakastaa suukottelua, mutta oman kokemukseni mukaan suurin osa miehistä ei pidä tai edes osaa suudella.
- Otos?
Montakos miestä/naista olet kokeillut?
Ollakseen noinkin varma, pitää kokemusta olla vähintään sadoista.
- frenchkisses
En ole aikaisemmin juurikaan välittänyt suutelusta, exäni ei siitä välittänyt, joskus harvoin suukko poskelle tmv
Eron jälkeen tapasin miehen joka on aivan uskomaton suutelija...omakin mielipiteeni suutelusta muuttui kertaheitolla...mutta taitolaji sekin :-) - Basili vaara kai :(
En tiijä muista mut tota oon koettant opettaa. Enne ei sietäny, pelkäs kai basiliskoja mut nyt jo vähä mut ku ei ikinä ite ens :(
- Tasan ei käy...
Pitäisin kyllä, jos vain olisi joku jota suudella, olen naimisissa naisen kanssa jotka ei pidä suutelusta, eikä kyllä mistään muistakaan hellyyden osoituksista, valitettavasti.
- muiskis1
Tietenkin.
- oivoi6
Itse ainakin tykkään suudella naisen ylä sekä alapäätä ;) Nammmmmm...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493