tästä erosta en kyllä selviä... :(

nita3

Oltiin yhdessä 1,5 vuotta....ei paljon monelle mutta hän oli minulle" se oikea"...toista samanlaista en tule löytämään enää....enkä haluakkaan.

Tämän jälkeen en enää ikinä avaa sydäntäni kenellekkään, enkä harrasta seksiä enää ikinä,kenenkään kanssa...tämä "elämä" oli nyt tässä...hengissä kyllä nipin napin pysyy mutta taidan olla koko loppuelämäni vaik kävelevä zombi. :(

4

217

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ottaa aikansa

      Et ole. Muutama vuosi siihen selviämiseen menee, mutta elämä ei ole enää sen jälkeen samanlainen.

    • Suhteellista

      Tiedän tuon tunteen "siitä oikeasta" erotessa, olen kokenut saman ja nähnyt sen tapahtuvan kavereillakin. Todella ajattelin pian eron jälkeen, että se epäkypsä pojan koltiainen, joka ei ottanut vastuuta mistään, olisi ollut se oikea...

      Mikä ihme siinä ajattelussa on?? Kuitenkin eroon johtavat syyt on yleensä isoja ja muhineet jo pitkään, silti eron koittaessa jossain vaiheessa miehestä tulee yhtäkkiä se ainoa oikea.

      Kai tuollaisia ajatuksia tulee, kun eroaminen on lähtökohtaisesti epävarma ja vaikea tilanne, jossa ei vain tiedä mitä pitäisi tehdä. (?)

    • sossuntäti

      Joo,nyt tuntuu maailma kaatuvan, muttei se kaadu. Kun menee muutama vuosi niin sua jo naurattaa. Ja kun laitetaan 20v (jos vielä tunnet hänet) niin saattaapi olla että olet todella kiitollinen että suhde silloin aikanaan loppui.

      Nokka kohti uutta ja ryhti suoraksi. Ei elämä siihen kaadu jos parisuhde päättyy.

      Puhun kokoemuksesta.

    • ,-.-,,-.,.-,-.,.-,.-

      juu itsekin joskus kuvittelin noin, mutta jälkeenpäin tilannetta objektiivisemmin katsottuna mies oli niin väärä minulle ja olisin ollut hyvin onneton tulevaisuudessa, jos hän ei olisi jättänyt minua.

      nykyään olen naimisissa aivan ihanan miehen kanssa enkä vaihtaisi häntä keneenkään

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2860
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2420
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2200
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      2002
    5. 171
      1842
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1836
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1787
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1736
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1529
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe