Kehonrakentajan kalorimäärät päivässä

Ei maistu tarpeeksi

Elikkäs, jos haluaa kehonrakennuksesta tehokasta ja tuloksia antavaa on esim. miehen painoa 70kg syötävä 3000Kcal päivä, ..75kg syötävä 3250Kcal päivä, ..80kg syötävä 3500Kcal päivä jne. Mikäs tässä on normaali siirtymäaika, että jaksaa, pystyy, haluaa, on nälkä syödä tuo määrä?

Tarkoitan, jos on treenannut vasta jonkinaikaa, niin kauan menee, että pystyy syömään vaaditut kalorit? Mulla muuten kevyt duuni ja ei paljon fyysistä kulutusta bodauksen ulkopuolella ja itse treeniä puolivuotta nyt takana 4 kertaa viikossa kunnon ohjelman kanssa, mutta syömis puoli on pakko ahtamista, jos yritän kalorimäärä ohjeitusta noudattaa.

Ns. roskaruuallahan toi kalori määrien syönti ei olis juttu eikä mikään, mutta oikeaoppisen bodaus ruokavalion kanssa aikamoiset määrät einestä per päivä mulle. Toki ruokahalu on kasvanut treenauksen myötä ja kalorimäärät joka päivä oikeansuuntaiset, mutta jäävät jonkinverran ohjeistuksesta. Ove Rytterin bodaus oppaasta mulla opittua toi kalori juttu. Miten on?

4

575

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi voi

      Mitähän toi äsköinen viestin kirjoittaja tahtoi suomennoksena sitten lie sanoa??? Tuollainen turha kiroilu on hieman lapsellista.

    • lakkaa laskemasta

      kaloriyksikkö kuuluu pannuhuoneeseen. Se on näppärä yksikkö vertailtaessa puun polton onnistumista. Oman kalorinkulutuksen tarkka laskeminen on käytännössä mahdotonta. Siihen tarvitaan laboratorio-olosuhteet ja tarkat mittalaitteet. Niitä löytyy vain esim. liikuntatieteen tutkimuslaitoksista.

    • Häh?

      Mitä sä 'lakkaa laskemasta'-nimmari oikein selität? Kehonrakennuksen perusjuttuja on puntin noston lisäksi ruoka määrä per päivä, eli kalorit ja siinäkin vielä protskujen, hiilareiden ja rasvan oikea suhde. Toi äsköinen, siis jos vakavissaan treenaa kehonrakennusta.

      • et osaa laskea

        Kalorin syönnin tarkka laskeminen on mahdollista, muttei kulultusta eli sitä paljonko lihas kasvaa, paljonko poistuu peräsuolesta ja lämpönä ihon läpi.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3310
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2862
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      24
      2699
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2638
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      21
      2524
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2355
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1823
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1767
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1640
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1486
    Aihe