http://img.yle.fi/uutiset/kotimaa/article7389675.ece/ALTERNATES/w960/LKS 20140802 LKS Kaljakellunta lähis.jpg
Jännäpaskan jännä kaveri kuvaa tapahtumaa ja masturboi samalla.
Jännäpaskat Helsingin kaljakellunnassa
42
405
Vastaukset
- jännän äärellä
Kieltämättä meininki näytti kuvassa juuri tuolta.
- on siellä naisiaki!
Sivistynyt kokoperheen tapahtuma missä nautitaan omia eväitä :)
- hiisivie
Oumai! Täällä on paljon kuvia tältä päivältä ja taitaa olla tuosta samasta tyypistä kuva:
http://narulelu.blogspot.fi/2014/08/kaljakellunta-2014-paljon-kuvia.html- Joki täynnä paskoja
ja huoria!
- Kas WT:n regattaa!
Vai tällaisia ne ovat alempien yhteiskuntaluokkien ajanvietteet. Nussivatkohan ne tuolla, mitä luulette?
- Varmasti joku
Kas WT:n regattaa! kirjoitti:
Vai tällaisia ne ovat alempien yhteiskuntaluokkien ajanvietteet. Nussivatkohan ne tuolla, mitä luulette?
sitä jo kumiveneessä yrittää. Ranalla nussivat ihan varmasti
- ätmi
Jyystärikarjujen kokoontumisajothan ne siinä.
- Vittu mitä
paskoja. Harmi, että eivät hukkuneet!
- Turhia jorinoita
Kuvia katsellessa ymmärsin, että en koskaan tule ymmärtämään ekstroversiaa. Se muistuttaa liiaksi... ebolaa.
Tästä taas muistuu armeija-aikani kun olin vielä nuori. Eräänä aurinkoisena kiinnioloviikonloppuna näet huomasin, että varuskunnan uimaranta oli aina aivan tyhjä. Koska sieluni lepää luonnossa ja yksinäisyydessä, vein rannalle kenttäpatjan suuren koivun varjoon, ja varasin itselleni mukaan lukemista.
Siinä puunvarjossa yksin lukiessani komppanjani ali-ihmiskaljakellujat kuitenkin huomasivat minut jostakin kauempaa. Joku huusi kovaan ääneen, että olen yksin rannalla. Joskus todella haluaisin olla näkymätön. Ja eipä aikaakaan kun hekin tulivat kenttäpatjojen kanssa paikalle.
"Mitä sinä täällä t-paita päällä puunvarjossa otat aurinkoa? Hölmökö olet? Ei tuolla tavalla oteta aurinkoa.", sanoi ali-ihmisistä tyhmin. Yritin hienovaraisesti selittää, etten varsinaisesti ole ottamassa aurinkoa ja sitäpaitsi ihoni palaa varsin helposti. Lyhyen mutta sitäkin uteliaamman kuulustelun jälkeen, he onneksi vetäytyivät ottamaan aurinkoa omaan tapaansa vajaan 5 metrin päähän.
Onnekseni rannalla ei kuitenkaan ollut enempää väkeä, jolloin auringon otosta ei päässyt muodostumaan sosiaalista tapahtumaa ja neljän laumasielun voimilla se kävikin heille pian ylivoimaisen tylsäksi. Sen jälkeen jokaisena kiinnioloviikonloppuna koko kesän ajan ranta oli yksin minun käytössäni.
Ehkä hieman tylsä tarina mutta jostakin syystä ebolakaljakellujien kuvat antoivat minulle tämän flashbackin menneisyydestäni. Kenties emme vain koskaan tavoittamaan toistemme erilaista kokemusmaailmaa. Armeija-aikainen varusmiestoverini tiivisti tämän kysymyksessään: "Mitä sinä täällä t-paita päällä puunvarjossa otat aurinkoa?" Selittäminen, dialogi ja hyväksynnänhaku on joskus vain turhaa. Pitää vain koittaa ymmärtää, vaikkei lopulta ymmärtäisikään.- erkki-täti
Minun mielestäni tuolla kuvauksellasi ei ole mitään tekemistä ekstroverttiuden tai introverttiuden kanssa.
Ei ekstrovertti ihminenkään aina ja kaikkialla halua toisten seuraa.
Aloituksesi kertoo minun mielestäni omahyväisyydestä tai itsensä ylentämisestä.
Kyllä sitä muutkin joutuvat kommunikoimaan ja selittämään itselle tuskastuttavan yksinkertaisia asioita. Asenne muita ihmisiä kohtaan kuitenkin kertoo ihmisestä enemmän kuin mikään introvertti/ekstrovertti -leima. - dialogiksi meni
erkki-täti kirjoitti:
Minun mielestäni tuolla kuvauksellasi ei ole mitään tekemistä ekstroverttiuden tai introverttiuden kanssa.
Kyllä sitä muutkin joutuvat kommunikoimaan ja selittämään itselle tuskastuttavan yksinkertaisia asioita. Asenne muita ihmisiä kohtaan kuitenkin kertoo ihmisestä enemmän kuin mikään introvertti/ekstrovertti -leima.Ja minun mielestäni on. Toki ulkopuolisuuteni on aina ollut sitä luokkaa, ettei minulla ole syytä olla alistuva ekstroverttien edessä, kun ei ole hävittävääkään. Elämä on jo opettanut, että nöyryys tulkitaan alistuvaisuudeksi, ja silloin alkaa armoton hyväksi käyttö. Pyramidihierarkia jossa vahvempi sortaa heikompaansa, on ennenkaikkea ekstroverttien luontainen hierarkia. Kutsu sitä omahyväisyydeksi, jos en tahdo siihen mukaan.
Minkäänsortin liberalismi ei myöskään tunnu toimivan, sillä se on vain johtanut psykopaattien hallitsemaan maailmaan. He ovat kissoja hiirten maailmassa. Jos aina on kiltti, nöyrä ja hiljainen, omaa sen hyvän asenteen, kissa syö sinut varmasti. Joskus todella tarvitaan hirviö taistelemaan hirviöitä vastaan.
Hienoa, että jaksat vielä uskoa ihmisiin. Kommenttisi ovat aina niin viiltävän teräviä... ekstrovertiksi. ;) - erkki-täti
dialogiksi meni kirjoitti:
Ja minun mielestäni on. Toki ulkopuolisuuteni on aina ollut sitä luokkaa, ettei minulla ole syytä olla alistuva ekstroverttien edessä, kun ei ole hävittävääkään. Elämä on jo opettanut, että nöyryys tulkitaan alistuvaisuudeksi, ja silloin alkaa armoton hyväksi käyttö. Pyramidihierarkia jossa vahvempi sortaa heikompaansa, on ennenkaikkea ekstroverttien luontainen hierarkia. Kutsu sitä omahyväisyydeksi, jos en tahdo siihen mukaan.
Minkäänsortin liberalismi ei myöskään tunnu toimivan, sillä se on vain johtanut psykopaattien hallitsemaan maailmaan. He ovat kissoja hiirten maailmassa. Jos aina on kiltti, nöyrä ja hiljainen, omaa sen hyvän asenteen, kissa syö sinut varmasti. Joskus todella tarvitaan hirviö taistelemaan hirviöitä vastaan.
Hienoa, että jaksat vielä uskoa ihmisiin. Kommenttisi ovat aina niin viiltävän teräviä... ekstrovertiksi. ;)No, minä olisin vastaavassa tilanteessa vastannut tismalleen samoin, mitä tulee auringonottoon.
Sitten olisin sanonut, että on tässä niin hyvä kirja kesken, että saisinkos lueskella rauhassa. Jos se tyhmin olisi vielä jotain jänkyttänyt, olisin sanonut että voisiko alokas ystävällisesti painua helvettiin.
Toisaalta, jos pojuilla olisi ollut jotain hauskaa ajanvietettä tarjolla (esim. korttipeli hyvillä panoksilla) olisin tottakai ottanut osaa ja kyninyt kaikilta munkkirahat omiin taskuihini. Iloisesti ja seurallisesti tietenkin. - Minähän sanoin
erkki-täti kirjoitti:
Kyllä sitä muutkin joutuvat kommunikoimaan ja selittämään itselle tuskastuttavan yksinkertaisia asioita. Asenne muita ihmisiä kohtaan kuitenkin kertoo ihmisestä enemmän kuin mikään introvertti/ekstrovertti -leima.Ekstroverttien sielunmaisemaa katsellessa, ihmetyttää, että tästä lähinnä kaljakelluntaan soveltuvasta ominaisuudesta on tehty hyve. Omahyväiseksi haukkumisesta taas olisi hienoa saada anteeksipyyntö.
http://yle.fi/uutiset/kaljakellunta_jatti_vantaanjoen_torkykuntoon_-_katso_kuvat/7390257 - erkki-täti
Minähän sanoin kirjoitti:
Ekstroverttien sielunmaisemaa katsellessa, ihmetyttää, että tästä lähinnä kaljakelluntaan soveltuvasta ominaisuudesta on tehty hyve. Omahyväiseksi haukkumisesta taas olisi hienoa saada anteeksipyyntö.
http://yle.fi/uutiset/kaljakellunta_jatti_vantaanjoen_torkykuntoon_-_katso_kuvat/7390257Anteeksi kun sanoin omahyväiseksi luonteellesi ominaista käytöstä.
https://www.youtube.com/watch?v=s1ysoohV_zA
- 46y633ty
Varmaan ihan hauskaa ollut. Kateelliset nörttirunkkarit täällä kihisee kiukkua. Hankkikaa vittu parempaa tekemistä, jos luulette olevanne jotenkin parempia ihmisiä.
- Apinoilla on
hauskaa"
- Noi kaljakellujat
Apinoilla on kirjoitti:
hauskaa"
on ihan tavallisia nuoria ihmisiä. Sinä olet surkea runkkari ja niin ruma, että et saa naista!
- Härmän Kankaanpää
Tuo nyt lähinnä minulle todistaa vain faktan mitä olen seurannut vuosia, stadilaiset jätkät on hiton rumia ja pikkuvartaloisia. Trolliahan tämä vaan...
- kiiltti atm
Naiset imee noiden munaa mielellään illalla kun pääsevät kotiin. Tai ne imee rannalla jo niiden munaa.
- ujjvjuoljbhjjuuhhbbb
Miksi kaikki ketkä tekevät yhtään mitään hauskaa porukalla ovat paskoja?
- vbm,fvm.
No ehkä tässä nyt enemmän kommentoitiin miestä, joka on julkisesti alasti ja pitää melaa haaroissa. Ei tuosta nyt ihan heti mieleen mikään aviomiesmatsku tule?
- affenanmaaltako?
vbm,fvm. kirjoitti:
No ehkä tässä nyt enemmän kommentoitiin miestä, joka on julkisesti alasti ja pitää melaa haaroissa. Ei tuosta nyt ihan heti mieleen mikään aviomiesmatsku tule?
Hitto ei jaksa kun teillä heittää päässä ihan joka asiassa, ylemmyyden tuntoa tippalinssissä yritetään repiä ihan ketä vaan kohtaan, ei mitään rentoutta tai huumorintajua, ei mitään ymmärrystä toisten erilaisten ihmisten elämään, joo kyllä varmasti on totta, että olette liian tylsiä naisille ja ylemmyytenne wt-väkeä tai naisia kohtaan on vain myötähäpeää aiheuttavaa ja luulette, että joku oikeasti välittää tai pahoittaa mielensä teidän jutuista, miksi olisitte naisille mitään, kun ette ole edes toisille miehille mitään? Loppuun jää vain hyvin yksinäinen ylemmyys, joka myös etoo ihan jokaista.
- vbm,fvm.
affenanmaaltako? kirjoitti:
Hitto ei jaksa kun teillä heittää päässä ihan joka asiassa, ylemmyyden tuntoa tippalinssissä yritetään repiä ihan ketä vaan kohtaan, ei mitään rentoutta tai huumorintajua, ei mitään ymmärrystä toisten erilaisten ihmisten elämään, joo kyllä varmasti on totta, että olette liian tylsiä naisille ja ylemmyytenne wt-väkeä tai naisia kohtaan on vain myötähäpeää aiheuttavaa ja luulette, että joku oikeasti välittää tai pahoittaa mielensä teidän jutuista, miksi olisitte naisille mitään, kun ette ole edes toisille miehille mitään? Loppuun jää vain hyvin yksinäinen ylemmyys, joka myös etoo ihan jokaista.
Lääkkeet...
- pöh...
Luulin että joku ätmi oli vääntänyt jännäpaskat kaljapäissään.
- Ikisinkku M
Wt-kellunnan jäljet eivät ole kaunista katseltavaa:
http://yle.fi/uutiset/kaljakellunta_jatti_vantaanjoen_torkykuntoon_-_katso_kuvat/7390257
Eikö noita pa..koja olisi voinut alajuoksulla kerätä sumppuun, luulisi olevan helppoa kun suurimman osan äo varmaan ameeban tasoa, ja päästää sieltä sitten yksitellen pois valvottuun roskien keruuseen. P..kasäkki päästettäisiin vasta sitten kotiinsa kun tuo kaupungin jätelavalle itsensä kokoisen roskasäkin, näin olisivat pois muusta pahanteosta ja rannat siistiytyisivät lähes itsestään.- anonyymi kurppa
Olen hyvin harvoin samaa mieltä kanssasi mutta nyt en voisi enempää olla..Hitto kun ihmiset on tyhmiä. Sama vappupiknikin jälkeen. Siellä pitäisi olla sentään suhteellisen sivistynyttä porukkaa.
- Meillä on turhan
anonyymi kurppa kirjoitti:
Olen hyvin harvoin samaa mieltä kanssasi mutta nyt en voisi enempää olla..Hitto kun ihmiset on tyhmiä. Sama vappupiknikin jälkeen. Siellä pitäisi olla sentään suhteellisen sivistynyttä porukkaa.
paljon ihmisiä, jotka olettavat aina , että joku toinen siivoaa niiden jäljet. Ärsyttävä asenne.
- Piti päästä
nopeasti panenemaan sen kaljakellunnassa tavatun misun/kollin kanssa. Ei ollut aikaa edes kumivenettä korjata pois.
- Kuka vielä kehtaa
väittää, etteivät kellujat olleet roskasakkia - ihan kirjaimellisesti.
- erkki-täti
Kuka vielä kehtaa kirjoitti:
väittää, etteivät kellujat olleet roskasakkia - ihan kirjaimellisesti.
Vastenmielinen piirre ihmisissä tuo tahallinen roskaaminen. Eikä olleet kaikki roskat ihan pienimmästä päästä: monta kuukautta rakennettuja isoja lauttoja kalusteineen, hallelujaa...
Tässä olisi nyt bisneksen paikka.
Koska tapahtumalla ei ole virallista järjestäjää (siitä johtuu, että siivouskin jää yhteiskunnalle), pitää tapahtumalle homata virallinen järjestävä taho.
Sitten vain osallistumismaksut kehiin, ja osallistumismaksuilla voidaan maksaa siivouksen kustannukset (palkat jätteenkuljetus yms.)
Luulisin, että 20-30 euroa per nuppi olisi ihan kohtuullinen maksu. Luulisi, että esim. joku urheilukerho voisi ottaa homman hoitoonsa. Saisivat ehkä vähän käyttörahaa yhdistyksen toimintaan, ja esim. nuorille pientä kesätienestiä.
Rekisteröity yhdistys olisi verotuksen kannalta luultavasti paras toimija tälläiseen juttuun. - Ikisinkku M
erkki-täti kirjoitti:
Vastenmielinen piirre ihmisissä tuo tahallinen roskaaminen. Eikä olleet kaikki roskat ihan pienimmästä päästä: monta kuukautta rakennettuja isoja lauttoja kalusteineen, hallelujaa...
Tässä olisi nyt bisneksen paikka.
Koska tapahtumalla ei ole virallista järjestäjää (siitä johtuu, että siivouskin jää yhteiskunnalle), pitää tapahtumalle homata virallinen järjestävä taho.
Sitten vain osallistumismaksut kehiin, ja osallistumismaksuilla voidaan maksaa siivouksen kustannukset (palkat jätteenkuljetus yms.)
Luulisin, että 20-30 euroa per nuppi olisi ihan kohtuullinen maksu. Luulisi, että esim. joku urheilukerho voisi ottaa homman hoitoonsa. Saisivat ehkä vähän käyttörahaa yhdistyksen toimintaan, ja esim. nuorille pientä kesätienestiä.
Rekisteröity yhdistys olisi verotuksen kannalta luultavasti paras toimija tälläiseen juttuun.Hyvä idea mutta jos kehitettäisiin hieman jotta tämänäkin vuoden roskat saataisiin p..kojen itse kustantamana pois. Nyt kun noista tämänkesäisistä on hyvät kuvagalleriat olemassa voisi joku urheiluseura ottaa ja jäljittää ne, sitten kun löytävät laittaisivat perintätoimiston kautta laskun siivouksesta joka jakaantuisi löydettyjen nuppimäärän mukaan, jos löytyy vain viisi ne maksaa keskenään mutta jos kymmenen niin lasku vähän pienenee. Maksajamäärä aivan sama oikeastaan kun jokatapauksessa siinä tulisi jo ensivuodenkin wt-kellunnalle mukavasti karsintaa kun urpot sitten nillittäisi sosiaalisessa mediassa saamaansa epäreilua kohtelua :)
- -M-
Näyttää hauskalta. Tykkään kaljasta ja vähäpukeisista naisista, mutta en osaisi ottaa noin rennosti. Kelluisin yksin omassa pienessä paatissani (pelastusliivit päällä tietenkin) ja nauttisin lasista esim. Anchor Liberty Ale -olutta. Luultavasti onnistuisin pilaamaan muidenkin hauskanpidon.
- :0 :0
Kävelin tänään kaljakellunta -tapahtumapaikan ohi. Jossain kohtaa mies virtsasi kumipatjalta suoraan jokeen ja lauma naisia katseli tapahtumaa.
Tänään vasta ymmärsin, mikä on alempi yhteiskuntaluokka. Tulipa sekin opittua karmeinta kautta :0.- Referee
Tosin nämä "wt-miehet" jotka kusee yli laidan näkevät sinut alempana yhteiskunnan nössöihmisenä jonka pelonsekaisesta pokerinaamasta näkee paheksunta wt-sakkia kohtaan. Wt-miehet ovat elämänsä voittajia verrattuna sinunkaltaisiin hiiriin jotka hakkaa pleikkaa hikisessä yksiössä ja käy puntilla luullakseen että saa naista.
Vähän riippuu mistä kulmasta katsoo. - ätmi
Referee kirjoitti:
Tosin nämä "wt-miehet" jotka kusee yli laidan näkevät sinut alempana yhteiskunnan nössöihmisenä jonka pelonsekaisesta pokerinaamasta näkee paheksunta wt-sakkia kohtaan. Wt-miehet ovat elämänsä voittajia verrattuna sinunkaltaisiin hiiriin jotka hakkaa pleikkaa hikisessä yksiössä ja käy puntilla luullakseen että saa naista.
Vähän riippuu mistä kulmasta katsoo.Se, että on ylipäätään olemassa sellainen näkökulma, josta katsottuna tuollaiset paskat voivat olla voittajia, on sataprosenttisesti niille pilluaan levittelevien naisten syytä.
- Salaklub1344
Joo kyllä nyt on niin white trash -toimintaa, että......
Onneksi on joitakin tapahtumia, joihin eivät tuollaiset känniset perus suomijuntit eksy, koska eivät tiedä näitä tapahtumia... - Mitä ihmettä
Ja tämä kyseinen tapahtuma on ihmisten käsitys hauskanpidosta?
- Roskaväen
Ei oikeiden ihmisten
- Nöff Nöff
Teilt jää pojat elämä kokemat siäl istuen ja valittaen.
- Jos "elämä" tarkoittaa
tuollaista sikailua ja sotkemista, jätän sen mielellään väliin.
- Jos isäsi olisi
Jos "elämä" tarkoittaa kirjoitti:
tuollaista sikailua ja sotkemista, jätän sen mielellään väliin.
käyttänyt kumia elämäsi tosiaankin olisi jäänyt väliin
- Timpan tytär
Grrrrrrr ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1024813Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493232Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852979- 811737
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411510450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1071332- 161049
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1061001Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah30984Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan40971