Ovatko kaikki miehet yhtä hankalia..--

mikämättää11

Olen seurustellut miesystäväni kanssa pari vuotta. Koko suhde on ollut melkoista ylä- ja alamäkeä. Suurimman osan näistä vuosista olen kuitenkin ollut onnellisempi kuin koskaan.
Ongelma on siinä, että miesystäväni on jahkalija ja liian kiintynyt kavereihinsa. Hän juttelee kanssani mielellään tulevaisuudensuunnitelmista ja -reissuista. Puhumisen tasolle kaikki asiat sitten jäävätkin, ellen minä tee asialle käytännössä jotain tai käskemällä käske häntä esim. varaamaan hotellia.
Mies on luonteeltaan rauhallinen ja tasainen, viihtyy paikallaan- eli ei pysy vauhdissani mukana. Milloin on raha esteenä ja milloin ei huvita. On se sohvalla makoilukin välillä mukavaa, mutta ei sitä ikuisuuksiin jaksa.
Toinen ongelma on hänen kiintyminen kavereihin. Tuntuu, että kaveriporukka menee edelleni esim. viikonloppua viettäessä. Jos kaverit tekevät porukalla jotain, menee hän mukaan lähes poikkeuksetta (vittumaisesti ilman minua, vaikka muiden muijat saavat kyllä mukana olla). Häpeeääkö hän minua, on sitoutumiskammoinen vai mitä? Ymmärrän että suhteessa tarvitaan omaakin aikaa, enkä ole ripustautuja mutta olisi kiva suunnitella vaikka ulkomaanreissua ensi kesälle. Ei kuitenkaan onnistu, kun on poikain kanssa suunnattava talvella jenkkilään änäriä katsomaan. Onko kohdalleni osunut ikuinen poikamies vai onko vika minussa? Luottamus on kunnossa eikä hän usein juhlimassa käy, kavereiden kanssa vain hengataan rannalla tai käydään naapurikaupungeissa jne, mutta rupee tympimään kun en pääse ikinä mukaan.

3

342

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei,

      Mitä kumppanisi itse tuumaa tästä? Oletko ottanut asiaa puheeksi hänen kanssaan?

      Oma aika on toki tärkeää, ja kaverit myös. Miten nämä saisi järkevästi balanssiin? Mitä luulet? Tuleeko teillä riitaa tästä asiasta, vai kuunteleeko hän sinua jos kerrot miltä sinusta tuntuu?

      terv.Kaisa-pappi

      • Jeesus kysyy

        Kaisa, olet hyvä ottamaan suihin?

        Meinaan että onko teillä avaajan kanssa yhteinen ongelma, ok ukonäkö ja vaaleat hiukset muutaa lahnan asenne?


    • Itsenäisty

      Olet miehellesi itsestäänselvyys ja palvelija. Lähde omien kavereidesi kanssa reissuun ja jätä mies kotiin ihan vaan kiusallaankin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe