Se on Amerikassa, tuossa muodin Mekassa uusin trendi. Ei tarvitse minua uskoa, lukee itse:
"Sukkien ja sandaalien yhdistämistä koskeva ikuisuuskysymys ei kuitenkaan ole vain suomalainen erityispiirre. Yhdysvalloissa ilmestyvä Los Angeles Times julkaisi toukokuun alussa artikkelin, jossa käsiteltiin täsmälleen samaa dilemmaa. Artikkelissa kuitenkin päädytään siihen tulokseen, että sukkien käyttäminen sandaaleissa onkin tullut yhtäkkiä muodikkaaksi. Mistään muotimokasta ei siis LA Timesin mukaan voida enää puhua.
- Tällä kaudella siitä (sukkien käyttämisestä sandaaleissa) on tullut julkkisten ja muotimaailman sisäpiiriläisten suosima trendi, artikkelissa todetaan.
LA Timesin mukaan muotisuunnittelijoista esimerkiksi Mary-Kate ja Ashley Olsenin on nähty käyttävän sukka-sandaali yhdistelmää. Eivätkä he ole lehden mukaan ole edes ainoita muotiguruja, jotka ovat yhdistelmään päätyneet."
http://www.iltasanomat.fi/muoti-kauneus/art-1288721388695.html
Sukat sandaalien kanssa onkin muodikasta!
Shokkipaljastus!
1
341
Vastaukset
- Revolution 2014
Huh-huh, tämä uutinen kyllä iski suomalaisille muotipoliiseille jauhot suuhun. Että oikein Amerikan muotigurujen mukaan sukat sandaalien kanssa on ok, tämä tarkoittaa suomalaisen kesämuodin vallankumousta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1035698Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys642546Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2381516- 941313
- 1241077
- 66837
- 58793
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8791- 71752
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17731