juon kookosvettä, porkkanamehua, syön vain ananasta hiukan, porkkanan päivässä ja pari salaatinlehteä ananaspalojen kera.juon kahvii, vettä, vihreää teetä ja vissyä, tänään ja huomenna.voiko torstaina olla pois turvotuksen tuomat kolme kiloa jotka sain viimeviikolta? luulen et turvotusta huonosta ruokavaliosta, aattelin kokeilla jotain paastoilua.nesteillä mennään pääasiassa siis tää ja huominen.ananasta otan, porkkanan ja muutaman salaatinlehden....eilen söin perunan ja porkkanan ja ei mul ollut paino laskenut....
Kahdessa päivässä pois 3 kiloa?
järki vastauksia..
2
156
Vastaukset
- järki vastauksia
?? äsken otin porkkanan ja tomaatin, aamulla croisssantin ja viiniä hiukan ja kaksi kuivaa pientä siidua...oon paska läski hyi vittu.
- jösses
Jos nyt ihan jätät ne turhat hiilarit pois tollaset paastot on täyttä humpuukia kyllä täällä on tyhmää sakkia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.693254Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91881Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241269- 1291058
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6885- 84879
- 34810