hauskoja biisejä? (kuten rytmimuna)

hassu

kertokaas kaikki hauskat biisit, jotka tiiätte. just tollasia rytmimuna-tyyppisiä ja miksei enganniksikin.. kiitti. :)

35

44701

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eräs MJ-fani

      Tuosta "rytmimuna"-biisistä en tiedä mutta yks hauska biisi on Vesa-Matti Loirin Naurava kulkuri.

      • Batman ja Ryydman

        Tuollanen bändi tekee tosi hauskoja biiseja kuten:kossuvissypekka tai lentävä puliukko.


      • Anonyymi

        "Tuosta "rytmimuna"-biisistä en tiedä mutta yks hauska biisi on Vesa-Matti Loirin Naurava kulkuri."

        Loiri joskus kauan sitten oisko ollut vuoden 1970-paikkeilla levytti alunperin englanninkielisen kappaleen jonka alkuperäinen nimi oli jotain sen tapaista kuin Windy. Ja siinä Loirin suomenkielisessä versiossa laulun sanat jossain kohtaa menivät että: Hiuksilla tuoksu puudutusaineen .. lähdetkö kanssain viniin.

        Laulu kertoi laulajan rakkaudesta naispuoliseen hammaslääkäräiin tai -hoitajaan. Mutta mikäs sen laulun nimi suomeksi oli? ja löytyiskö se levy joltain joka ystävällisesti laittaisi sen Ytuubiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tuosta "rytmimuna"-biisistä en tiedä mutta yks hauska biisi on Vesa-Matti Loirin Naurava kulkuri."

        Loiri joskus kauan sitten oisko ollut vuoden 1970-paikkeilla levytti alunperin englanninkielisen kappaleen jonka alkuperäinen nimi oli jotain sen tapaista kuin Windy. Ja siinä Loirin suomenkielisessä versiossa laulun sanat jossain kohtaa menivät että: Hiuksilla tuoksu puudutusaineen .. lähdetkö kanssain viniin.

        Laulu kertoi laulajan rakkaudesta naispuoliseen hammaslääkäräiin tai -hoitajaan. Mutta mikäs sen laulun nimi suomeksi oli? ja löytyiskö se levy joltain joka ystävällisesti laittaisi sen Ytuubiin?

        "siinä Loirin suomenkielisessä versiossa laulun sanat jossain kohtaa menivät että: Hiuksilla tuoksu puudutusaineen ... lähdetkö kanssain viniin."

        Laulu kertoi laulajan rakkaudesta hammaslääkärin apulaiseen.

        Tämä on se alkuperäinen:

        https://www.youtube.com/watch?v=RsY8l0Jg3lY
        -The Association - Windy - 1967


    • Juustonaksutin

      Cokkelin Civittaejaet tjsp mikseri.netissä, niillä on sellaisia biisejä kuin:

      - Oravalaulu
      - Kakkonen on Ykkönen

      ja näitähän saa nauraa vedet silmissä :D

      http://www.mikseri.net/artistit/?id=16445

    • nanna

      Anssi Umpikela - Ajetaan traktorilla
      Anssi Umpikela - Ollaanko perkeleitä toisillemme
      Anssi Umpikela - Minä työnnän tämän opelin jorpakkoon
      Anssi Umpikela - Pontikkaa
      *************************************************
      Jope Ruonansuu - Pappi vaan joi
      Jope Ruonansuu - Stressman
      Jope Ruonansuu - Angliankatsastuslaulu
      Jope Ruonansuu - Mambo nambo vain
      *************************************************
      Amis - Helvetin ooppeli
      Amis - Takapenkin teini
      Amis - Mee ammattikouluun
      Amis - Pieni corolla
      *************************************************
      Laveerre - Alla vaahterapuun
      Laveerre - Kaasupää II
      Laveerre - Meitsi on räppäri
      Laveerre - Mitä vittua sä sanoit
      Laveerre - Paratiisi
      Laveerre - Sun täytyy chillaa
      Laveerre - Vittu mä pelkään sua
      Laveerre - Pilaversio2
      Laveerre - Voi Venäjä
      Laveerre - Legenda
      Laveerre - Euroneekeri
      *************************************************
      Oranssi paska - Herburger
      Oranssi paska - Tahroja lakanoilla
      Oranssi paska - Hoi mie oon manne
      Oranssi paska - Läski
      Oranssi paska - Rivo setä
      *************************************************
      Solistiyhtye Suomi - Ei myö myyä villihevosia
      *************************************************
      Kiss FM - Sonera
      Kiss FM - Alman Maleh
      Kiss FM - 4 miljardia
      Kiss FM - Halinalle
      Kiss FM - Kopio
      Kiss FM - Mikä darra
      Kiss FM - Naarmuisin
      Kiss FM - Piipon mökille
      Kiss FM - Runkkaa
      Kiss FM - Kulttuurihypnoosi
      Kiss FM - Magon
      Kiss FM - Tony Halme sutaisee
      Kiss FM - Barbien girl
      Kiss FM - Harkimo
      Kiss FM - Hiljaa seuraa Tarjaa
      Kiss FM - Mikan faijan poika
      Kiss FM - Rusi
      Kiss FM - Saippuaa
      Kiss FM - Voinko liikaa
      Kiss FM - Sininen
      Kiss FM - Tiedän että me kärytään
      *************************************************
      MUITA HYVIÄ: (nää ei oo pilaversioita)
      -------------------------------------------------
      Harhakuvitelma - Hanipuppeli
      -------------------------------------------------
      Tiggy - Ring a ling
      -------------------------------------------------
      Soul Captain Band - Vauvantekohomma
      -------------------------------------------------
      Ezkimo - Bla bla bla
      -------------------------------------------------
      MjN - Sano mua rehtoriks
      MjN - Sano mua kersantiks
      MjN - Kelaa sitä, ime sitä
      MjN - Linnanjuhliin
      MjN - Ihan tavallinen rakkauslaulu
      MjN - Napapolkka
      -------------------------------------------------
      Raptori - Debi Gibson
      Raptori - Olviräppi
      Raptori - Raptori
      Raptori - Armeija
      Raptori - Esko A.
      Raptori - Oi beibi
      Raptori - Oi beibi II
      Raptori - Oi beibi III
      Raptori - Oi beibi IV
      Raptori - Mäkinen
      Raptori - Pervo nallen kevätretki
      Raptori - Rane
      Raptori - Rattijuoppo
      Raptori - Siniristiloppumme
      Raptori - Sukellus pumpuliin
      Raptori - Älä syö huumehia
      -------------------------------------------------

      • hassu

        ^^^^


    • Wiltzu

      Kontra: kana sanoo,
      Tor Tor: munaton prinssi (IHAN YLI HUIPPU!!!),
      ? :Satu the teini horo,
      Laveerren biisit,
      oranssi paska,
      korni pipo,
      rotten skeletor jne..

      • Eräs MJ-fani

        Satu teinihoro on Oranssi Paskan biisi.


      • hassu

        kiitooos!! :D


      • nanna
        Eräs MJ-fani kirjoitti:

        Satu teinihoro on Oranssi Paskan biisi.

        Ripsipiirakan kappale..


      • säpätti
        nanna kirjoitti:

        Ripsipiirakan kappale..

        Munkin mielestäni se on kyllä RIPSIPIIRAKAN biisi eikä Oranssi Paskan.. On sitä [Satu the Teini Horo] tullu kuunneltua aikas paljon ja niin on Jammuakin [Oranssi Paska] kun itse satun olemaan "Satu" xD ja tykkään hieman "rivommista" biiseistä, joissa tosiaan kielen käyttö on aikas... :D silti ne ON hyviä!


      • Zäppä
        säpätti kirjoitti:

        Munkin mielestäni se on kyllä RIPSIPIIRAKAN biisi eikä Oranssi Paskan.. On sitä [Satu the Teini Horo] tullu kuunneltua aikas paljon ja niin on Jammuakin [Oranssi Paska] kun itse satun olemaan "Satu" xD ja tykkään hieman "rivommista" biiseistä, joissa tosiaan kielen käyttö on aikas... :D silti ne ON hyviä!

        No ei todellakaan oli mikään ripsipiirakan kappale. Se on oranssin paskan.


      • Tietäjä Oraakkeli
        säpätti kirjoitti:

        Munkin mielestäni se on kyllä RIPSIPIIRAKAN biisi eikä Oranssi Paskan.. On sitä [Satu the Teini Horo] tullu kuunneltua aikas paljon ja niin on Jammuakin [Oranssi Paska] kun itse satun olemaan "Satu" xD ja tykkään hieman "rivommista" biiseistä, joissa tosiaan kielen käyttö on aikas... :D silti ne ON hyviä!

        Ei ole olemassa "satu teinihoro" -biisiä, eikä sen esittäjänä ole Oranssi Paska eikä Ripsipiirakka.

        Kappaleen nimi on: Eka kerta(Mä oon Satu-rmx)
        ja artisti on Prototyyppi

        http://data5.naurunappula.com/m/7e2/90004856435/Prototyyppi%20-%20Prototyyppi%20-%20Eka%20kerta%28M%E4%20oon%20Satu-rmx%29.mp3

        Tarkistakaa vaikka Mikseri.netin sivulta!
        http://www.mikseri.net/artists/prototyyppi.21405.php


      • säpätti

      • qafefc
        säpätti kirjoitti:

        Munkin mielestäni se on kyllä RIPSIPIIRAKAN biisi eikä Oranssi Paskan.. On sitä [Satu the Teini Horo] tullu kuunneltua aikas paljon ja niin on Jammuakin [Oranssi Paska] kun itse satun olemaan "Satu" xD ja tykkään hieman "rivommista" biiseistä, joissa tosiaan kielen käyttö on aikas... :D silti ne ON hyviä!

        toi vitun satu the teinihoro on edelleenkin PROTOTYYPIN biisi eikä muuks muutu ymmärtäkää jo....


      • säpätti
        säpätti kirjoitti:

        niin se Eka kerta onkin prototyypin !!

        Edellinen 'säpätti' nimim. kommentti ei ollut, minun, "oikean" säpätin >:#

        Vähän on kyllä aikaa kun tämäkin keskustelu on aloitettu, ja se on itsellenikin selvinnyt että eka kerta biisi on prototyypin ja satu on rmx.


      • Säpätti
        säpätti kirjoitti:

        Edellinen 'säpätti' nimim. kommentti ei ollut, minun, "oikean" säpätin >:#

        Vähän on kyllä aikaa kun tämäkin keskustelu on aloitettu, ja se on itsellenikin selvinnyt että eka kerta biisi on prototyypin ja satu on rmx.

        Sviddu minä oon oikia Säpätti. Te kumpikaan ette oo oikeita. Haastan katutappeluun heti, ei sääntöjä.


      • Tuholo
        Eräs MJ-fani kirjoitti:

        Satu teinihoro on Oranssi Paskan biisi.

        Toihan on pahinta nettikiusausta mitä voi olla toi biisi ja te viel fanitatte sitä? Biisi kopsattu ja tehty kiusaamistarkotuksessa sanat. Luultavasti sadat satu nimiset joutuu kiusatuiks ton takia ympäri maata ja muunkin nimiset, kun siihen muutetaan nimi ja lauletaan kouluissa, miten tollai paska ees sallitaa???


    • raleeeee

      mee you tubee pistä haku sanaks jammu setä sitte sen kappaleita on (jammu - setä) satu the teini horo hoi mie oon manne peppu pedro ja jotai muita suosittelen jammu setää

      • blue_link

        Ettitkää youtubesta sellasta ku naruto superninja
        http://www.youtube.com/results?search_query=superninja&search=Search


    • bdfdgbfdtnsbgfn

      nää löytää youtubesta

      moyashimo amv - huume

      - siika

    • joku vaan

      Niin. Eli meillä oli koulussa semmonen "Idols" kilpailu näin kevään kunniaksi. Sitten kavereitteni kanssa emme keksineet mitää kappaletta mitä esittäisimme. Sitten muistelimme että musiikinopettajamme sanoi että "Ketään ei voi pakottaa laulamaan mutta jos ei halua laulaa voi vaikka soittaa rytmimunaa tai marakassia". Siitä mieleemme sitten tulikin jokin ikivanha kappale nimeltä "Rytmimuna". Emme muistaneet kappaleesta muuta kuin kertosäkeen: Se on rytmimuna, rytmimuna... kävimme äkkiä ennen tuntia hakemassa sanat tietokoneeltatähän kappaleeseen. Saimme sanat haettua, mutta opettaja huuteli jo samantien meitä luokkaan. Emme siis ehtineet lukea koko sanoja. Luokassa, kuinka muutenkaan, oli meidän vuoro esiintyä ensimmäisenä. emme tässäkään vaiheessa ollut lukeneet sanoja alkuspeakista eteenpäin. Sitten aloitimme... Opettaja ei oikein tykännyt ainakaan tästä "olen valkoinen, mutta munani on musta" kohdasta... Siitä sitten saimme laput kotiin ja lapun mukana tuli lappu missä oli tämän laulun sanat...

    • mcragefan

      Tässä olis muutama:

      ---------------------------------------
      Mc Rage
      ---------------------------------------
      Fuck The Macarena

      ---------------------------------------
      Muut
      ---------------------------------------
      Youtubehakuun Ismon SuperVanukas (tekijä,Perttukarkkainen on BEST!)
      Youtubehakuun Sontsan alla Dragonball
      ---------------------------------------


      _______________________________________
      Olet juuri lukenut siguni eikä mikään saa sitä
      enää lukemattomaksi!

    • biisejä

      Rytmimunmasta en tiedä mitään, mutta hauskoja biisejä ovat mm. Jean-Pierre Kuselan (alias Vesku Loiri)) biisit "Jos helmiä kyyneleet ois" ja "naurava kulkuri", sekä "lääketieteen opsikelijan epätoivo" (tai joku sentapainen).
      Myös Heikki Kinnusen "Uffaffaa" ja "maantietä kulku kerran rellu"-sanoilla alkava biisi.

      Jaakko Tepon "Hilma ja Onni", sekä "Pam, pam, Pamela" eivät myöskän saa joutua unholaan.

    • mävaan2009

      pekka ruuska: mä näin unta

      ehdottomasti paras! ei mikään tavallinen pekka ruuska -biisi (,jos mielessä pyörii jo että tykkääkö vai eikö tykkä artistista),ihan oma luokka.

      • miiiiiiiro

        kalajoen naiset


    • öö emt

      raptori kumitissit on ykkönen
      =D=D=D=D=D

      • Googleen hakusanaksi muokattuja lauluja, tai sit http://www.apachefoorumi.net
        Sieltä osio omat huumori tuotokset.
        Sinne olen muokannut tuttuja biisejä uusiksi reilut 100 kpl.


    • tissuttelija232

      KALEVAUVA! Aivan paras artisti... mies söi lapsen vanukkaat, pitääkö synnytksessä todellakin olla alapää paljaana yms. Ihan huippuja!!

    • Anonyymi

      Ehdottomasti mustan kissan tango

    • Jope Ruonansuu "Matti ja Teppo"
      Jope Ruonansuu "Sähkötupakka"
      Jope Ruonansuu "Pieni Hiace"

      Sepi Kumpulainen "Armotonta menoa"
      Sepi Kumpulainen "Dippadai"

      Juha Vainio "Poliisi"

      Ismo Leikola "Moottoritie on kesken"
      Ismo Leikola "Timppa saunoo"

    • Anonyymi

      meisselisetä
      Laulettu tiettävästi kurdiksi tms. mutta suomeksi tulee kyllä muuta mieleen...

    • Anonyymi

      Hausmylly-kiitolinjan moppitukka! En osaa sanoa mistä siin biisis on kyse mut on mul kolome teoriaa mut en uskalla sannoo niitä tässä kun toi sananvapausjuttu on vähä semmone, että eipä sitä ennää nykyään oikein uskalla sannoo niin vappaasti oikein mittään. Mut on hyvä biisi ja hyvä teksti ja hauska kappale kaiken lisäksi eli vakava teema sanotahan&lauletaan huippuhauskan huumorin kautta =)

      Aikoinaan eppu normaali osas sisällyttää vakaviin teksteihin huumoria ja toinen joka osasi sen , oli YUP -yhtye. Don huonot käytti alkuaikoina paljon mustaa huumoria biiseissään kuten parhaana esimerkkinä kappale metsänelävien puolustusliitto jossa eläimet nousee kapinaan ihmisiä vastaan ja tuhoaa ihmiset maapallon.

      Hectorin olen hautausmaa on myös tosi hullunhauska sanoitus eli kappaleen tekstihän ei ole mikään tyhmä vaan tarkkaanpohdittu, hyvinkirjoitettu teksti johon hectori on pannut paljon mustaa huumoria.

      Mut sanoisin että ykköstilan mun kirjoissani vie tuo hausmyllyn kiitolinjan moppitukka. Se pyyhkii jopa mennen tullen ihan kaikki tekstin nerokkuuden ja hauskuuden ansiosta ja onhan sävellys myös varsin hyvä.

      Jos alkoi teitä ny kiinnosthaa hausmylly niin jos kiinnostaa hausmyllyn huumoriräp -musa niin ehdoton valinta on silloin schysteemi levy ja reschysteemi levy. Ne sisältää paljon huuumoriräppiä ysärityyliin. Esim kappale tee mun päivä schysteemi levyltä on tosi omaperäisen nerokas jossa myös hauska teksti.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6263
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4006
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2416
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1960
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1413
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe