Millainen mies ottaa thai-vaimon?

18+7

Ajattelen, että lähtökohtaisesti on syytä olla suvaitsevainen kaikenlaisia elämäntapoja kohtaan. Olen kuitenkin jo muutaman kerran törmännyt näihin pariskuntiin, jossa mies on suomalainen, yleensä keski-ikäinen n. 50-55 -vuotias ja nainen jonkin verran nuorempi ns. "thai-vaimo".

En ole siis yhtään yllättynyt niistä naisista ja heidän toiveistaan leveämmästä elämästä vaan lähinnä noista miehistä. Toivottavasti olen törmännyt poikkeuksiin, mutta lähes kaikki ne miehet ovat olleet todella omituisia, köyhiä, ja vailla minkäänlaista korkeampaa sivistystasoa. Näyttää myös, että hygienia on täysin vieras käsite noille miehille!Tuntuu, ettei monella ole edes tavoitteena ottaa naista muuhun kuin siihen yhteen tarkoitukseen. Ja oletuksena on, että yhteiskunta elättää nämä naiset, vaatettaa heidät ja kustantaa heidän virikkeensä eikä suinkaan mies, joka on naisen Suomeen tuonut. Miten sellainen mies pystyy tarjoamaan köyhälle naiselle ihmisarvoista elämää? Kyseessä on iso huijaus. Toivon nyt, että olen törmännyt poikkeuksiin, mutta lähes poikkeuksetta on niin, että nuo miehet eivät kelpaisi kenellekään naiselle Suomessa. Kaunis suomalainen nainen, vaikkakin köyhä, ei koskaan altistaisi itseään tuollaisten miesten seuralle.

51

1254

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suamimies

"Kaunis suomalainen nainen, vaikkakin köyhä, ei koskaan altistaisi itseään tuollaisten miesten seuralle."

Vai niin. Silloin on ehkä syytä kysyä, onko noilla kuvailemillasi miehillä sitten muuta mahdollisuutta, kuin ottaa thai-vaimo? Jos kerran kukaan suomalainen nainen ei heidän seurastaan missään nimessä huoli.

• thaipoppop

Luulisi sinun nyt sitten ymmärtävän noiden miestenkin valintaa.

Eikä suomalainen nainen ikinä ole niin köyhä, että mitään vertailua oikeaan köyhyyteen voisi tehdä.

• köyhärumaläski

Voisin itsekin ottaa jonkun Thaivaimon.

• Thai-vaimon ottaa

mies, joka arvostaa laadukasta seksiä

• fiksua.

Erittäin fiksun päätöksen ovat miehet tehneet. Kukapa sitä jaksaisi katsella kurpahtanutta selluliitti perseistä feministi suomiämmää. Jos tarjolla on paljon kauniita hoikkia thainaisia niin totta helvetissä valitsee mielummin sen. Thainaiset pysyvät viisikymppisinäkin hoikkina, koska heille riittää puoli kuppia riisiä päivässä.Suomalainen nainen lihoo mussuttaen suklaata ja sipsiä sohvalla. Ei suominaiset arvosta naisellisuuttaan kun läskiintyvät.

• erkki-täti

Mjaa, olen kyllä nähnyt aika paljon myös pulleita thai-naisia.

Ehkä olen liikkunut väärissä piireissä.

• Näinhänseon

Kommenteistanne kuultaa katkeruus omaan itseen sekä siihen ettei te, ATM:ät (eli alempitasoiset miehet) saa kumppania Suomesta kun kukaan ei suostu.

Ei siinä auta kuin katsoa peiliin!

• Näinhänseon

Ja huvittavaa vedota siihen että suomalaiset naiset on rumia. No joo, jotkut on...ja mikä pahinta teille, HEKÄÄN eivät huoli teitä :D

• ,,,,,,,,,,,,

Tästä aloituksesta kuultaa katkeruus omaan itseen sekä siihen, ettei edes ATM halua aloittajan kaltaista naista, vaan valitsee mieluummin thai-naisen.

• 19+12

No siinä oot ihan oikeassa, ei kelpaa, eikä se tilanne siitä muutu miksikään vaikka peiliä katsoisinkin.

• geevoyboy
        Näinhänseon kirjoitti:

Ja huvittavaa vedota siihen että suomalaiset naiset on rumia. No joo, jotkut on...ja mikä pahinta teille, HEKÄÄN eivät huoli teitä :D

Tasostani ja saannistani riippumatta, mieluummin thaikku kuin ruma ja katkera suomalainen. Kaunis ja ihana suomalainen kelpaa kyllä ihan siinä missä ulkomaalainenkin vastaava. Esimerkiksi Pimppaloora olisi ainakin asenteeltaan varmasti hyvää vaimomatskua, eikä hänen miehensä tarvitse lähteä Thaikkulaan.

• Super ATM

"Kommenteistanne kuultaa katkeruus omaan itseen sekä siihen ettei te, ATM:ät (eli alempitasoiset miehet) saa kumppania Suomesta kun kukaan ei suostu.

Ei siinä auta kuin katsoa peiliin!"

ATM ei saa kumppania, mutta KTM harvemmin saa naista jollaista esim. itse haluaisin. Yleensä KTM saa juoksuinsa juosseen, ylipainoisen, lökäreihin pukeutuvan nalkuttajan. Pitää olla YTM ennen kuin suomalaisen naisen ottaminen kannattaa.

• ,,,,,,,,,,,,

Eivät ne naiset olekaan ihmisarvoisen elämän perässä, mutta selvästi paremman elämän perässä kuin kotimaassaan. Minä olen työtön ja elämäni on Suomessa täysin ok.

• Varmaan aika monen tyyppiset miehet ottaa thaivaimon.
      Moni mies tykkää perinteisistä sukupuolirooleista, thaivaimo on nöyrä ja kuulemma hyvä vaimo (kokkaa, siivoaa, hoitaa lapset, huolehtii miehensä tarpeista).
      Tällainen mies ei edes huolisi varmaan suomivaimoa enää.

Sit voi tietty olla, ettei mies osaa tai kykene luomaan suhteita itsevarmoihin ja riippumattomiin suominaisiin. Matka thaikkuihin muuttaa tilanteen päälaelleen. Siellä ne naiset tekee aloitteita ja ujonkin miehen on helpompi olla naisen seurassa ja itsentunto saa buustia. Vähemmästäkin on rakastuttu...

Toki on olemassa myös miehiä, jotka ei sitten niin millään kelpaa kenellekään ja sitten haetaan thaikuista joku, jonka sietokyky on päätähuimaavalla tasolla. Mies saattaa olla henkisesti ja/tai fyysisesti vastenmielinen, joka ei arvosta naista tai suhdetta. Liitossa voi olla väkivaltaa, alkoholismia, seksuaalista hyväksikäyttöä...

Eikä kaikki Suomi-Thaisuhteet ole hyväksikäyttöä tai kotiorjuuttamista. Kyllä sen näkee miehestäkin, että miten hän arvostaa naista, oli kansalaisuus mitä hyvänsä.

• erkki-täti

Näin on, kaikenlaisia miehiä löytyy thaivaimojen puolisoista.

Mutta näissä keskusteluissa unohtuu se, että niitä thaivaimojakin on monenlaisia.

Yleisin stereotypia thaivaimojen nöyryydestä ja kuuliaisuudesta elää vahvana. Eivät ne thainaiset ole yhtään sen nössömpiä kuin suomalaisetkaan naiset. Aika moni on ihan yhtä vaativa ja kova nalkuttamaan, kunhan on sormukset vaihdettu :)

Lisänä tulee vielä thainaisen käsitys perheestä, ja lojaaliudesta perhettä kohtaan: thaivaimo useimmiten haluaa hallita raha-asioita siten, että suvullekin toimitetaan rahaa. Raha ja turvallisuus ovat useimmille thaikuille se ykkösjuttu avioliittoa solmittaessa. He eivät niinkään korosta romanttista hömppää yms. vaan käytännön asioita. Tämä on siis ihan kulttuurinen piirre.

Kauneus on tietysti katsojan silmässä, mutta ihmetyttää tämä ainainen thainaisten kauneuden hehkutus. Kyllä ainakin minä olen nähnyt ja tavannut eniten ihan tavallisen aasialaisen näköisiä thaikkuja: lyhyitä, lyhytjalkaisia, hieman lättänänenäisiä ja leveäkasvoisia. Hoikkia ja pulleita, hyväihoisia ja huonoihoisia. Sellaisia oikeita aasialaisia kaunottaria hyvin harvoin.

Joitakin thainaisia olen salaa säälinyt, koska heidän suomimiehensä ovat ällöttäviä tyyppejä (monella tapaa, yhteiskunnallisesta asemasta huolimatta).

Joitakin suomimiehiä olen salaa säälinyt, koska heidän thaivaimonsa ovat olleet mm. väkivaltaisia, sadistisia ja ilkeitä. Myös lapsille.

• ht ...
        erkki-täti kirjoitti:

Näin on, kaikenlaisia miehiä löytyy thaivaimojen puolisoista.

Mutta näissä keskusteluissa unohtuu se, että niitä thaivaimojakin on monenlaisia.

Yleisin stereotypia thaivaimojen nöyryydestä ja kuuliaisuudesta elää vahvana. Eivät ne thainaiset ole yhtään sen nössömpiä kuin suomalaisetkaan naiset. Aika moni on ihan yhtä vaativa ja kova nalkuttamaan, kunhan on sormukset vaihdettu :)

Lisänä tulee vielä thainaisen käsitys perheestä, ja lojaaliudesta perhettä kohtaan: thaivaimo useimmiten haluaa hallita raha-asioita siten, että suvullekin toimitetaan rahaa. Raha ja turvallisuus ovat useimmille thaikuille se ykkösjuttu avioliittoa solmittaessa. He eivät niinkään korosta romanttista hömppää yms. vaan käytännön asioita. Tämä on siis ihan kulttuurinen piirre.

Kauneus on tietysti katsojan silmässä, mutta ihmetyttää tämä ainainen thainaisten kauneuden hehkutus. Kyllä ainakin minä olen nähnyt ja tavannut eniten ihan tavallisen aasialaisen näköisiä thaikkuja: lyhyitä, lyhytjalkaisia, hieman lättänänenäisiä ja leveäkasvoisia. Hoikkia ja pulleita, hyväihoisia ja huonoihoisia. Sellaisia oikeita aasialaisia kaunottaria hyvin harvoin.

Joitakin thainaisia olen salaa säälinyt, koska heidän suomimiehensä ovat ällöttäviä tyyppejä (monella tapaa, yhteiskunnallisesta asemasta huolimatta).

Joitakin suomimiehiä olen salaa säälinyt, koska heidän thaivaimonsa ovat olleet mm. väkivaltaisia, sadistisia ja ilkeitä. Myös lapsille.

Kauneuden hehkutus tulee pitkälti siitä että ylipaino on huomattavasti vähäisempää vaikkapa thai-naisten keskuudessa.

Suurin osa ihan tavallisista suominaisistakin saisi samaa hehkutusta jos vain olisivat hoikkia tai normaalipainoisia.

Eksoottisuuskin tule ehkä oman mausteensa. Mutta tuo paino on siis se perussyy. Kyllä niitä thai-naisia näkee täällä Helsingin yökerhoissa pyörimässä. Ja naamaltaan ovat minun mielestäni näyttäneet ihan taviksilta. Mutta samalla ovat hoikempia kuin puolet samassa yökerhossa olevista suomalaisnaisista.

Suurin ongelma tuollaisessa hieman "järjestetyssä" avioliitossa on tietysti se, että kumpikin tuntee toisen vain hyvin pinnallisesti. Joten sitten voikin paljastua melkoisia ällötyksiä puolin ja toisin.

• ht ...

"Toki on olemassa myös miehiä, jotka ei sitten niin millään kelpaa kenellekään ja sitten haetaan thaikuista joku, jonka sietokyky on päätähuimaavalla tasolla."

Sietokyky on ehkä väärä sana. Oikeasti ne thaikkunaiset on ihan samanlaisia kuin suomalaisetkin naiset. Haluavat sitä fyysisesti ja statukseltaan alfaurosta...

Esim. keskipituinen ja taviksen näköinen mies suomessa ei ole ulkoisesti mikään alfauros vaikka kuinka yrittäisi. Kun sama mies menee aasiaan missä ihmisten keskipituus on jonkun 5-10 senttiä lyhyempi kuin täällä, on se suomalainen mies yht'äkkiä siellä pisimpien miesten joukossa.

Samaten se suomalainen mies joka tienaa jotenkuten siedettävästi täällä suomessa, mennessään thaimaaseen onkin varsinainen länsimainen raha-mies. Eli statukseltaan se alfauros.

Loppujen lopuksi siis thaimaassa ne naiset hakevat ihan sitä samaa mitä täällä suomalaisetkin naiset. Sitä kaikin puolin mahdollisimman korkeatasoista miestä. Ja siellä nyt vaan se perustaso on ihan eri kuin täällä. Joten suomalainen perusjunttikin on siellä isokokoinen ja rikas YTM.

• Nsapurissa asui

ylipainoinen sika joka haki itselleen thaivaimon. Kaksi vuotta nainen miehen komentelua ja sikailuja katseli, sitten jätti miehen ja perusti thai-hierontapaikan. Äijä oli todella vastenmielilinen. Komensi mm. vaimoaan huutamalla " pillu tänne!" Ja huusi mm. "Etkö sä vitun idiootti jo tajua..." Tyyppisiä huutoja.

• Ehkä vika naisissa

Edellisessä työpaikassani hämmästyttävän usein asiakkaalla jota jouduin auttamaan oli thai-vaimo. Muutamassa kuukaudessa tuli ainakin 5kpl vastaan. Kaikki miehet olivat ihan fiksuja ja vaikuttivat hyviin toimeentulevilta. Kukaan ei ainakaan päällepäin ollut alkkis, ja ainoastaan yksi mies oli päälle 60-vuotias.

Mieleen jäi erityisesti eräs Juha Sipilän kaksoisolento, jolla niin ulkonäkö kuin puheääni oli täysin kuin Sipilällä. Vaimonsa ei puhunut sanaakaan Suomea. Varsin mukavan ja huumorintajuisen oloinen mies. Oli ystävällinen ja nauroi paljon. En minä ymmärrä miksei niin mukavalla miehellä saisi olla vaimoa Thaimaasta, jos ei aiheuta kohtuuttomia kustannuksia muulle yhteiskunnalle. Ehkä suomalaiset naiset ovat niin kranttuja, ettei Juha Sipilän näköinen ja oloinen mies kelpaa, kun sillä ei tatuointeja ja vedä viinaa.

• xzvsdv

kyllähän ne miehet on olleet selvästi näitä "alemman tason miehiä" joiden kainalossa se thaikku näkynyt, jollain tapaa esteettsesti tai käytökseltään sellaisia tuppeja että voi hyvin kuvitella ettei ole flaksi käynyt suomimarkkinoilla.

• ätmi

Yleensä sellainen komea ja elämässään menestynyt mies, jolle ei käytetty suomilutka kelpaa.

• 3+20

Ainoa asia mikä minua kummastuttaa on se, että agressiivisimmin näihin liittoihin suhtautuvat suomalaiset naiset.

Miksi? Se on jäänyt hieman arvoitukseksi. Suomi-naiset kyllä antavat selityksiä, mutta niiden logiikka ja uskottavuus on jossain säälittävän ja naurettavan välimaastossa. Hauska esimerkki on ilmoitus siitä, että mies jolla on thai-nainen ei voi ketään kiinnostaa ja jonka olemassaoloa ei edes huomaa. Siksi miestä kuuluu vihata.

Toinen usein ilmenevä kohta on raivostuminen ajatuksesta, että joku nainen voisi aktiivisesti miellyttää miestä. Se on orjuutta ja riistoa. Tasa-arvoisessa parisuhteessahan miehelle kuuluu haistattaa pitkä paska.

Luulen, että näin ajattelevat naiset ovat vain rasistisia paskiaisia tai feministisiä kusipäitä. Sama paska, eri paketti.

• ne naiset, ne naiset

"Minulla oli myös japanilainen tyttöystävä joskus vuosia sitten. Erikoista närää tämä tuntui aiheuttavan illalla baarissa. Seuraavat kolme tapahtumaa olivat tyyppillisiä. 1) Suomalaiset naiset, jotka tulivat paheksumaan minua naisten sorrosta, ostosvaimosta ja toteamaan että en olisi varmaan suomalaista naista saanutkaan. Tämä tietenkin tyttöystäväni kuunnellessa. 2) Suomalaiset naiset, jotka tulivat säälimään naistani sen vuoksi että hänellä oli suomalainen mies. Ja luonnollisestikin minä olin kuulemassa. 3) Suomalaiaset naiset, jotka kertoivat naisten oikeuksista, tasa-arvosta, poliisista ja turvakodeista. Heillä oli mukanaan poliisin ja turvakodin yhteystietoja....

Oli oikein mukavaa kuunnella näitä juttuja. Tyttöystäväni oli aluksi kovin järkyttynyt, mutta tottui kaiken maailman rasisteihin ja muihin pöljiin. "

Tämä oli monilkulttuuriset suhteet palstalla joskus.

• Hmmm..?
        ne naiset, ne naiset kirjoitti:

"Minulla oli myös japanilainen tyttöystävä joskus vuosia sitten. Erikoista närää tämä tuntui aiheuttavan illalla baarissa. Seuraavat kolme tapahtumaa olivat tyyppillisiä. 1) Suomalaiset naiset, jotka tulivat paheksumaan minua naisten sorrosta, ostosvaimosta ja toteamaan että en olisi varmaan suomalaista naista saanutkaan. Tämä tietenkin tyttöystäväni kuunnellessa. 2) Suomalaiset naiset, jotka tulivat säälimään naistani sen vuoksi että hänellä oli suomalainen mies. Ja luonnollisestikin minä olin kuulemassa. 3) Suomalaiaset naiset, jotka kertoivat naisten oikeuksista, tasa-arvosta, poliisista ja turvakodeista. Heillä oli mukanaan poliisin ja turvakodin yhteystietoja....

Oli oikein mukavaa kuunnella näitä juttuja. Tyttöystäväni oli aluksi kovin järkyttynyt, mutta tottui kaiken maailman rasisteihin ja muihin pöljiin. "

Miksi ette ole enää yhdessä?

• ............

Suomalaiset idioottinaiset eivät ymmärrä, että Japani on maailman kehittynein valtio ja kyseessä ei todellakaan ole mikään ostettu vaimo, jos tyttöystävä sieltä on.

• Ihmiset ovat
        ............ kirjoitti:

Suomalaiset idioottinaiset eivät ymmärrä, että Japani on maailman kehittynein valtio ja kyseessä ei todellakaan ole mikään ostettu vaimo, jos tyttöystävä sieltä on.

rasisteja sellaisia kohtaan, jotka koetaan seksuaalisina kilpailijoina. Miehet ovat rasisteja afrikkalaisia ja arabimiehiä kohtaan, naiset aasialaisia ja itäeurooppalaisia naisia kohtaan.

• ne naiset, ne naiset
        Hmmm..? kirjoitti:

Miksi ette ole enää yhdessä?

Kuule, se oli lainaus. Minä en ole seurustellut Japanilaisten naisien kanssa.

• 17+5

Kuule, se oli lainaus. Minä en ole seurustellut Japanilaisten naisien kanssa.

Valitettavasti?

• Sellainen mies

joka halua seksiä;)

• Mies joka arvostaa

thai-naisen hoikkuutta, nöyryyttä, ihanaa tiukkaa pimpukkaa ja peppueikää sekä upeita seksitaitoja

• hah hah!

Vain jos otat entisen prostituoidun. Mistä luulet, että umpiossa elänyt thaimaalainen kylänainen on oppinut seksitaitoja ja seksuaalisia erikoisuuksia? :-D

• hännällänsä

Juu ,luonto antanut lahjaksi seksitaidot, voi sitä hässimisen riemua.

• Siis sellainen joka

ei ymmärrä, että ihminen ei ole mikään lelu

• Suomalaisena lähtisin vastaamaan vasta kysymyksellä: millainen mies ottaa suomalaisen vaimon? Mitkä ovat suomalaisen vaimon hyvät puolet?

• Miehet, jotka

ei saa muita naisia. Luulisin että 99 % thainaisten suomalaisista miehistä on sellaisia jotka ei kelpaa/saa suomalaista naista.

Itse tunnen 2 tapausta. Miehissä ei ole mitään isompaa "vikaa". Ovat töissä, toinen akateemisesti koulutettu. Ei alkoholi tai muitakaan ongelmia. Ihan fiksuja ja mukavia miehiä. Tavallisen näköisiä. Ainoa vika on ehkä sellainen vässykkämäinen olemus.

Nämä suomi mies thai nainen on useimmiten win/win tilanne. Molemmat voittaa. Mies saa viimeinkin naisen ja nainen pääsee pois köyhyydestä jos ei mitään prinssiä saakaan niin ihan kelpo miehen elättäjäksi.

Thai nainen on se "viimeinen oljenkorsi". Jos ihan rehellisiä ollaan.

• vähän sam kuin

Suominaiset ja turkilaiset tai niigerit. Tosin, erona on se, että yhteiskunta elättää Suominaisten lemmikit.

• -.-.-.-.-

Saattaisin ottaakin thai-naisen, mutta en ole nähnyt yhtään hyvännäköistä sellaista Suomessa. Kaikki ovat mielestäni olleet suorastaan rumia. Kauniit, jos niitä on, menevät kenties johonkin kiinnostavampaan maahan ja varakkaille miehille?

• Thai-naiset

eivät ole minustakaan kauniita. Kauniita aasialaisia ovat japanilais- ja korealaisnaiset. Kiinalaisnaisissa on sekä kauniita että rumia. Eteläaasialaiset ( thait, filippiiniläiset, vietnamilaiset etc.) ovat yleensä rumia

• ..........

No miehen perinteinen rooli on sentään elättää, joten miehellä säilyy tuossa tilanteessa miehekkyys. Voitteko kuvitella kuinka seksuaalisesti arvoton naisen täytyy olla, jos NAINEN ottaa pakolaisen elätettäväkseen. Siinä menettää nainen täydellisesti kaiken arvokkuutensa.

• Hölmö_miess

kaikki kirjoittajat näyttävät olevan tässä ketjussa samaa mieltä .. näin vaikka piikitteleviä kommentteja tuleekin.

Itse ottaisin mielelläni Thainaisen vaimokseni jos he ovat niin kilttejä ihmisiä itä olen saanut kuulla. En ole koskaan itse käynyt Thaimaassa, mutta suomessa minulla ei lukuisista seurusteluista huolimatta ole ollut onnea.

Tiedän että täältäkin voisi saada kunnollisen naisen, mutta niiden löytäminen on vaikeaa. Luulen että olen hiukan liian kiltti/kunnollinen/tylsä ja se taas ärsyttää naista alkuhuuman laannuttua.

Mielestäni kotimaiset naiset - siis joihin olen itse törmännyt -odottavat tietyn tyyppistä kesitystä. Ja aika rohkeasti sen ilmaisevatkin. Se on heistä romanttista. Koska oma taloudellinen tilanne on tämän kesityksen sallinnut, niin en ole ollut asiassa pikkumainen ennen kuin tietty raja ylitetään. Sen jälkeen alkavat nopeasti ongelmat :)

• Reipas Mies

Tämä Suomessa tapahtuva feminismien luotsaama epätasa-arvo parisuhdemarkkinoillamme miesten suhteen saa vain uusia "porsaan reikiä" läpi jossa selvästi huonompi miesaines kykenee toteuttamaan haaveensa viehättävän vaimon saamisesta.

Tasojärjestelmän tavoite on eristää ne miehet jotka eivät iskemällä saa yökerhosta parisuhde kelpoista naista olemaan täysin yksin tai korkeintaan ammattilaisnaisten maksullisen seksin piirissä.

En näe asiaa huonona että loputkin miehet joilla ON edellytykset elää parisuhteessa kuitenkin löytävät sen postimyyntimorsiammensa ja kysynkin onko edes Suomen Tasojärjestelmä niin aukoton-kuten tiedetään hurjat eroluvut, yh-määrät, väkivalta parisuhteissa, pettämisen määrä osoittavat?

Suurin osa henkisestä pahastaolosta tulee miehille naisten taholta. Jollakin miehellä on liikaa naisia, jollakin ei yhtään mitään.

Miehillä määrää biologia- parittelu on perimmiltään hyvin primitiivinen tarve miehille. Naisilla taas valkkaus- laatumiehen viekoittelu siihen että laatumies alentuu iskemään on laskelmoitua joskin uskoisin että sen metaprosessit ovat naisilla alitajuisia skriptejä jotka tietynlainen mies saa rullaamaan.

Ehkä käy järkeen että suositut naiset nimenomaan pyörivät parhaan nuoruutensa näiden baariasiamestarismiesten iskennässä jolloin perinteiset "perhe-iskämiehet" koetaan tylsinä miehinä vaikka heitäkin käy iskemässä joskus joilla ei ole muka parisuhteessa mitään annettavaa. Kuitenkin veikkaan että sitten tositoimissa sen kakkavaipan vaihdossa jännismies on tosiaan omiaan, kuten hakemaan tarjous elintarvikkeet lähimarketista. Miten jännästi vaihdoinkin vaipan tänään muru, ou jeah, rockkasin pilke silmäkulmassa Ipadin kanssa mikä selfie!

Itse en pystyisi elämään mikäänlaisen naisen kanssa yhdessä jollei nainen näkisi minussa mitään muuta kuin lompakon- en tietenkään väitä että thai-naiset näin kokevat tai muutkaan ulkomaalaiset. Mutta ihan kotimaisista niistä paremman näköisistä naisista näkee että mitä isompi asunto, isompi premium-auto, isompi status miehellä on, sitä enemmän häneen kohdistuu naisten yleistä huomiota kuin aatteeen jäbän jolla on uusi Jopo elämänsä kohokohtana sekä 30 neliön vuokraluukku.

Tasojärjestelmä siis toteuttaa kaavaa jossa ei-nätit naiset päätyvät vähemmän laadukkaille miehille. Mielestäni tässä on muutoksen paikka. Suositut kieltävät tasot, vaikka joka ikinen kerta toteuttavat sen sääntöjä kun ovat "markkinoilla".

• ht ...

Olin juuri eilen matkalla kävelemässä rannalle.. Vastaan käveli joku ehkä nelikymppinen mies jolla vaikutti olevan todella selvästi tiettyjä "epänormaaleja" asioita kasvonpiirteissä (ehkä joku synnynnäinen vika) ja mies käveli hieman linkuttaen - ja vierellään joku aasialainen nainen.

En voi tietää oliko kyseisen miehen vika puhtaasti kosmeettinen ja fyysiseen puoleen vaikuttava. Hyvin mahdollista että vika oli puhtaasti ulkoinen ja mies on henkisiltä kyvyiltään ihan normaali.

Ymmärrän täysin miehen valinnan. Voin vain kuvitella kuinka vaikeaa olisi löytää suomalaista naista, joka miehestä kiinnostuisi vaikkapa baareissa. Kun niilläkin miehillä millä ei ole mitään selvää ulkoista vikaa voi olla asiassa suuria ongelmia. Kyseinen mieshän voisi olla vaikka kuinka korkeasti koulutettu, tohtorin koulutuksen saanut suomen älykkäin mies... Mistäs minä sitä tiedän. Mutta silti ei kelpaa suomalaisille naiselle ulkoisten seikkojen takia.

Todellakin mies oli tehnyt järkevän valinnan. Saanut varmasti paremman naisen kuin mitä moni suomalainen mies onnistuu täältä suomesta löytämään.

Nostan miehelle hattua järkevästä ja hienosta valinnasta - ja uskalluksesta olla välittämättä muiden mielipiteistä. Luulen että mies on jo ulkoisen olemuksensa takia joutunut oppimaan elämässään kantapään kautta että muiden kaduntallaajien mielipiteet ovat yleensä p*skan arvioisia.

Me muut hölmömmät "normaalit" ihmiset olemme edelleen niin estoisia, että ajattelemme "että mitäköhän muut ihmiset kadulla ajattelisivat minusta jos minulla olisi thai-vaimo". Voi ei - Pakko löytää mieluumin suomalainen vaikka huonompikin nainen ettei tarvitse nolostella.

• köyhiä niin

Trololololol...Noin tarkkaa asian miettinyt tietää thaimaan kulttuurin
      ja myötäjäisten summan..Joten se siitä =D

• Näin on marjat

Joo. Pitäisi estää sellainen, että suomalainen mies nai ulkomaalaisen naisen.

Suomalainen mies, joka nai ulkolaisen naisen, on kuitenkin luuseri, joka ei saa suomalaista naista. Ja luuseri luultavasti kohtelee naistaan kaltoin, ei peseydy, juo viinaa ja on työtön. Yhteiskunta lopulta maksaa viulut.

Pitäisi ehdottomasti kieltää monikulttuuriset suhteet, joissa suomalainen mies on toisena osapuolena. Kaikki muut monikulttuuriset suhteet ovat vain piristystä ja kulttuurin edistämistä, ja niitä tulee tukea.

• 18+11

Pitäs enemmän tuoda naisia Suomeen, kaikki miesmaahanmuuttajat jonon perälle ja vasta sitten heitä otettais vastaan kun on saman verran 0-40vuotiaissa miehiä ja naisia. Lisäksi voisi valtion puolesta järjestää aasianmaihin treffipalvelut miehille joille ei riitä edes määrällisesti suomalaisia naisia.

• 10+4
        18+11 kirjoitti:

Pitäs enemmän tuoda naisia Suomeen, kaikki miesmaahanmuuttajat jonon perälle ja vasta sitten heitä otettais vastaan kun on saman verran 0-40vuotiaissa miehiä ja naisia. Lisäksi voisi valtion puolesta järjestää aasianmaihin treffipalvelut miehille joille ei riitä edes määrällisesti suomalaisia naisia.

JA ei se haittais vaikka naisia ois enemmistökin, kyllä yksi mies pystyy aina joku 100 naista siittämään itsekseenkin.

• erkki-täti
        10+4 kirjoitti:

JA ei se haittais vaikka naisia ois enemmistökin, kyllä yksi mies pystyy aina joku 100 naista siittämään itsekseenkin.

Toivottavasti lompakko kestää myös sadan naisen lapsukaisten elätyksen.

Vai eikö sitten enää tarvitsisikaan mäkättää yhteiskunnan tuista?

• tasa-arvo kertaheito
        erkki-täti kirjoitti:

Toivottavasti lompakko kestää myös sadan naisen lapsukaisten elätyksen.

Vai eikö sitten enää tarvitsisikaan mäkättää yhteiskunnan tuista?

Naiset voisi tehdä myös kaikki työt samantien, miehet voisi hoitaa lapsia kotona.

• iiyyyhhuiikkjyghuuik

Nuo 40 vuotiaat yh:t kotimaassaan ovat yhtä haluttuja paikallisille kuin atm:et täällä. Onko parempi ottaa läski vanhempi vai ei mitään? Erona että atm:et eivät joudu myymään itseään elääkseen.

• Anonyymi

Sellainen ukko joka ei muuta saa ja on valmis elättämään.

• Anonyymi

Millainen mies ottaa thai-vaimon?

He ovat kauniita,Suomalainen nainen on pers jalkainen,vittumainen ämmä.
      Thai nainen on miestään arvostava ja kohtelias.
      Minä ottaisin jos vaihtoehtona olisi Suomalainen vetyperse sohva elukki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      151
      2496
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      97
      999
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      871
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      60
      753
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      701
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      677
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      670
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      648
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      21
      637
    Aihe