Kun tutkimme kultapöly ilmiön taustoja, josta Herzogkin opettaa Jumalan uutena kirkkauden ilmiönä, niin tulemme huomaamaan ettei kultapöly ilmiö ole suinkaan mikään uusi ilmiö kuten esim. Herzog opettaa, vaan sitä on tapahtunut aikaisemminkin, sillä katolisen kirkon Maria kultin Jeesus sekä Maria ilmestysten kautta on tapahtunut kultapöly ihmeitä katolisten keskuudessa ympäri maailmaa.
Kopsin tosta. http://www.kotipetripaavola.com/kultapolynalkupera.html
Enpä ois tiennyt kyllä tosta. Tää naulasi lopullisesti käsitykseni Herzogista. Herzogin touhut on eksytystä.
Herzogin kultapölyn tausta paljastus
102
529
Vastaukset
- lahtiska
Aika rajua. Kaikki eksytyksen tiet vievät Roomaan.
- Paavolan palvoja
Olen lähettänyt ylläpidolle pyynnön, että Suomi24 perustaisi oman palstan nimeltä "Petri Paavola". Sinne pitäisi olla suora pääsy yhdellä klikkauksella kaikilta S24:n yli 2000 yksittäiseltä palstalta. Siellä olisi sisältönä vain PP:N opetus ja kaikki ketjut sisältäisivät kopioita hänen opetuksistaan ja linkin hänen kotisivulleen. Eiköhän Petri ole oman palstansa ansainnut.
- Tiestä
Edelleenkin Petri Paavola haluaa julistaa teille vääriä oppeja, ei Jumalan Sanaa, jossa syntisiä kutsutaan Jeesuksen luokse.
En tunne Herzogin kultapölyoppeja, jos en muitakaan hänen opetuksiaan, mutta sen tiedän, että Jumala tekee ihmeitä ja voimallisia tekoja ja näin Jeesuksen opetus Ihmisen Pojan aikansa opetuslapsille toteutuu siitä, että te ette nyt jaksa kantaa kaikkea. Se tarkoittaa sitä, että Jumala pitää määräysvallan ja tekee Israelin keskuudessa suuria ihmeitä ja tunnustekoja, jopa sellaisia tekoja, joista Raamattu ei kerro meille edeltä.
Itse olen joutunut näkemään miten pilkatuksi täällä tulee henkilö, joka ei ota mitään kunniaa itselleen, vaan kertoo Jumalan suurista teoista kohdallaan.
Jeesus kutsuu meitä etsimään Jumalan valtakuntaa, EI eksyneitä sen takia, että nämä ovat eksyksissä ja tuomin alla, vaan sen takia, että nuo ihmiset saisivat tulla tuntemaan totuuden meidän valvomisemme kautta. Pääsisivät orjan asemasta lapsen asemaan. Eksyneitä on niin paljon, että jos heitä aletaan täällä tutkimaan saadakseen heidän eksytyksensä julkaistuksi, niin kaikki aika tulee kulumaan siihen ja vielä käy niinkin, että eksyneiksi sanotaan Jumalan silmäterääkin. Omat järjelliset tulkinnat eksyttävät ihmiset ja saavat seuraajat eksymään samaan loputtomaan suohon.
Yhä useampi väittää eksyneiksi israelilaisia, eli hengellistä Israelia, noita joilla laki on voimassa. Jos laki on voimassa, ei opetuksissa ole vihaa, eikä kiivastusta, vaan vain armollinen kutsu Jumalan luokse.
Älkää etsikö eksytyksiä, vaan etsikää Jumalan valtakuntaa. Jumalan valtakunnan lapset valvovat itseään ja auttavat matkakumpaneita oman valvomisensa valon kautta.
Jeesus ei missään käske omiensa etsiä eksytyksiä, vaan käske valvoa itseä.- itsesi syypääksi huo
Mistä Tiestä on katkera Petri Paavolalle? Taidat olla yksi niistä jotka on bannattu uskonaskel foorumilta ja sen vuoksi nyt parjaat täälä Paavolaa ja jo seuraavassa viestissä esiinnyt hyvin hurskaanna nuhdellen muita kivittämisestä.
Tuollainen kaksinaismoralisti on Tiestä kannattajineen. - Korjausta
itsesi syypääksi huo kirjoitti:
Mistä Tiestä on katkera Petri Paavolalle? Taidat olla yksi niistä jotka on bannattu uskonaskel foorumilta ja sen vuoksi nyt parjaat täälä Paavolaa ja jo seuraavassa viestissä esiinnyt hyvin hurskaanna nuhdellen muita kivittämisestä.
Tuollainen kaksinaismoralisti on Tiestä kannattajineen.Petri on vain omien harhojensa jahtaaja. Tähän Jeesus ei meitä kutsunut. Jeesus kutsui meidät julistamaan evankeliumia kuten Herzog tekee.
- Tiestä
Tuollainen kaksinaismoralisti on Tiestä kannattajineen.Ei ole bannattu koskaan mistään. En tunne uskonaskel foorumia.
Ymmärrätkö miten kamalaa on julistaa sellaista sanomaa, joka ei mene Jumalan tarkastusseulan läpi ja silti ihminen jatkaa sen julistamista? Näin ihminen osoittaa olevansa tottelematon Jumalalle.
Näytä minulle Raamatusta kohdat joissa Jumala käskee etsiä eksytyksiä ja niistä julistaa!
Eksytyksen julistajat saavat aikaiseksi vihaa ja vainoja. Jeesus tuli pelastamaan omansa vihalta, vainoilta ja kaikelta joka rikkoo Jumalan käskyt. Senpä takia israelilaiset ovat niin usein paenneet paikasta yksi paikkaan toinen. He eivät ole halunneet osallistua sotiin, tai mihinkään kivittämisiin.
Jeesus olisi halunnut ottaa suojiinsa koko Jerusalemin, mutta nuo eivät halunneet Hänen suojaansa ja joutuivat sen takia kokemaan sodan kauhut ja kohtaamaan kuoleman.
Vain he pelastuivat, jotka uskoivat Jeesusta ja pakenivat vihaa ja sotaa.
Jeesuksen seuraajat eivät koskaan aiheuta sotaa ja jos mahdollista, niin he pakenevat sieltä, missä soditaan ja vihataan.
Jeesuksen seuraajat joutuvat vainon kohteeksi. Ilmestyskirjasta pitää nyt lukea jokaisen, mikä on se keskeinen asia, joka saa Jeesuksen seuraajat vainotuiksi. Se on Jeesuksen todistus ja Jumalan käskyt.
Väärällä miekalla toisten pakottajia omiin uskomuksiin on ollut aina. He ovat pakottaneet ihmisiä milloin kasteille, milloin muihin tekoihin ja ennen kaikkea uskomaan omaan uskoonsa. Pakolla ei saa mitään hyvää aikaiseksi, sillä vain Jumalan Sana ja Pyhä Henki on se voima, mikä vie etsivät pelastuksen, eli parannuksen tien kautta Jumalan luokse.
Jumalan uskoon ei voi tulla toisten pakottamana. Voi tulla vain lahkouskoon. - Tiestä
Tiestä kirjoitti:
Ei ole bannattu koskaan mistään. En tunne uskonaskel foorumia.
Ymmärrätkö miten kamalaa on julistaa sellaista sanomaa, joka ei mene Jumalan tarkastusseulan läpi ja silti ihminen jatkaa sen julistamista? Näin ihminen osoittaa olevansa tottelematon Jumalalle.
Näytä minulle Raamatusta kohdat joissa Jumala käskee etsiä eksytyksiä ja niistä julistaa!
Eksytyksen julistajat saavat aikaiseksi vihaa ja vainoja. Jeesus tuli pelastamaan omansa vihalta, vainoilta ja kaikelta joka rikkoo Jumalan käskyt. Senpä takia israelilaiset ovat niin usein paenneet paikasta yksi paikkaan toinen. He eivät ole halunneet osallistua sotiin, tai mihinkään kivittämisiin.
Jeesus olisi halunnut ottaa suojiinsa koko Jerusalemin, mutta nuo eivät halunneet Hänen suojaansa ja joutuivat sen takia kokemaan sodan kauhut ja kohtaamaan kuoleman.
Jeesuksen seuraajat eivät koskaan aiheuta sotaa ja jos mahdollista, niin he pakenevat sieltä, missä soditaan ja vihataan.
Jeesuksen seuraajat joutuvat vainon kohteeksi. Ilmestyskirjasta pitää nyt lukea jokaisen, mikä on se keskeinen asia, joka saa Jeesuksen seuraajat vainotuiksi. Se on Jeesuksen todistus ja Jumalan käskyt.
Väärällä miekalla toisten pakottajia omiin uskomuksiin on ollut aina. He ovat pakottaneet ihmisiä milloin kasteille, milloin muihin tekoihin ja ennen kaikkea uskomaan omaan uskoonsa. Pakolla ei saa mitään hyvää aikaiseksi, sillä vain Jumalan Sana ja Pyhä Henki on se voima, mikä vie etsivät pelastuksen, eli parannuksen tien kautta Jumalan luokse.
Jumalan uskoon ei voi tulla toisten pakottamana. Voi tulla vain lahkouskoon.Vieläkin pyydän teitä eksytysten etsijöiksi tulleita näyttämään Raamatusta kohdat, joissa Jeesus käskee teidän etsiä ja julistaa eksytyksiä. On vakavasta asiasta kyse.
- näin
Tiestä kirjoitti:
Ei ole bannattu koskaan mistään. En tunne uskonaskel foorumia.
Jumalan uskoon ei voi tulla toisten pakottamana. Voi tulla vain lahkouskoon.Sinähän se täällä olet syyttänyt kaikkia muita eksyttäjiksi ja nytkin syytät Paavolaa, eli jälleen kerran toimit omia sanojasi vastaan jota olet tehnyt täällä jo aina kymmenen vuotta.
Kirjoitat muka tosi hurskaita mutta kaikki omat ja kannatajiesi teot ovat kaikkea muuta kuin hurskaita.
Olet haukkunut täällä esimerkiksi helluntailaiset ja kuitenkin käytät heidän palstaansa oman itsekehittämäsi opin levittämiseen, mikä on selvää ERITTÄIN HÄRSKIN IHMISEN TOIMINTAA. - Tiestä
näin kirjoitti:
Sinähän se täällä olet syyttänyt kaikkia muita eksyttäjiksi ja nytkin syytät Paavolaa, eli jälleen kerran toimit omia sanojasi vastaan jota olet tehnyt täällä jo aina kymmenen vuotta.
Kirjoitat muka tosi hurskaita mutta kaikki omat ja kannatajiesi teot ovat kaikkea muuta kuin hurskaita.
Olet haukkunut täällä esimerkiksi helluntailaiset ja kuitenkin käytät heidän palstaansa oman itsekehittämäsi opin levittämiseen, mikä on selvää ERITTÄIN HÄRSKIN IHMISEN TOIMINTAA.Älä sano väärää todistusta lähimmäisistäsi. Olen todella ollut kymmenen vuoden ajanjakson täällä kirjoittamassa. Olen tuon ajan jakson aikana ollut poissa paljon, jopa vuodenkin ja usein kuukausia. Palatessani tänne olen ottanut jonkin nimimerkin käyttööni. Usein olen saanut Jeesukselta kehoituksen poistua palstalta juuri teidän takianne, jotka vääritätte kaiken ja näin pyritte kaatamaan omat tekonne muiden niskaan.
En tuomitse Petri Paavola, vaan kehoitan häntä aloittamaan alusta, eli ottamaan Jumalan opetukset vastaan ja kertomaan ja julistamaan niistä. Esim. Paavalille on perustettu lahkoja käsittämättä ollenkaan mitä Paavali opettaa, koska Jeesuksen tuntemattomuus estää oikean käsityksen Paavalista.
En ole ikinä haukkunut helluntailaisia, enkä muita ihmisiä, joten lopeta valehteleminen. - sivustanähnyt
Tuollainen kaksinaismoralisti on Tiestä kannattajineen.Jos tiestä on joku uskonaskeletta edeltävistä foorumeilla bannattu häirikkö. Tai oisko joku joka tuntee henk.kohti. Paavolan. Ei sen puoleen ei Paavolalla oo kaikki opit oikein mutta tiestä nimimerkin toiminta osottaa katkeruutta Paavolaa kohtaa.
- Tiestä
sivustanähnyt kirjoitti:
Jos tiestä on joku uskonaskeletta edeltävistä foorumeilla bannattu häirikkö. Tai oisko joku joka tuntee henk.kohti. Paavolan. Ei sen puoleen ei Paavolalla oo kaikki opit oikein mutta tiestä nimimerkin toiminta osottaa katkeruutta Paavolaa kohtaa.
Enpä osoita katkeruutta, kun sitä ei kertakaikkiaan minussa ole. En tunne Paavola, en ole lukenut juurikaan hänen kirjoituksiaan ennen tätä aikaa. Joskus on sattunut kohdalleni hänen ketjunsa, mutta usein ne ovat jääneet lukematta. Nyt olen tänä aikana hiukan tutustunut hänen tuotantoonsa ja olen päässyt käsittämään sen, miksi tällä palstalla on niin paljon vainoja ja Jeesuksen opetuksen vastustamista.
- irish
Tiestä kirjoitti:
Enpä osoita katkeruutta, kun sitä ei kertakaikkiaan minussa ole. En tunne Paavola, en ole lukenut juurikaan hänen kirjoituksiaan ennen tätä aikaa. Joskus on sattunut kohdalleni hänen ketjunsa, mutta usein ne ovat jääneet lukematta. Nyt olen tänä aikana hiukan tutustunut hänen tuotantoonsa ja olen päässyt käsittämään sen, miksi tällä palstalla on niin paljon vainoja ja Jeesuksen opetuksen vastustamista.
Tiestä oletko koskaan tavannut Paavolaa? Katkeruus susta paistaa läpi. Paavolan opetukset ei oo täydellisiä mutta sulla on katkeruutta. Läpinäkyvää sun toimitas on. Ootko hellari tai joskus ollu ku täällä hengailet? Vai ootko luterilainen? Klassinen eksyttäjän paljastuskoe sulle tiestä. Onko Jeesus Jumala? Onko kadotus iankaikkinen?
- irish
irish kirjoitti:
Tiestä oletko koskaan tavannut Paavolaa? Katkeruus susta paistaa läpi. Paavolan opetukset ei oo täydellisiä mutta sulla on katkeruutta. Läpinäkyvää sun toimitas on. Ootko hellari tai joskus ollu ku täällä hengailet? Vai ootko luterilainen? Klassinen eksyttäjän paljastuskoe sulle tiestä. Onko Jeesus Jumala? Onko kadotus iankaikkinen?
No mites o ku sua pöyhitään. Onko miestä vastata.
- Tiestä
irish kirjoitti:
Olin kerran vähäsen aikaa katkera, en kenellekään lähimmäiselle, vaan omista vääristä ajatustavoista johtuvana. Jeesus tuli ja pelasti. Jouduin sietämään katkeruuden kavalaa henkeä, koska en päässyt siitä omilla keinoillani vapaaksi. Vaikka sen hengen kanssa jouduin elämään lyhyen ajan ja vaikka tuosta on kulunut n. 30 vuotta, niin muistan miten paha henki se oli. Olen kiittollinen Jumalalle, että Hän puhdisti minut tuosta hengestä ja sain vapauden ja rauhan ja siltä perustalta olen täällä kirjoittamassa, sillä se on Jeesuksen rakentama Sanan perustus. Sana käskee varoa katkeruuden kavalaa henkeä, sillä se saastuttaa.
En tiedä mikä sinut saa soimaamaan minua, joka en todellakaan ole täällä syyttämässä, enkä tuomitsemassa, vaan tahdon jokaisen pääsevän irti synninorjuudesta, joka tuo ihmiseen katkeruuden kavalankin hengen. Oma kokemukseni tuosta hengestä on todella raskas, sillä kaikki synti tuo salakavalasti ihmisen sieluun ruokaa, joka muuttuu tuntemiseksi, eli jopa sielun sairastamiseksi.
Jeesus puhdista jokaisen huomaansa ottaneen ja voin kertoa, että se puhdistus saattaa tulle kultasepän tulen poltteensa, kuten tuli minullekin.
En ole koskaan tavannut Petri Paavola, en vihaa häntä, en syytä häntä, vaan tuon hänelle oikaisua Jumalan huoneesta. Nyt Jumalan huonetta puhdistetaan ja jos ihmiset eivät suostu ottamaan Jeesuksen Sanoja vastaan, he joutuvat ulos työnnetyiksi.
Jeesu on Jumala. Johannes kertoo heti ensimmäisessä osiossa evankeliumissaan siitä, kuka Jeesus on. Useiden vuosien ajan olen kertonut Jeesuksen TULLEEN taivaasta lihaksi, eli ihmiseksi.
Kadotus on iankaikkinen.
En ole koskaan ollut helluntailainen. Olen ollut luterilaisten kanssa samassa raamattupiirissä niin kauan, kunnes Jumala antoi uloslähtö käskynsä, jotta pääsin kasvamaan enemmän kuin luterilaiset papit siihen aikaan osasivat opettaa. Minulla on vain hyvää sanottavaa heistä, joiden kanssa vuosikymmeniä sitten sain keskutella samassa raamattupiirissä ja monet noista ystävistä ovat tänään samassa seurakuntakodissa missä itsekin saan olla. - Tiestä
Tiestä kirjoitti:
Olin kerran vähäsen aikaa katkera, en kenellekään lähimmäiselle, vaan omista vääristä ajatustavoista johtuvana. Jeesus tuli ja pelasti. Jouduin sietämään katkeruuden kavalaa henkeä, koska en päässyt siitä omilla keinoillani vapaaksi. Vaikka sen hengen kanssa jouduin elämään lyhyen ajan ja vaikka tuosta on kulunut n. 30 vuotta, niin muistan miten paha henki se oli. Olen kiittollinen Jumalalle, että Hän puhdisti minut tuosta hengestä ja sain vapauden ja rauhan ja siltä perustalta olen täällä kirjoittamassa, sillä se on Jeesuksen rakentama Sanan perustus. Sana käskee varoa katkeruuden kavalaa henkeä, sillä se saastuttaa.
En tiedä mikä sinut saa soimaamaan minua, joka en todellakaan ole täällä syyttämässä, enkä tuomitsemassa, vaan tahdon jokaisen pääsevän irti synninorjuudesta, joka tuo ihmiseen katkeruuden kavalankin hengen. Oma kokemukseni tuosta hengestä on todella raskas, sillä kaikki synti tuo salakavalasti ihmisen sieluun ruokaa, joka muuttuu tuntemiseksi, eli jopa sielun sairastamiseksi.
Jeesus puhdista jokaisen huomaansa ottaneen ja voin kertoa, että se puhdistus saattaa tulle kultasepän tulen poltteensa, kuten tuli minullekin.
En ole koskaan tavannut Petri Paavola, en vihaa häntä, en syytä häntä, vaan tuon hänelle oikaisua Jumalan huoneesta. Nyt Jumalan huonetta puhdistetaan ja jos ihmiset eivät suostu ottamaan Jeesuksen Sanoja vastaan, he joutuvat ulos työnnetyiksi.
Jeesu on Jumala. Johannes kertoo heti ensimmäisessä osiossa evankeliumissaan siitä, kuka Jeesus on. Useiden vuosien ajan olen kertonut Jeesuksen TULLEEN taivaasta lihaksi, eli ihmiseksi.
Kadotus on iankaikkinen.
En ole koskaan ollut helluntailainen. Olen ollut luterilaisten kanssa samassa raamattupiirissä niin kauan, kunnes Jumala antoi uloslähtö käskynsä, jotta pääsin kasvamaan enemmän kuin luterilaiset papit siihen aikaan osasivat opettaa. Minulla on vain hyvää sanottavaa heistä, joiden kanssa vuosikymmeniä sitten sain keskutella samassa raamattupiirissä ja monet noista ystävistä ovat tänään samassa seurakuntakodissa missä itsekin saan olla.On tärkeää tietää ja tunnustaa se, että JEESUS ON JUMALA. Lukekaa Johanneksen evankeliumin ensimmäinen luku ja nähkää, että Jeesus on Jumala, Jumalan OMA SANA, joka tuli tähtemme ihmiseksi ja on niin kirkas valo, että pimeys ei saata Häntä käsittää.
Pyhän Hengen LAHJA kirkastaa Jeesuksen. - irish
Tiestä kirjoitti:
Kadotus on iankaikkinen.
En ole koskaan ollut helluntailainen. Olen ollut luterilaisten kanssa samassa raamattupiirissä niin kauan, kunnes Jumala antoi uloslähtö käskynsä, jotta pääsin kasvamaan enemmän kuin luterilaiset papit siihen aikaan osasivat opettaa. Minulla on vain hyvää sanottavaa heistä, joiden kanssa vuosikymmeniä sitten sain keskutella samassa raamattupiirissä ja monet noista ystävistä ovat tänään samassa seurakuntakodissa missä itsekin saan olla.Kiitti vastauksestas. No kun sulla on näky ja oikea tieto nii kerro mikä on totuus joka meiltä muilta puuttuu. Kun sää toimit uskonpuhistajana. Oot näemmä päättänyt puhdistaa hellareita ku oot tänne ittesi rekannut sissään.Voiko uskis langeta syntiin vai onko jo synnitön?
- Tiestä
irish kirjoitti:
Kiitti vastauksestas. No kun sulla on näky ja oikea tieto nii kerro mikä on totuus joka meiltä muilta puuttuu. Kun sää toimit uskonpuhistajana. Oot näemmä päättänyt puhdistaa hellareita ku oot tänne ittesi rekannut sissään.Voiko uskis langeta syntiin vai onko jo synnitön?
En ole päättänyt itse mitään. Kun Jeesus oli parantanut minut kolme kertaa ja kastanut Pyhällä Hengellä ja tulella, Hän lähetti minut. Ensin oman seurakuntani keskuuteen 20 vuodeksi ja sitten yllättäin näille palstoille. Tulin hyvä sanoma mukanani. Tulin kuin lammas susien keskuuteen, sillä kertoessani Jumalan Sanaa, sain vain vihaa niskaani.
Tullessani tänne en edes tiennyt miten täällä toimitaan ja kysyin neuvoa jukka.findandilta ja hän neuvoi ystävällisesti. Olin siis tietämätön palstasta.
En tiennyt, että nettiin oli ladattu Raamattu. Jeesus neuvoi sen Itse ja käski tuoda tänne omia opetuksiaan. Siitä sain vieläkin enemmän vihaa niskaani ja minua syytettiin siitä, että kopioin tänne Raamattua. Kumpaa tottelin, ihmistä vai Jumalaa se jääköön jokaisen itse pääteltäväksi.
En tiennyt sitäkään, kun kirjoitin tuolla lestadiolaisten luona Sanan tuomitsemisesta, eli tuomiovallasta, että oli harvinaisen paljon lukijoita sillä ketjulla. Itse lopetin siinä kirjoittamisen, kun siinä oli jo 40 000 lukijaa.
Vastustus Sanan tuomiovallalle oli todella kovaa ja sai ihmsiet kiinnostumaan siitä keskustelusta. Oli heitäkin jotka käsittivät mistä kirjoitin ja niin on tänäänkin. - Tiestä
irish kirjoitti:
Kiitti vastauksestas. No kun sulla on näky ja oikea tieto nii kerro mikä on totuus joka meiltä muilta puuttuu. Kun sää toimit uskonpuhistajana. Oot näemmä päättänyt puhdistaa hellareita ku oot tänne ittesi rekannut sissään.Voiko uskis langeta syntiin vai onko jo synnitön?
irish, nyt tulemme sitten erittäin vakavalle alueelle. Halutako todella tietää totuuden syntiin lankeamisesta ja synnittömyydestä. Minä lankeilin alkumatkalla vääriin ajatuksiin tottumuksesta ja puhdistamattomuudesta. Jouduin huutamaan Herraa avuksi, sillä tiesin, että se ei riitä, että ulkonaisesti olen hyvä ihminen.
Huusin Herraa avuksi ja alkoi kamala kaaos. Menetin kaiken. Siis menetin kyvyn elää. Yhdeksän kuukautta minusta nousi uudelleen ja uudelleen pahuutta, josta en ollut mitään tiennyt. Jumalan puhdistus oli aivan kamalaa, mutta kun Hän oli sen tehnyt, seurasi siitä rauha ja vapaus ja se kestää.
Jokaisen lähettinsä Herra puhdistaa. Toiset pesijän saippualla ja toiset kultasepän tulella. Vasta puhdistuksen jälkeen ihminen kykenee olemaan Jeesuksen synnittömyydessä. Ihminen ei ole itsessään ikinä synnitön ja siksi Jeesus käskee meidän PYSYÄ HÄNESSÄ. Hänessä pysyminen tarkoittaa, että me tunnustamme Hänen opetuksensa, ajattelemme niiden mukaan ja hedelmöimme niiden opetusten mukaista hedelmää. Kaikki alkaa ajatuksista. - irish
http://www.kotipetripaavola.com/kultapolynalkupera.html#5
Tiestä tutkin asiaa. Tossa julistetaan väkevää Jeesuksen veren evankeliumia. Luitko edes kokonaan. Haukutko väärää puuta vai ootko sittenkii katkera. Sata varmaa on sinä oot nyt tehnyt väärin. Parannuksen paikka. Ei Paavolan kaikki opit oo oikein mutta toi Herzog juttu ja siinä oleva evankeliumi on oikein. Ole nyt mies ja tee parannus. - irish
Tiestä kirjoitti:
irish, nyt tulemme sitten erittäin vakavalle alueelle. Halutako todella tietää totuuden syntiin lankeamisesta ja synnittömyydestä. Minä lankeilin alkumatkalla vääriin ajatuksiin tottumuksesta ja puhdistamattomuudesta. Jouduin huutamaan Herraa avuksi, sillä tiesin, että se ei riitä, että ulkonaisesti olen hyvä ihminen.
Huusin Herraa avuksi ja alkoi kamala kaaos. Menetin kaiken. Siis menetin kyvyn elää. Yhdeksän kuukautta minusta nousi uudelleen ja uudelleen pahuutta, josta en ollut mitään tiennyt. Jumalan puhdistus oli aivan kamalaa, mutta kun Hän oli sen tehnyt, seurasi siitä rauha ja vapaus ja se kestää.
Jokaisen lähettinsä Herra puhdistaa. Toiset pesijän saippualla ja toiset kultasepän tulella. Vasta puhdistuksen jälkeen ihminen kykenee olemaan Jeesuksen synnittömyydessä. Ihminen ei ole itsessään ikinä synnitön ja siksi Jeesus käskee meidän PYSYÄ HÄNESSÄ. Hänessä pysyminen tarkoittaa, että me tunnustamme Hänen opetuksensa, ajattelemme niiden mukaan ja hedelmöimme niiden opetusten mukaista hedelmää. Kaikki alkaa ajatuksista.Eikä mennarit opeta tosta uskova on Kristuksessa synnitön oppia. Se on kauhia harha. Sun tulee nyt tehä parannusta.
- irish
irish kirjoitti:
Eikä mennarit opeta tosta uskova on Kristuksessa synnitön oppia. Se on kauhia harha. Sun tulee nyt tehä parannusta.
Piti sanoa eikö mennarit opeta.
- Tiestä
irish kirjoitti:
Piti sanoa eikö mennarit opeta.
En tiedä mitä ne mennarit ovat? Sen tiedän, että meidän kaikkien on tunnustettava syntimme, sillä kaikki me olemme syntiä tehneet ja olleet kirkkautta vailla. Joka tunnustaa syntinsä, saa ne anteeksi ja saa tulla elämään Jeesukseen, jossa ei syntiä ole. Jumalan siemenestä syntynyt ei saata tehdä syntiä.
Jumala antaa VOIMAN tulla Jumalan lapseksi.
Harhaa on se, että opetetaan puolittain Jumalan Sanomaa. Tunnustetaan, että ollaan syntisiä, mutta ei tunnusteta sitä, että Jeesus tuli vapauttamaan synnin orjat kahleistaan. Vain uskomalla ja olemalla Jeesukselle KUULIAINEN ihminen pääsee osalliseksi Jeesuksen ansioista. Itsessämme me olemme ansiottomia. - Tiestä
irish kirjoitti:
http://www.kotipetripaavola.com/kultapolynalkupera.html#5
Tiestä tutkin asiaa. Tossa julistetaan väkevää Jeesuksen veren evankeliumia. Luitko edes kokonaan. Haukutko väärää puuta vai ootko sittenkii katkera. Sata varmaa on sinä oot nyt tehnyt väärin. Parannuksen paikka. Ei Paavolan kaikki opit oo oikein mutta toi Herzog juttu ja siinä oleva evankeliumi on oikein. Ole nyt mies ja tee parannus.Jeesus ei lähettänyt meitä etsimään ja tutkimaan eksytyksiä, vaan lähetti JULISTAMAAN ILOSANOMAA.
- lutherus
Tiestä kirjoitti:
Jeesus ei lähettänyt meitä etsimään ja tutkimaan eksytyksiä, vaan lähetti JULISTAMAAN ILOSANOMAA.
Lu. 21:8 Niin hän sanoi: "Katsokaa, ettei teitä eksytetä. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: ‘Minä olen se’, ja: ‘Aika on lähellä’. Mutta älkää menkö heidän perässään.
Jeesus lähetti julistamaan evankeliumia ja välttämään eksytyksiä. Mun mielestä eksytykset pitäis paljastaa. Tietennii evankeliumia pitää julistaa mut pitää myös paljataa eksymykset ettei porukat eksy.
Sekin on eksymys jos uskoo uskovaisten olevan synnittömiä Jeesuksessa. Miksi Jumalan miehet lankesivat kuten Pietari ja Barnabas jos ne olisi ollu synnittömiä.
Älä eksytä ja vastusta Kristuksen totuutta! - Tiestä
lutherus kirjoitti:
Lu. 21:8 Niin hän sanoi: "Katsokaa, ettei teitä eksytetä. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: ‘Minä olen se’, ja: ‘Aika on lähellä’. Mutta älkää menkö heidän perässään.
Jeesus lähetti julistamaan evankeliumia ja välttämään eksytyksiä. Mun mielestä eksytykset pitäis paljastaa. Tietennii evankeliumia pitää julistaa mut pitää myös paljataa eksymykset ettei porukat eksy.
Sekin on eksymys jos uskoo uskovaisten olevan synnittömiä Jeesuksessa. Miksi Jumalan miehet lankesivat kuten Pietari ja Barnabas jos ne olisi ollu synnittömiä.
Älä eksytä ja vastusta Kristuksen totuutta!Evankeliumin julistus paljastaa eksytykset. Siis, ymmärrätkö, sinun ei tarvitse itse paljastaa eksytyksiä, vaan sen tekee Jumalan Sana. Jeesus tuli kutsumaan syntisiä ja, kun syntinen saa kuulla ilman ihmisten tuomioita Jumalan Sanaa, alkaa siitä syntisen matka parannukstentietä pitkin Jumalan luokse. Eivät kaikki lähde sille tielle, mutta jotka lähtevät he saavat kohdata Jumalan.
Vaikka sinä maailman aikasi käyttäisit eksytysten etsimiseen ja julistamiseen, niin ei se sieluasi pelastaisi, puhdistaisi ja parantaisi, mutta jos sinä otat hiljaisuudessa vastaan Jumalan Sanan, niin sinulle käy hyvin. Saattaa olla, että vielä kerran Herra antaa sinulle lähetyskäskyn Ilosanoman julistamiseksi.
Miksi sinun pitää etsiä esim. Pietarin lankeemuksia, joita todella tapahtui, mutta et voi noiden lankeemuksen avulla väittää, että Jeesuksessa ihminen ei ole synnitön.
Ensimmäinen Pietarin lankeemus oli se, kun hän kielsi Jeesuksen kolme kertaa ja toinen oli lankeaminen ulkokultaisuuteen. Hän katui noita tekojaan, sai ne anteeksi, eikä enää uudelleen langennut niihin tekoihin. Niinhän me jokainen olemme joutuneet tekemään parannuksen.
Paavalikin kertoo miten hän ENNEN, TIETÄMÄTTÖMÄNÄ JA EPÄUSKOSSA ollessaan oli tehnyt syntiä, mutta saanut silti armon, kuten me jokainen syntimme tunnustavat olemme saaneet.
Älä väitä, että Jeesuksen opetukset johdattavat ihmisen tekemään syntiä. Niin se ei ole ja siksi Jeesus käskee pysyä Hänessä. Jeesus kertoo ihmisen olevan puhdas sen Sanan takia, jonka Hän on puhunut.
Jeesuksessa pysyminen tarkoittaa sitä, että me uskomme kaiken mitä Hän käskee, neuvoo ja opastaa. Näin synti kuolee ja Jeesus tulee ihmisessä ensimmäiselle sijalle. Herran TUNTEMISEN kautta ihminen pääsee totuuteen. - helluntainus
Tiestä kirjoitti:
Evankeliumin julistus paljastaa eksytykset. Siis, ymmärrätkö, sinun ei tarvitse itse paljastaa eksytyksiä, vaan sen tekee Jumalan Sana. Jeesus tuli kutsumaan syntisiä ja, kun syntinen saa kuulla ilman ihmisten tuomioita Jumalan Sanaa, alkaa siitä syntisen matka parannukstentietä pitkin Jumalan luokse. Eivät kaikki lähde sille tielle, mutta jotka lähtevät he saavat kohdata Jumalan.
Vaikka sinä maailman aikasi käyttäisit eksytysten etsimiseen ja julistamiseen, niin ei se sieluasi pelastaisi, puhdistaisi ja parantaisi, mutta jos sinä otat hiljaisuudessa vastaan Jumalan Sanan, niin sinulle käy hyvin. Saattaa olla, että vielä kerran Herra antaa sinulle lähetyskäskyn Ilosanoman julistamiseksi.
Miksi sinun pitää etsiä esim. Pietarin lankeemuksia, joita todella tapahtui, mutta et voi noiden lankeemuksen avulla väittää, että Jeesuksessa ihminen ei ole synnitön.
Ensimmäinen Pietarin lankeemus oli se, kun hän kielsi Jeesuksen kolme kertaa ja toinen oli lankeaminen ulkokultaisuuteen. Hän katui noita tekojaan, sai ne anteeksi, eikä enää uudelleen langennut niihin tekoihin. Niinhän me jokainen olemme joutuneet tekemään parannuksen.
Paavalikin kertoo miten hän ENNEN, TIETÄMÄTTÖMÄNÄ JA EPÄUSKOSSA ollessaan oli tehnyt syntiä, mutta saanut silti armon, kuten me jokainen syntimme tunnustavat olemme saaneet.
Älä väitä, että Jeesuksen opetukset johdattavat ihmisen tekemään syntiä. Niin se ei ole ja siksi Jeesus käskee pysyä Hänessä. Jeesus kertoo ihmisen olevan puhdas sen Sanan takia, jonka Hän on puhunut.
Jeesuksessa pysyminen tarkoittaa sitä, että me uskomme kaiken mitä Hän käskee, neuvoo ja opastaa. Näin synti kuolee ja Jeesus tulee ihmisessä ensimmäiselle sijalle. Herran TUNTEMISEN kautta ihminen pääsee totuuteen.Ei Jeesus käske tekemään syntiä. Uskovasta ei vaa tule synnitöntä tässä maailmanaikakaudessa. Miksi eksytät hellareita synnitön höpön kautta?
- Tiestä
helluntainus kirjoitti:
Ei Jeesus käske tekemään syntiä. Uskovasta ei vaa tule synnitöntä tässä maailmanaikakaudessa. Miksi eksytät hellareita synnitön höpön kautta?
Raamattu kertoo sinullekin, että Jumalan siemenestä syntynyt ei saata tehdä syntiä. Kumoatko tuon ILMOITUKSEN?
Me emme itsessämme ole mitään, emme varsinkaan synnittömiä, mutta Jeesuksessa pysyessämme ei synti saa langetettua meitä TEKEMÄÄN syntiä. Jos ajatuksiin tulee halu rikkoa ikuista lakia, (Rakasta Jumalaa yli kaiken ja lähimmäistä kuin itseäsi pitää voimassa pienimmänkin käskyn) niin ihmeellinen voima Jeesuksessa saa sen syntisen ajatuksen puhdistettua kalliin uhriveren voimalla ja näin Jeesuksessa elävän ei tarvitse tehdä syntiä.
Joka ei tee syntiä, on vapaa orjuudesta. Orjuus tuo ahdistukset, masennukset ja toivottomuudet, mutta kiitos Herralle, Hän tuo VAPAUDEN. Paavali opettaa, että hän ennen tietämättömyyden ja epäuskon aikana teki syntiä, mutta hän sai siitä vapauden ja sen minkä vielä vaelsi lihassa, hän vaelsi Jumalan Pojan uskossa. Tuossa uskossa ihminen ei lankea tekemään lihantekoja, vaan elää Hengen johdatuksessa.
Nämä asiat ovat niin yksinkertaisia, että kaikki eivät halua ottaa vastaan niin yksinketaisen selkeää oppia.
Jos sinä rikot vaikka käskyn rakastaa ja kunnoittaa vanhempiasi, niin siitä seuraa sinulle itsellesi pahaa mieltä, jopa ahdistusta.
Jos sinä rikot käskyn olla himoitsematta lähimmäisen aviopuolisoa, tai mitään hänen omaansa, niin siitä seuraa sinulle raskas niittäminen ja tuollainen käskyn rikkominen tuo monille muillekin ahdistusta. Kaikille niille, jotka joutuvat kokemaan synnin tekijän, eli lain rikkojan tekoja omassa lähiympäristössään.
Käskyt ja Jeesuksen todistus on annettu pidettäväksi ja ne pysyvät voimassa vain uskon kautta Jumalan Sanaan, eli Jeesukseen.
Jumalan oppi on liian yksinkertainen ja selvä, että kaikki siihen mieltyisivät. Monet mieltyvät jännitysten etsimiseen, syntien suomimisiin ja kaikkeen sellaiseen, minkä he luulevat tuovan mielenkiintoa heidän elämäänsä.
Todellinen mielenkiinto tulee siitä, kun oppii tuntemaan Herran ja saa voiman olla Hänelle kuuliainen. Silloin ihminen pääsee alkeisvoimien yläpuolelle ja siellä on Jumalan Ilmestyminen ja teot. Merkit seuraavat uudestisyntyneitä Jumalan lapsia. - helluntainveli
Tiestä kirjoitti:
Raamattu kertoo sinullekin, että Jumalan siemenestä syntynyt ei saata tehdä syntiä. Kumoatko tuon ILMOITUKSEN?
Me emme itsessämme ole mitään, emme varsinkaan synnittömiä, mutta Jeesuksessa pysyessämme ei synti saa langetettua meitä TEKEMÄÄN syntiä. Jos ajatuksiin tulee halu rikkoa ikuista lakia, (Rakasta Jumalaa yli kaiken ja lähimmäistä kuin itseäsi pitää voimassa pienimmänkin käskyn) niin ihmeellinen voima Jeesuksessa saa sen syntisen ajatuksen puhdistettua kalliin uhriveren voimalla ja näin Jeesuksessa elävän ei tarvitse tehdä syntiä.
Joka ei tee syntiä, on vapaa orjuudesta. Orjuus tuo ahdistukset, masennukset ja toivottomuudet, mutta kiitos Herralle, Hän tuo VAPAUDEN. Paavali opettaa, että hän ennen tietämättömyyden ja epäuskon aikana teki syntiä, mutta hän sai siitä vapauden ja sen minkä vielä vaelsi lihassa, hän vaelsi Jumalan Pojan uskossa. Tuossa uskossa ihminen ei lankea tekemään lihantekoja, vaan elää Hengen johdatuksessa.
Nämä asiat ovat niin yksinkertaisia, että kaikki eivät halua ottaa vastaan niin yksinketaisen selkeää oppia.
Jos sinä rikot vaikka käskyn rakastaa ja kunnoittaa vanhempiasi, niin siitä seuraa sinulle itsellesi pahaa mieltä, jopa ahdistusta.
Jos sinä rikot käskyn olla himoitsematta lähimmäisen aviopuolisoa, tai mitään hänen omaansa, niin siitä seuraa sinulle raskas niittäminen ja tuollainen käskyn rikkominen tuo monille muillekin ahdistusta. Kaikille niille, jotka joutuvat kokemaan synnin tekijän, eli lain rikkojan tekoja omassa lähiympäristössään.
Käskyt ja Jeesuksen todistus on annettu pidettäväksi ja ne pysyvät voimassa vain uskon kautta Jumalan Sanaan, eli Jeesukseen.
Jumalan oppi on liian yksinkertainen ja selvä, että kaikki siihen mieltyisivät. Monet mieltyvät jännitysten etsimiseen, syntien suomimisiin ja kaikkeen sellaiseen, minkä he luulevat tuovan mielenkiintoa heidän elämäänsä.
Todellinen mielenkiinto tulee siitä, kun oppii tuntemaan Herran ja saa voiman olla Hänelle kuuliainen. Silloin ihminen pääsee alkeisvoimien yläpuolelle ja siellä on Jumalan Ilmestyminen ja teot. Merkit seuraavat uudestisyntyneitä Jumalan lapsia.Synnitöntä ei uskovaisista tule. Et ole ymmärtänyt raamattua oikein. Ei mee läpi hellareille eikä muille. Eksyneitä voit eksyttää lisää muuta et saa. Olet jo kauaa eksyttänyt Herran kansaa. Lopeta jo. Jumala rakastaa sua eikä vaadi sulta täydellistä synnitöntä elämää. Törmää koko ajan samaa ilmiöön. Jumala haluaa tee parannus
- Tiestä
helluntainveli kirjoitti:
Synnitöntä ei uskovaisista tule. Et ole ymmärtänyt raamattua oikein. Ei mee läpi hellareille eikä muille. Eksyneitä voit eksyttää lisää muuta et saa. Olet jo kauaa eksyttänyt Herran kansaa. Lopeta jo. Jumala rakastaa sua eikä vaadi sulta täydellistä synnitöntä elämää. Törmää koko ajan samaa ilmiöön. Jumala haluaa tee parannus
Teetkö tahallasi syntiä, vai tiettämättömyytesi takia? Jos olet vielä tietämätön, niin olet armon alla kunnes tieto saa sinut ymmärrykseen. Jumala sietää kutsumisiensa tietämättömyyttä määrätyn ajan, ei loputtomasti.
Heprealaiskirje 10
19 Koska meillä siis, veljet, on luja luottamus siihen, että meillä Jeesuksen veren kautta on pääsy kaikkeinpyhimpään,
20 jonka pääsyn hän on vihkinyt meille uudeksi ja eläväksi tieksi, joka käy esiripun, se on hänen lihansa, kautta,
21 ja koska meillä on "suuri pappi, Jumalan huoneen haltija",
22 niin käykäämme esiin totisella sydämellä, täydessä uskon varmuudessa, sydän vihmottuna puhtaaksi pahasta omastatunnosta ja ruumis puhtaalla vedellä pestynä;
23 pysykäämme järkähtämättä toivon tunnustuksessa, sillä hän, joka antoi lupauksen, on uskollinen;
24 ja valvokaamme toinen toistamme rohkaisuksi toisillemme rakkauteen ja hyviin tekoihin;
25 Älkäämme jättäkö omaa seurakunnankokoustamme, niinkuin muutamien on tapana, vaan kehoittakaamme toisiamme, sitä enemmän, kuta enemmän näette tuon päivän lähestyvän.
26 Sillä jos me tahallamme teemme syntiä, päästyämme totuuden tuntoon, niin ei ole enää uhria meidän syntiemme edestä,
27 vaan hirmuinen tuomion odotus ja tulen kiivaus, joka on kuluttava vastustajat. Tiestä kirjoitti:
En tiedä mitä ne mennarit ovat? Sen tiedän, että meidän kaikkien on tunnustettava syntimme, sillä kaikki me olemme syntiä tehneet ja olleet kirkkautta vailla. Joka tunnustaa syntinsä, saa ne anteeksi ja saa tulla elämään Jeesukseen, jossa ei syntiä ole. Jumalan siemenestä syntynyt ei saata tehdä syntiä.
Jumala antaa VOIMAN tulla Jumalan lapseksi.
Harhaa on se, että opetetaan puolittain Jumalan Sanomaa. Tunnustetaan, että ollaan syntisiä, mutta ei tunnusteta sitä, että Jeesus tuli vapauttamaan synnin orjat kahleistaan. Vain uskomalla ja olemalla Jeesukselle KUULIAINEN ihminen pääsee osalliseksi Jeesuksen ansioista. Itsessämme me olemme ansiottomia.Taas tiestä narsistisesti puhuu vain itsestään. Pas-kast sillä mitään tehtävää tällä palstalla ole, kunhan skitsoilee kun luulee omia ajatuksiaan jumalan puheeksi.
Tiestä kirjoitti:
Teetkö tahallasi syntiä, vai tiettämättömyytesi takia? Jos olet vielä tietämätön, niin olet armon alla kunnes tieto saa sinut ymmärrykseen. Jumala sietää kutsumisiensa tietämättömyyttä määrätyn ajan, ei loputtomasti.
Heprealaiskirje 10
19 Koska meillä siis, veljet, on luja luottamus siihen, että meillä Jeesuksen veren kautta on pääsy kaikkeinpyhimpään,
20 jonka pääsyn hän on vihkinyt meille uudeksi ja eläväksi tieksi, joka käy esiripun, se on hänen lihansa, kautta,
21 ja koska meillä on "suuri pappi, Jumalan huoneen haltija",
22 niin käykäämme esiin totisella sydämellä, täydessä uskon varmuudessa, sydän vihmottuna puhtaaksi pahasta omastatunnosta ja ruumis puhtaalla vedellä pestynä;
23 pysykäämme järkähtämättä toivon tunnustuksessa, sillä hän, joka antoi lupauksen, on uskollinen;
24 ja valvokaamme toinen toistamme rohkaisuksi toisillemme rakkauteen ja hyviin tekoihin;
25 Älkäämme jättäkö omaa seurakunnankokoustamme, niinkuin muutamien on tapana, vaan kehoittakaamme toisiamme, sitä enemmän, kuta enemmän näette tuon päivän lähestyvän.
26 Sillä jos me tahallamme teemme syntiä, päästyämme totuuden tuntoon, niin ei ole enää uhria meidän syntiemme edestä,
27 vaan hirmuinen tuomion odotus ja tulen kiivaus, joka on kuluttava vastustajat.Tiestä on kuin skorpioni ja pistää ja myrkyttää.
- Raamattu puhuu
Tiestä kirjoitti:
On tärkeää tietää ja tunnustaa se, että JEESUS ON JUMALA. Lukekaa Johanneksen evankeliumin ensimmäinen luku ja nähkää, että Jeesus on Jumala, Jumalan OMA SANA, joka tuli tähtemme ihmiseksi ja on niin kirkas valo, että pimeys ei saata Häntä käsittää.
Pyhän Hengen LAHJA kirkastaa Jeesuksen.JEESUS ON JUMALAN POIKA. Mutta Jeesus ei Ei suinkaan ole Hän jonka Poika Jeesus on. Jeesus ei siis ole Jumalan Pojan Isä, tai itsensä Isä, eikä myöskään Isän Isä, vaan Isän Esikoinen, meidän vanhin veljemme, Uusi Adam, eli Uusi ihminen. Adam=ihminen. Vanha Adam lankesi syntiin, Uusi Adam=Jeesus vapauttaa synnistä.
- Raamattu puhuu
irish kirjoitti:
Eikä mennarit opeta tosta uskova on Kristuksessa synnitön oppia. Se on kauhia harha. Sun tulee nyt tehä parannusta.
" uskova on Kristuksessa synnitön oppia. Se on kauhia harha" Eli käsityksesi mukaan Jeesus ei vapauta synnistä, vaan syntiin? Se on kauhia harja, siis harha tuo tuollainen. Ensinnäkin se tekee synnin tekemisestä Jeesuksen tahdon, ja siis Jeesuksesta syntiin orjuuttajan ja sitojan, ei suinkaan synnistä Vapauttajan..
Joh. 8:34. Jeesus vastasi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: jokainen, joka tekee syntiä, on synnin orja.
35. Mutta orja ei pysy talossa iäti; Poika pysyy iäti.
36. Jos siis Poika tekee teidät vapaiksi, niin te tulette todellisesti vapaiksi.
Jeesus tekee Todellisesti Vapaaksi synnistä, lisäksi Hän antaa Voiman myös pysyvästi pysyä erossa synnistä. Sillä jokainen joka on Jumalan Hengestä syntynyt, ei yksinkertaisesti saata tehdä syntiä. Tämä on Jumalan teko ihmisessä ja ihmiselle, ei ihmisen omaa tekoa. Siksi kaikki kunnia siitä kuuluu Jumalalle, ei ihmiselle. eikä ihmisellä siksi ole mitään syytä myöskään ylpeillä siitä, ikäänkuin se olisi ihmisen omaa tekoa. Amen! :D
- miten lie !
Eivät terveet tarvitse parantajaa, vaan sairaat, kuka on sairas, saako heitä etsiä ?
- Tiestä
Sairaat todella tarvitsevat parantajaa. jos ajatellaan, että joku lahko sairastaa tänään, niin heidän luokseen tulee mennä kertomaan Jeesuksen tulleen parantamaan ja vapauttamaan synnistä ja kuoleman laista. Heidän luokseen ei tule mennä syytöksiä ja tuomioita viemään, sillä sillä ei saa muuta kuin pahennusta aikaan. Pitää kertoa armollisesta Jumalasta, joka Pojassaan on antanut Tien luokseen. Pitää kertoa, että Herran, eli Jeesuksen, eli evankeliumin tuntemisen kautta ihmisen sielu saa puhdistua väärästä ravinnosta ja saa uuden ravinnon ja viinin tilalle, eli saa tulla Paimenen luokse, jonka kädestä kukaan ei uudistukseen tullutta vie. Herran tuntemus on niin kirkas valo, että muita lamppuja ei kaivata.
Ihmisen tetäväksi ei ole annettu sielujen puhdistus ja vaan meidän tehtävämme on kutsua ihmisiä Parannuksen lähteelle, joka on Jumalan Sana Pyhän Hengen lahjan kirkastuksessa. Tuossa Lähteessä ihminen saa peson.
Jeesus ei lähettänyt meitä kivittämään. Ei meitä, jotka olemme saaneet liittyä siihen Puuhun, jonka mehevästä juuresta samme kalliin ravinnon. Jos joku alkaa kivittämään, niin hän on tullut kuivaksi oksaksi.
Paimenista pitää olla ukopuolisillakin HYVÄÄ SANOTTAVAA, sillä paimen kutsuu ulkopuolisiakin Jeesuksen luokse, eikä syytä ulkopuolisia synneistä. Ennen kaikkea paimen valvoo yhdessä kasvuun lähteneiden kanssa Jumalan Sanan pysymistä ylimpänä ja näin auttaa kasvun, eli parannuksen tiellä kulkevia ristille saakka. Enempää hän ei voi tehdä. Ahtaan portin sisäpuolella ovat he, jotka eivät enää tarvitse muuta kuin Jumalan opetuksen.
Uskovaisen tehtävä on valvoa itseä ja sen valvomisen kautta auttaa uskon tien kulkijoita karttamaan syntiä, joka niin miellään kietoisi kaikki paulaansa. Missä ovat tänään paimenet kun näyttää lauma hajaantumisestaan hajaantuvan? - ei mikään
Tiestä kirjoitti:
Sairaat todella tarvitsevat parantajaa. jos ajatellaan, että joku lahko sairastaa tänään, niin heidän luokseen tulee mennä kertomaan Jeesuksen tulleen parantamaan ja vapauttamaan synnistä ja kuoleman laista. Heidän luokseen ei tule mennä syytöksiä ja tuomioita viemään, sillä sillä ei saa muuta kuin pahennusta aikaan. Pitää kertoa armollisesta Jumalasta, joka Pojassaan on antanut Tien luokseen. Pitää kertoa, että Herran, eli Jeesuksen, eli evankeliumin tuntemisen kautta ihmisen sielu saa puhdistua väärästä ravinnosta ja saa uuden ravinnon ja viinin tilalle, eli saa tulla Paimenen luokse, jonka kädestä kukaan ei uudistukseen tullutta vie. Herran tuntemus on niin kirkas valo, että muita lamppuja ei kaivata.
Ihmisen tetäväksi ei ole annettu sielujen puhdistus ja vaan meidän tehtävämme on kutsua ihmisiä Parannuksen lähteelle, joka on Jumalan Sana Pyhän Hengen lahjan kirkastuksessa. Tuossa Lähteessä ihminen saa peson.
Jeesus ei lähettänyt meitä kivittämään. Ei meitä, jotka olemme saaneet liittyä siihen Puuhun, jonka mehevästä juuresta samme kalliin ravinnon. Jos joku alkaa kivittämään, niin hän on tullut kuivaksi oksaksi.
Paimenista pitää olla ukopuolisillakin HYVÄÄ SANOTTAVAA, sillä paimen kutsuu ulkopuolisiakin Jeesuksen luokse, eikä syytä ulkopuolisia synneistä. Ennen kaikkea paimen valvoo yhdessä kasvuun lähteneiden kanssa Jumalan Sanan pysymistä ylimpänä ja näin auttaa kasvun, eli parannuksen tiellä kulkevia ristille saakka. Enempää hän ei voi tehdä. Ahtaan portin sisäpuolella ovat he, jotka eivät enää tarvitse muuta kuin Jumalan opetuksen.
Uskovaisen tehtävä on valvoa itseä ja sen valvomisen kautta auttaa uskon tien kulkijoita karttamaan syntiä, joka niin miellään kietoisi kaikki paulaansa. Missä ovat tänään paimenet kun näyttää lauma hajaantumisestaan hajaantuvan?Mikä on sanomasi ?
et julista mitään muuta kuin veivaat omaa rukousnauhaasi eestaa ilmanalkua ja loppua !
Kero mikä oli alun linkissä väärää oppia ! - Tiestä
ei mikään kirjoitti:
Mikä on sanomasi ?
et julista mitään muuta kuin veivaat omaa rukousnauhaasi eestaa ilmanalkua ja loppua !
Kero mikä oli alun linkissä väärää oppia !Mitä haluat tietää? Jumala käskee oman kansansa olla aina valmis vastaamaan kysyjille. Jos sinulla on jotakin kysyttävää Jeesuksen antamasta opista, niin vastaan mielelläni sen mukaan, mitä Hän on minulle opettanut.
Se on linkissä väärää, että Jeesus ei luvannut meille uskovaisille tuomiovaltaa muihin ihmisiin nähden. Lupasi tuomita seurakunnan sisäpuolella esiintyvät synnit, mutta ulkopuolelle ei luvannut mennä tuomitsemaan ketään mistään, vaan käski kutsua luokseen Parannuksenlähteelle syntisiä ja sairaita.
Kuka tulee Jeesuksen luokse sihdin läpi, jossa on ensin ihmisten tuomiot, syyttämiset ja halventamiset ja vielä sen jälkeen väärät opit. - Tiestä
Tiestä kirjoitti:
Mitä haluat tietää? Jumala käskee oman kansansa olla aina valmis vastaamaan kysyjille. Jos sinulla on jotakin kysyttävää Jeesuksen antamasta opista, niin vastaan mielelläni sen mukaan, mitä Hän on minulle opettanut.
Se on linkissä väärää, että Jeesus ei luvannut meille uskovaisille tuomiovaltaa muihin ihmisiin nähden. Lupasi tuomita seurakunnan sisäpuolella esiintyvät synnit, mutta ulkopuolelle ei luvannut mennä tuomitsemaan ketään mistään, vaan käski kutsua luokseen Parannuksenlähteelle syntisiä ja sairaita.
Kuka tulee Jeesuksen luokse sihdin läpi, jossa on ensin ihmisten tuomiot, syyttämiset ja halventamiset ja vielä sen jälkeen väärät opit.Tässä oikea opetus:
Luukas 10
1 Sen jälkeen Herra valitsi seitsemänkymmentä muuta ja lähetti heidät kaksittain edellänsä jokaiseen kaupunkiin ja paikkaan, jonne hän itse aikoi mennä.
2 Ja hän sanoi heille: "Eloa on paljon, mutta työmiehiä vähän. Rukoilkaa siis elon Herraa, että hän lähettäisi työmiehiä elonkorjuuseensa.
3 Menkää; katso, minä lähetän teidät niinkuin lampaat susien keskelle.
4 Älkää ottako mukaanne rahakukkaroa, älkää laukkua, älkää kenkiä, älkääkä tervehtikö ketään tiellä.
5 Kun tulette johonkin taloon, niin sanokaa ensiksi: 'Rauha tälle talolle!'
6 Ja jos siellä on rauhan lapsi, niin teidän rauhanne on lepäävä hänen päällänsä; mutta jos ei ole, niin se palajaa teille.
7 Ja olkaa siinä talossa ja syökää ja juokaa, mitä heillä on tarjota, sillä työmies on palkkansa ansainnut. Älkää siirtykö talosta taloon.
8 Ja mihin kaupunkiin te tulettekin, missä teidät otetaan vastaan, syökää, mitä eteenne pannaan,
9 ja parantakaa sairaat siellä ja sanokaa heille: 'Jumalan valtakunta on tullut teitä lähelle'.
10 Mutta kun tulette kaupunkiin, jossa teitä ei oteta vastaan, niin menkää sen kaduille ja sanokaa:
11 'Tomunkin, joka teidän kaupungistanne on jalkoihimme tarttunut, me pudistamme teille takaisin; mutta se tietäkää, että Jumalan valtakunta on tullut lähelle'.
12 Minä sanon teille: Sodoman on oleva sinä päivänä helpompi kuin sen kaupungin.
13 Voi sinua, Korasin! Voi sinua, Beetsaida! Sillä jos ne voimalliset teot, jotka teissä ovat tapahtuneet, olisivat tapahtuneet Tyyrossa ja Siidonissa, niin nämä jo aikaa sitten olisivat säkissä ja tuhassa istuen tehneet parannuksen.
14 Mutta Tyyron ja Siidonin on oleva tuomiolla helpompi kuin teidän.
15 Ja sinä, Kapernaum, korotetaankohan sinut hamaan taivaaseen? Hamaan tuonelaan on sinun astuttava alas.
16 Joka kuulee teitä, se kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut; mutta joka minut hylkää, hylkää hänet, joka on minut lähettänyt."
17 Niin ne seitsemänkymmentä palasivat iloiten ja sanoivat: "Herra, riivaajatkin ovat meille alamaiset sinun nimesi tähden".
18 Silloin hän sanoi heille: "Minä näin saatanan lankeavan taivaasta niinkuin salaman.
19 Katso, minä olen antanut teille vallan tallata käärmeitä ja skorpioneja ja kaikkea vihollisen voimaa, eikä mikään ole teitä vahingoittava.
20 Älkää kuitenkaan siitä iloitko, että henget ovat teille alamaiset, vaan iloitkaa siitä, että teidän nimenne ovat kirjoitettuina taivaissa."
21 Sillä hetkellä hän riemuitsi Pyhässä Hengessä ja sanoi: "Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, että olet salannut nämä viisailta ja ymmärtäväisiltä ja ilmoittanut ne lapsenmielisille. Niin, Isä, sillä näin on sinulle hyväksi näkynyt.
22 Kaikki on minun Isäni antanut minun haltuuni, eikä kukaan muu tunne, kuka Poika on, kuin Isä; eikä kukaan muu tunne, kuka Isä on, kuin Poika ja se, kenelle Poika tahtoo hänet ilmoittaa."
23 Ja hän kääntyi opetuslapsiinsa erikseen ja sanoi: "Autuaat ovat ne silmät, jotka näkevät, mitä te näette.
24 Sillä minä sanon teille: monet profeetat ja kuninkaat ovat tahtoneet nähdä, mitä te näette, eivätkä ole nähneet, ja kuulla, mitä te kuulette, eivätkä ole kuulleet."
25 Ja katso, eräs lainoppinut nousi ja kysyi kiusaten häntä: "Opettaja, mitä minun pitää tekemän, että minä iankaikkisen elämän perisin?"
26 Niin hän sanoi hänelle: "Mitä laissa on kirjoitettuna? Kuinkas luet?"
27 Hän vastasi ja sanoi: "Rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi ja kaikesta voimastasi ja kaikesta mielestäsi, ja lähimmäistäsi niinkuin itseäsi".
28 Hän sanoi hänelle: "Oikein vastasit; tee se, niin sinä saat elää". - elämme sovituksesta
Tiestä kirjoitti:
Uskovaisen tehtävä on valvoa itseä ja sen valvomisen kautta auttaa uskon tien kulkijoita karttamaan syntiä, joka niin miellään kietoisi kaikki paulaansa. Missä ovat tänään paimenet kun näyttää lauma hajaantumisestaan hajaantuvan?Mutta paimenetkin voivat olla pahasti harhassa. Meillä ei ole MITÄÄN muuta turvaa kerran Taivaallisen Isän edessä, kuin Hänen valmistamansa tie Jeesuksessa ja Hänen sovintoveressään. Me joko elämme jatkuvasti Hänen meille valmistavastaan uhrista,jota ainoastaan Pyhä Henki kirkastaa ja meille osoittaa. Mutta niinkuin olet nim. Tiestä kertonut "sisäpuolella ei uhria enää ole" on tilanteesi mielestäni aika hurja. Valvomaan ihmisiä kyllä käsketään, ja nimenomaan ,ettemme lankeaisi pois, siitä tärkeimmästä, Jeesuksen jatkuvasti puhdistavasta veri uhrista. Kristuksen veri lunastaa ,Ef 1:7,Heb 9:12. Vanhurskauttaa Rm 5:9. Puhdistaa Heb.9:14. Saa aikaan rauhan kol 1:20. Pyhittää Heb 13:12. Vie lähelle Jumalaa Ef 2:13. Tuo voiton, Ilm 12:11. Vain Hänessä me elämme liikumme ja olemme !
- Tiestä
elämme sovituksesta kirjoitti:
Mutta paimenetkin voivat olla pahasti harhassa. Meillä ei ole MITÄÄN muuta turvaa kerran Taivaallisen Isän edessä, kuin Hänen valmistamansa tie Jeesuksessa ja Hänen sovintoveressään. Me joko elämme jatkuvasti Hänen meille valmistavastaan uhrista,jota ainoastaan Pyhä Henki kirkastaa ja meille osoittaa. Mutta niinkuin olet nim. Tiestä kertonut "sisäpuolella ei uhria enää ole" on tilanteesi mielestäni aika hurja. Valvomaan ihmisiä kyllä käsketään, ja nimenomaan ,ettemme lankeaisi pois, siitä tärkeimmästä, Jeesuksen jatkuvasti puhdistavasta veri uhrista. Kristuksen veri lunastaa ,Ef 1:7,Heb 9:12. Vanhurskauttaa Rm 5:9. Puhdistaa Heb.9:14. Saa aikaan rauhan kol 1:20. Pyhittää Heb 13:12. Vie lähelle Jumalaa Ef 2:13. Tuo voiton, Ilm 12:11. Vain Hänessä me elämme liikumme ja olemme !
Tiedätkö, että tuollainen oppi sekoittaa ja kadottaa. Ymmärrän kyllä sinua, sillä onhan yleisesti julistettu Suomen maassa tuota oppia, amoa, jota ei ole ja jossa ihminen on pelastettu Jeesuksen uhrityön kautta, vaikka ei itse kuljekaan parannuksentietä ristille ja siitä ahtaalle portille, jonka Jumalan Poika avaa.
Raamattu kertoo, että Jumala ei elä syntisessä ihmisessä, vaan antaa peson, eli pesee ihmisen sielun putaaksi entisistä teoista ja näin ihminen saa tulla puhtaana Jumalan luokse.
Ilman Jeesuksen uhrautumista meidän puolestamme, meillä ei olisi mitään toivoa. Ihminen ei voita syntiä, joka piilee hänessä syvintä myöden, mutta Jumalalle kaikki on mahdollista. Ei Jumala lähettänyt turhaan Poikaansa, vaan lähetti Hänet meidän tähtemme, että me saamme Hänessä vapauden.
Jeesuksen liha on esirippu, jonka pitää aueta YLHÄÄLTÄ alas, eli sitä ei aukaise ihmisten omat teot, vaan usko Jumalan Poikaan, joka johdattaa syntisen ihmisen luokseen puhdistuslähteen kautta.
Jeesus opetti Ihmisen Poikana tien luokseen, mutta nyt on käynyt niin, että Jeesuksen omien Sanojen ja opetusten yli hypätään, eli yritetään mennä sisään ilman Herran TUNTEMISTA.
Valtavaa armoa on se, että me saamme Jeesuksen, eli Ihmisen Pojan opetusten kautta mennä Jumalan Pojan luokse. Jeesus ei ole täällä. Ei häntä löydä kukaan täältä. Hän on ahtaan portin sisäpuolella, siellä missä ei enää ole Uhria, koska synnit on anteeksi annetut.
Koska Jumala ei ole syntisessä ihmisessä, niin ei Jumalan Poikakaan ole täällä, vaan Hänet tavoittaa sen opin, eli Hänen Sanojensa kuuliaisuudessa pitämisen kautta. Se on ARMOA.
Pyhä Henki on täällä ja Hän kirkastaa meille Jeesuksen ja johdattaa meidät Hänen luokseen.
- turkhu
Miten lue osui nyt naulan kantaan.
- ............
Paavola, Patmokset, Jallun Pirkko ja monet muut täyttä humpuukia ja hölynpölyä. Jonninjoutavia höpinöitä kaikki tyyni. Julistakaa ristin evankeliumia se riittää.
- turkhu
Et tainnut lukea avauksen linkki ja sen loppupuolta. Siellä oli väkevää ristin ja veren sanomaa.
- Ei kuktapölyä
Kultapölyä ei ole olemaassakaan. Kun pölyä leijuu ilmassa, niin se voi auringon valon osuessa siihen näyttää kultapölyltä, muttqa se ei sitä todellaakn ole. Kaikki höpötykset kultäpölystä kokouksissa on täyttä soopaa ja humpuukia! Ei kannata mennä mukaan tuollaisisiin harhoihin!Mitään kultapaikojakaan ei hampaisiin ilmesty. Se kullan värinen on plakkia, joka tuhoaa hammasakiillettä. Kaikki kun eivät pese hampaitaaan ja en huomaa jo löyhkästä mikä sellaisen ympärillä löyhkää!
- lahtiska
Hyvä kun tääkin paljastettiin. Hieno homma.
- ällistynyt
Kyllä tän pitäisi saada silmät auki. Voi hyvänen aika mitä touhua.
- itkosenjussi
Onpa kauhee eksytys. Tästä pitäisi kertoa mahdollisimman monelle.
- savenastia
Tää kultapöly juttu on kauhia eksymys. Olkaa nyt varuillaa ettei susi vie mennessää.
- turkhu
Hylätkää nyt jo kultapölyt päästänne se on eksytystä. Palatkaa takaisin raittiin evankeliumin luokse.
- turkhu
Hylätkää nyt jo kultapölyt päästänne se on eksytystä. Palatkaa takaisin raittiin evankeliumin luokse.
Kyseessä ei ole muu kuin ihan normaali, ehkä vähän tavanomaista ovelampi huijari, jonka erikoisalana on uskonto.
Kultapölyä... hehheh...- Hekoheko
Hei! Mennään joukolla isojen säkkien kanssa keräämään se kultapöly noihin kultapöly hölynpöly kokouksiin. Ei tarvise mennä Lappiin kultaa kaivamaan, kun sitä saa säkkikaupalla tuollaisista tilaisuuksista. Avot! Jo tuli rikkaaksi kertaheitolla kun vie pölyn kultakauppaan myyntiin!
- lahdentar
Kultapöly humpuuki uppoaa vaan uskonnollisiin ihmisiin ei se tehoa Jeesuksen omiin.
- käsitin näin
Eikös Herzog kertonut kultapölyn olleen hänelle uusi ilmiö. Ei kai tarkoittanut sitä, että kultapölystä ei muut olisi kertoneet. En tiedä kuuntelinko korva tarkkana, joten pitää jossakin välissä kuunnella uudelleen.
- himoihinperustuvat
Uusi tai vanha ilmiö, mutta epäraamatullinen. Samaa humpuukia kultapaikat, höyhenet, ym.manifestaatiot. Epäraamatullista ja sen tähden karttakaa.
- huh huh
himoihinperustuvat kirjoitti:
Uusi tai vanha ilmiö, mutta epäraamatullinen. Samaa humpuukia kultapaikat, höyhenet, ym.manifestaatiot. Epäraamatullista ja sen tähden karttakaa.
taidat olla joku kirkon liberaali joka ei enää usko mihinkään muuhun kuin kasteen armooon
- Miksi yltiöp.valtaa?
Paavola on kyllä yltiöpäisen rohkea kirjottamaan asioita. Hän kertoo jostakin kuolleesta ihmisestä jopa niin, että koska tälle oli tullut syöpä, oli hän ollut riivaaja hengen palveluksessa. Paavola aloittaa kirjoittamiset suhtkoht kauniisti, mutta kirjoittamisen myötä hänessä kasvaa yltiöpäisyys.
- ymmärrys hoi
Miksi yltiöp.valtaa?, sisälukutaito vai luetun ymmärtäminen hakusessa? Luepa ko.Paavolan teksti uudestaan.
- suru on suuri
ymmärrys hoi kirjoitti:
Miksi yltiöp.valtaa?, sisälukutaito vai luetun ymmärtäminen hakusessa? Luepa ko.Paavolan teksti uudestaan.
Paavola jahtaa vain omia harhojaan vuodesta toiseen ... sääliksi käy eksynytttä ihmistä
- Raamattu puhuu
suru on suuri kirjoitti:
Paavola jahtaa vain omia harhojaan vuodesta toiseen ... sääliksi käy eksynytttä ihmistä
Siis tarkoitit varmaankin: Herzog jahtaa vain omia harhojaan vuodesta toiseen.. ... sääliksi käy eksynytttä ihmistä.. Niin käy minunkin sääli Herzogia
- illimari
Totuus tekee kipeää mutta myös vapauttaa.
- googlaus
Googletin Heflin kuoli syöpään. Tuli tämmöstä.
Ruth Heflin kuoli 60 vuoden ikäisenä syöpään. Lääkärin diagnoosin mukaan hänellä oli rintasyöpä, joka oli levinnyt luihin asti. Ruflin kieltäytyi kemoterapiasta, koska Ruth sanoi Jumalan sanoneen hänelle että hänen tulee kieltäytyä syövän lääketieteellisestä hoidosta. Hän uskoi Jumalan parantavan hänet. Ruth ei kuitenkaan parantunut syövästä, vaan kuoli siihen koska hän luuli riivaajahenkeä Jumalaksi.
Ruth Heflin oli eksynyt uskomaan riivaajahenkiä ja hän luuli demonien valhevoiman olevan Jumalan voimaa. Ruth oli eksynyt luulemaan, että hän eli Jumalan valtakunnan kirkkaudessa, mutta Jumalan valtakunnan kirkkaudessa ei ole sairauksia, eikä Jumalan kirkkaudessa elävä ihminen voi sairastua syöpään, sillä Jumalan kirkkaudessa ei ole syöpää eikä mitään sairauksia.
Monet uskovat eksyvät ns. uskon-liikkeen harhaoppiin, että uskova voi olla täydellinen eikä täydellinen uskova voi sairastua mihinkään sairauteen. Heidän väärä oppinsa paljastuu eksytyksessä mukana oleville vasta sitten kun he kuolevat johonkin sairauteen. ihmettelen sitä kuinka siitä huolimatta monet ihmiset uskovat näitä oppeja, vaikka heidän saarnaajansa sekä "erikoisvoidellut" julistajansa kuolevat erilaisiin sairauksiin. Eksytyksellä on luja ote eksyksissä olevaan ihmiseen. Valhe sokaisee ihmisen, niin ettei hän näe ja ymmärrä todellisuutta ja totuutta.
Jumala itse todisti syövän kautta (sallimalla syöpään sairastumisen), että kyseessä on eksytys ja ettei Ruth Heflin elä Jumalan valtakunnan kirkkaudessa, koska emme voi maan päällä elää jatkuvassa ja täydellisessä Jumalan taivaan ja valtakunnan kirkkaudessa. Uskon että Jumala halusi vetää Ruthia parannukseen sallimalla syöpään sairastumisen. Jos uskomme ja opetamme, ettei uskova voi sairastua mihinkään sairauteen ja voimme elää maan päällä taivaan jatkuvassa kirkkaudessa, niin ihmisen kuolema sairastumisen kautta on Jumalan tapa paljastaa eksytys ja eksyttäjä, sillä Hän ei salli eksyttäjän eksyttää, vaan paljastaa ja tuomitsee eksyttäjän, ellei hän tee parannusta.
tosta. http://www.kotipetripaavola.com/pimeydenkavalineksytys.html- Korjausta
Paavola on eksyttäjä, kun väittää että kuolleen ruumiin kautta voi tulla voimaa.
Tämä Paavolan väite on epäraamatullinen sillä Herzogin mukaan Jumalan voima tulee aina Jumalalta - Pyhän Hengen kautta. Ei väliä missä ihminen seisoo ja mitä ihminen koskettaa kun kohtaa Jumalan voiman. Mutta tuo Paavolan väite, että ruumiista voisi tulla voimaa on täyttä eksytystä. - Tiestä
Onko Paavola täydellinen? Me muut emme ole, sillä emme ole saaneet astiaamme kaikkea tietoa. Jumala pitää paljon tietoa itsellään ja siksi meidän on alistuttava Jumalan Sanan alle, vaikka aina emme Häntä käsittäisikään.
Kunnes Jeesus tempaa omansa, on jokaisen jotenkin täältä kuoltava ja yleensä se on jokin sairaus joka vie kuoleman rajan yli. Uskovaisen ottaa Jeesus vastaan. Ei yksikään uskovainen ole täydellinen ja siksi monet toivovat sellaistakin mistä eivät ymmärrä mitään koska siitä ei ole mitään tietoa annettu. Toivo ei kuitenkaan koskaan saata ihmistä häpeään, jos se toivo on perustettu Kristuskalliolle.
Minä ainakaan en tiedä miten täältä lähden. Toivon Jeesuksen tempaavan minut, mutta jos ei tempaa niin Hänellä on muut suunnitelmat kohdalleni. Se toteutukoon. - Älä lue
Tiestä kirjoitti:
Onko Paavola täydellinen? Me muut emme ole, sillä emme ole saaneet astiaamme kaikkea tietoa. Jumala pitää paljon tietoa itsellään ja siksi meidän on alistuttava Jumalan Sanan alle, vaikka aina emme Häntä käsittäisikään.
Kunnes Jeesus tempaa omansa, on jokaisen jotenkin täältä kuoltava ja yleensä se on jokin sairaus joka vie kuoleman rajan yli. Uskovaisen ottaa Jeesus vastaan. Ei yksikään uskovainen ole täydellinen ja siksi monet toivovat sellaistakin mistä eivät ymmärrä mitään koska siitä ei ole mitään tietoa annettu. Toivo ei kuitenkaan koskaan saata ihmistä häpeään, jos se toivo on perustettu Kristuskalliolle.
Minä ainakaan en tiedä miten täältä lähden. Toivon Jeesuksen tempaavan minut, mutta jos ei tempaa niin Hänellä on muut suunnitelmat kohdalleni. Se toteutukoon.Jos lukee Petri Paavolan kirjoituksia niin heti huomaa että hän panee vain omia ajatuksiaan uhrinsa kontolle ja sitten kivittää tätä uhriaan surutta
- Gold Dust Lady
Ruth Heflinin kaveri:
SILVANIA MACHADO OR SUPERNATUREL
www.youtube.com/watch?v=h5kQr3Zdwpky - Paljon pölyä
Gold Dust Lady kirjoitti:
Ruth Heflinin kaveri:
SILVANIA MACHADO OR SUPERNATUREL
www.youtube.com/watch?v=h5kQr3Zdwpkywww.youtube.com/watch?v=h5kQr3Zdwpk
- Raamattu puhuu
Korjausta kirjoitti:
Paavola on eksyttäjä, kun väittää että kuolleen ruumiin kautta voi tulla voimaa.
Tämä Paavolan väite on epäraamatullinen sillä Herzogin mukaan Jumalan voima tulee aina Jumalalta - Pyhän Hengen kautta. Ei väliä missä ihminen seisoo ja mitä ihminen koskettaa kun kohtaa Jumalan voiman. Mutta tuo Paavolan väite, että ruumiista voisi tulla voimaa on täyttä eksytystä."Paavola on eksyttäjä, kun väittää että kuolleen ruumiin kautta voi tulla voimaa. " Olet kyllä nyt joko lukenut tai ymmärtänyt jotain väärin. Paavola ei väitä noin, mitä kirjoitit, vaan Herzog väittää saaneensa kuolleilta voimaa, ja väittääpä hakevansa säännöllisesti hautausmaalta voimaa. Paavola juuri kritisoi sitä, kun Herzog väittää saavansa kuolleilta voimaa. Mutta tuo Herzogin väite, että ruumiista voisi tulla voimaa on täyttä eksytystä.
- paavola eksyttää
Kirkoissa esiintynyt kultapöly on vain kirkkojen kultamaalausten hilseilyä kun soitetaan musiikkia kovalla voluumilla.
Jos joku ottaa tämän positiivina viestinä Jumalalta ei tästä tarvi jonkun paavolan pulttia ottaa.- hohhoijaa hoijaa
No heh! Ei ole Paavola mitään kultapöly oppia opettanut, vaan Herzog.
Te kaikki piipertäjät näette vielä.
Jos kiinnostaa kristittyjen keskeisen rakkauden sekoittaminen. Kultapöly! Mooses jakoi Punaisen meren.
- KTS (Ei kirj.)
Tätä kultapölyä löytyy ihan kaupoista kun vaan hakee:
http://nailnation.fi/171-4493-thickbox/hile-glitterit.jpg - Jeesuksen kaveri
On niin eksytyttävä voima! Tuo koukuttaa synnyttämään riitaa uskovien välillä,ei rakentamaan ja luomaan hengen yhteyttä.Jos kertoisin täällä kinastelu palstalla,mitä olen kokenut,mikä valheenhenki on takana.minutkin noteerattaisin paholaisen kätyriksi tai ties miksi.Miten tuohon eksytykseen pääsee sisälle?Monilta puuttuu selkeä tuoreus.Eli uskonelämän päivitys.Tässä mennään jo sille linjalle älä sää kuule,-Mä tiedän hiukan paremmin kuin sä jne.Ylpeyden ahneuden ja vallanhimon henki on tässä eksytyksessä takana.Nämä pyrkivät olemaan esillä ja puhuvat suurista herätyksistä ja keräävät toiminnalleen rahaa.Yksikään näistä puhujista ei jalkaannu kaduille,eikä ole hätää helvettiin joutuvista sieluista,vaan kaitsevat itsensä kaikkeen mukavuuden haluisuuteen.
Kun varoitat näistä,joudut näiden silmissä helvettiin,kun olet kajonut Herran voideltuihin.On kattoevankelistojen aika!:PyhäHenki paljastaa nämä temppuilijat ja näyttää tuon uskonnollisuuden hengen.Se muistuttaa Pyhää Henkeä ja platigoi tarkaan.Tekee tyhjäksi ja heikoksi ei kykene nauttimaan todellista Jumalan lasten iloa.Jumalan Pyhyys tulee ilmentymään ja Ananiaksen ja Safiraan kohtaloitakin tulemme näkemään.Nämä jotka lupaa menestystä,ottavat kruununsa kultapölyineen,mutta ei ristiä.Olen saarnannnut tästä jo vuosia sitten,mutta turhaan.Olen nähnyt,kuinka näitä harhaan johtavien oppien kannattajia,jotka ovat syvällä,ovatkin äkisti poistuneet ajasta ikuisuuteen.Wilkerson sanoi.He aloittivat vilpittömästi ja olivat Herran palvelijoita,eli ei ole sinässä harhaopettajia,vaan ajautuivat siihen.Palvelustyössä olen kohdannut näitä haavoitettuja,joita häikäillettömästi luvattiin ruumiin terveyttä ja aluksi näytti sisältä,mutta kun olivat olleet tässä eksytyksessä(huom)uskovia!.niissä joissakin tapauksissa oli riivaja henki ja piti rukouksessa ajaa Jeesuksen nimessä nuo henget pois.Pakkoliikkeet ja nytkähdykset ei ole PyhänHengen työtä.Herra ei jätä heitteile arvailemaan parantuiko vai ei?Uskon,että rammat hyppäävät,eikä tarvi arvailla paransiko Herra se näkyy aivan varmasti.Kehoitan vilpittömästi irtisanoutumaan Jeesuksen nimessä kaikkien,jotka ovat olleet näiden käsien siunattavana,ettei saastu.Näillä miehillä ja naisilla on vastuu Jumalan edessä ja minulla on vastuu!Mielummin kipeänä ja köyhänä voittamaan lyhteitä taivaaseen,kun sensaation hakua.Teille jotka odotatte suurta herätystä,joudutte pettymään,sillä Herra ei puhu massatapahtumien kautta,vaan vaelluksesi kautta.Evankelioi sillä nyt on otollinen aika tehdä työtä.Ei tule super saarnaajia,vaan kansa lähtee liikkeelle.He tietävät,että heitä on petetty turhilla lupauksilla ja odotuksilla.Heille riittää armo.kokemus Jeesuksen veren vapauttavasta voimasta.Kansa on niin rikki ja hajalla.Me nousemme vastustamaan tätä tolkutonta touhua ja luemme roskaksi kaiken muun Kristuksen tuntemisen rinnalla.Ensin risti perillä kruunu.Jumala palauttakoon takaisin sen,mitä saatana on vienyt.Tulee vaikeat ajat ja on jo alkanut.Siksi lakatkaa riitely ja kinaaminen,sillä tulette tarvitsemaan toisia.Alkaa aika jolloin veli nousee veljeä vastaan ja se vaikuttaa tottelemattomuutena.Siksi tulkaa Golgatan öljyasemalle tekemään parannusta.Älkää kyselkö kuka teki tai jätti tekemättä.Antakaa anteeksi,siunatkaa joka suuntaan,niin eteen kuin takse,oikealle ja vasemalle.
Usko,että Jumala on antamassa jotakin;muistetaan tämä: astia on jaloa käyttöä varten. PyhäHenki kirkastaa Jeesuksen.Nämä kunnian pyytäjät kaatuvat.Annetaan Herran sotia ja ilmestyä,sillä kun tämä tapahtuu monet heräävät ja ihmettelevät,mitä tämä on? Se on sitä: herätys lähtee meistä yksilönä ja raamattu on se peili johon katsomme,sillä Häntä katselemalla me muutumme.t. jeesuksen kaveri
PyhäHenki kirkastaa Kristuksen ja jakaa omastaan.- Tiestä
Ole rohkea ja kerro kokemuksesi. Kun Jumala tekee ihmeitä tekee Hän ne seurakunnan rakentumiseksi, ei salattavaksi.
Onko Herra ilmoittanut sinulle, että enää ei tule koskaan tapahtumaan alkuseurakunnan tavoin? Onko Hän sanonut, että enää ei tule koskaan julistajia, jotka puhuvat Jumalan Sanaa ja saavat tuon julistuksen takia esim. kolmetuhatta sielua kääntymään niin, että heihin tulee Jumalan PELKO.
Alkuseurakunnan aikana tapahtui niin, että Jumalan ja Ihmisen Pojan opetuksessa kolme vuotta olleet kastettiin Pyhällä Hengellä. Tuossa tilaisuudessa nuo kastetut alkoivat puhua uusin kielin. Kuulijoita oli paljon ja monet kuulivat noiden kastettujen puhuvan omaa kieltänsä, eli tunnistettavaa kieltä. Silti joukossa oli myös heitä, jotka väittivät noiden kielilläpuhujien olevan humalassa, eli antoivat väärän arvionsa heistä.
Nuo kolmetuhatta, jotka kääntyivät Pietarin puheen kuultuaan, kastettiin, jäivät apostolien opetukseen. Apostolien kautta tapahtui ihmeitä ja se synnytti noissa kolmessa tuhannessa sielussa pelon. Oikeanlaisen pelon.
Aikamoinen massatapahtuma tuo oli. Noita kolmeatuhatta sielua ei jätetty tuon tapahtuman jälkeen yksin vaeltamaan, vaan Jumala oli järjestänyt heille opetuspaikan ja opettajat. Tuo kolmesta tuhannesta sielusta koostuva seurakunta oli kaikkien suosiossa. He eivät väitelleet Sanasta, vaan ottivat Sanaa vastaan ja saivat oppia Jumalan tuntemisen.
Sen sijaan tiedämme, että apostolit eivät olleet kansan keskuudessa suosittuja, sillä he joutuivat Jumalan vyöttäminä puhumaan totuuden Sanaa sopivalla ja sopimattomalla ajalla. Seurakunnan keskuudessa apostolit olivat rakastettuja, eikä heitä arvosteltu. Muualla heitä jopa vihattiin ja annettiin alati vääriä arvioita heistä.
- ............
Se kultapöly on analysoitu hölynpölyksi.
- .......
Mitäs nämä teidän Profeetat? Hah mitä satuja. Wilkerson on kuitenkin ollut poikkeus.
- andersons
Älkää nyt viittikö eksyä tollaseen alkeelliseen eksymykseen. ❇
- Semmostatämmöstä
BETHEL'S GLORY CLOUD OR GOLD GLITTER?
https://www.youtube.com/watch?v=VqJEmpkK9QY&list=UUzw93BqU8XR8H55pNeQXVjw
Voihan sitä glitteriksi luulla, mutta on aika erinalaista ja näyttää tulevan ihmisten ihon sisältä. - äläeksy
Eksytys se on silti.
- edisinfo
Wiccalaisuudessa, shamanismissa ja okkultismissa on ryhmiä, jotka harjoittavat niin sanottua valkoista noituutta, jota markkinoidaan hyvänä noituutena, vaikka se ei ole oikeasti hyvää, vaan pahuuden voimien vaikuttamaa riivaajien valhevoimaa. Okkultiikan harjoittajien keskuudessa on tapahtunut kultapöly (avaruuspöly) ilmiöitä, jotka tapahtuvat korkeimman hengellisen tason saavuttamisen kautta. Kultapöly ilmiö ole mikään uusi Jumalan merkki, vaan eksytyksen merkki, jota tapahtuu myös okkultistien keskuudessa.
Valkoisen noituuden työkaluja ovat: visualisointi, tunteet sekä voimasanat ja musiikki. Tähän eksytyksen pakettiin kuuluu myös riivaajahenkien kieli (eldanar tongue). Kun vertaat valkoisen noituuden kaavaa äärikarismaattisuuden keskellä tapahtuviin ilmiöihin, niin huomaat selkeät samankaltaisuudet. Äärikarismaattisissa piireissä voi sataa kultapölyä sekä musiikin kautta tunteita manipuloidaan vastaanottamaan "voitelua".
Kiistattomat todisteet osoittavat Herzogin toimivan antikristillisessä hengessä, sillä hän opettaa ja julistaa kultapölystä Jumalan uutena merkkinä, vaikka se on merkki eksytyksestä sekä sekaantumisesta ja osalliseksi tulemisesta riivaajahenkien valhevoimaan.- vikoilija
etuinho!
Miten niin kiistatta! Kultapölykertomuksia on esiintynyt aina, eikä Herzog ole MiSSÄÄN sanonut, että se olisi hänen ansiotaan, vaan ilmiö on erityisen yleinen NÄINÄ aikoina!
Ellen aivan väärin muista Nokia Mission tilaisuuksista kerrottiin samaa ja useista muissa vaparien kokouksista.
Minusta pöly on läheistä sukua näyille ja ilmestyksille ja kirkkauden ilmestymisen hetkille, joloin maalliset silmät ja kehokin kokevat vilauksen taivaallisista,
Nyt sitten tarkkana: miten kultapöly on merkkinä riivaajahengistä? Jos ihminen kokee jonkin Jumalan teoksi ja se lisää hänen uskoaan ja kiitollisuuttaan, nin miten se voi toimia paholaisen lähteistä käsin!?
Se, että vihollinen jäljittelee tätä Jumalan merkkiä, ei nollaa itse asiaa. Paholainen näet tekeytyy valkeuden enkeliksi ja fotoshoppaa aidot asiat näköisiksi feikiksi.
Se, että näin monelta taholta hyökätään raivoisasti Herzogin nostamia hengellisiä totuuksia vastaan - uhraaminen, ylisys, kirkkauden teologia, sanomisen /sanojen voima ( Raamatun mahtiteot syntyivät aina sanan avulla ja samoin uskon ylläpitäminen ja ilmestyminen on sanan takana - "sana on suussasi, uskon sana...." "Jossinä suullasi tunnustat - eli sanot....)- on merkki sinänsä. Tuomio keskittyy näihin ja huomiotta jää se "pikku-juttu" että aitoa evankeliumia, parannusta, ja pelastusta tuotiin kirkkaasti esille. Tästä kai se kenkä lopulta ahdistaa!
Jos tilaisuudessa tunnustetaan, että Jeesus on Herra, kuten Herzogin kokouksissa useaan kertaan toistettiin, wicca- hörhöiyjä on turha sekoittaa asiaan,
Se on eräänlaista vihollisen ja tämän voiman palvontaa! - itikka-herra
vikoilija kirjoitti:
etuinho!
Miten niin kiistatta! Kultapölykertomuksia on esiintynyt aina, eikä Herzog ole MiSSÄÄN sanonut, että se olisi hänen ansiotaan, vaan ilmiö on erityisen yleinen NÄINÄ aikoina!
Ellen aivan väärin muista Nokia Mission tilaisuuksista kerrottiin samaa ja useista muissa vaparien kokouksista.
Minusta pöly on läheistä sukua näyille ja ilmestyksille ja kirkkauden ilmestymisen hetkille, joloin maalliset silmät ja kehokin kokevat vilauksen taivaallisista,
Nyt sitten tarkkana: miten kultapöly on merkkinä riivaajahengistä? Jos ihminen kokee jonkin Jumalan teoksi ja se lisää hänen uskoaan ja kiitollisuuttaan, nin miten se voi toimia paholaisen lähteistä käsin!?
Se, että vihollinen jäljittelee tätä Jumalan merkkiä, ei nollaa itse asiaa. Paholainen näet tekeytyy valkeuden enkeliksi ja fotoshoppaa aidot asiat näköisiksi feikiksi.
Se, että näin monelta taholta hyökätään raivoisasti Herzogin nostamia hengellisiä totuuksia vastaan - uhraaminen, ylisys, kirkkauden teologia, sanomisen /sanojen voima ( Raamatun mahtiteot syntyivät aina sanan avulla ja samoin uskon ylläpitäminen ja ilmestyminen on sanan takana - "sana on suussasi, uskon sana...." "Jossinä suullasi tunnustat - eli sanot....)- on merkki sinänsä. Tuomio keskittyy näihin ja huomiotta jää se "pikku-juttu" että aitoa evankeliumia, parannusta, ja pelastusta tuotiin kirkkaasti esille. Tästä kai se kenkä lopulta ahdistaa!
Jos tilaisuudessa tunnustetaan, että Jeesus on Herra, kuten Herzogin kokouksissa useaan kertaan toistettiin, wicca- hörhöiyjä on turha sekoittaa asiaan,
Se on eräänlaista vihollisen ja tämän voiman palvontaa!ohhoh!
Nyt menee kyllä naurettavuuksiin, kun peliin vedetään Tolkienin "megavoimat", eldanar- voimat! Tämä, jos miä on naurettavaa new-age hömpötystä! - Voi että......
vikoilija kirjoitti:
etuinho!
Se on eräänlaista vihollisen ja tämän voiman palvontaa!Herzog kertoo, että hän itse ei ole ennen nähnyt tuota ilmentymää ja ei meinannut uskaltaa sen takia siitä puhua, kun ei omakohtaisesti sitä ollut ennen saanut kokea. Niin minä käsitin.
Se tässä on pahaa, että Suomesta ajetaan ulos kaikki, jotka tuovat uskoa tänne fariseusten maahan. En haluaisi noin pahasti sanoa, mutta kyllä nyt on sanottava. Olisivat tutkineet asiaa, mutta kun olivat niin itseriittoisia ja tietäviä, että alkoivat heti paikalla puhua omiaan Herzogista. Jos olisivat tutkineet asiaa itse, eivätkä olisi ottaneet fariseuksilta vastaan opetusta, niin voisi olla, että olisivat nyt erimieltä ihmeistä, joita Jeesus kertoo tehtävän suuremmin mitä itse teki. - vikoilija
Voi että...... kirjoitti:
Herzog kertoo, että hän itse ei ole ennen nähnyt tuota ilmentymää ja ei meinannut uskaltaa sen takia siitä puhua, kun ei omakohtaisesti sitä ollut ennen saanut kokea. Niin minä käsitin.
Se tässä on pahaa, että Suomesta ajetaan ulos kaikki, jotka tuovat uskoa tänne fariseusten maahan. En haluaisi noin pahasti sanoa, mutta kyllä nyt on sanottava. Olisivat tutkineet asiaa, mutta kun olivat niin itseriittoisia ja tietäviä, että alkoivat heti paikalla puhua omiaan Herzogista. Jos olisivat tutkineet asiaa itse, eivätkä olisi ottaneet fariseuksilta vastaan opetusta, niin voisi olla, että olisivat nyt erimieltä ihmeistä, joita Jeesus kertoo tehtävän suuremmin mitä itse teki.huom!
Olipahan pölyt ja hampaat miten tahansa- on pari asiaa, jotka kannattaa huomata ennen teilaamista! Herzo on uudestisyntynyt, Hengellä täytetty kristitty, kuten kuka tahansa. MUTTA - hän on myös juutalainen, ensimmäinen laatuaan puhumaan tässä mittakaavassa, koko maailma areenanaan, apostolisista ihmeistä, tuoden myös selvää tekstiä, joskin noteeraamatta jäänyttä, traditionsa mukaan VT:stä, esitellen selviä faktoja Jahven toiminnasta historiassa.
Kannataa myös pitää takaraivossa, että Jeesus antoi lupauksensa suoraan juutalaisille - yksikään pakana ei ole herättänyt esim, kuoleita Sanan mukaan. En väitä, etteikö niin olisi tapahtunut.
Herzog ennakoi Israelin heräämistä, ja se taas meritsee Paavalin mukaan kuolleista heräämistä koko maailmalle.
- lahtiska
Kiistaton tosiasia on se ettei Jumala lähetä palvelijaansa kiertämään ympäri maailmaa kuolleen ruumiin voitelun voitelemana puhumaan kultapölystä Jumalan uuden voitelun merkkinä. Koska Herzog tekee tätä, niin hän on kiistatta eksyttäjä. Ikävää on se, että monet eksyvät luulemaan Herzogia Jumalan palvelijaksi, koska hän on Suomessa puhunut Jeesuksesta, pelastuksesta ja ihmisiä on tullut uskoon hänen kokouksissaan. Herzogin teologia ja harhaopit löytyvät hänen kirjoistaan ja näyttää vahvasti siltä, että Herzogia on "valmennettu" puhumaan Suomessa tietyllä tavalla niiden ihmisten toimesta, jotka ovat kutsuneet hänet Suomeen.
Mihin sellainen pelastus johtaa, jonka perustus on ihmeissä, kuolleen ihmisen kautta vaikuttavassa voitelussa, kultapölyissä, enkelien parantumisissa, rahalla voit ostaa armoituksia ja lahjoja sekä kirkkautta? On varmaa ettei sellainen pelastus johdata ihmistä koko totuuteen, vaan syvemmälle eksytyksen kavaliin verkkoihin.
Tällä en tarkoita sitä etteikö aidosti pelastusta uskova olisi voinut tulla uskoon Herzogin kokouksissa. Kyllä voi tulla, mutta kehotan sellaisia ihmisiä karttamaan Herzogia ja äärikarismaattisia uskonyhteisöjä sekä rukoilemaan johdatusta löytääkseen Raamatullisen seurakunta yhteyden, jossa rakastetaan Jumalan sanan totuutta sekä suostutaan uskomaan Jumalan voimaan, jolloin tapahtuu ihmeitä, joiden perusta on Jumalan sanan totuudessa sekä Herran Jeesuksen verihaavoissa, kuolemassa, ylösnousemuksessa sekä syntien sovituksessa.- Kupla puhkeaa.
13.9.1999. TV-ohjelman isännän Paul Crouchin kysyessä miksi nämä kultailmiöt tapahtuvat Hinn selitti uskovansa taivaan ovien avautuneen, ja kultaisten katujen halkeamista irtoavan kultapölyn putoilevan maan päälle. Uskomaton selitys, mutta hän puhui tosissaan.
- vikoilija
lahtiska!
Kiistatta ja kiistatta!! Älä vanno muidn sanomisia- voit joutua vastuuseenj!
Juutalaisena ruumiin "kosketuksesta" Herzogilla on eri käsitykset. kuin pakanauskovilla, VT_ssä on tiettyjä viitteitä tähän suuntaan, profeetan luiden kohdalla ja luille puhumisesta, Herzogin voitelu on yhteydessä aina kirkkauden kokemiseen -älä muuta väitä!
On merkilistä, että täällä ei lainkaan paneuduta tähän ilmiselvään Sanan totuuteen, vaikka UT kin sitä oikein tarjoaa kaluttavaksi, m.m. paimenille ilmestymisen, kirkastusvuoritapahtuman ja Sauluksen sokeutumisen yhteydessä!
Tulee mieleeb paimenten tapauksessa jotain symboolista : kuten täysin arvottomille paimenille,. Kirkkaus ilmestyi halveksitulle jutskulle, maattomalle ja syrjitylle kulkurille, kun sen olisi oikeastaan pitänyt tulla ja roihuta hellarien ökytemppeleissä!
Historia toistaa itseään,
Ollakseen ovela huijari, Herzog puhuu yllättävän paljon parannuksenteosta, tunnon puhtaudesta, valvomisesta, teemoja, joilla ei nyt oikein kalasteta!
Samoin hän välttää synnittömyys ylilyönnit ja korostaa Jeesusta ja Hänen verensä voimaa!
Mitä sinä tiedät esim. ihmeistä Sanan pohjalta? Muutaman harvan esimerkin!
Sitten, kannattaa vähän varoa, ettei peitä totuutta_ tarkoitan "ostamista"! - eli uhraamista. Kun alkuseurakunta luovutti omaisuutensa apostolien käyttöön, koettiin oikea pyhä jysäyts! VT:ssä on monia kuvaavia esimerkkiä kaikkensa uhraamisen siunauksista, m.m. köyhä leski Eliaan aikaan, Ja Jeesuksen suhde omaisuuteen on murskaava!
Liekö edes Sanan totuutta- tuollainen kiihko! Anteeksi vaan- Herramme! - itikka-herra
Kupla puhkeaa. kirjoitti:
13.9.1999. TV-ohjelman isännän Paul Crouchin kysyessä miksi nämä kultailmiöt tapahtuvat Hinn selitti uskovansa taivaan ovien avautuneen, ja kultaisten katujen halkeamista irtoavan kultapölyn putoilevan maan päälle. Uskomaton selitys, mutta hän puhui tosissaan.
Kupla- otsassako!
Hinn nyt ei taida olla juutalainen. mutta ainakin Herzog juutalaisena voi olla niin naurettavan naivi, että uskoo satuun enkelten muonan taivaasta tipahtamiseen ja samaa rataa myös kultapölyyn!
On ehdottomasti pidättäydyttävä tuomasta tällsisia myyttejä, raittiin, valkopesupuhtaan sananselityksen sijaan. Menee moukilta pasmat sekaisin!
- Tiedon nälkä
Millä kohdalla Raamatussa voidaan näyttää kultapöly Jumalan ihmeeksi?
- näköä riipoo
isottaa ja janottaa!
Niin . ja sen kirjaston paikka, johon on tallennettu kirjat ihmeistä, joita Jeesus teki, edes promille niistä!? - ininää.
näköä riipoo kirjoitti:
isottaa ja janottaa!
Niin . ja sen kirjaston paikka, johon on tallennettu kirjat ihmeistä, joita Jeesus teki, edes promille niistä!?sitä samaa!
Tänään on hyvä teksti siitä, mihin rutiini, turvallisuusajattelu ja riskien minimointi johtaa! "Vanhassa vara parempi"!
Kuningas ja jaetut talentit ja lopputulos. Kuningas antoi jotain, jolla oli arvoa.itsessään, Palvelijat joutuivat pohtimaan, miten paljon. Valistunut arvaus oli, että herran talentit olivat ennenkin menestyneet ja tuottaneet.
Jotkut ottivat ainakin riskin, koska tiesivät, että vaihtoehto olisi huono. Kuningas tulisi joka tapauksessa leikkaamaan, eikä tyytymään siemenviljan arvoon.
Viimeisen valtasi pelko, eikä luottanut talentin arvoon-siispä maahan muun muinaismuiston pariin ja pois kuleksimasta,
Herra on Herzogin kautta muistuttanut eräistä tutuista ja unohdetuistakin talenteista.
Uskommeko enää niiden arvoon? Ovatko ne numismaatikkojen antiikkitavaraa, ei validia nykyään! Naurettvaa taikauskoa ja viestiä syvyydestä!
Kun Henki kysyy, että tässäkö on kaikki tuotavaksi vaihdatuspöytälle, sanomme :"kyllä"! ja tahallamme "unohdamme" ja aliarvioimme noita räsyyn käärimiämme valtakunnan aarteita. Ei ihme, jos ruumiinkantajat ovat kädet täynnä työtä seurakunnissamme,
- factores
Kultapöly on hölynpölyä.
- Ei räyhätä
Mitäs sitä kirkkoa haukut.
Eroa sieltä.
Tästä linkistä asia hoituu helposti:
http://www.eroakirkosta.fi - Auringon valo
Ja tuo kultapöly on tavallista pölyä joka leijailee ilmassa ja kun auringon valo sattuu sopivasti niin näyttää hetken kultapölyltä. siivoojat hommiin jotta tuollaiset harhanäyt vähenisivät. Pöly on hengenvaarallista jos sitä on paljon!
- tietoaines
Nokian kirkossa oli myös kultahippuja ja kerran niitä sattui tippumaan luterilaisten aktiivien vierailun aikaan. Olivat nauraneet näille jutuille tätä ennen. Keräsivät sitten innokkaasti tätä pölyä ja myöhemmin havaittiin, että syynä oli ehkä kultamaalausten hilseily.
Tällä kertaa selitys ehkä löytyi, mutta uskon että ajoitus oli Jumalan :)- Jeesus on Herra!
"myöhemmin havaittiin, että syynä oli ehkä kultamaalausten hilseily." Elikkä pelkkää huijausta! Juuri niin. Raamattu ei puhu mistään kultapölyistä.
- Seurannut
Oikea opetus seurakuntalaisten rahan käytöstä:
http://jeesus-on-herra.com/?p=214
Vielä löytyy rehellistä rahan käyttöä.- turustaa
http://www.kotipetripaavola.com/herzogkirkkaudensalaisuudetpaljastetaan5.html
Oikeaa opetusta rahasta ja antamisesta.
- Pravdatai Istina
>>>>>>>>>>>>>Nokian kirkossa oli myös kultahippuja ja kerran niitä sattui tippumaan luterilaisten aktiivien vierailun aikaan. Olivat nauraneet näille jutuille tätä ennen. Keräsivät sitten innokkaasti tätä pölyä ja myöhemmin havaittiin, että syynä oli ehkä kultamaalausten hilseily.
Tällä kertaa selitys ehkä löytyi, mutta uskon että ajoitus oli Jumalan :) - Kyllähän Nokialla
Kultahippuja leijaili. Markulla oli pussukat täynnä, mistä jakaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215794- 601957
- 251389
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2281202- 741115
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531077Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️661049Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1431036- 501022
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58985