Menin sänkyyn ystäväni miehen kanssa...

huono ihminen

mikä oli täysi virhe, estelin sitä koko ajan, ikä koko homma kestänyt viittä minuuttiakaan koska toinen tajusi että en halunnut sitä. minun oli pakko kertoa siitä ystävälleni, huonon omantunnon takia. minun piti baari-illan jälkeen mennä nukkumaan tämän kyseisen henkilön luokse, kunnes hän raahasi minut makuuhuoneeseen puoliväkisin. nyt ystäväni on vihainen meille molemmille, eikä suostu kuuntelemaan kumpaakaan. onko mitään, millä voisin korjata tämän tilanteen? en haluaisi menettää parasta ystävääni tuon takia... :( tiedän että olisin itsekin voinut miettiä minne menen yöksi tms....en voi ikinä antaa sitä itselleni anteeksi, on likainen ja iljettävä olo ja se oli täysin vastoin mun moraalia. mutta ennen kaikkea, haluan korjata sen, jos se mitenkään on mahdollista. ja jos luet tätä, anna anteeksi

2

299

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bhvkerfb

      Ystävälläsi on oikeus ollakkin vihainen. Ei paljoa auta selittelyt puoliväkisin tilanteesta, se itseasiassa vaan pahentaa tilannetta. Ystävällesi voi jäädä ikuinen epäilys siitä voiko luottaa enää kumpaankaan teistä : kumppanista joka on valmis pettämään ja ystävästä joka antoi ystävänsä kumppanille sen verran myönnytystä lopullisesta vastustuksesta huolimatta, että petos kerkesi tapahtua lyhyestä kestosta huolimatta. Tätähän se puoliväkisin tarkoittaa.

      Jos itse olisn sun tai sen kumppanin housuissa, antaisin petetylle nyt ennenkaikkea aikaa sulatella asiaa ja ratkaista sitten itse, haluaako jatkaa kumppanin kanssa yhdessä ja sinun kanssa ystävyyttä. Mutta siitä voit olla varma että epäilyksen alle jäitte.

      • huono ihminen

        onko hänellä siitä huolimatta, että olemme ystäväni kanssa päätyneet myös joskus sänkyyn, oikeus olla yhtä vihainen?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe