Katso linkki,jossa on psyykenlääkkeiden käytön uhrin kuva.
Klikkaa linkki:
http://www.cchr.org/failure/eng/page27.Htm
ONPA AIKA VEKKULI.
HYVIN ON KUNTOUTUNUT???
Psyykenlääke-zombie.Katso kuva
4
869
Vastaukset
- blaah
ihan tosi? ompa vaakuuttavasti väännelty naamaa (ja pah)
- psyykehuumeet
Varmasti on joo ihan pilalla tehty...
"However, in psychiatric newsletters and journals, psychiatrists readily admit to the devastating nerve damage their drugs cause."
Voithan sinä sulkea silmäsi pahalta maailmalta ja iloisena popsia pillerisi. Toivottavasti muut tietävät mitä tekevät. - Naamanen
Naama vääntyy monella Suomessakin samaan tapaan...
Tuollaiset myrkkykemikaali-"hoidot" saisi lopettaa heti!!!!
Psykiatria tappaa !!!!
- fgc
Pari kertaa olen vieraillut mielisairaalan suljetulla osastolla ja juuri tuon näköistä porukkaa siellä enimmäkseen käytäviä pitkin laahusti... Valitettavasti vaikeisiin psykooseihin ei oikein ole muuta lääkitystä kuin ns. tyypilliset neuroleptit ("major tranquilizers") , jotka salpaavat dopamiinireseptorin tyyppiä 2. Kyseinen reseptori on tärkeä myös motorisille toiminnoille. On myös olemassa ns. epätyypillisiä neuroleptejä, joilla näitä motorisia sivuvaikutuksia ei ilmene, mutta näilläkin on omat sivuvaikutuksensa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1265334Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313842No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv371972Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241694- 241693
- 411630
- 501608
- 291443
- 141362