vatsatautia?

uimareitten äiti

Onko uimareilla ollut Kemi-Keminmaa-Tornio alueella vatsatautia?

24

214

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uimari
      • Putkensuu

      • outoa

      • syyy
        outoa kirjoitti:

        Eihän tänä kesänä ole edes uitu. ?
        Onko sirkuksen (vai tivoliko se oli) osuus pois suljettu. Hevosia ainakin näkyi kävelytettävän ulkona.

        Rakit taikka sirkuseläimet.


      • vois

        On ollut vatsatautia, enkä mene uimaan Kemin rannoille.



      • KakattajienköÄitiköSiel

        Tosiaankin vuoden vanha ja nyt sopivasti aloitettu uudestaan?


      • kuiteski

        Kokeita otetaan uudestaan vedestä, sitten näkee onko bakteereita. Minä en ainakaan menisi uimaan sinne.


      • Ylikuormitus
        KakattajienköÄitiköSiel kirjoitti:

        Tosiaankin vuoden vanha ja nyt sopivasti aloitettu uudestaan?

        Johan sullakin välähti. Eikö ongelmista voi kertoa ? Nyt tilanne näyttää parantuneen ja syykin selvinnee.


    • ompakummatuo

      Mansikkanokka on yleinen koirien ulkoilutusalue (lue ulostamisalue) vuoden ympäri. Saa sitä ihmetellä, miksi vedessä on ulosteperäisiä bakteereita, kun kovat sateet huuhtovat rannoilta sinne kertyneen paskan mereen...

      Kemiläisille koiranomistajille oman koiran jälkien siivoaminen on täysin vieras asia.

    • lateslapista

      Olisko joku narkkaripersu käyny paskomassa rannalle.Niitä riittää.Yksikin oli paikallisessa hamburilaispaikassa paskat pöksyssä, jäi hampparit syömättä.

    • yöööök

      käytiin tiistaina uimassa tornion uimahallilla ja nyt ollaan koko perhe paskatauissa.

      • diipadaapat

        Mannet käyneet siellä, kun kemin halli on kiinni.


    • Haisiee

      Ei mannet halua uida,sehän käy työstä.

    • Polskuttaja

      Ei mitään tauteja,loistava uimapaikka.melkein päivittäin tulee lenkin jälkeen käytyä.jos on allergioita ja muita sairauksia,kannattaa kysyä lääkäriltä onko uiminen missään iholle hyväksi.

      • nono

        Riippuu varmaan millä alueella uit?


      • ymmärryshoi

        Polskuttelija- nyt on vedestä kysymys, ei uimisen vaikutuksesta ihoon- ho, hoijaa....


    • uintipaikka

      Kemin mansikkanokan vedestä sain ainakin iho oireita, niin kuin jokin muukin kirjoitti saaneensa. Ei kannatte mennä uimaan ainakaan sinne.

    • Uimaannytkin

      Iho ongelmaisten ja allergikkojen ei kannata välttämättä uida luonnonvesissä.jos kuitenkin uitte käykää kotona pesulla ja rasvatkaa jollain voiteella sitten.kysykää lääkäriltä sopiva voide.

      • ärsyttävää

        Mene sinä vaan uimaan sinne mansikkanokan vesiin, minä ja moni muu ei ainakaan,ja sanele itelles ohjeita ja muista rasvata koko keho.


    • Immuunivatsa

      Ei ole vatsatauteja tullut koskaan uimisista sisällä tai ulkona.Ei edes noroepidemia talvella tavoittanut.no problemos.

      • uintipaikka

        Ei se uiminen aiheuta vatsatautia, vaan vesi, jossa on bakteereita. Hox immuunivatsa.


    • Donaldsuck

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1258
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      904
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      847
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      746
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      727
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      129
      550
    Aihe