aikuisten lelut

mitäsnyt..?

Olemme aloittaneet suhteemme noin kolme kuukautta sitten. Alku on ollut ihana, vaikka tiedänkin mieheni menneisyyden olevan aika värikäs naisrintamalla. Aloimme seurustella siten, että kummallakn oli edellinen suhde ehtoopuolella. Asiat on edistyneet ja edenneet nopeaan aikatauluun. Kuin luonnostaan.
Kerran kun olimme sängyssä, kesken intiimin puuhan, mieheni nousi ja käveli kaapilleen. Otti sieltä dildon ja olisi halunnut ottaa sen mukaan leikkeihin. Meille tuli aivan karmea riita asiasta. Minua iljetti ajatus, että olisi työntänyt muhun lelun, jolla on leikittänyt muitakin naisia. Lelut on henkilökohtaisia. Mieheni totesi, ettei se oikeasta vehkeestä poikkea... ollaanhan sitäkin käytetty.. ja jos vehkeet on puhtaat, niin mitä kitistä...
tämän jälkeen mun on ollut tosi vaikea olla... mielikuvat kiusaa ja tapa, jolla mies jätti eksänsä.. voinko kuitenkaan luottaa?

15

2355

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies.

Mies joka haluaa naisen käyttävän tekomunaa, ei voi luottaa. Menee varmaan etsimään toisen naisen joka tykkää dildoista.

• Colt45

Tuo dildo sikäli symboloi suhtautumistasi, että pidät varmaan miestäsikin jotenkin tahriutuneena aiemmassa kirjavassa elämässään, etkä hyväksy hänen historiaansa. Pelkäät varmaan, että olet yksi muiden joukossa.

Erota kaksi asiaa toisistaan, eli voitko luottaa häneen itseensä, ja voitko luottaa omiin mielikuviisi hänestä.

Tämä on sikäli olennaista, että jos uskot näihin mielikuviisi, et tutustu oikeaan ihmiseen. Jos et tutustu oikeaan ihmiseen, vaan haluaisit hänen olevan jonkin mielikuvasi kaltainen - niin kyllä hän sen huomaa ja samalla myös pettyy siihen, ettei hän riitä itsenään sinulle. Hän on nyt sinun kanssasi, mutta jatko riippuu myös sinusta.

• Ap.

Minua vaivaa se, että mieheni oli suhteessa aloittaessaan rinnakkaissuhteen kanssani. Itse asuin jo erossa eksästäni ja harkinta aika oli menossa loppumassa...
        nyt sen dildon jälkeen olen alkanut pohtia luottamusta ja mieheni käytöstä suhteessa naisiin. On aina suhteissaan pettänyt ja huidellut... nyt on luvannut uskollisuutensa... mutta...
        en tiedä..
        annoit aihetta itsetutkiskeluun. Kiitos.

• 7 + 8

"Meille tuli aivan karmea riita asiasta."

Tyhmä mies. Naiselle ei avauduta henkilökohtaisista toiveista, ikinä!

• Ap.

Käyttäisitkö sä toisen miehen käyttämää penisrengasta? Jos siis naisesi sellaisen kaapista hakisi?

• Kіs-kіsu

Juntti äijä.

• fetifeti

Olen samaa mieltä, lelut on henkilökohtaisia. Senpä vuoksi olen hankkinut aina naisilleni (siis pidemmissä suhteissa) omat lelut. Munkin on vaikea suhtautua siihen että se dildo olis ollu toisen naisen pesässä vaikka lelu olis kuinka pesty. Niin köyhä en todella oo etten arvostais naistani siinä määrin ettenkö ostais hänelle omaa henkilökohtaista lelua. Sitäpaitsi, eri naiset tykkää erilaisista leluista joten pitäis ensin kysyä "mistä sä tykkäisit". Merkillistä että mies "marssii" kaapilleen ja kuvittelee että just se, käytetty likainen paska dildo olis just sopiva nyksälle, siis hääh?

Älä luota! Hyvä mies ei tekis koskaan noin naiselleen.

• 1+13

Mua kans ällöttää että mies yritti exältään jäänyttä dildoa käyttää minuun. Vielä kun mies on ikuisesti ylistänyt tätä exää ja sen täydellidyyttä niin yäääk!!

• Ap.

Yritin ottaa asiaa puheeksi miehen kanssa, mutta tästä tulee riita. Hänen mielestä olen estoinen ja nipottava. " käytetäänhän sitä k*lliakin koko elämä!". Ehdotin, et siirretään vanhat lelut pois ja hankitaan meille sopivia ja omia leluja... joilla ei olisi kytköksiä muihin. Miehen mielestä se on rahan haaskaamista.
      En tiedä mitä ajatella... mieheni kimpaantui niin paljon kun en suostunut käytettyä dildoa ottaa leikkeihin... yritti väkisin pitää mua aloillaan ja laittaa leikiksi koko asian. Mun piti rimpuilla ihan tosissaan et pääsin irti...
      Enkä oikeasti ole mikään nipo. Nautin seksistä ja tykkään leluistakin, silloin kun muu suhde on kunnossa ja olo turvallinen... en tajua... mitä tapahtui?

• eroasisin

"Miehen mielestä se on rahan haaskaamista."

Mies ei arvosta sinua pätkääkään.

Minä en tykkää yhdestäkään lelusta, minulle seksi on rakastelua. En rakastele esineen kanssa, eihän se edes olisi rakastelua.

• 5+7

Ok... ja kohta se raiskaa sut kun ei saa haluamaansa. Älä rupea säästömorsiammeksi. Se v.ituttaa koko lopunelämää

• Juutti

Tästä on varmaan eri mielipiteitä. Toisten mielestä ne ovat vain tavaroita, toisten mielestä niillä on syvempi merkitys. Todennäköisesti useimpien ihmisten mielestä on inhottavaa tuoda edellisten suhteiden rekvisiittaa mukaan sänkyyn. Puhtaita ne luonnollisesti ovat, mutta kyse on varmaankin enemmän symbolisesta arvosta - ja ennen kaikkea siitä, arvostaako kumppanisi sinua ja sinun mielipidettäsi asiaan.

Tarinasi alkaa edetä hyvin pelottavaan suuntaan. Kaikenlainen pakottaminen ja miltei väkivaltainen käytös sängyssä on varsin huolestuttavaa. Ilmeisestikään mies ei juurikaan kunnioita sinun seksuaalioikeuksiasi, mikä on noin tuoreessa suhteessa erittäin hälyttävää. Asiaa voisi tarkastella vaikka niin, että eikö mies koe sinua sen arvoiseksi, että voisi kuluttaa 50€ uuden lelun hankkimiseen.

Pohdi tarkasti, mitä haluat ja saat suhteeltasi, ja keskustele miehen kanssa kunnolla ajatuksistasi sängyn ulkopuolella. Mikäli mies ei edelleenkään suostu kuuntelemaan sinua, tee omat johtopäätöksesi.

• Anonyymi

erositko?

• Anonyymi

Itsekäs ja idiootti mies. Eikä edes mies vaan toista kunnioittamaton pölvästi. Toivottavasti mimmi tajusi lähtee käveleen.

• Anonyymi

Mies halusi vain tyydyttää naisen ja tuottaa kunnon orkun panostaan. Villi seksi on yleensä rajojen hakua ja saada hetki vietyä äärimmilleen. Ei kuitenkaan raiskaus, jos toinen hyväksyy teon. Toiset tykkää villeistä jutuista enemmän kuin toiset.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      94
      1749
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      240
      1553
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      89
      1356
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      65
      1025
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      931
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      918
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      908
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      894
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      852
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      829
    Aihe