Kävin tos pari päivää sitten ottamassa korun "ammattilaiselta".. sattui ihan älyttömästi tekohetkellä.. ei ole turvonnut tms mutta näyttää että koru on vinossa :/elikkäs jos joku on nii ihana ja kertoo et miten saan tän korun suoraan ku en enää sitä kipuu haluu kokee..nii alas kommenttei ↓
Septum vinossa yms
8
2363
Vastaukset
- Sosad
Ainiin.. ja piti vielä tossa mainita et mikä se oikee kohta septumille on..koska must vähän tuntus et tää olis niiku vähä vääräs kohtaa....
- qazzik
ihan yläreunassa... ja septum elää hieman anna parantua...
- Pomo mies
Septum lävistyksen voi tehdä melkein mihin kohtaa sen tahtoo. Tietysti asiakkaan anatomia saattaa aiheuttaa rajoitteita ja epäsymmetrinen nenä haasteita.
- SoSad
MITÄ VI... en mä mitään tämmät oo kirjottanut.....ai niin ne vi.....un trollit......oikeesti...mitä te haluutte...mikä onelämänne suunta vastatkaakysymykseeni trollit..
- sosad
Hahaha tulin ny lukee näitä asiallisia ja ei niin asiallisia kommentteja ;D toi SoSad nimimerkki ei oo mun kirjottama mul on kaikki pienel okei junou.. mut kiitti kommenteista ;)
- SoSad
Sä teet tän tahallas. Mut sä oot oikees, mä oon tyhmä...oon tyhmä otan nokkiini trollien lapsellisuudesta, pitäis osata olla välittämättä. Ei mun kuuluis olla vihanen...mun pitäis sääliä. No morjens..kiitos teille trollaajat kun valaisitte minua.....X(
- sosad
hahahah vast ny huomasin et tääl on toinenki sosad nimimerkki xdd juu sori, oon eri ihminen
- Anonyymi
Joo mul on sama homma mut oon kuullu et joillain se koko lävistys asettuu vasta kun on parantunu. Mulla on septumi laitettu aika näkyvästi vinoon ja sattu ihan perkeleesti. Onks sulla vielä tasottunu septumi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64185Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va972327Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J611009Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?186880Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38871- 47864
- 34831
- 36796
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119785Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35782