Kävin tos pari päivää sitten ottamassa korun "ammattilaiselta".. sattui ihan älyttömästi tekohetkellä.. ei ole turvonnut tms mutta näyttää että koru on vinossa :/elikkäs jos joku on nii ihana ja kertoo et miten saan tän korun suoraan ku en enää sitä kipuu haluu kokee..nii alas kommenttei ↓
Septum vinossa yms
8
2395
Vastaukset
- Sosad
Ainiin.. ja piti vielä tossa mainita et mikä se oikee kohta septumille on..koska must vähän tuntus et tää olis niiku vähä vääräs kohtaa....
- qazzik
ihan yläreunassa... ja septum elää hieman anna parantua...
- Pomo mies
Septum lävistyksen voi tehdä melkein mihin kohtaa sen tahtoo. Tietysti asiakkaan anatomia saattaa aiheuttaa rajoitteita ja epäsymmetrinen nenä haasteita.
- SoSad
MITÄ VI... en mä mitään tämmät oo kirjottanut.....ai niin ne vi.....un trollit......oikeesti...mitä te haluutte...mikä onelämänne suunta vastatkaakysymykseeni trollit..
- sosad
Hahaha tulin ny lukee näitä asiallisia ja ei niin asiallisia kommentteja ;D toi SoSad nimimerkki ei oo mun kirjottama mul on kaikki pienel okei junou.. mut kiitti kommenteista ;)
- SoSad
Sä teet tän tahallas. Mut sä oot oikees, mä oon tyhmä...oon tyhmä otan nokkiini trollien lapsellisuudesta, pitäis osata olla välittämättä. Ei mun kuuluis olla vihanen...mun pitäis sääliä. No morjens..kiitos teille trollaajat kun valaisitte minua.....X(
- sosad
hahahah vast ny huomasin et tääl on toinenki sosad nimimerkki xdd juu sori, oon eri ihminen
- Anonyymi
Joo mul on sama homma mut oon kuullu et joillain se koko lävistys asettuu vasta kun on parantunu. Mulla on septumi laitettu aika näkyvästi vinoon ja sattu ihan perkeleesti. Onks sulla vielä tasottunu septumi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4674074Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181702- 1161536
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891484Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991418Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n601385- 521326
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi981245- 451099
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa341078