Kävin tos pari päivää sitten ottamassa korun "ammattilaiselta".. sattui ihan älyttömästi tekohetkellä.. ei ole turvonnut tms mutta näyttää että koru on vinossa :/elikkäs jos joku on nii ihana ja kertoo et miten saan tän korun suoraan ku en enää sitä kipuu haluu kokee..nii alas kommenttei ↓
Septum vinossa yms
8
2509
Vastaukset
- Sosad
Ainiin.. ja piti vielä tossa mainita et mikä se oikee kohta septumille on..koska must vähän tuntus et tää olis niiku vähä vääräs kohtaa....
- qazzik
ihan yläreunassa... ja septum elää hieman anna parantua...
- Pomo mies
Septum lävistyksen voi tehdä melkein mihin kohtaa sen tahtoo. Tietysti asiakkaan anatomia saattaa aiheuttaa rajoitteita ja epäsymmetrinen nenä haasteita.
- SoSad
MITÄ VI... en mä mitään tämmät oo kirjottanut.....ai niin ne vi.....un trollit......oikeesti...mitä te haluutte...mikä onelämänne suunta vastatkaakysymykseeni trollit..
- sosad
Hahaha tulin ny lukee näitä asiallisia ja ei niin asiallisia kommentteja ;D toi SoSad nimimerkki ei oo mun kirjottama mul on kaikki pienel okei junou.. mut kiitti kommenteista ;)
- SoSad
Sä teet tän tahallas. Mut sä oot oikees, mä oon tyhmä...oon tyhmä otan nokkiini trollien lapsellisuudesta, pitäis osata olla välittämättä. Ei mun kuuluis olla vihanen...mun pitäis sääliä. No morjens..kiitos teille trollaajat kun valaisitte minua.....X(
- sosad
hahahah vast ny huomasin et tääl on toinenki sosad nimimerkki xdd juu sori, oon eri ihminen
- Anonyymi
Joo mul on sama homma mut oon kuullu et joillain se koko lävistys asettuu vasta kun on parantunu. Mulla on septumi laitettu aika näkyvästi vinoon ja sattu ihan perkeleesti. Onks sulla vielä tasottunu septumi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2072814Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1672501Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061162- 66968
Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies119962Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait267942Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka317909Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20899Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k505852Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22758