rintsikat

kaikkea mahdollista

Eli huvin vuoksi mittasin rintani, ja katsoin kokotaulukkoja netistä. Tuloksen oli aika erikoisia. Eli oon käyttäny semmosii 75b rintsikoita, ja on ollu vaikee löytää sopivia, kun suuri osa on liian pieniä.
Tulokset netistä: Yhessä paikassa sanottiin, että pitäis käyttää kokoa 65d/e ja toisessa että 75a ja kaikkea siltä väliltäkin oli. Outoa, kuinka paljon vaihtelevat. Mutta semmosia tuloksia tuli, että taidampa vaihtaa kokoon 70c, niin eivät enään olla liian pieniä ;)

7

163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rintsikkatyttö 13v

      Voi ollakkin pieni, sillä 75B ja 70C liiveissä kupit ovat samankokoiset.
      Kokeileppa 70D, niin voi löytyä sopivampi.
      Noi taulukot on ihan p:stä ja parhaimmllaankin vain suuntaa antavia.
      On vain yksi tapa, jolla saa sopivat liivit.
      Sovita, sovita ja sovita!
      Myyjien asiantuntemusta kannatta myös käyttää hyväkseen, sillä sehän ei maksa mitään.

      • kaikkea mahdollista

        Joo tiedän, ne on ihan viitteellisiä, mutta ei 70c ja 75b ihan samankokoiset


    • -madde-

      No kyllä kuppi on samankokoinen liivissä 70C ja 75B, eroa on vain nauhassa eli siinä selänympäryksessä. Eli jos kuppisi oli liian pieni niin vaihdat sen ihan samaan kokoon, mutta pienempään ympärykseen!

      Jos B-kuppi on liian pieni, miksi et ole kokeillut kokoa 75C? Ja jos haluat myös kapeammman ympäryksen sitten 70D.

      Eli menepä liivikauppaan ja ota samaa liiviä koot 70C, 70D, 75B ja 75C.

      Mitkä ovat mittasi senttimetreissä?

      • kaikkea mahdollista

        Tässä ei ollut kyse siitä että tarvitsisin apua. Tää on vaan tota, kun tulokset eri sivuilla vaihtelee todella paljon, ja se väärän kokosuus ongelma johtuu mun äitistä. Sen mielestä mun ei edes kuuluis käyttää rintsikoita, kun se ei yleensä käytä, ja en todellakaan saisi käyttää isompia kuin se (tosin sen koko on jotain 85b) mutta nyt on pakko hankkia uusia, ja mä aion tolkuttaa sille siitä niin kauan, että se uskoo, että vanhat on liian pieniä.


      • Ostamaan vaan
        kaikkea mahdollista kirjoitti:

        Tässä ei ollut kyse siitä että tarvitsisin apua. Tää on vaan tota, kun tulokset eri sivuilla vaihtelee todella paljon, ja se väärän kokosuus ongelma johtuu mun äitistä. Sen mielestä mun ei edes kuuluis käyttää rintsikoita, kun se ei yleensä käytä, ja en todellakaan saisi käyttää isompia kuin se (tosin sen koko on jotain 85b) mutta nyt on pakko hankkia uusia, ja mä aion tolkuttaa sille siitä niin kauan, että se uskoo, että vanhat on liian pieniä.

        Ethän sinä tarvitse rintsikoiden ostoon äidin mielipidettä. Kun jätät käymättä muutaman kerran Mäkkärillä ja jätät ostamatta muutaman karkkipussin ym. niin kohta sinulla on koossa rahat uusiin rintsikoihin.


      • kaikkea mahdollista
        Ostamaan vaan kirjoitti:

        Ethän sinä tarvitse rintsikoiden ostoon äidin mielipidettä. Kun jätät käymättä muutaman kerran Mäkkärillä ja jätät ostamatta muutaman karkkipussin ym. niin kohta sinulla on koossa rahat uusiin rintsikoihin.

        En syö karkkia tai mäkkiruokaa...


    • Helena ...

      Rintani ovat alkaneet luhistua. Osaako joku suositella hyvää plastiikkakirugia oulusta? Ikää on jo melkein 50v enkä ole tehnyt yhtään lasta. Eli tämä on iän tuomaa muutosta. Hiukseni ovat myös kärsineet kaljuunnun. Olen nainen ja kaipaan pikaista apua!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4223
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3824
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2631
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1629
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1615
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1511
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe