Miten huolehdit ulkonäöstäsi ja terveydestäsi?

neiti ruiskukka

Siinäpä se kysymys tulikin. Odotatko samanlaista panostusta (siis kuin itselläsi) kumppanilta näihin asioihin? Mitä epäterveellisiä tapoja sinulla on?

Okei, kertokaapa mietteitänne. Käyn itsekin vielä jossain vaiheessa vastaamassa tähän.

38

321

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neiti ruiskukka

Sori, tuli kaks samaa aloitusta. Viestin lähetys vähän tökkii...

• bgdfdfg

mitenpä tästä vois huolehtia kun ei ole millään mallipärställä siunattu. Iso pyöreä pää, olematon leuka ja päälle vielä iso nenä, lähinnä muistutan varmaan jotain rottaa tai ufomiestä. Tietysti voisin bodata ruipelon kroppani lihaksikkaaksi mutta mitä se auttaisi tällä naamalla. Sama juttu jonkun muotipelleilyn kanssa, ei paska siitä miksikään muutu vaikka sitä pumppais isommaksi ja pukisi hienoihin vaatteisiin.

• 29vneitsyt

Juurikin tämä. Peruskuntoa pidän yllä kävelemällä 30-60min päivässä, joskus saatan juosta pieniä matkoja tai pyöräillä. Lihaksen pumppaaminen aivan helvetin turhaa touhua.

• neiti ruiskukka

Kaikki voi huolehtia ulkonäöstään ja terveydestään vaikkei olisikaan mallipärställä siunattu. Eri asia sitten onko motivaatiota tai kiinnostusta tehdä sitä. Kasvojen piirteitä tai mallia on tietenkin hankala lähteä muuttamaan, mutta ne asiat nyt täytyy vaan oppia hyväksymään mihin ei pysty vaikuttamaan ja yrittää kiinnittää huomio niihin hyviin asioihin. Kasvoihin voi vaikuttaa esim hiusten mallilla tai värillä, silmälaseilla, meikeillä (okei, miehet ei varmaan tätä hirveästi harrasta), parralla. Ihon kuntoon hyvällä ruokavaliolla.. Ja kyllä niillä vaatteillakin voi saada aika paljon aikaan esim. tietty väri lähellä kasvoja voi saada oman ihon hehkumaan, toinen taas saa näyttämään kalpealta. Myös hiusten ja silmien väri voi näyttää eri väristen vaatteiden kanssa erilaiselta.

• ,,,,,,,,,,,,

Jos parta kasvaa, niin kasvata se. Parantaa osakkeitasi tuon leuan osalta.

• 29vneitsyt
        neiti ruiskukka kirjoitti:

Kaikki voi huolehtia ulkonäöstään ja terveydestään vaikkei olisikaan mallipärställä siunattu. Eri asia sitten onko motivaatiota tai kiinnostusta tehdä sitä. Kasvojen piirteitä tai mallia on tietenkin hankala lähteä muuttamaan, mutta ne asiat nyt täytyy vaan oppia hyväksymään mihin ei pysty vaikuttamaan ja yrittää kiinnittää huomio niihin hyviin asioihin. Kasvoihin voi vaikuttaa esim hiusten mallilla tai värillä, silmälaseilla, meikeillä (okei, miehet ei varmaan tätä hirveästi harrasta), parralla. Ihon kuntoon hyvällä ruokavaliolla.. Ja kyllä niillä vaatteillakin voi saada aika paljon aikaan esim. tietty väri lähellä kasvoja voi saada oman ihon hehkumaan, toinen taas saa näyttämään kalpealta. Myös hiusten ja silmien väri voi näyttää eri väristen vaatteiden kanssa erilaiselta.

Entäpä jos ei parta kasva ja tilalla onkin surkea kaulaparta ns. "neckbeard"? Entä jos on kaljuuntunut nuorena? Eli ainoaksi vaihtoehdoksi jää kauluspaita ja suorat housut ja naiset ovat lääpällään sinuun?

• ufomies
        29vneitsyt kirjoitti:

Entäpä jos ei parta kasva ja tilalla onkin surkea kaulaparta ns. "neckbeard"? Entä jos on kaljuuntunut nuorena? Eli ainoaksi vaihtoehdoksi jää kauluspaita ja suorat housut ja naiset ovat lääpällään sinuun?

Niin ja tuokin tietysti vielä kun parta kasvaa edelleen yli 3-kymppisenä yhtä hyvin kuin kuudennella luokalla, korkeintaan jotkut säälittävät amisviikset ehkä kasvaisi ja sitten leukaan vain joku epämääräinen harva sänki josta puolet karvoista vielä valkoisia/harmaita. Pulisonkien kohdalla sama, jotain harvoja karvoja siellä täällä. Kadehdin niitä miehiä joilla kasvaa yhtenäinen ja tiheä tumma parta sieltä pulisongeista aina leukaan asti, se olisi miehekästä mistä naiset kiinnostuisi.

• neiti ruiskukka
        29vneitsyt kirjoitti:

No sitten leikataan se kaulapartakin pois. Ja leikataan ne viimeisimmätkin hiukset pois tai jos hiukset ovat erittäin tärkeät niin kaljuuntumista voi yrittää hidastaa, kokeilla hiusten siirtoa, peruukkia.tms. Kuka nyt mitenkin haluaa asian hoitaa. Tärkeintä kuitenkin on se, että hyväksyy itsensä oli sitten minkä näköinen hyvänsä. Kauluspaita ei todellakaan ole ainut vaihtoehto.

• ätmi
        neiti ruiskukka kirjoitti:

No sitten leikataan se kaulapartakin pois. Ja leikataan ne viimeisimmätkin hiukset pois tai jos hiukset ovat erittäin tärkeät niin kaljuuntumista voi yrittää hidastaa, kokeilla hiusten siirtoa, peruukkia.tms. Kuka nyt mitenkin haluaa asian hoitaa. Tärkeintä kuitenkin on se, että hyväksyy itsensä oli sitten minkä näköinen hyvänsä. Kauluspaita ei todellakaan ole ainut vaihtoehto.

"Tärkeintä on hyväksyä itsensä oli minkä näköinen hyvänsä, mutta tässä tapoja, joilla muuttaa omaa ulkonäköään toiseksi, jotta ei näyttäisi niin kamalalta hyi!"

-neiti ruiskukka

• neiti ruiskukka
        ätmi kirjoitti:

"Tärkeintä on hyväksyä itsensä oli minkä näköinen hyvänsä, mutta tässä tapoja, joilla muuttaa omaa ulkonäköään toiseksi, jotta ei näyttäisi niin kamalalta hyi!"

-neiti ruiskukka

No en mää noin sanonu :D Mutta jos joku asia häiritsee itseä niin miksei sitä yrittäisi tehdä asialle jotain ihan vain oman itsensä vuoksi. Ja jos jollekin asialle ei pysty juuri mitään tekemään niin oppia elämään sen kanssa.

• lihava-atm

No aika huonosti olen pitänyt huolta. Oon ollut vähän masentunut ja tuli lihottua aikalailla. Oon kuitenkin nyt laihduttanut ja laihdutan kokoajan. En harrasta liikuntaa juuri mitään ja en kyllä odota ihmeitä muiltakaan. Ja vaikka laihtuisinkin normaalipainoiseksi, niin kyllä mulle silti vähän ylipainoinen nainenkin kävisi, kunhan nyt ei ihan tosi lihava kuitenkaan tyyliin yli 30kg ylipainoa.

• Hygienia ja oikeat hoitotuotteet ihon, hiusten ja hampaiden hyvinvointiin. Kerran viikossa pidän oikein panostusillan: kuorinnat, naamio, tehohoidot, ihoöljy..
      Riittävästi unta ja ulkoilmaa, ei tupakkaa, monipuolista ravintoa, alkoholia kohtuudella, mahdollisimman vähän ylimääräisiä lääkekuormia kehoon.
      Perusliikuntaa (kävely, pyöräily, kuntosali...)
      Elämästä nauttimista ilman liiallista pipon kiristystä.
      Vaatetuksessa laatu, istuvuus, käyttötarkoitus, naisellisuus ja klassisuus tärkeissä rooleissa. Panostan erityisesti laadukkaisiin talvivaatteisiin ja hyviin kenkiin.
      Varsinaisesti epäterveellisiä tapoja ei mulla paljoa ole. Pidän hyvästä ruoasta, joten herkuttelu on sit kai se mun huono tapa.

En vaadi mieheltä ihan samaa tietenkään. Tietty on kiva jos miestä kiinnostaa vähän miltä näytää ja haluaa näyttää mun silmissäni hyvältä.

• 29vneitsyt

Itse en käytä alkoa tai tupakoi. Pullaa tulee vedettyä joka päivä, mutta näyttäisi tuo paino pysyvän kurissa 191/72kg.

• Lihasta missä

Huhhuh mikä kukkakeppi, sulla ei oo yhtään lihasmassaa..

• ...........
        Lihasta missä kirjoitti:

Mitä väliä. Ei parhaat naiset lihaksia kaipaa vaan henkisen puolen asennetta.

• 29vneitsyt
        Lihasta missä kirjoitti:

Mihin minä sitä lihasta tarvitsen? Saman ajan voin käyttää itseni sivistämiseen tai johonkin muuhun mukavaan kuin nostella jotain punttia. Ymmärrän jos mies saa lihakset raskaan työn kautta, mutta salilla raudan pumppaaminen ihan helvetin turhaa touhua.

• ---
        29vneitsyt kirjoitti:

Mihin minä sitä lihasta tarvitsen? Saman ajan voin käyttää itseni sivistämiseen tai johonkin muuhun mukavaan kuin nostella jotain punttia. Ymmärrän jos mies saa lihakset raskaan työn kautta, mutta salilla raudan pumppaaminen ihan helvetin turhaa touhua.

Joillekin se on mukava harrastus ja hyvä tapa pysyä kunnossa ja joillekin taas ei.

• Naisasialooseri.

Sinähän olet pitkä. Eikös pitkien miesten pitänyt saada naisia?

• ätmi

Pidän itseni hoikkana ja harrastan liikuntaa. Odotan kumppanilta samanlaista panostusta. Minulla ei ole mitään epäterveellisiä tapoja.

• Hyvä ihminen

Liikun todella paljon lähe päivittäin, lenkkeilen, saunon ja uin. Näin iho pysyy kimmoisana ja sileänä. Yritän myös syödä terveellisesti ja otan vitamiinitabletteja ja muita lisäravinteita jonkin verran. Siinäpä se. Toimii!!!
      Näytän nuoremmalta kuin 10 vuotta ja kiloa sitten ja kehujakin joskus kuulen.

• nainen8

Viimeiset pari vuotta panostan vartaloon, tiukka ruokavalio ja 5 kertaaa viikossa kuntosalia. Keho pysyy terveenä, mieli virkeänä, ulkonäkö hyvänä, iho kiinteänä. sileänä ja nuorekkaana. 31 vuotiaana usein luulevat noin 23-25 vuotiaaksi. Riittävästi unta ja rentoutumista. Työ on stressava mutta kuntosali auttaa aivojen nollaamiseen. En tupakoi, juon nyt kesällä vähän enemmän kun on tuo terassiaikaa, normaalisti ehkä sen lonkeron kerran parissa viikossa.

En osa sanoa tulenko vaatimaan kumppanilta mitään, en kuitenkaan mitään kaljamahaa itselleni ottaisin. Ei tarvi olla himourheilija tai bodari, mutta olisi se plussaa jos mies panostaa oman terveyteen.

• zeizei1

Itse tykkään pelata paljon joukkuelajeja, lenkkeillä jokusen kerran viikossa sekä käydä kuntosalilla. Tai no, eivät nuo nyt välttämättä mene kategoriaan ulkonäön hoito, sillä harrastan urheilua ihan sen hauskuuden vuoksi, mutta pysyypähän kroppakin siinä samalla timminä. Lisäksi pyrin syömään suht terveellisesti sekä monipuolisesti, mutten mitenkään neuroottisesti laske makrojani. Eivätkä pitsat tai sipsitkään millään kielletyllä listalla ole, sillä niitäkin tulee aina silloin tällöin vedettyä hyvällä omalla tunnolla. :)

Kasvojani pyrin hoitamaan kasvovedellä, jotta turhat epäpuhtaudet pysyvät loitolla. Karvat ajelen kokonaan naamasta sekä rinnasta, lisäksi kainalot trimmaan lyhyeksi, kuten myös genitaalialueen. Asunnosta poistuttaessa tulee laitettua siistit vaatteet päälle sekä hieman vahaa hiuksiin oli kyseessä sitten ihan vain kauppareissu tai muu yhtä arkinen asia.

Niin, ja kumppaniltani en vaatisi panostusta esimerkiksi urheilemiseen, tai ruokavalioon. Tavallinen suomalainen nainen kelpaa, oli sitten hoikka tai pyöreä. Henkinen puoli on se tärkeämpi juttu, vaikkakin urheilullisen naisen kanssa voisi olla enemmän yhteistä, sen myönnän.

• gvlpbn

Hoidan ihoa, hiuksia ja hampaita ihan ylitunnollisesti joka päivä. Kumppanille noiden osalta vähimmäisvaatimus olisi pesu ja kosteutus kerran päivässä, hampaiden lankaus kerran päivässä ja harjaus kahdesti. Säännöllisesti hammaslääkärissä tarkistukset ja parturissa leikkaukset jne. Ylipitkät kynnet, kovettuneet jalkapohjat (noita näkee kesällä liikaa!), ihon ongelmat, hilseiset hiukset, likaisuus, haiseva hengitys jne. on itselleni deal-breaker. Noihin voi jokainen vaikuttaa, eikä vaadi aikaa tai rahaa ylenmääräisesti.

Liikun päivittäin. Syön terveellistä ruokaa; en ikinä eineksiä, punaista lihaa tms. Alkoholia menee pari annosta vuodessa. Nukun riittävästi. Pidän yllä hyviä ihmissuhteita. En jää murehtimaan yksin huolia. Puran stressiä liikkumalla ja itseilmaisulla :).

Tykkään pukeutua hyvin. En mene edes kauppaan verkkareissa ja lenkkareissa. En sietäisi, jos kumppanini pukeutuu mauttomasti, joten huonosti pukeutuvat eivät ole itselleni vaihtoehtoja, koska en myöskään halua ryhtyä pukijaksi kenellekään.

• 1212

Ulkonäöstä - olen ottanut kestopigmentoinnit silmiin ja kulmiin.

Terveydestä - yritän olla jäämättä auton alle ja vältän Ukrainan ilmatilaa.

• Terveyttä ylläpidän hyvällä ruokavaliolla, kuntosalilla ja vitamiineilla. Savuttomana absolutistina meno on muutenkin aika rauhallista. Ulkoinen olemus pysyy siedettävänä kun sheivaa ainakin pään sekä kasvot usein (henk.koht en siedä "kolmen päivän sänkeä"). Kasvojen kuorinta sekä kulmien tuunaus muut pääkopan haivenet hoidettava viikoittain. Käsityöläisenä joudun kiinnittämään paljon huomiota käsiini ja sen myötä jalkahoitokin on tullut tutuksi.
      Vaatetus on kohtuullisen mukava mutta siistin puolella. Kukaan täällä ei oikeasti omista kymmeniä Hilfigerin kauluspaitoja joten tyylin ei tarvitse maksaa mahdottomia. Istuvuus ja tyylikkäät ajanmukaiset värit voivat hyvinkin sopia omaan makuun.

• Sinkkumies.

En juuri muuten kuin käyn salilla. Tukkaa leikkaan parin kuukauden välein, suihkussa käyn usein etten haise ja vaatteitaostan harvoin koska en tiedä muodista mitään.

• neiti ruiskukka

Vastailenpa itsekin. Huolehdin ihan perushygieniasta. Koitan kai pääasiassa huolehtia sisäisestä hyvästä olosta, joka sitten heijastuu siihen ulkoiseenkin. Oon pitäytynyt aika simppeleissä jutuissa, ja monissa jutuissa huomannut että vähemmän on enemmän.

Kasvojen hoidossa olen kokeillut monenlaisia puhdistusaineita ja rasvoja, mutta päätynyt sitten aika simppeleihin luonnonkosmetiikka ja apteekkituotteisiin. Kesäisin en halua liikaa korventaa ihoani auringossa ja tällöin sopivat suojavoiteet onkin tärkeitä. Meikkaan melkeinpä päivittäin, mutta aika kevyesti. Yrityksen ja erehdyksen kautta olen löytänyt itselleni sopivia tuotteita.

Hiusten hoidossa olen ottanut aika simppelin linjan myös. Kaikenlaisia tököttejä niihin kokeillut myös. Olen jo pidempään käyttänyt silikonittomia shampoita, välillä syväpuhdistava shampoo, kuiville hiuksille joku öljykäsittely, välillä omaa väriä kirkastava shampoo. Kuivashampoota tulee myös käytettyä paljon.

Syön ihan kohtuu terveellisesti ihan tavallista kotiruokaa. Roskaruoka ja herkkujen määrä pysyy hyvin kohtuudessa. En tupakoi ja alkoholin käyttö on aika olematonta.
      Liikun kohtuullisesti, ja hyötyliikun paljon. Valitsen portaat usein hissin sijaan. Yritän pitää mielen virkeänä.

Vaatteiden suhteen olen alkanut löytämään oman tyylini paremmin, tiedän paremmin minkälaiset värit ja mallit minulle sopii. Myös laatuun kiinnitän nykyään enemmän huomiota.

Käyn tarvittaessa ja säännöllisesti esim. hampaiden tarkastuksessa tai optikolla näöntarkastuksessa ja pyrin jo ennaltaehkäisemään monia juttuja.

Toivoisin kumppanilta jonkinlaista kiinnostusta omaa ulkonäköään ja terveyttään kohtaan. En mielellään haluaisi tupakoivaa tai alkoholin suurkuluttajaa tai sohvalla päivästä toiseen makoilevaa miestä. Ei tarvi olla mikään hirveän tyylikäs ja ulkonäköön hirvittävästi rahaa törsäävä, mutta perus hygienia pitää olla kunnossa ja mielellään aika terve tai jos jotain sairautta on niin ei suhtaudu sen hoitoon välinpitämättömästi.

Mun epäterveellisiä tapoja on vähän epäsäännöllinen rytmi. Viikolla saattaa tulla nukuttua huonosti tai liian vähän. Olen illan kukkuja ja aamusta voi olla vaikea herätä. Vapaapäivinä kyllä otan sitten takaisin tuon liian vähäisen nukkumisen. Mutta Pitäis varmaan yrittää enemmän siirtyä siihen suuntaan, että menis päivästä riippumatta aina suurinpiirtein samaan aikaan nukkumaan ja heräisi kohtuu samaan aikaan.

• En ole juonut alkoholia melkein kahteen päivään ja ajan parran toisinaan.

• ätmi

Ajan parran kerran viikossa.

• Jonew1

Treenailen salilla 3-4 kertaa viikossa, lenkkeilen ja käyn itsepuolustustunneilla. Tämän lisäksi elän terveellisesti (ei päihteitä, ei tupakkaa, ei valmisruokia jne.) ja suosin luontaistuotteita. Käytän ihonhoitotuotteita myös ja pidän hygieeniastani huolta.

• kuuma atm

Neljästi viikossa salilla, siistit vaatteet, suoraselkäinen kävelytyyli, anteeksipyytelemätön asenne. Teen tämän kaiken siksi, että voin antaa kauniille naisille pakkeja ja muutamia olenkin päässyt jo antamaan.

• ikisinkku.

En muuten oikein mitenkään. Tietty suihkus käyn pari kertaa päivässä ja parran ajan lähes joka päivä mutta en kuntoile enää. En näe siitä mitään hyötyä että maksaisin kalliita jäsenmaksuja salille koska en naisiakaan saa. Kuntoilu on siis aika turhaa kun naiset ei halua tutustua.

Ennen kyllä kävin salilla mutta lopetin koska ei naiset arvosta miestä joka kuntoilee ja huolehtii itsestään. Naiset rakastuu niihin juoppohin jotka juo joka viikonloppu.

• neiti ruiskukka

Kaiken itsestä huolehtimisen pitäisikin lähteä ensisijassa siitä, että haluaa itse esim. voida paremmin. Ei sinne salille oo kenenkään pakko raahautua jos se ei vaan kerta kaikkiaan millään tavalla kiinnosta. Ei sekään ole mikään autuaaksi tekevä asia.

Oma isäni (58 v.) on käynyt salilla ehkä yhden käden sormilla laskettavan määrän, mutta on vieläkin tosi sutjakassa kunnossa. Lihaksia löytyy tasaisesti ympäri kroppaa, hyvä ryhti, käsistä huomaa, että ruumiillista työtä on tehty, vatsakummusta ei tietoakaan. Niin on siis ikänsä tehnyt ruumiillista työtä, ja ruokavalio ollut terveellinen ei tupakkaa tai alkoholilla läträämistä.

Kunnostakin voi siis huolehtia niin eri tavoin, ei siihen aina kuntosalia tarvita. Tietysti jos ja kun usein työn ja arkiliikunnan kautta sitä liikkumista ei tarpeeksi tule niin on hyvä keksiä joku itseä kiinnostava laji, jolla saa edes ylläpidettyä sitä peruskuntoa.

Kuntoile ensisijassa itseäsi varten, älä naisia varten. Juopot naiset ehkä kiinnostuu juopoista miehistä, en usko että muut niinkään. Itse ainakin kierrän juopot mahdollisimman kaukaa.

• Harrastan aika paljon ulkoliikuntaa (maastopyöräily ja lenkkeily) etenkin kesällä, kun siihen on aikaa. Salilla käyn pari kertaa viikossa (kesällä reissujen takia vähän harvemmin), ja stressin taltutan vaelluksella muutaman kerran vuodessa.

Käytän ihon ja hiusten hoitoon vain luonnonkosmetiikkaa tai sitten ihan luomuoliiviöljyä tmv, ja meikkaa en käytännössä ikinä. Eipä kulu paljoa siis rahaa kauneudenhoitoonkaan.

Jos nyt ruokavaliotani voisi jotenkin kuvailla, niin ehkä jonkinmoinen puoli-paleo olisi aika lähellä. Elikkästä ei valmisruokia kuin joissakin erikoistapauksissa, ja luomua / villiä käytän sen verran kuin rahatilanne antaa myöten. En kuitenkaan stressaa ihan hirmusti ruokajutuista, vaan syön aika lailla mielitekojen mukaan, koska sillä tavoin tuntuu pysyvän ruokavalio monipuolisena ja vireystila parhaimpana. En tupakoi ja alkoa saatan ottaa ehkä kerran-pari vuodessa punaviinilasillisen verran, jos sattuu olemaan jokin sovelias tilaisuus.

Vaatteet valitsen ihan sen mukaan mikä minun silmääni sattuu miellyttämään, ja mihinkään erityisen tyylisuuntaan en pyri. Kirppikseltä on tullut hankittua iso osa vaatteista.

Miesotukselta toivoisin, että henk. koht. hygienia olisi asiallisella tasolla, ja että olisi edes jotain urheiluharrastuksia, jotta olisi suhteellisen hyvässä kunnossa. Mitään erityistä ruokavaliota en mieheltä vaadi, ja ylenmääräinen kosmetiikan kanssa läärääminen olisi minusta jopa jotenkin kummallista, kun en itsekään semmoista harrasta.

• atmaster

suihkussa käyn kun siihen on tarve, kädet pesen, kun siihen on tarve, parran ajan, kun siihen on tarve, hampaat pesen päivittäin ja hiukset laitan jotenkin tyylikkäästi normaalisti ihmisten ilmoilla liikkuessani...jne. Turhaa tuollaisia luetella sen enempää.
      Ulkotyö ja melkein joka päivä treenit ja ruokavalio tarkkaan rukattu. En polta tai harrasta ryyppäämistä.
      Naiseltahan ätmi ei tietenkään odota mitään. Ja epäterveellisiä tapoja ei tule mieleen. Tuo kuntosali toki on vähän aina vähän niin ja näin onko se epäterveellistä, kun kovaa treenataan..

• uuuuu6

liikun jos huvittaa, yleensä kevyesti, harjaan hampaat, en käy kampaajalla, käytän kirppislookkia aina, suihkuun ja saunaan silloin tällöin mutta ei niin että iho ja hiukset kuivaa pilalle.
      sheivaan hyvin harvoin ettei iho tulehdu ja tule turhia haavoja, ja leikkaan hiuksia kerran vuodessa puoli senttiä, ei hiusvärejä koskaan, pari kertaa vuodessa meikkiä jos juhlat. ei ylimääräisiä hiustuotteita ettei ympäristö kärsi
      vältän alkoholia tupakkaa lääkkeitä yms
      ravinto monipuoliseksi, paastot
      pidän kynnet lyhyenä
      unta riittävästi, negatiivisen stressin välttöä
      auringon ottoa joskus
      ulkoilua puhtaassa ympäristössä

• byrokraaatttttiii

Rahatilanne on vähän huono, joten en maksa tällä hetkellä mitään kuntoilusta. Yritän harrastaa joka päivä liikuntaa (kävelyä, kuntojumppaa kotona, uimista järvessä, pyöräilyä) ja venyttelen samalla, kun katselen telkkaria.

Jos nyt ei lasketa normaalina pidettäviä asioita (käyn suihkussa joka päivä, ajan säärikarvat ja kainalokarvat, pesen hampaat kahdesti päivässä, harjaan hiukset jne), niin yritän laittaa tukan nätisti joka päivä ja katson aika tarkkaan, että mitä laitan päälleni esim. vaikka lähtisin vain lenkille, niin katson, että verkkareiden ja t-paidan värit sointuu toisiinsa. Meikkiä käytän vain, jos työssä tai vapaa-ajalla on jotain erityistä. Pidän kynnet lyhyehköinä. Yritän pitää ainakin hieman naisellista tyyliä (esim. pitkät hiukset ja kesällä kuljen usein hameessa paljain säärin).

En käytä päihteitä, vältän kaikkia lääkkeitä, syön itsetehtyä monipuolista ruokaa, nukun riittävästi, vältän auringossa itseni grillaamista jne.

Mieheltä toivoisin vähän samantyyppisiä arvoja. Jos mies haluaisi tekoblondattua push-up -rintsikoissa kulkevaa korkokenkä-mirriä, niin en varmaankaan ole hänen hakemansa ihminen.

• Lyhyesti ja ytimekkäästi: huonosti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin

Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l
      Maailman menoa
      325
      2144
    2. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      59
      1883
    3. Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?

Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.
      Ikävä
      108
      1654
    4. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      109
      1405
    5. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      183
      1323
    6. Milloin tapasit kaivattusi

ensimmäistä kertaa? 💸
      Ikävä
      71
      1295
    7. Oletko mokannut

Kaivattusi suhteen koskaan?
      Ikävä
      80
      1247
    8. Mitä on eilen sattunut?

Mitästä oli eilen illalla kylällä sattunut?
      Suomussalmi
      22
      1233
    9. Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1177
    10. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      40
      976
    Aihe