Auttakaa!

Aloittelija

Moi! Oon 12 v tyttö ja täytän pian 13. Alotin kesällä käyttämään ripsaria, koska en esimerkiksi tiedä miten ripset taivutetaan tai silleensä you know. Eli ei oo hirveenä mitään meikkikokemuksia niin olisko teillä jotain meikkivinkkejä aloittelijalle? Ja ehkäpä jotain tuotesuosituksia? :) kiitti jos vastaatte :)

1

97

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 15+2

Hello :D Iteki alotin sun ikäsenä meikkaamaan, ja sillä uralla jatkanu tänne 18 ikävuoteen asti ni voisin sulle pari neuvoa antaa ;D

- Yves Rocheria suosittelen, koska ne on paitsi halpoja, on ainakin itellä ollu myös laadukkaita. :) Ja ei oo testattu eläinkokein!

- Jos haluat taivutella ripsiä, nii kandee aluks ostaa vaa sellanen mitä saa alle vitosella jostain halpahallistaki :'D Sitte myöhemmi, mikäli koet tarpeelliseks, voi hankkia myös lämmitettävän tai sellasen joka taivuttaa vaan osan. Itte oon pärjänny ihan sellasella halvalla ihan tähänki päivää asti. Niin ja, mikäli haluat että se taivutus myös _pysyy_, käytä veenkestävää ripsaria. Itellä jos laitan normaalia ni kohta ne on taas tikkusuorat.

-Ota meikkivoide astetta vaaleampana kun oma ihosi, ja testaa sormenpäihin. KUKAAN ei näytä hyvälle liian tummassa meikkivoiekerroksessa D: Hrrh.

Ja sitten haluan jakaa vinkin!! Tää on saanu mun ihon suorastaan hehkumaan valoa ja täydellisyyttä meikattaessa!! Vaikka mullakaan ei ikävä kyllä oo ihan puhas iho, mutta.
      1. Peskää naamat jollain niillä kasvojenpesu aineilla
      2. Jottai kasvovettä siihen
      3. HUOM!! Laittakaa Lumenen kirkastavaa tehohoitoa (Vitamin C Bright Skin Radiance Nectar). Löytyy samalta hyllyltä kun kaikki yövoiteet ja silmänympärysvoiteet jne.
      4. Jotain kosteusvoidetta päälle
      5. Laitatte sitte normaalin meikin, eli mitä nyt meikkivoiteet, puuterit, silmänalusen peittovoiteet jne. :D

Lopputulos kymppiluokkainen verrattuna "tavalliseen" :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      123
      1863
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1650
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      51
      1225
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      49
      1108
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      876
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      876
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      810
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      797
    Aihe