Ihan näin yleisesti salilla käymisen periaate on itselle arvoitus....
Suurin kysymys on se salikassi, että kannetaanko sitä mukana koneelta koneelle vai jääkö se pukukaappiin tms?
Salilla toimiminen??
6
310
Vastaukset
Pyyhe, juomapullo ja vetoremmit kulkevat mukana ilman kassia.
Sivulla ja nurkissa olevat kassit eivät minua häiritse mutta liikkumista haittaavat siirtelen jaloilla sivuun enemmän tai vähemmän hellävaraisesti.
Harvemmin menee viesti perille pysyvämmin.
Enemmänkin häiritsevät ympäri lattioita jätetyt käsipainot, levyt ja lukot.
Myös salin erilaiset apuvälineet löytyvät joskus varsin ihmeellisistä paikoista, jos löytyvät.- Pukukoppiin.
Kiitos rehellisestä nimimerkistä.
Eli jätä se salikassi pukukoppiin. Ne jotka eivät jätä ovat naurettavia pikkupoikia. Ja se tehdään heille selväksi.- raw
Itse pidän kassia mukana, tosin katon ettei Se ole kenenkään tiellä:) eikä ole kyllä kukaan tullut sanomaan "pikku pojaksi"...;)
- pussijussi
Mihin jätätte salipyyhkeen, juomapullon jne? Eivätkö ne kulje paremmin kassissa kuin levällään lojuen? Jotkut varaavat jopa oman penkin käsisalitavaroilleen, ovat liian hienoja jättääkseen kamansa lattialle. Pieni käsisalilaukku olisi kätevä, mutta salin ovessa lukee ei laukkuja. Muovipussi sallittu?
Pulloni ja rullalla oleva pyyhe ovat löytäneet paikkansa ikkunalaudalta tai suorituspaikan, vaikkapa putkivempeleen takaa.
Pussukka on vaihtoehto.
Varsinkin juomapulloja on "perspaikoilla" eikä pelkästään penkeillä.
Jokainen kerta pullisti on ottanut tavaransa pois eka huomautuksesta.
Hölmöä ajattelemattomuutta kuitenkin.- 4+12
Kulkee mukana ja jätän laitteen viereen liikkeen ajaksi, kuitenkin siten, että eivät ole itseni tai muiden tiellä.
Pienten salien pukuhuoneissa ei välttämättä ole lukollisia kaappeja, joten henk. koht. tavarat pitää ottaa salin puolelle mukaan. Itse en ainakaan jättäisi lompakkoa, puhelinta tai avaimia pukkariin, jos niitä ei saa lukkojen taakse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984