Mitä aiot tehdä

jgyufoupoip

... tänä viikonloppuna löytääksesi miehen/naisen?

29

154

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä muutakaan

      Töissäkäynnin ohella luultavasti aion harrastaa nettideittailua ja muuten sitten livenä pidän silmät auki jos naisilta tulisi kiinnostuksen merkkejä.

    • En mitään.
      Liikenteessä olen koko viikonlopun vähän erilaisissa tapahtumissa, mutta en taida nyt innostua aloitteita tekemään.
      Jos joku mies tulee jututtamaan, niin ok, jutellaan sit :)

    • sinkku.nainen

      En mitään. En halua löytää miestä.

    • Niin se on

      Baariin... siis öh... yksin.

      Kuinkas muutenkaan...

    • ätmi

      Runkkaan niin vimmatusti!

    • Menen huomenna erääseen tapahtumaan, jossa varmasti tapaan uusia ihmisiä. Oletettavasti suurin osa heistä on jälleen naisia ja pariskuntia, mutta itse tapahtuman sisältö kyllä kiinnostaa ihan ilman seuranhakunäkökulmaakin :)

      Niin ja sunnuntaina käyn yhden ystävän kanssa toisessa tilaisuudessa.

      Eli enpä oikeastaan mitään tee miehen löytääkseni.

    • bumlebum

      Miksi pitää löytää? Löytyy itse jos on tarkoitus, etsimällä löytää vain ongelmia :)

    • prettygirl

      Menen huomenna baariin. Tuskin sieltä mitään löytää, mutta menen kuitenkin :)

    • 12+11

      En mitään. Miksi ihmeessä?

      • Valkoviini ja ilta-t

        Koska ei se katmandulainen riksakuski tule sinua kotoa hakemaan.


      • 12+11
        Valkoviini ja ilta-t kirjoitti:

        Koska ei se katmandulainen riksakuski tule sinua kotoa hakemaan.

        En nyt varsinaisesti tarvitse kathmandulaista riksakuskia. Dublinin lentokentällä näin muuten todella söpön kärrymiehen, se olisi pitänyt taklata. Mutta vakavasti puhuen, miksi ihmeessä pitäisi löytää mies/nainen? Krapularyypyille pääsenee aina Tuomarin (suomalainen) luo. Mihin muuhun miestä tarvitaan? Suurpyykkikin meni jo, peitteiden ravisteluun olisin tarvinnut apua.


      • Matami Mimmi
        12+11 kirjoitti:

        En nyt varsinaisesti tarvitse kathmandulaista riksakuskia. Dublinin lentokentällä näin muuten todella söpön kärrymiehen, se olisi pitänyt taklata. Mutta vakavasti puhuen, miksi ihmeessä pitäisi löytää mies/nainen? Krapularyypyille pääsenee aina Tuomarin (suomalainen) luo. Mihin muuhun miestä tarvitaan? Suurpyykkikin meni jo, peitteiden ravisteluun olisin tarvinnut apua.

        Mitä noin itseriittoinen matami tekee tällä palstalla? Onko yksinäinen olo?


      • 12+11 kirjoitti:

        En nyt varsinaisesti tarvitse kathmandulaista riksakuskia. Dublinin lentokentällä näin muuten todella söpön kärrymiehen, se olisi pitänyt taklata. Mutta vakavasti puhuen, miksi ihmeessä pitäisi löytää mies/nainen? Krapularyypyille pääsenee aina Tuomarin (suomalainen) luo. Mihin muuhun miestä tarvitaan? Suurpyykkikin meni jo, peitteiden ravisteluun olisin tarvinnut apua.

        Vinkiksi: Euroopan komeimmat miehet ovat ehdottomasti - yllättävää kyllä - Belfastissa ;)

        Tuli vain mieleen tuosta Dublinista. Ei sillä että sikäläisissäkään olisi ollut valittamista.


      • 12+11
        helka kirjoitti:

        Vinkiksi: Euroopan komeimmat miehet ovat ehdottomasti - yllättävää kyllä - Belfastissa ;)

        Tuli vain mieleen tuosta Dublinista. Ei sillä että sikäläisissäkään olisi ollut valittamista.

        Belfastin englannista ei saa mitään tolkkua. Eivät edes muut pohjoisirkut.

        Tasavallan puolelta löytyy paljon söpöjä ja oppineita miehiä, mutta katolisessa maassa mennään naimisiin nuorena ja siinä pysytään :/ Juttelin kahdenkin ihanan yliopistomiehen kanssa, toisen kanssa historiasta, todella mielenkiintoisia näkökulmia, toinen taas työstää uusintapainosta kaksisataa vuotta sitten kuolleen runoilijan teoksesta laatien siihen kommenttejaan. Molemmilla vaimot mukana, mur.

        Matamille - on väsy olo ja täällä riittää aina hupaa, kiitos ätminkäiskulttuurin. Miten tylsää olisikaan tylsä ilman ätmiä :D


    • miestä etsien

      palstailen sinkut-palstalla pienessä jurrissa pe-su :)

      • Ujo mies 25v

        Olen mökillä joten en voi tehdä mitään asian eteen. En kyllä koskaan muulloinkaan tee sillä paha ujous vaivaa.


    • mikromakroman

      Aion antaa naisille mahdollisimman paljon mikrosignaaleja, jopa niin paljon, että ne muuttuvat makrosignaaleiksi.

    • Ba Dum Tsih

      En mitään, kun mulla on jo.

      YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH!

    • ...

      Aion nukkua. Syytä valveilla oloon ei viikonloppuisin ole.

    • Eipä tule tehtyä mitään, on niin kuuma ilma ulkona et eipä sitä jaksa tehdä juuri mitään muuta kuin vaan olla tuulettimen edes. Syksyä odottelen et ilmat viilentyis niin josko sitte ois enemmän innostusta asiaa kohtaan...

    • miksi tekisin mitään

      Minua ei voi rakastaa, joten olen mieluummin yksin.

      • just wondering

        Miksi sinua ei voisi rakastaa?


    • Sinkkumies.

      En tee mitään. Ei jaksa vaivautua kun naiset ovat tylyjä.

    • ikuinen kaveripoika

      Tänään menen sekaporukassa pelaamaan rantalentistä ja sen vielä salille.

      Huomenna ajattelin pyöriä kaupungilla ja ehkä illalla johonkin baariin parille keikkaa katsomaan.

      Sunnuntaina ajattelin vihdoin tehdä nettitreffiprofiilin.

      Saldo maanantaina silti sata varmasti nolla.

    • tosi ätmi

      En mitään

    • kiltti mies.

      Mitä tässä iässä voi muka enää tehdä.

      • m43

        Missä iässä?


    • Ikisinkku M

      Jaa, enpä kai mitään. Äsken olisi käynyt kirjastossa iskemässä jonkun sivistyneemmän naisen mutta se olikin kiinni. Terassillekaan ei taida viitsiä lähteä kun huomenna olisi semmmoisia menoja että olisi hyvä olla ajokunnossa jos nyt ei ihan aamusta niin päivällä viimeistään kuitenkin.

    • Pleikka viina runkku

      Istun kotona, pelaan ryyppään runkkaan ja laulu soi. Kas osaansa ei muutella voi.

      KLUNK KLUNK KLUNK!
      RUNK RUNK RUNK!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      225
      3357
    2. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      119
      2029
    3. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      99
      1504
    4. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      195
      1362
    5. Olen päättänyt saada sinut

      Minua ei estot pidättele. Otan vaikka väkisin.
      Ikävä
      22
      1184
    6. En mä mies tiedä

      Missä mennään, mitä me toisillemme ollaan. Pyörit mielessä, mutta kuitenkin pelkään jotain. Pelkään myös sitä, että olin
      Ikävä
      33
      1184
    7. Jokos olet nainen

      Päässyt sinuiksi tämän palstan kanssa ja huomannut miten turhaa tänne on mitään kirjoitella. Yhteys meillä kyllä löytyy
      Ikävä
      104
      1149
    8. Huomenna taitaa

      Päästä selvittelee ja kyselee vähän asiota. Sun verisukulaisten kanssa🤣 naiselle
      Ikävä
      18
      1073
    9. Menikö sulla

      Jutut liian pitkälle?
      Ikävä
      46
      1037
    10. Rehellisesti vieläkö toivot

      Että löydämme yhteyden uudelleen välillemme vai onko nykyinen tilanne hyvä? Tietäisitpä kuinka paljon olen kaivannut sin
      Ikävä
      44
      1010
    Aihe