Mitä aiot tehdä

jgyufoupoip

... tänä viikonloppuna löytääksesi miehen/naisen?

29

187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä muutakaan

      Töissäkäynnin ohella luultavasti aion harrastaa nettideittailua ja muuten sitten livenä pidän silmät auki jos naisilta tulisi kiinnostuksen merkkejä.

    • En mitään.
      Liikenteessä olen koko viikonlopun vähän erilaisissa tapahtumissa, mutta en taida nyt innostua aloitteita tekemään.
      Jos joku mies tulee jututtamaan, niin ok, jutellaan sit :)

    • sinkku.nainen

      En mitään. En halua löytää miestä.

    • Niin se on

      Baariin... siis öh... yksin.

      Kuinkas muutenkaan...

    • ätmi

      Runkkaan niin vimmatusti!

    • Menen huomenna erääseen tapahtumaan, jossa varmasti tapaan uusia ihmisiä. Oletettavasti suurin osa heistä on jälleen naisia ja pariskuntia, mutta itse tapahtuman sisältö kyllä kiinnostaa ihan ilman seuranhakunäkökulmaakin :)

      Niin ja sunnuntaina käyn yhden ystävän kanssa toisessa tilaisuudessa.

      Eli enpä oikeastaan mitään tee miehen löytääkseni.

    • bumlebum

      Miksi pitää löytää? Löytyy itse jos on tarkoitus, etsimällä löytää vain ongelmia :)

    • prettygirl

      Menen huomenna baariin. Tuskin sieltä mitään löytää, mutta menen kuitenkin :)

    • 12+11

      En mitään. Miksi ihmeessä?

      • Valkoviini ja ilta-t

        Koska ei se katmandulainen riksakuski tule sinua kotoa hakemaan.


      • 12+11
        Valkoviini ja ilta-t kirjoitti:

        Koska ei se katmandulainen riksakuski tule sinua kotoa hakemaan.

        En nyt varsinaisesti tarvitse kathmandulaista riksakuskia. Dublinin lentokentällä näin muuten todella söpön kärrymiehen, se olisi pitänyt taklata. Mutta vakavasti puhuen, miksi ihmeessä pitäisi löytää mies/nainen? Krapularyypyille pääsenee aina Tuomarin (suomalainen) luo. Mihin muuhun miestä tarvitaan? Suurpyykkikin meni jo, peitteiden ravisteluun olisin tarvinnut apua.


      • Matami Mimmi
        12+11 kirjoitti:

        En nyt varsinaisesti tarvitse kathmandulaista riksakuskia. Dublinin lentokentällä näin muuten todella söpön kärrymiehen, se olisi pitänyt taklata. Mutta vakavasti puhuen, miksi ihmeessä pitäisi löytää mies/nainen? Krapularyypyille pääsenee aina Tuomarin (suomalainen) luo. Mihin muuhun miestä tarvitaan? Suurpyykkikin meni jo, peitteiden ravisteluun olisin tarvinnut apua.

        Mitä noin itseriittoinen matami tekee tällä palstalla? Onko yksinäinen olo?


      • 12+11 kirjoitti:

        En nyt varsinaisesti tarvitse kathmandulaista riksakuskia. Dublinin lentokentällä näin muuten todella söpön kärrymiehen, se olisi pitänyt taklata. Mutta vakavasti puhuen, miksi ihmeessä pitäisi löytää mies/nainen? Krapularyypyille pääsenee aina Tuomarin (suomalainen) luo. Mihin muuhun miestä tarvitaan? Suurpyykkikin meni jo, peitteiden ravisteluun olisin tarvinnut apua.

        Vinkiksi: Euroopan komeimmat miehet ovat ehdottomasti - yllättävää kyllä - Belfastissa ;)

        Tuli vain mieleen tuosta Dublinista. Ei sillä että sikäläisissäkään olisi ollut valittamista.


      • 12+11
        helka kirjoitti:

        Vinkiksi: Euroopan komeimmat miehet ovat ehdottomasti - yllättävää kyllä - Belfastissa ;)

        Tuli vain mieleen tuosta Dublinista. Ei sillä että sikäläisissäkään olisi ollut valittamista.

        Belfastin englannista ei saa mitään tolkkua. Eivät edes muut pohjoisirkut.

        Tasavallan puolelta löytyy paljon söpöjä ja oppineita miehiä, mutta katolisessa maassa mennään naimisiin nuorena ja siinä pysytään :/ Juttelin kahdenkin ihanan yliopistomiehen kanssa, toisen kanssa historiasta, todella mielenkiintoisia näkökulmia, toinen taas työstää uusintapainosta kaksisataa vuotta sitten kuolleen runoilijan teoksesta laatien siihen kommenttejaan. Molemmilla vaimot mukana, mur.

        Matamille - on väsy olo ja täällä riittää aina hupaa, kiitos ätminkäiskulttuurin. Miten tylsää olisikaan tylsä ilman ätmiä :D


    • miestä etsien

      palstailen sinkut-palstalla pienessä jurrissa pe-su :)

      • Ujo mies 25v

        Olen mökillä joten en voi tehdä mitään asian eteen. En kyllä koskaan muulloinkaan tee sillä paha ujous vaivaa.


    • mikromakroman

      Aion antaa naisille mahdollisimman paljon mikrosignaaleja, jopa niin paljon, että ne muuttuvat makrosignaaleiksi.

    • Ba Dum Tsih

      En mitään, kun mulla on jo.

      YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH!

    • ...

      Aion nukkua. Syytä valveilla oloon ei viikonloppuisin ole.

    • Eipä tule tehtyä mitään, on niin kuuma ilma ulkona et eipä sitä jaksa tehdä juuri mitään muuta kuin vaan olla tuulettimen edes. Syksyä odottelen et ilmat viilentyis niin josko sitte ois enemmän innostusta asiaa kohtaan...

    • miksi tekisin mitään

      Minua ei voi rakastaa, joten olen mieluummin yksin.

      • just wondering

        Miksi sinua ei voisi rakastaa?


    • Sinkkumies.

      En tee mitään. Ei jaksa vaivautua kun naiset ovat tylyjä.

    • ikuinen kaveripoika

      Tänään menen sekaporukassa pelaamaan rantalentistä ja sen vielä salille.

      Huomenna ajattelin pyöriä kaupungilla ja ehkä illalla johonkin baariin parille keikkaa katsomaan.

      Sunnuntaina ajattelin vihdoin tehdä nettitreffiprofiilin.

      Saldo maanantaina silti sata varmasti nolla.

    • tosi ätmi

      En mitään

    • kiltti mies.

      Mitä tässä iässä voi muka enää tehdä.

      • m43

        Missä iässä?


    • Ikisinkku M

      Jaa, enpä kai mitään. Äsken olisi käynyt kirjastossa iskemässä jonkun sivistyneemmän naisen mutta se olikin kiinni. Terassillekaan ei taida viitsiä lähteä kun huomenna olisi semmmoisia menoja että olisi hyvä olla ajokunnossa jos nyt ei ihan aamusta niin päivällä viimeistään kuitenkin.

    • Pleikka viina runkku

      Istun kotona, pelaan ryyppään runkkaan ja laulu soi. Kas osaansa ei muutella voi.

      KLUNK KLUNK KLUNK!
      RUNK RUNK RUNK!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe