Hei!
Tänään olen päättänyt aloittaa ihmekeittödieetin. Olen jopa niin pitkällä, että kaali on jo silputtu pataan jo näin aikaisin aamulla :)
Olen 38v nainen, painoa, ellei vaaka valehtele, 93 kg. Paino on tullut viimeisten muutaman vuoden kuluessa. 10 vuotta sitten olin 73 kg.
Onko jollain kokemuksia tästä dieetistä?
Olen käynyt viime keväänä työpaikan painonvartijoissa muutaman kuukauden, huonohkolla menestyksellä, osallistunut jopa työpaikkaterveydenhoitajan laihdutusryhmään. Joten hiukkasen kokemusta on laihduttamisesta.
Näinä kertoina olen huomannut, ettei mulla ole kunnon motivaatiota laihduttamiseen. Omasta mielestä en näytä kovinkaan "pahalta" tässä kunnossakaan.
Liikunnan harrastaja en ole ollut oikein koskaan.
Tykkäisin vatsatanssista ja uimisesta, mutta uimahalli on kaukana, vatsatanssiryhmään taas kuulun, kerran viikossa. Vuosi sitten olin muutaman kuukauden taekwondossa, mutta jouduin sen lopettamaan iskiaksen takia pariksi kuukaudeksi. Sen jälkeen en ole saanut aikaiseksi mentyä sinne.
Mutta nyt on taas laihduttamisen aika! Motivaationa toimii tällä hetkellä tytär. Hän on sitä mieltä, että näytän pullalta, eikä hän halua, että tulen koululle nolaamaan häntä. Kuulemma kenenkään muun äiti ei ole näin pullea?
Toivottavasti nyt saan jonkin verran kiloja alas tällä keitolla.
Kellään ihmekeitto-kokemuksia (kaali) ?
23
24824
Vastaukset
- Hair
No tuskinpa siitä ihmekeitosta on mitään apua. Hetkellisesti saatat saada kiloja pois (nestettä), mutta ne tulevat takuuvarmasti takaisin. Ehkäpä vielä korkojen kanssa.
Suosittelen Kutrin sivustoa. Seiltä löydät järkevät laihdutusohjeet.
Liikunta kyllä auttaisi siinä laihdutuksessa. Ei liikunnna tarvitse olla verenmaku suussa -juoksua tai vastaavaa. Aloita rauhalliset kävelylenkit ja ennenkuin huomaatkaan, olet koukussa kävelyyn.- hyvä kokemus-73
niin ei kannata tyrmätä. Mulla hyvä kokemus :)
- onnistunut
jos noudatat ensimmäisen viikon tasmällistä ohjetta, juo kuitenkin kahvia kerran päivässä niin vältyt päänsäryltä ( jos nimittäin juot normaalistikkin). Minä aloitin dieetin nimenomaan kaalisopalla ja minulta meni se kilo per päivä 5 kiloon saakka ja sen jäkleen aloin noudattamaan Atkinsin ohjeita, nyt on reilu 11 kg mennyt ja aloitin dieetin elokuun lopulla. Jatkan nyt tätä ohjelmaa vielä niin että saan reilut 10 kg pois. Nyt minulla on elämäni onnistunein dieetti, saa syödä ei ole nälkä ja paino tippuu tasaseen tahtiin eikä tarvitse kokoajan tarkkailla kaloreita kunhan pitää hiilihydraatit poissa. Tosi helppoa kun lihaksetkin säilyvät runsan proteenin ansiosta. Suosittelen
- Ikuinen laihduttaja
Minullakin on kaalikeittoainekset ostettu. Nyt ainoastaan mietityttää se, että ohjeessa on kahvi kielletty kokonaan. Kaikesta muusta voin kieltäytyä, mutta jos kahvia ei saa edes sitä yhtä kuppia on se todella paha. Päänsärky ym. kiukkuoireet. Onko jollain todellista tietoa, miksi kahvia ei saa juoda, onko sillä haittavaikutuksia laihtumiselle?
- ja miksi?
Ikuinen laihduttaja kirjoitti:
Minullakin on kaalikeittoainekset ostettu. Nyt ainoastaan mietityttää se, että ohjeessa on kahvi kielletty kokonaan. Kaikesta muusta voin kieltäytyä, mutta jos kahvia ei saa edes sitä yhtä kuppia on se todella paha. Päänsärky ym. kiukkuoireet. Onko jollain todellista tietoa, miksi kahvia ei saa juoda, onko sillä haittavaikutuksia laihtumiselle?
Vain idiootit uskovat kaikkeen lukemaansa. Juo kahvia jos huvittaa. Tämä niinkuin kaikki muutkin dieetit perustuu alhaiseen kalorimäärään eikä mihinkään woodoo-juttuun. Oletko varmasti täyspäinen?
- Sinulle
ja miksi? kirjoitti:
Vain idiootit uskovat kaikkeen lukemaansa. Juo kahvia jos huvittaa. Tämä niinkuin kaikki muutkin dieetit perustuu alhaiseen kalorimäärään eikä mihinkään woodoo-juttuun. Oletko varmasti täyspäinen?
Niinkuin tämä ei olisi tarpeeksi vaikeata jo muutenkin. Ei tarvitse enää piruilla. Täyspäinen en varmasti ole, kun täytyy turvautua tällaisiin konsteihin. Edelleenkin uskon painettuun sanaan, minulla on joku sairaalan rasvanpolttoohje. Arvelin, että kun se ehdottomasti kiellettiin, sillä voi olla joku salaperäinen yhteisvaikutus joka pilaa koko kuurin.
- meille
Sinulle kirjoitti:
Niinkuin tämä ei olisi tarpeeksi vaikeata jo muutenkin. Ei tarvitse enää piruilla. Täyspäinen en varmasti ole, kun täytyy turvautua tällaisiin konsteihin. Edelleenkin uskon painettuun sanaan, minulla on joku sairaalan rasvanpolttoohje. Arvelin, että kun se ehdottomasti kiellettiin, sillä voi olla joku salaperäinen yhteisvaikutus joka pilaa koko kuurin.
Kerro sitten meille muillekin, unka rasvanpalaminen tapahtui! Tuleeko katkua vai savua jne....
- onnistunut
mutta älä syö pullaa ym sen kanssa, minulla ei ole faktaa tietoa siitä miksi se on kaalisopan aikana kielletty, mutta itselläni tuli juuri noita oireita kun noudatin ohjetta. Nyt olen pudottamassa tätä toista sarjaa elikkä 12 kg pois ja aloitin tämänkin jakson kaalisopalla mutta olen juonut kahvia pari kuppa päivässä eikä ole ollut päänsärky vaivoina ja paino alkoi taas tippumaan 1,5kg oli eilennä vähemmän painoa joten hyvin tämä jakso alkaa. Olen jo siirtynyt tasapainoiseen ruokailuun johon syön joka aterian alussa kaalisoppaa alkuruokana koska se saa nesteet hyvin liikkumaan. Minusta tuntuu että nyt vielä paremmin kuin ekassa erässä. Tämä elämäntapa muutos on sopinut minulle hyvin tuloksia syntyy, motivaatio kasvaa ja mieli virkistyy eikä tarvitse kitkutella ja mietiä mitä sais syödä.
- mammukka-83
aloitin laihduttamiseni tai siis elämäntapamuutokseni =)))juuri kaalikeitolla.
Siitä sai kivan alkupudotuksen ja oli huomattavasti helpompaa siirtyä tavalliseen terveelliseen ruokavalioon sen kautta kuin suoraan rasvasista herkuista=)
pahaa se keitto kyllä oli,enkä usko siitä olevan hyötyä jos ei muuta ruokatapoja heti kuurin jälkeen mutta kivan alkusysäyksen laihdutukselle siitä saa.kilot on poissa pysynyt ja lähtenyt enemmänkin kun olen syönyt terveellisesti.nyt yht:-21kg- Dooris 25 v
Olen kokeillut kaalikeitto-diettiä ja sain kiloja hyvin pois.Painoa lähti noin puolesta kilosta kiloon päivässä.Olo keventyy kummasti ja aineenvaihdunta alkaa toimia hurjan hyvin. Minä lisäsin keittoon yrttejä ja mustapippuria. Selleriä laitoin runsaasti koska se antaa mielestäni hyvän maun keittoon.Olen muutenkin keitto ihmisiä ja himoitsen erilaisia keittoja, ei tehnyt tiukkaa syödä tätäkään, eikä tullut mitään pakon omaista syömistä, päin vastoin!
Myös minä join sen aamukahvini ihan normaalisti, ei se ainakaan minun kohdallani haitannut tahtia.
Mielestäni tämä dietti on erinomainen jos haluaa nopeasti (viikossa) painoa pois (itselläni noin -5 kg). Mutta jatko on vain sinun käsissäsi, miten syöt, ja millaista pistät suuhusi,nimittäin kilot tulevat kyllä helpolla takaisinkin :( - Ikuinen laihduttaja
Dooris 25 v kirjoitti:
Olen kokeillut kaalikeitto-diettiä ja sain kiloja hyvin pois.Painoa lähti noin puolesta kilosta kiloon päivässä.Olo keventyy kummasti ja aineenvaihdunta alkaa toimia hurjan hyvin. Minä lisäsin keittoon yrttejä ja mustapippuria. Selleriä laitoin runsaasti koska se antaa mielestäni hyvän maun keittoon.Olen muutenkin keitto ihmisiä ja himoitsen erilaisia keittoja, ei tehnyt tiukkaa syödä tätäkään, eikä tullut mitään pakon omaista syömistä, päin vastoin!
Myös minä join sen aamukahvini ihan normaalisti, ei se ainakaan minun kohdallani haitannut tahtia.
Mielestäni tämä dietti on erinomainen jos haluaa nopeasti (viikossa) painoa pois (itselläni noin -5 kg). Mutta jatko on vain sinun käsissäsi, miten syöt, ja millaista pistät suuhusi,nimittäin kilot tulevat kyllä helpolla takaisinkin :(KOlmas päivä jo/vasta menossa ja hyvin menee. Keittoa olen syönyt neljä kertaa päivässä ja tänään saa syödä jo hedelmiäkin. Olo on hyvä, juon pari kupillista kahvia päivässä.
Moni tuomitsee tällaiset kuurit ihan huuhaana, mutta minun täytyy näemmä välillä aloittaa kovemman kaavan kautta kun paino on päässyt ryöpsähtämään. Siitä sitten jatketaan normaalimman ruokavalion kanssa eteenpäin.
Hyvää sunnuntai-päivää kaikille! - nöpö
KOlmas päivä jo/vasta menossa ja hyvin menee. Keittoa olen syönyt neljä kertaa päivässä ja tänään saa syödä jo hedelmiäkin. Olo on hyvä, juon pari kupillista kahvia päivässä.
Moni tuomitsee tällaiset kuurit ihan huuhaana, mutta minun täytyy näemmä välillä aloittaa kovemman kaavan kautta kun paino on päässyt ryöpsähtämään. Siitä sitten jatketaan normaalimman ruokavalion kanssa eteenpäin.
Hyvää sunnuntai-päivää kaikille!Itse olen aloittanut kuurin tänään, ja paininut saman kahvinjuontiongelman kimpussa. Kiva tietää että sillä ei ole ollut vaikutusta painon putoamiseen. Itse toivon saavani tästä hyvän sykäyksen siirtyä terveellisempiin elintapoihin...Kuinka orjallisesti olette dieettiä noudattaneet?
- Dooris 25v
nöpö kirjoitti:
Itse olen aloittanut kuurin tänään, ja paininut saman kahvinjuontiongelman kimpussa. Kiva tietää että sillä ei ole ollut vaikutusta painon putoamiseen. Itse toivon saavani tästä hyvän sykäyksen siirtyä terveellisempiin elintapoihin...Kuinka orjallisesti olette dieettiä noudattaneet?
Itse olen kuurin aikana syönyt tonnikalaa vedessä sekä ananasta jonkin verran. Samoin viinirypäleitä ;D Leipää en syö mutta joskus saatan näkkileiää ihan paljaaltaan ottaa keiton kanssa. Ei ainakaan minulla ole vaikuttanut negatiivisesti ;D Tsemppiä vaan!
- Ikuinen laihduttaja
Dooris 25v kirjoitti:
Itse olen kuurin aikana syönyt tonnikalaa vedessä sekä ananasta jonkin verran. Samoin viinirypäleitä ;D Leipää en syö mutta joskus saatan näkkileiää ihan paljaaltaan ottaa keiton kanssa. Ei ainakaan minulla ole vaikuttanut negatiivisesti ;D Tsemppiä vaan!
Tuossa Top 5 listassa on kirjoitus, kolme superdieettiä. Siinä on tarkasti selostettu tämä kaalikeittokuuri, sitähän saa syödä kaikenlaista muutakin. Täytyy myöntää ettei keitto oikein maistuisi aamiaiseksi.
Mutta viis päivää alkaa olla jo täysi ja mukavasti menee. - Toinen Päivi
Tuossa Top 5 listassa on kirjoitus, kolme superdieettiä. Siinä on tarkasti selostettu tämä kaalikeittokuuri, sitähän saa syödä kaikenlaista muutakin. Täytyy myöntää ettei keitto oikein maistuisi aamiaiseksi.
Mutta viis päivää alkaa olla jo täysi ja mukavasti menee.Te jotka olette keittoa kokeilleet, joudutteko käymään vessassa useammin tai häiritsevän useasti.
Mietin tässä itse, jospa kokeilisin, kuinka keitto keventää.
- pauliina
Mua kiinnostaisi kuulla miten dieettisi etenee (tai muiden jotka sillä tällä hetkellä ovat), jos tarpeeksi kannustavia kokemuksia niin minäpä aloitan sen myös. :)
- Ikuinen laihduttaja
Nyt on ensimmäinen viikko laihdutettu kaalikeitolla ja - 4 kiloa pois. Ihan hyvä, ja olokin on loistava. Nyt pari päivää vähän rennommin ja sit sunnuntaina jatkan kuuria. Kolme viikkoa aikaa ennen lomalle lähtöä, Kun saisi vielä muutamia kiloja pois sitä ennen.
Tsemppiä kaikille laihduttajille. - eka kerta
Nyt on ensimmäinen viikko laihdutettu kaalikeitolla ja - 4 kiloa pois. Ihan hyvä, ja olokin on loistava. Nyt pari päivää vähän rennommin ja sit sunnuntaina jatkan kuuria. Kolme viikkoa aikaa ennen lomalle lähtöä, Kun saisi vielä muutamia kiloja pois sitä ennen.
Tsemppiä kaikille laihduttajille.Juu, minäkin lopetin kaalisoppadieetin tänään. Tarkoituksena tiputtaa juuri noin 5 kg. Luulisin, että paino on tippunut 3-5 kg, minullako ei ole vaakaa.
Ihmeen helppo dieetti, ensimmäinen kerta kun mitään tosissani koetan. Kahvia en juonut minäkään, tuli kamala päänsärky... Noudatin dieettiä tosi orjallisesti, mutta voin suositella. Helppo ja edullinen. Tabascoa keiton sekaan, niin kyllä menee alas. Ainoa huono puoli oli pänsärky, johon ei auttanut edes pääsärkylääke, en silti antanut periksi.
Samalla aloitin lenkkeilyn, tarkoitus on pyrkiä jatkossa pitämään yllä terveellisempää ruokavaliota, jotta kilot eivät tulisi takaisin. - Taäsjyväleipä
eka kerta kirjoitti:
Juu, minäkin lopetin kaalisoppadieetin tänään. Tarkoituksena tiputtaa juuri noin 5 kg. Luulisin, että paino on tippunut 3-5 kg, minullako ei ole vaakaa.
Ihmeen helppo dieetti, ensimmäinen kerta kun mitään tosissani koetan. Kahvia en juonut minäkään, tuli kamala päänsärky... Noudatin dieettiä tosi orjallisesti, mutta voin suositella. Helppo ja edullinen. Tabascoa keiton sekaan, niin kyllä menee alas. Ainoa huono puoli oli pänsärky, johon ei auttanut edes pääsärkylääke, en silti antanut periksi.
Samalla aloitin lenkkeilyn, tarkoitus on pyrkiä jatkossa pitämään yllä terveellisempää ruokavaliota, jotta kilot eivät tulisi takaisin.Heippa! Kaalisoppadietti on terveellinen ja hyvä. Kenelle se sitten sopii. Itselleni paras laihdutusmuoto on säännöllinen syöminen. Otan aamulla puuroa, päivällä kasviskeittoa ja täysjyväleipää ja näin jatkan koko päivän, pääasia ettei ruoansulatukseni mene säästölle kertaakaan. Vähintään neljän tunnin välein on syötävä. Pieniä annoksia, en tarkoita täysjyväleipaa 20kpl ja päällisiä mielinmäärin. Kevytjuustoviipale korkeintaan. Kiljuva nälkä ei sovi mulle. Paino 55kg tänä päivänä. Pituutta 170cm. Harrastan ulkoilua, en ole laiha, enkä tahdokkaan. Terve ja punaposkinen!
Niinkuin joku jo mainitsikin, kaalisoppadieetti on hyvä aloitus laihduttamiselle ja terveille ruokatottumuksille. Vaalea leipä täysjyvään, turha pelätä hiilareita, Atkinssit ym. vessanpönttöön. Ravintoterapeutin puheille jos ei tiedä mikä terveellistä ja mikä ei. - laihemmaksi
Taäsjyväleipä kirjoitti:
Heippa! Kaalisoppadietti on terveellinen ja hyvä. Kenelle se sitten sopii. Itselleni paras laihdutusmuoto on säännöllinen syöminen. Otan aamulla puuroa, päivällä kasviskeittoa ja täysjyväleipää ja näin jatkan koko päivän, pääasia ettei ruoansulatukseni mene säästölle kertaakaan. Vähintään neljän tunnin välein on syötävä. Pieniä annoksia, en tarkoita täysjyväleipaa 20kpl ja päällisiä mielinmäärin. Kevytjuustoviipale korkeintaan. Kiljuva nälkä ei sovi mulle. Paino 55kg tänä päivänä. Pituutta 170cm. Harrastan ulkoilua, en ole laiha, enkä tahdokkaan. Terve ja punaposkinen!
Niinkuin joku jo mainitsikin, kaalisoppadieetti on hyvä aloitus laihduttamiselle ja terveille ruokatottumuksille. Vaalea leipä täysjyvään, turha pelätä hiilareita, Atkinssit ym. vessanpönttöön. Ravintoterapeutin puheille jos ei tiedä mikä terveellistä ja mikä ei.Aloitin dietin keskiviikkona keittämällä kaalisopan. Söinkin sitä jo sit illan aikana.
Mietityttää vain se, että saako dietin aikana
juoda lainkaan. Pitääkö sitä keittoa keittää kauan
ja valmistuttua paljonko siinä pitää olla nestettä.
Olen nimitäin tämän ensimmäisen kerran suhteen ihan pihalla. Minä en ole varmaan tehnyt ihan oikein tätä keittoa, koska minusta se on ihan hyvää, voisin syödä sitä vaikka kuinka paljon. Täytyykö sitä syödä tosiaan neljän tunnin välein. Minähän olen silloin töissä ja silloin en syö mitään.
Täytyy varmaan muuttaa tapoja.
- kaisa_
Hyvin olet ainakin tyttärellesi opettanut, että lihavuus on hirveä ja nolottava asia. :D
- Toinen Päivi
Tuo lopussa oleva hymynaama pelasti tämän viestisi Kaisa, muutoin olisi kyllä kuulostanut tosi ilkeältä.
Enpä usko äidin opettaneen lapselleen, että lihavuus on noloa, koko yhteiskuntahan tätä ajattelua nykyään tukee, vaikka jokaisen tulisi saada pitää tai laihduttaa kilonsa.
- nesteiden poistossa
Ei kannata luottaa liikaa näihin.. lähtee paljon nesteitä.. Mutta hyvän startin saa laihdutukseen!
http://www.laihduta-helposti.net/ihmekeittodieetit/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673488- 152186
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2241522Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701261- 441221
- 371141
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381073Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 471014
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.411010