tukea..

IIDA

Huomenta kaikille!
Tarvitsisin apua ja tukea painonpudotukseeni...
Olen 25 vuotias nuori ja kamppailen muutaman liikakilon kanssa jotka eivät suostu lähtemään.
Harrastan liikuntaa jonkun verran.
lenkkeilen joka päivä noin.5km ja joskus enemmänkin.
jumpassa käyn sillointällöin kun aikaa liikenee.
Tässä normaali päivä annokseni:
Aamulla:puuroa
välipala: yogurtti(rasvaton),leipäpala kasviksilla
ruoka:kananuudeli-wokkia ja pari leipää
iltapala:omena/banaani leipää ja teetä
Karkkia ja herkkuja pyrin syömään vain kerran viikossa tosin välillä useammin mutta silloin pyrin käymään lenkillä enempi.
Joten miksi painoni vain pysyy samassa? neuvoja!
Olen 169cm pitkä ja painoni on 56-57kiloa ja haluaisin pudottaa muutaman kilon.

9

1152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ilmar

BMI on 19.58, olet siis normaalipainoinen.
      Jos BMI menee 19 olet alipainoinen.

Jos ei kerta ole ylimääräistä, ei sitä voi poistaa.

Älä hyvä ihminen laihduta, alkaa olla muuten vaarallista.

• IIDA

Näytän liian "uhkealta"/isolta ollakseni mielestäni hyvän näköinen.. ymmärrän kyllä et joillekin asioille ei voi mitään mutta yritän kuitenki..
        Olen todella siro luinen ja muotoja on ...
        Mittani ovat lantio:90cm vyötärö:66 rinnanym.:95
        Joten olen todella liian muodokas ja yritän näitä kurvejani pienentää.
        Ei ole kiva kun kaikki kinnaa rinnankohdalt ja herätän liikaa huomiota etumuksellani joka on LIIAN isoa minun kroppaani (65E)!!!
        Toivottavasti tämä valaisi asiaa hiukan...
        Neuvokaa! mikä avuksi!

• Ilmar
        IIDA kirjoitti:

Näytän liian "uhkealta"/isolta ollakseni mielestäni hyvän näköinen.. ymmärrän kyllä et joillekin asioille ei voi mitään mutta yritän kuitenki..
        Olen todella siro luinen ja muotoja on ...
        Mittani ovat lantio:90cm vyötärö:66 rinnanym.:95
        Joten olen todella liian muodokas ja yritän näitä kurvejani pienentää.
        Ei ole kiva kun kaikki kinnaa rinnankohdalt ja herätän liikaa huomiota etumuksellani joka on LIIAN isoa minun kroppaani (65E)!!!
        Toivottavasti tämä valaisi asiaa hiukan...
        Neuvokaa! mikä avuksi!

Oletko joskus ollut laihempi?

Jos rintasi ovat kasvaneet lihomisen yhteydessä, silloin laihtuminen auttanee. Kilot lähtee kaikkialta myös rinnoista. Jotkuthan pelkäävät laihduttaa kun kuppikoko pienenee.

Jos taas olet aina ollut poveka, taitaa ainut keino olla rintojen pienennysleikkaus.

Miesten puolesta kuitenkin pyydän, älä tee sitä.
        Suurisintaisia naisia on ihana katsella.
        Kuvausesi perusteella olet seksikkään näköinen.

Itsesi puolesta pyydän, älä tee sitä, koska leikkauksiin sisältyy aina riski.

Hauskaa syksyä.

• hmm

Mistähän neiti hankkii päivittäisen kalsiumin ?
      Lisääppä maitoa, piimää, rahkaa ruokavalioosi; niillä kun on lisäksi suotuisa vaikutus elimistön rasvoihin.

• IIDA

EN PYSTY IKÄVÄ KYL JUOMAAN MAITOA ENKÄ PIIMÄÄ...
        hyla tuotteet ovat kamalia!
        Juustoja syön joskus en oikein pidä niistäkään joten on varmaan hankittava tarvittavat ravinteet purkista jos mahdollista?
        Kiitos kovasti viestistä!

Ja sinulle joka kehoitit nauttimaan itsestä ilman leikkauksia niin olen samaa mieltä...
        Olen aina ollut siro ja iso povinen joten aika rueta tottumaan ja nauttimaan...ei ainakaan silikooneja tarvitse hommata.
        kiitos sinullekin viestistä ja hyvää syksyä!

• sisar
        IIDA kirjoitti:

EN PYSTY IKÄVÄ KYL JUOMAAN MAITOA ENKÄ PIIMÄÄ...
        hyla tuotteet ovat kamalia!
        Juustoja syön joskus en oikein pidä niistäkään joten on varmaan hankittava tarvittavat ravinteet purkista jos mahdollista?
        Kiitos kovasti viestistä!

Ja sinulle joka kehoitit nauttimaan itsestä ilman leikkauksia niin olen samaa mieltä...
        Olen aina ollut siro ja iso povinen joten aika rueta tottumaan ja nauttimaan...ei ainakaan silikooneja tarvitse hommata.
        kiitos sinullekin viestistä ja hyvää syksyä!

Nykyään on maitojuomaa litran purkeissa
        ja ei ole makeaa ja sopii laktoosikoille

• itse165-60

Et kyllä edes ole lihava.
      Tiesitkö muutes että luutkin painavat jonkusen verran???
      Jospa tuo liikunta on lisännyt lihastesi määrää ja siksi painosi ei tunnu putoavan.
      Eli siis se vähäkin läski mitä luittesi ympärillä on ollut on nyt sulanut ja lihas on se joka painaa,,ainakin enemmän kuin läskit.

• sisar

Jos minun mielipidettäni kysyttäis sanoisin ettei sinun tarvitse laihduttaa lainkaan.
      Pelkään että ihmiset turhamaisuuttaan sairastuvat anoreksiaan.Se on kamala sairaus (siskoni40v sairastui ja sairasti 7 vuotta)

• laihtumaan

Kokeile selluliitivoidetta.
      Se tepsii ihonalaiseen kudokseen eli tiivistää sitä ja saa sen kimmoisammaksi ja tukusammaksi.

Tisseihin pelkästään sivellen ei kulu kuin purkki kuukaudessa. Tai... osiko sulla niin isot?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      45
      2929
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2701
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      36
      2419
    4. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      32
      2014
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1918
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1529
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      105
      1225
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1193
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1050
    Aihe