Paino on pudonnut 82,0 kilosta 76,7 :ään.
Jos vielä vetäisi tämän viikon.
Aloitin vaahterapalmusitruunamehulla, kun se loppui olen jatkanut tavallisella systeemillä.
Aamulla esim ½ ananasta ja 10 mansikkaa mehustimessa, päivällä porkkana-punajuuri-valkosipuli tms mehua, jotain teetä (sitruuna/inkivääri tms), luomukasvispuljonkia illalla ja vettä.
Tottuuhan tähän.
Aamulla merisuolaa vedessä.
Toinen viikko meneillään
8
346
Vastaukset
- Toinen viikko
Hyvin menee, taas oli tippunut.
Tämä viikko vielä! - painavaennen
3 Viikon Dietti : http://tinyurl.com/pk7zroh
- Kolmas viikko
Kolmas viikko meneillään, Hyvin menee. Paino on pysynyt kaksi päivää samassa, mutta kyllä se siitä hupenee kun jatkan.
Maha on huvennut huomattavsti, olo hyvä.- hulluja riittää
Hyvin menee kun saat virtsahappo myrkytyksen ja munuaiset sippaa jos tuuri käy ja sitten kun kuuri loppuu tule läskit kohisten takasin
- Kolmas viikko
Paino on nyt 76,5 mikä on paljon vähemmän kuin 82,0.
Rupee riittämään, alan palautua tavalliseen.
Yritän jatkossa pysytellä näissä lukemissa. Jatkan 5:2 systeemillä, kun sai pahimmat pois.
Hyvä näinkin.
Itsekuria vaan.
Sain tään kuurin aikana huushollin kuntoon, paikat kiiltää! - Kolmas viikko
Tänään aloin sitten syömään.
6 kiloa kuiteskin, tarttee jatkaa nyt iisisti. Olis voinut mennä enemmänkin.
Ajattelin ruveta vegetariaaniksi.
Tänään oon syönyt kevytluonnon jugurttia ja siinä mustikoita ja muutama rusina.
Illemmällä syön salaattia.
Oli hyvä kuuri!
Sain itseni kuntoon. - mfkwsoworfpogofofofg
hienoa good for you! :D
- Kolmas viikko
On tippunut vielä lisää, 74,5.
Eli 7,5 kiloa sain pois.
Aika hyvin.
Tarttee jatkaa järkevästi vaan nyt!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133738Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja273030Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2752809Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin51935- 2251504
- 751271
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...1671119Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk21097Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi311014Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä95961