HAKKERI TEKI ELÄMÄSTÄNI HELVETTIÄ

kilttinainennnn

Netissä on kaikenlaista, mutten IKINÄ ikinä olisi uskonut joutuvani tällaiseen tilanteeseen.
Eli naiivina juttelin netissä ihmisen kanssa, joka vaikutti kiinnostavalta, joka osoittautuikin mielisairaaksi tirkistelynhimoiseksi vakoilija-psykopaatti-narsistiksi joka koitti tuhota koko elämäni.
Hän on sairaalloisen laiha ja huono itsetuntoinen nörtti, joka käytti tilannettani ollessani masentunut ja sulkeutunut omiin oloihini, törkeästi hyväksi.

Alkoi siitä, kun juttelimme MSN:ssä ja hän alkoi piikitellä valokuvistani joita minulta löyti tietokoneeni kansioista, vaikken niitä hänelle lähettänyt.
Hän oli hakkeroitunut koneelleni, ja seurasi tekemisiäni. Hän onnistui kääntämään asian huumoriksi ja halusi "auttaa minut yli vaikeista ajoista".. Hän koitti kontrolloida minua ja sanoi että painon nousu (normaalipainon rajoissa) oli syy masennukseeni ja että jos laihdutan, niin minusta tulisi onnellinen tms.

Seuraavaksi älypuhelimeni kaiutin alkoi "kaikumaan" ja rätisemään puhuessani yksityispuheluita kännykälläni, ja tämä henkilö mainitsi aina tarkalleen asioista joista juttelin läheisteni kansa ja myönsi epäsuorasti että omistaa 5 eri liittymää ja salakuuntelee joidenkin kaapelien kautta puheluita.

Tämän jälkeen hän murtautui asuntooni, johon muutin ja alkoi kommentoimaan asioita, joita tein yksinäni vapaa-ajalla asunnossani. Ovesta löyti murtojäljet joita ei aiemmin ollut, mutta ei muuta todistusta hän vain itse sanoi minulle "jos sinulla ei ole todisteita, mitään ei ole tapahtunut ;)"

Kiusaamista, kontrollointia ym alistamista jatkui miltei 1½ vuotta jonka aikana mm. menetin työpaikkani hänen tullessaan vakoilemaan minua työaikana töihin, jälkeenpäin kertoen "katselleensa minua salaa" , jouduin muuttelemaan osoitteesta toiseen, itsetuntoni yritettiin lytätä täysin, hän eristi myös minut tutuistani. Nyt hän uhkailee tappaa minut, kertoo olevansa niin kuin "Ted Bundy", amerikkalainen sarjamurhaaja. Jes, olenkin aina toivonut tällaista elämääni. :)

Hän sai lähestymiskiellon, mutta netitse on vielä uhkaillut että tulee joskus pa********, että tappaa minut, että vakoilee ja voi tehdä mitä vaan sillä osaa tiirikoida ja haluaa kiduttaa naisia koska on ilmeisesti joku "atm hc - nörtti" joka vihaa minuakin siksi, ettei vartaloni ollut hänen hakkeroimissaan kuvissa hänelle mieluinen, että anorektiseksi olisi pitänyt itseni vetää, että hän olisi sitten voinut leikkiä minulla sairaiden ajatustensa kanssa.

Myös Facebook, ihan kaikki sos.mediat yms meni siinä samalla ja söhköpostit, sillä hän tietää niiden kaikki salasanat yms. Varoitan siis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ei enää ikinä nettimiehiä kiitos.

34

388

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ätmi

      Mitäs et antanut pillua. Kyllä siitä vähemmästäkin sydämistyy.

    • ...........

      Emme me alemman tason miehet naista voi saada millään kikoilla, joten tämä kieltämättä hyvin keksitty propaganda-/ cockblockausyritys jäi turhaksi. Ilman on oltu, ilman ollaan, ilman tullaan olemaan.

    • kilttinainennn

      Mut miettikää tää omalle kohalleni. Mulla on hirveät pelkotilat vaikka lähestymiskiellon saannista on jo 3 kk, en voi nauttia mistään ja en oikein voi liikkua julkisilla paikoilla sillä pelkään.. Hiipuu pikkuhiljaa, mutta silti. Sairasta!

      • åpoåpoåp

        Hän siis hakkeroi tietokoneesi, sähköpostisi ja puhelimesi ja murtautui ovesta sisälle.

        Ja sai siitä hyvästä pelkän lähestymiskiellon..... Uskoo ken tahtoo.

        Kerro parempi satu.


      • kilttinainennnnnn
        åpoåpoåp kirjoitti:

        Hän siis hakkeroi tietokoneesi, sähköpostisi ja puhelimesi ja murtautui ovesta sisälle.

        Ja sai siitä hyvästä pelkän lähestymiskiellon..... Uskoo ken tahtoo.

        Kerro parempi satu.

        niih. on se kiva ku jotkut on edellä tietoteknisis asioissa, niin poliisien on hankala pysyy perässä. kiva mulle tietenkin juu. asia on poliisikäsittelyssä muutenkin, mutta poliisitkin pitää juttua uskomattomana niin enpä usko että jää edes kiinni muista jutuista.


      • åpoåpoåp
        kilttinainennnnnn kirjoitti:

        niih. on se kiva ku jotkut on edellä tietoteknisis asioissa, niin poliisien on hankala pysyy perässä. kiva mulle tietenkin juu. asia on poliisikäsittelyssä muutenkin, mutta poliisitkin pitää juttua uskomattomana niin enpä usko että jää edes kiinni muista jutuista.

        Älä nyt viitsi enää enempää satuilla kun alkaa tulla niin kova myötähäpeä puolestasi.

        Fakta on se että jos hän on sinun koneellasi käynyt, se on tapahtunut jotakin reittiä pitkin. Siitä reitistä jää sellaiset jäljet joita hän ei yksinkertaisesti pysty poistamaan vaikka olisi kuinka kova hakkeri tahansa.

        Poliisien ei olisi tuossa tilanteessa hankala pysyä perässä, vaan tuohan on nimenomaan se paras tilanne, kun he pääsevät välittömästi jäljille, eikä turhan datan seasta tarvitse yrittää etsiä sitä neulaa.


      • kilttiAinennnn
        åpoåpoåp kirjoitti:

        Älä nyt viitsi enää enempää satuilla kun alkaa tulla niin kova myötähäpeä puolestasi.

        Fakta on se että jos hän on sinun koneellasi käynyt, se on tapahtunut jotakin reittiä pitkin. Siitä reitistä jää sellaiset jäljet joita hän ei yksinkertaisesti pysty poistamaan vaikka olisi kuinka kova hakkeri tahansa.

        Poliisien ei olisi tuossa tilanteessa hankala pysyä perässä, vaan tuohan on nimenomaan se paras tilanne, kun he pääsevät välittömästi jäljille, eikä turhan datan seasta tarvitse yrittää etsiä sitä neulaa.

        En ookkaan vienyt tietokonetta tutkittavaksi. Seuraava etappi vois olla se :)


      • Trollolloooooooooooo
        kilttiAinennnn kirjoitti:

        En ookkaan vienyt tietokonetta tutkittavaksi. Seuraava etappi vois olla se :)

        Jos asia on ollut poliisin käsittelyssä niin eiköhän ne ole tajunneet sitä konetta ihan itsekin pyytää nähtäväksi. Perusjuttuja poliisille. Valehtelija olet ja huono sellainen.


      • kilttinainennnn
        Trollolloooooooooooo kirjoitti:

        Jos asia on ollut poliisin käsittelyssä niin eiköhän ne ole tajunneet sitä konetta ihan itsekin pyytää nähtäväksi. Perusjuttuja poliisille. Valehtelija olet ja huono sellainen.

        ei oo pyytänyt. :D poliisit on hitaita näissä asioissa, huhtikuussa on tehty rikosilmotus ja vieläkään se ei etene. :) ajattelin jo että jätän asian sikseen mutta jos he oikeasti näkevät koneelta hakkeroitumiset niin kyl vien sen sinne sillä niin pahan olon tää juttu on mulle saanut aikaan! (: olen siis ollut tosi alistuneessa tilassa jotenkin kuvittelin että tyyppi on vaan kiltti. :D


      • pojpjpo
        kilttinainennnn kirjoitti:

        ei oo pyytänyt. :D poliisit on hitaita näissä asioissa, huhtikuussa on tehty rikosilmotus ja vieläkään se ei etene. :) ajattelin jo että jätän asian sikseen mutta jos he oikeasti näkevät koneelta hakkeroitumiset niin kyl vien sen sinne sillä niin pahan olon tää juttu on mulle saanut aikaan! (: olen siis ollut tosi alistuneessa tilassa jotenkin kuvittelin että tyyppi on vaan kiltti. :D

        Lopeta nyt jo. Oikeasti. Älä enää yritä höpöttää. On jo pahasti sillä rajalla että hauska alkaa muuttumaan ärsyttäväksi.

        Mistä syystä lähestymiskielto on muka määrätty kun rikosilmoitus ei ole muka edennyt. Voi kristus. Tuomari määrää lähestymiskiellon, ei poliisi. Poliisi on vain pelkkä tutkija ja asiat olisi pitänyt tutkia jotta lähestymiskielto olisi voitu määrätä.

        Trollailu on taito jota et vaan osaa. Seuraavan kerran kun yrität jauhaa paskaa ja trollata, hoida perustiedot kuntoon.


      • kilttinainennn
        pojpjpo kirjoitti:

        Lopeta nyt jo. Oikeasti. Älä enää yritä höpöttää. On jo pahasti sillä rajalla että hauska alkaa muuttumaan ärsyttäväksi.

        Mistä syystä lähestymiskielto on muka määrätty kun rikosilmoitus ei ole muka edennyt. Voi kristus. Tuomari määrää lähestymiskiellon, ei poliisi. Poliisi on vain pelkkä tutkija ja asiat olisi pitänyt tutkia jotta lähestymiskielto olisi voitu määrätä.

        Trollailu on taito jota et vaan osaa. Seuraavan kerran kun yrität jauhaa paskaa ja trollata, hoida perustiedot kuntoon.

        no en jaksa kertoa enempää koska halusin varoittaa. ihan sama uskotteko vai ette, ne jotka uskoo niiin voi varoa. :) tää oli vaan purkautuminen minulta itseltäni. :)


      • Säikähdyttäjä
        kilttinainennn kirjoitti:

        no en jaksa kertoa enempää koska halusin varoittaa. ihan sama uskotteko vai ette, ne jotka uskoo niiin voi varoa. :) tää oli vaan purkautuminen minulta itseltäni. :)

        Okei, okei, tuossa tuli ehkä vähän turhan kovasti kirjoitettua. Kerro vaan kaikille että kuinka mies sai sen lähestymiskiellon kun rikosilmoitus ei ollut edennyt mihinkään suuntaan?


      • kilttinainennnn
        Säikähdyttäjä kirjoitti:

        Okei, okei, tuossa tuli ehkä vähän turhan kovasti kirjoitettua. Kerro vaan kaikille että kuinka mies sai sen lähestymiskiellon kun rikosilmoitus ei ollut edennyt mihinkään suuntaan?

        oikeuden eteen joutui ja jo ilman todisteita näistä tietoteknisistä asioista todisti hulluutensa hyvin suoraan "vahingossa" (hullu kun on) tuomareille sekä siihen lisäksi vielä oma totuudenmukainen kertomus ahdistukseni määrästä, minun fyysinen tila (pelko, tärinä, ym) joten oikeus huomasi tilanteen helposti. lähestymiskielto napsahti saman tien (satoja tekstiviestejä, enempää yksityiskohtiin en jaksa mennä).

        HULLUA. ja ei, mies jatkaa toimiaan..


      • Säikähdyttäjä
        kilttinainennnn kirjoitti:

        oikeuden eteen joutui ja jo ilman todisteita näistä tietoteknisistä asioista todisti hulluutensa hyvin suoraan "vahingossa" (hullu kun on) tuomareille sekä siihen lisäksi vielä oma totuudenmukainen kertomus ahdistukseni määrästä, minun fyysinen tila (pelko, tärinä, ym) joten oikeus huomasi tilanteen helposti. lähestymiskielto napsahti saman tien (satoja tekstiviestejä, enempää yksityiskohtiin en jaksa mennä).

        HULLUA. ja ei, mies jatkaa toimiaan..

        Kuinka hän päätyi oikeuden eteen jos rikosilmoitus ei ole edennyt mihinkään?


      • kilttinainenn
        Säikähdyttäjä kirjoitti:

        Kuinka hän päätyi oikeuden eteen jos rikosilmoitus ei ole edennyt mihinkään?

        lähestymiskielto määrättiin oikeussalissa ???


      • kilttinainennn
        kilttinainenn kirjoitti:

        lähestymiskielto määrättiin oikeussalissa ???

        eli siis rikosilmoitus erikseen, lähestymiskielto erikseen.


    • Onpas kyllä sairas ihminen!

      • kilttinainennn

        ja pimppaloorakin on hänen yksi nimimerkeistään joilla provosoi ihmisiä säälittävästi netissä, eikö vaan?


    • 766yyuiikjgcbjhgyui6

      No joo jos jotain asentelee niin voi vaklata, muttei kännykän kuuntelusta mitään rätinöitä kuulu.

    • amat lekuri

      Vaikuttaa siltä että olet vakavasti vainoharhainen. On vaikea uskoa että hän olisi sellainen velho että saa tuosta vain selville salasanasi ja pystyy vielä kuuntelemaan puhelintasikin. Miten uskot että hän onnistui siinä?

      • kilttinainennnnnn

        olemalla todellinen nörtti, muusta en todellakaan tiedä.


    • Töllö kiinni nyt

      Taitaa olla aika varata aika psykiatrilta ja käydä sen juttusilla. On kuin suoraan jostain jenkkien trillerielokuvasta jossa pelokas tyttönen saa ison vahvan poliisedän suojelemaan itseään ja seuraa uuuhhhhh romanssi!!!

      • kilttnainennnnnn

        oon kuule joutunut jo asian takia varaamaankin.


    • few345few4

      Itse tietotekniikkanörttinä ja alaa opiskelleena en aivan täysin usko tarinaan.

      On täysin ymmärrettävää että hän saa esim. sähköpostin salasanan vaihdettau helposti esim "turvakysymyksen" ansiosta, joka on lähes aina helppo arvata. Yleensä kohteena on Hotmail/Outlook. Lisäksi facebook- yms muut tilit on luotu käyttäen samaa sähköpostia. Siispä tilien salasanan palautus -linkit on helppo lähettää kaapatulle spostitilille.

      Tämä on siis varsin helppoa. Valitettavasti.

      Juttua puheluiden salakuutenlusta en ihan usko. Ainoastaan jos hän on asentanut mikrofonit kämpääsi. Ei puheluita pitäisi pystyä kuuntelemaan.

      Kone kannattaa puhdistaa. Jos hän ei ole koskaan päässyt koneellesi, en oikein usko että siihe on mitään ohjelmia asennettu. Jos se olisi noin helppoa, kaikki olisi sekaisin.

      • kilttinainennnnn

        en tiedä kuinka helppoa mutta hän kyllä onnistui siinä. valitettavasti. ja hänestä on mukava kiusata näin ihmisiä. toivon vaan ettei oikeesti niiden jenkkileffojen tapaan tule tappamaan mua seuraavaksi, mikä kyllä olisi hyvä juttu jatkolle.


      • "Juttua puheluiden salakuutenlusta en ihan usko. Ainoastaan jos hän on asentanut mikrofonit kämpääsi. Ei puheluita pitäisi pystyä kuuntelemaan."
        Itteasiassa tuo on mahdollista jos on lähellä kohdetta, ts. saman gsm tukiaseman alueella... Ja on hereillä jo puhelun handshake aloituksessa niin pystyy kaappaamaan salausavaimen, asiasta oli juttua jokunen vuosi takaperin alan uutisissa. Oikeanlaisella laitteistolla ja softalla tuo kuuntelu on siis mahdollista ilman että mitenkään on kontaktissa puhelun välittäjään eli operaattoriin jne.

        Ite oon sitä mieltä että mikä tahansa signaali mikä liikkuu langattomasti on mahdollista salakuunnella, oikeilla välineillä.


      • Kіs-kіsu
        itmies kirjoitti:

        "Juttua puheluiden salakuutenlusta en ihan usko. Ainoastaan jos hän on asentanut mikrofonit kämpääsi. Ei puheluita pitäisi pystyä kuuntelemaan."
        Itteasiassa tuo on mahdollista jos on lähellä kohdetta, ts. saman gsm tukiaseman alueella... Ja on hereillä jo puhelun handshake aloituksessa niin pystyy kaappaamaan salausavaimen, asiasta oli juttua jokunen vuosi takaperin alan uutisissa. Oikeanlaisella laitteistolla ja softalla tuo kuuntelu on siis mahdollista ilman että mitenkään on kontaktissa puhelun välittäjään eli operaattoriin jne.

        Ite oon sitä mieltä että mikä tahansa signaali mikä liikkuu langattomasti on mahdollista salakuunnella, oikeilla välineillä.

        Melko halpoja laitteita hankkia, mutta tosiaan pitää olla tarpeeksi lähellä kohdetta. Olen käsittänyt, että nimenomaan tarpeeksi lähellä kuunneltavaa kännykkää eikä tukiasemaa (joka toki sekin on riittävän lähellä kun ollaan kännykän lähellä).


    • 3453453

      Psykoosissa harhat voivat tuntua täysin todellisilta. Siihen liittyy nimenomaan vainoharhaisuus, tunne siitä että joku tarkkailee, äänet... Kannattaa jollekkin läheiselle ihmiselle avautua asiasta, miettimättä sitä miltä ne kokemansa asiat voivat kuulostaa. Fiksu ihminen ohjaa sinut ammattiauttajalle. Psykoosista on mahdollista parantua. Jos et usko että voisit olla sairas, ajattele että tässä ei ole ainakaan mitään hävittävää. Kiität itseäsi jälkikäteen kuitenkin.

      • en ole psykoosissa

        Munkin elämään sotkeutu yksi "ihastunut" mies. En tänä päivänä tajua miten se pysty selvittämään numerot joihin lähetin tekstareita tai poistetun twitter tilini sisällön mitä itse en löytänyt enää googlesta? Kertokaa ihmeessä jos tiedätte! Se tuntu kamalalta. Ja ei, tämä tyyppi ei ole ollut kotini sisällä tehdessään näitä....


    • Mies31v.

      Kaverilleni tapahtui sama. Onneksi löytyi hakkeri täältäkin. Ei taida se enää häiritä kun ei ole edes käsiä.

      Kädet mekaanisen näppäimen päälle ja vasaralla.

      Miksi kuvittelit olevasi ovela. Ihme ettei löydä itseään meren pohjasta.

      Kaikkea ne yrittää.

      Jatkakaa.

      • facepalm1

        facepalm2


    • yksi...
    • miettimistä...

      Lauseita lisää
      9.8.2014 09:36
      0
      Sulje
      Mieliaihe: pohtia, mikä saa heidät (nuo nettipalstaa, you tubea tms, seuraavat ja toisen elämään tunkeilevat) pelkäämään niin paljon tuollaisia lauseita, että se oikeasti aiheuttaa heille sellaisen tunteen, että he joutuvat alistettuun asemaan.

      Ja kun tuon huomaa, niin sitten vaan lisään löylyä kiukaille, mikä johtaa siihen, että he haluavat käydä vimmatusti kimppuun, päästäkseen "alistetusta" asemastaan pois. Minkä omassa päässään luovat, sen tunteen että ympäripyöret lauseet ovat heidän uhkaamista. Kevyet on kannat, mistä elämänsä muodostavat.

      Ensin täytyy ymmärtää, että tuollaiset tyypit ovat niitä, jotka uskovat suomalaiseen kastijärjestelmään, siitä kuka ja keiden pitäisi mitenkin olla alistettuina kellekin. Jos tämän heille toteavat alkavat itkemään etteivät ole, niin niin.

      Pääsääntöisesti tuollaiset tyypit pelkäävät niin helvetisti, ettei kukaan huomaisi heissä mitään sellaista, jotta muut tI yhteisö yhtenä laumana tekisi jotain, sen vuoksi alistuvat joukkopaineen edessä nauttimaan toisten alistamisyrityksistä, se tuo heille nautintoa. Pelko on siten sitäkin suurempaa, jos he kokevat että tuossa tilanteissa "heille" voidaan sanoa vastaan jotakin, se näyttäisi siltä että he olisivatkin
      niitä kaikista pelkurimaisempia.

      Nuo tyypit nyt vielä pimeimpiä, koska itse syyllistyvät rikoksiin ja varta vasten seuraavat ihmistä, perustellen sen itselleen miten? Että he tarvitsevat elämänsä peilaamista luodun mielikuvitus ihmisen kautta, jonka avulla voivat tuntea kaikenlaisia tunteita ja maailma jäsentyy vanhanaikaisen munanlutkuttajien selostusten kautta paikoilleen?

      Lesbo siellä selostaa miehille projektoiden omia pelkojaan ja kuvitelmiaan, kuvitellen olevansa tuollaisten pelkurimaisten lapsellisten miesten mielikki. Miehet nyt mitään pysty ajattelemaan kuin sitä, rikkooko joku heidän maailmankuvasnsa milläkin lauseella.

      Vähä-älyisiä ja hyväuskoisia yrittävät vedättää pysymällä heidän rinkissään aina hetkellisesti kiihottamalla heitä ja uskotelemalla että voisitte ihan suhteeseen päästä, kun joku sairas munanlutkuttaja niin uskottelee. Tuollaisia ihmisiä kohtaan ei voi tuntea kuin halveksuntaa, tyyppi oikeasti kuvittelee mitä typerimpiä juttuja, noiden alentamis ja halventamis juttujen avulla, kuvastaa hänen olevansa seuruoineen sitä kaikista vähiten haluttavaa seuraa.

      Tavallaan sen ymmärtää että jos joku loukkaa ja pyrkii alistamaan, että haluaa vastavuoroisesti lyödä takaisin, onhan itsellänikin samat tuntemukset, ne ovat kuitenkin konkreettisia tilanteita, ei tuollaisia, että mentäisiin lukemaan lesbo agitaattorin editoimia lauseita ja rupeavat hänen tavoin pelkäämään että he joutuvat nyt alistetumpaan asemaan.

      Itsehän ei voi kaikkien satojen kanssa nyrkkitappeluun lähteä, vähän helpompaa on tuollaisille idiooteille, jotka uskottelevat itselleen pelkurimaisuuden kautta oikeutuksen.

      Kostoahan se minäkin joka päivä suunnittelen, joka päivä, odotan sopivaa tilaisuutta ja se kyllä tulee. Sitä ennen muutamia lauseita, lauseita, lauseita..

      VASTAA
      Facebook
      Twitter
      share email
      share url

    • kilttinainennnn

      sun tekstis oli jotenki epäselkeä. :D onko kaikki ok?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      241
      3445
    2. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      119
      2089
    3. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      99
      1524
    4. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      195
      1382
    5. Olen päättänyt saada sinut

      Minua ei estot pidättele. Otan vaikka väkisin.
      Ikävä
      23
      1269
    6. En mä mies tiedä

      Missä mennään, mitä me toisillemme ollaan. Pyörit mielessä, mutta kuitenkin pelkään jotain. Pelkään myös sitä, että olin
      Ikävä
      33
      1204
    7. Jokos olet nainen

      Päässyt sinuiksi tämän palstan kanssa ja huomannut miten turhaa tänne on mitään kirjoitella. Yhteys meillä kyllä löytyy
      Ikävä
      111
      1197
    8. Huomenna taitaa

      Päästä selvittelee ja kyselee vähän asiota. Sun verisukulaisten kanssa🤣 naiselle
      Ikävä
      18
      1083
    9. Menikö sulla

      Jutut liian pitkälle?
      Ikävä
      48
      1079
    10. Rehellisesti vieläkö toivot

      Että löydämme yhteyden uudelleen välillemme vai onko nykyinen tilanne hyvä? Tietäisitpä kuinka paljon olen kaivannut sin
      Ikävä
      44
      1030
    Aihe