Riitoja on ja sovitaan ja riitaa tulee

18+10

Miesystäväni kanssa on riitoja tämän tästä ja aina oon koittanu sopia, kunnes tulee taas. Yksin en kyllä riitele hän siinä yhtälailla mukana.
Saan aina syyt, että mun vika kaikki ja mä sitä ja tätä.

Miehessäni ei tietenkään ole vikaa yhtään ja on loukannu yhtälailla jun
minäkin häntä. Hän on nyt tehnyt sellaista mikä loukkas minua suuresti
Ei pettämistä mutta jotain muuta. Ero on varmasti tulossa ja tietysti ottaa koville, kun rakastan kuitenkin häntä.

Hän tietää heikot kohtani ja osuu ja uppoo hyvin niihin.
Syytä tietysti on minussakin ja paljon, mutta mies väittää
että hänessä ei ole vikaa millonkaan.

2

115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aaavan

      Jotenkin niin tuttua. Niin on meilläkin vähän vastaavaa.
      Mies kokee, että hän saa tehdä näin ja kukaan oo valittanu ennen ja miksi muuttaa tekemisiään toisen takia.
      Ei hyvänen aika ei kokonaan pidäkään, mutta mikä parisuhde on sellanen, kumpikaan ei osaa luopua omista jutuistaan yhteisen hyvän asaian puolesta. Miksi on niin tärkeetä, ettei voi tulla vastaan.
      Millai yhteinen elämä voi jatkua, jos toinen saa tehä mitä huvittaa
      mitkä ne pelisäännöt oikein on?
      Eikö parisuhteen eteen pitäisi kummankin luopua jostain ja ottaa huomioon toinen

    • Jussijussijussijussi

      Ei tuohon voi sanoa kuin että keskustelkaa ja yrittäkää sopia joku kompromissi. Ellei sopia voi tai se ei auta, kannattaa miettiä, onko hän oikea henkilö jakamaan kanssasi elämää. Toista ei voi muuttaa, itse olet vastuussa omasta elämästäsi ja onnellisuudesta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4903
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4453
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2881
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      105
      1684
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe