mies jättää

perhana

Riitelemme paljon, mutta sovitaankin. Minussa on aina vika teenpä mitä tahansa. On minustakin välillä tuntunut, että eroominen on ehkä hyvä, kunnes sovitaan. Miksi mies haluaa aina kääntää riidan ja viat joka kerta minun syyksi. Kyllä hänessäkin on vikaa, muttei myönnä
Hän osaa tehdä asiat oikein ja minä väärin.
En minä yksin riitele.
Onko se niin, että mies saa tehdä mitä tahtoo ja nainen ei.
Haloo eletään 2000- lukua jo.

9

538

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näinon..

kuten itse sanoit, eletään 2000- lukua jo, eli siis miksi annat itsesi sietää tällaista?

• No voi!

Kokemuksesi kuulostaa epäreilulta. Ei voi olla niin, että aina vika on vain toisessa. Ja että toinen tekee aina oikein ja toinen väärin.

Onko se sopimista, jos toinen myöntää, että on tehnyt väärin ja toinen on tyytyväinen, kun sai toisen tunnustamaan virheensä? Vai miten sovitte riitanne?

Mitä haluat elämältäsi? Millainen on unelmasi loppuelämäksesi?

Siunausta sinulle
      Toivoo Päivi-pappi Hämeestä

• voi mooses sentään

Niinpä. Jos nainen tekee saman asian kuin mies, sehän on vallan kauheeta ja ero edessä.

Mun mies käy chatissa joskus, se on ookoo mulle. Mä kävin kanssa viime viikolla ja pam! Heti nousi niin hirvee mustasukkaisuusriita, että alkoi jo pakkaan kamojansa.

Mitä mä tässä en nyt ymmärrä???

• Usein näin

Sitä, että miehelläsi on toinen ja haluaa syyn erota sinusta.

• selväPeli
        Usein näin kirjoitti:

Sitä, että miehelläsi on toinen ja haluaa syyn erota sinusta.

Just näin!

• juokse jo

narsisti, ota eto kun sitä tarjoaa

• ihmekö

Samaa täällä, joka asiassa vika minussa, viikkojenkin mökötystä, erouhkailua joka kerta, nyt käski pakkamaan kamat, talo puoliksi ja minulla 2 lasta. En jaksa enää.

• samassa veneessä

Meillä oli kotona myös sellainen tilanne, että toinen uhkaili erolla ja kaikki tekemisensä laittoi minun syyksi. Vieraissa käynnit ym mokat. Toisella oli kauhea tarve muuttaa minua. Kun otin puheeksi, että jokaisen täytyy muuttua myös itsekkin, niin hän sanoi olevansa täydellinen, ei hänen tarvitse muuttua. Sain nyt syksyllä tehtyä päätöksen ja lähdin suhteesta. Itse tunto on tässä rytäkässä mennyt. Henkinen väkivalta on sellaista laatua, joka ei näy ulos päin, mutta jättää jäljet sisimpään.

• ajatustavain-m50

Oletteko naiset aivan varmoja ettette ole juuri syypää niihin riitoihin?

a) nalkutatteko? vai sanotte "asiasta", tässä on monen liiton eron syy..
      b) seksiä vain silloin, kun teitä haluttaa? kokeneempi mies ei valita mutta..
      c) putosiko kauneusrukkaset, kun liitto vakiintui? hyvä pohja riidoille..

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6040
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4137
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      255
      2083
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1846
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1805
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe