mies jättää

perhana

Riitelemme paljon, mutta sovitaankin. Minussa on aina vika teenpä mitä tahansa. On minustakin välillä tuntunut, että eroominen on ehkä hyvä, kunnes sovitaan. Miksi mies haluaa aina kääntää riidan ja viat joka kerta minun syyksi. Kyllä hänessäkin on vikaa, muttei myönnä
Hän osaa tehdä asiat oikein ja minä väärin.
En minä yksin riitele.
Onko se niin, että mies saa tehdä mitä tahtoo ja nainen ei.
Haloo eletään 2000- lukua jo.

9

515

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näinon..

      kuten itse sanoit, eletään 2000- lukua jo, eli siis miksi annat itsesi sietää tällaista?

    • No voi!

      Kokemuksesi kuulostaa epäreilulta. Ei voi olla niin, että aina vika on vain toisessa. Ja että toinen tekee aina oikein ja toinen väärin.

      Onko se sopimista, jos toinen myöntää, että on tehnyt väärin ja toinen on tyytyväinen, kun sai toisen tunnustamaan virheensä? Vai miten sovitte riitanne?

      Mitä haluat elämältäsi? Millainen on unelmasi loppuelämäksesi?

      Siunausta sinulle
      Toivoo Päivi-pappi Hämeestä

    • voi mooses sentään

      Niinpä. Jos nainen tekee saman asian kuin mies, sehän on vallan kauheeta ja ero edessä.

      Mun mies käy chatissa joskus, se on ookoo mulle. Mä kävin kanssa viime viikolla ja pam! Heti nousi niin hirvee mustasukkaisuusriita, että alkoi jo pakkaan kamojansa.

      Mitä mä tässä en nyt ymmärrä???

      • Usein näin

        Sitä, että miehelläsi on toinen ja haluaa syyn erota sinusta.


      • selväPeli
        Usein näin kirjoitti:

        Sitä, että miehelläsi on toinen ja haluaa syyn erota sinusta.

        Just näin!


    • juokse jo

      narsisti, ota eto kun sitä tarjoaa

      • ihmekö

        Samaa täällä, joka asiassa vika minussa, viikkojenkin mökötystä, erouhkailua joka kerta, nyt käski pakkamaan kamat, talo puoliksi ja minulla 2 lasta. En jaksa enää.


    • samassa veneessä

      Meillä oli kotona myös sellainen tilanne, että toinen uhkaili erolla ja kaikki tekemisensä laittoi minun syyksi. Vieraissa käynnit ym mokat. Toisella oli kauhea tarve muuttaa minua. Kun otin puheeksi, että jokaisen täytyy muuttua myös itsekkin, niin hän sanoi olevansa täydellinen, ei hänen tarvitse muuttua. Sain nyt syksyllä tehtyä päätöksen ja lähdin suhteesta. Itse tunto on tässä rytäkässä mennyt. Henkinen väkivalta on sellaista laatua, joka ei näy ulos päin, mutta jättää jäljet sisimpään.

    • ajatustavain-m50

      Oletteko naiset aivan varmoja ettette ole juuri syypää niihin riitoihin?

      a) nalkutatteko? vai sanotte "asiasta", tässä on monen liiton eron syy..
      b) seksiä vain silloin, kun teitä haluttaa? kokeneempi mies ei valita mutta..
      c) putosiko kauneusrukkaset, kun liitto vakiintui? hyvä pohja riidoille..

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1224
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1036
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      57
      753
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      720
    5. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      684
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      624
    9. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      36
      618
    10. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      612
    Aihe