mies jättää

perhana

Riitelemme paljon, mutta sovitaankin. Minussa on aina vika teenpä mitä tahansa. On minustakin välillä tuntunut, että eroominen on ehkä hyvä, kunnes sovitaan. Miksi mies haluaa aina kääntää riidan ja viat joka kerta minun syyksi. Kyllä hänessäkin on vikaa, muttei myönnä
Hän osaa tehdä asiat oikein ja minä väärin.
En minä yksin riitele.
Onko se niin, että mies saa tehdä mitä tahtoo ja nainen ei.
Haloo eletään 2000- lukua jo.

9

556

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näinon..

kuten itse sanoit, eletään 2000- lukua jo, eli siis miksi annat itsesi sietää tällaista?

• No voi!

Kokemuksesi kuulostaa epäreilulta. Ei voi olla niin, että aina vika on vain toisessa. Ja että toinen tekee aina oikein ja toinen väärin.

Onko se sopimista, jos toinen myöntää, että on tehnyt väärin ja toinen on tyytyväinen, kun sai toisen tunnustamaan virheensä? Vai miten sovitte riitanne?

Mitä haluat elämältäsi? Millainen on unelmasi loppuelämäksesi?

Siunausta sinulle
      Toivoo Päivi-pappi Hämeestä

• voi mooses sentään

Niinpä. Jos nainen tekee saman asian kuin mies, sehän on vallan kauheeta ja ero edessä.

Mun mies käy chatissa joskus, se on ookoo mulle. Mä kävin kanssa viime viikolla ja pam! Heti nousi niin hirvee mustasukkaisuusriita, että alkoi jo pakkaan kamojansa.

Mitä mä tässä en nyt ymmärrä???

• Usein näin

Sitä, että miehelläsi on toinen ja haluaa syyn erota sinusta.

• selväPeli
        Usein näin kirjoitti:

Sitä, että miehelläsi on toinen ja haluaa syyn erota sinusta.

Just näin!

• juokse jo

narsisti, ota eto kun sitä tarjoaa

• ihmekö

Samaa täällä, joka asiassa vika minussa, viikkojenkin mökötystä, erouhkailua joka kerta, nyt käski pakkamaan kamat, talo puoliksi ja minulla 2 lasta. En jaksa enää.

• samassa veneessä

Meillä oli kotona myös sellainen tilanne, että toinen uhkaili erolla ja kaikki tekemisensä laittoi minun syyksi. Vieraissa käynnit ym mokat. Toisella oli kauhea tarve muuttaa minua. Kun otin puheeksi, että jokaisen täytyy muuttua myös itsekkin, niin hän sanoi olevansa täydellinen, ei hänen tarvitse muuttua. Sain nyt syksyllä tehtyä päätöksen ja lähdin suhteesta. Itse tunto on tässä rytäkässä mennyt. Henkinen väkivalta on sellaista laatua, joka ei näy ulos päin, mutta jättää jäljet sisimpään.

• ajatustavain-m50

Oletteko naiset aivan varmoja ettette ole juuri syypää niihin riitoihin?

a) nalkutatteko? vai sanotte "asiasta", tässä on monen liiton eron syy..
      b) seksiä vain silloin, kun teitä haluttaa? kokeneempi mies ei valita mutta..
      c) putosiko kauneusrukkaset, kun liitto vakiintui? hyvä pohja riidoille..

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      401
      3328
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      315
      1546
    3. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      84
      1342
    4. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      109
      1341
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1315
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1265
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      48
      1175
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      1082
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      26
      985
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      867
    Aihe