Riitelemme paljon, mutta sovitaankin. Minussa on aina vika teenpä mitä tahansa. On minustakin välillä tuntunut, että eroominen on ehkä hyvä, kunnes sovitaan. Miksi mies haluaa aina kääntää riidan ja viat joka kerta minun syyksi. Kyllä hänessäkin on vikaa, muttei myönnä
Hän osaa tehdä asiat oikein ja minä väärin.
En minä yksin riitele.
Onko se niin, että mies saa tehdä mitä tahtoo ja nainen ei.
Haloo eletään 2000- lukua jo.
mies jättää
9
551
Vastaukset
- näinon..
kuten itse sanoit, eletään 2000- lukua jo, eli siis miksi annat itsesi sietää tällaista?
No voi!
Kokemuksesi kuulostaa epäreilulta. Ei voi olla niin, että aina vika on vain toisessa. Ja että toinen tekee aina oikein ja toinen väärin.
Onko se sopimista, jos toinen myöntää, että on tehnyt väärin ja toinen on tyytyväinen, kun sai toisen tunnustamaan virheensä? Vai miten sovitte riitanne?
Mitä haluat elämältäsi? Millainen on unelmasi loppuelämäksesi?
Siunausta sinulle
Toivoo Päivi-pappi Hämeestä- voi mooses sentään
Niinpä. Jos nainen tekee saman asian kuin mies, sehän on vallan kauheeta ja ero edessä.
Mun mies käy chatissa joskus, se on ookoo mulle. Mä kävin kanssa viime viikolla ja pam! Heti nousi niin hirvee mustasukkaisuusriita, että alkoi jo pakkaan kamojansa.
Mitä mä tässä en nyt ymmärrä???- Usein näin
Sitä, että miehelläsi on toinen ja haluaa syyn erota sinusta.
- selväPeli
Usein näin kirjoitti:
Sitä, että miehelläsi on toinen ja haluaa syyn erota sinusta.
Just näin!
- juokse jo
narsisti, ota eto kun sitä tarjoaa
- ihmekö
Samaa täällä, joka asiassa vika minussa, viikkojenkin mökötystä, erouhkailua joka kerta, nyt käski pakkamaan kamat, talo puoliksi ja minulla 2 lasta. En jaksa enää.
- samassa veneessä
Meillä oli kotona myös sellainen tilanne, että toinen uhkaili erolla ja kaikki tekemisensä laittoi minun syyksi. Vieraissa käynnit ym mokat. Toisella oli kauhea tarve muuttaa minua. Kun otin puheeksi, että jokaisen täytyy muuttua myös itsekkin, niin hän sanoi olevansa täydellinen, ei hänen tarvitse muuttua. Sain nyt syksyllä tehtyä päätöksen ja lähdin suhteesta. Itse tunto on tässä rytäkässä mennyt. Henkinen väkivalta on sellaista laatua, joka ei näy ulos päin, mutta jättää jäljet sisimpään.
- ajatustavain-m50
Oletteko naiset aivan varmoja ettette ole juuri syypää niihin riitoihin?
a) nalkutatteko? vai sanotte "asiasta", tässä on monen liiton eron syy..
b) seksiä vain silloin, kun teitä haluttaa? kokeneempi mies ei valita mutta..
c) putosiko kauneusrukkaset, kun liitto vakiintui? hyvä pohja riidoille..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5827580Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3342876Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3892075- 1281283
- 311243
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41179Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1041047- 911035
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h641023- 44882