Missäpäin maailmaan on kauneimmat naiset. Nämä on toki
ikuisia mielipide näkemyksiä, kuka tykkää tytöstä ja kuka äidistä :-)
'
Itse voisin kuitenkin jonkin verran paljon "mualimaa" reissaanneena sanoa,
että aika monesta maankolkasta löytyy aina kaunita naisia.
Mutta näin Suomen helteissä tänäkesänä, yllättäen reissanneena,
yllätyin,kun Oulussa tuli TODELLA paljon kauniita naisia vastaan.
Ei ollut yksi, kaksi tai kolme, vaan kauniita naisia tuli koko ajan vastaan :-)
KAUNEIMMAT NAISET, MISSÄ PÄIN MAAILMAA?
5
346
Vastaukset
- Touristi
Erilaisuus virhättää minua. Koreassa pää pyörii koko ajan niin, että illalla pitää kylvettää kaula Mobilatissa.
- corkkarfriikki
tässä järjestyksessä ,liettuassa kauneimmat sitten latviassa ja sitten eestissä,seuraavana taitaa tulla sitten venäläiset..enkä nyt tarkoita mitään huoria näillä..meidän suomen naisissa osa kauniita kyllä, mutta ei pärjää maailman kaikkia valtioita vastaan...islannissa,ruotsisa ja ehkä jopa tanskassakin kauniimpia..norjassa vain yks poikkeus..johaug..jenkit ,britit ja monet muut eurooppalaiset päihitämme...
koreassa jos oisin niin katsoisin vain mimmoisia kenkiä niil on,onko korkkkareita..en sytytä tuon maan kansalaiset - Tasapaksua
Ja hyvännäköisiä miehiä ei löydy Suomesta lainkaan. Ruotsista sen sijaan, ja Saksasta ja Italiasta, ja Norjasta erityisesti. Ei ole hassumpia hollantilaisetkaan, puhumattakaan australialaisista. Aasialaiset on liian pieniä, lyhytjalkaisia ja lättänokkasia, vähän niinkuin itä-ja pohjoissuomalaiset. Olen tavannut upeita miehiä myös Usassa ja Kanadassa. Paksut hiukset ja suora nenä, oikeita silmäniloja.
- Anonyymi
Thaimaassa, sitten mm. Venäjällä.
- Anonyymi
Venetsuelassa, Meksikossa, Italiassa ja Espanjassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1016941- 474626
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa542606Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän51978Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101028Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j1481007Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell911001Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai241837Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30826Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?176736