Miksi siedätte cockblocker kavereita?

???

Tällaiset kaverit ovat kateellisia huomiosta jota saatte eivätkä halua, että teille tapahtuu mitään hyvää.

Omasta mielestäni cockblockaaminen on hyväksyttävää vain, jos nainen on siinä kunnossa ettei kykene huolehtimaan itsestään.

22

2042

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cockblocking:.!1#%?+

      .

      "Cockblocking on säädettävä * LAISSA * rikolliseksi teoksi josta tuomio 2 vuotta vankeutta"

      har!!11

      .

    • dhjkdkjhkd

      Yksi tommonen kaveri lempattu, kauan sitä jaksoinkin. Ei kyllä ole todellinen ystävä kun yrittää sotkea alkavaa suhdetta tai jos tapaan jonkun joka on kiinnostunut minusta jne. kaikkea halau tänne kertoa edes.

      Tiiä mitä tolla cockblock-jutulla sitten tarkoitetaan tarkemmin.

      • 13 + 16

        No kyllä sillä juuri tuota tarkoitetaan, etenkin sitä ihan käytännön estämistä baarissa kun joku mies yrittää lähestyä ja tutustua. Monesti tytöllä on se kaveri, joka käskee miestä häipymään tai alkaa jankuttaa tytölle, että lähdetään pois. Voi tietysti olla ihan sovittu kuvio, jos tyttö ei halua seuraa. Näin ainakin oletan, ellei kohdetyttö puutu estämiseen.


      • 168
        13 + 16 kirjoitti:

        No kyllä sillä juuri tuota tarkoitetaan, etenkin sitä ihan käytännön estämistä baarissa kun joku mies yrittää lähestyä ja tutustua. Monesti tytöllä on se kaveri, joka käskee miestä häipymään tai alkaa jankuttaa tytölle, että lähdetään pois. Voi tietysti olla ihan sovittu kuvio, jos tyttö ei halua seuraa. Näin ainakin oletan, ellei kohdetyttö puutu estämiseen.

        kyllä sen huomaa jos ne juonittelee, mutta jotkut kakkos naarat on todella CB ääliöitä koska pelkää menettämään oman bästis tai muuten vaan mustasukkainen kun komea mies on kuviossa, kaikin puolin heikkoja narttuja


    • jeeWidunJee

      ahdistava tilanne, mullakin kaveri joka vannotti, että ajat sitten pois kun hän näyttää merkin...
      mutta onpa hirveen kiva, kun hän haluaa eroon, muttei kehtaa sanoa, esittää vaan hirveän kiinnostunutta, mutta olettaa, että mun pitää nyt tulla väliin käskystä ja olla se "pahis"joka ajaa epäkiinnostavat tyypit pois, ilman että hän tekisi mitään...
      haistakoot skeidat,
      en käy enää hänen kanssa ulkona. Ja kappas, nyt hän onkin sitten yhdessä miehen kanssa, josta ei välitä ja jota pelkää... mutta mä en vaan jaksa kuunnella. Kannattaisko itse opetella sanomaan EI eikä laittaa kaveria väliin

    • Näin välillä

      Tuttu tilanne. Lähestyn naista Baarissa. Naisen kaveri tulee paikalle ja ilmoittaa, että nainen ei ole kiinnostunut minusta. Naisen kanssa vilkuillaan ja hymyillään toisillemme illan aikana, jutellaan, kun törmätään. Jossain vaiheessa naisen kaveri lähestyy minua, kun olen yksin ja selventää, että hänen kaverinsa ei todellakaan ole kiinnostunut minusta "eikö mene jakeluun". Naisen kaveri taluttaa hänet kädestä pitäen ulos baarista. Tyttö vielä katsoo minua hymyillen ja vilkuttaa.

      • hoplaa2

        Taistele saaliista! Ota toisesta kädestä kiinni ja sano "ei kun neiti on valinnut MINUT koska hän on hetero eikä lesbo". Kokeilepa!


      • joojoo....
        hoplaa2 kirjoitti:

        Taistele saaliista! Ota toisesta kädestä kiinni ja sano "ei kun neiti on valinnut MINUT koska hän on hetero eikä lesbo". Kokeilepa!

        Voihan tuota kokeilla. Kuinkahnkäy, jos kyseessä onkin tuon "jeeWidunJee:n" kuvailema tilanne? Nainen onkin käskyttänyt kaverinsa ajamaan "Näin välillä" pois, mutta itse esittää hirveän söpöä ja kiinnostunutta.

        Uskokaa nyt jo miehet: ei se nainen ollut riittävän kiinnostunut, jos antoi kaverinsa hätistää sinut pois!


      • Warokaa Gay blocking
        joojoo.... kirjoitti:

        Voihan tuota kokeilla. Kuinkahnkäy, jos kyseessä onkin tuon "jeeWidunJee:n" kuvailema tilanne? Nainen onkin käskyttänyt kaverinsa ajamaan "Näin välillä" pois, mutta itse esittää hirveän söpöä ja kiinnostunutta.

        Uskokaa nyt jo miehet: ei se nainen ollut riittävän kiinnostunut, jos antoi kaverinsa hätistää sinut pois!

        .

        Wierdoin ilmiö on homo blokkaajat

        http://www.thisisyourconscience.com/wp-content/uploads/2010/05/superman_176_super-cock-blocker.jpg

        .


    • muistakaapas se

      Jos nainen on oikeasti ja kunnolla kiinnostunut, siinä ei kenenkään ulkopuolisen kaverin cockblokkailut auta :)

      • kummitus

        Tämä on niiiiin totta. Koko käsite lienee wannabe-pelimiesten keksimä, jotka eivät ymmärrä tai halua hyväksyä, että kun nainen antaa kaverinsa tulla väliin niin naista ei vaan riittävästi kiinnosta. Vastuu pieleen mennestä iskuyrityksestä sysätään kolmannen osapuolen niskoille.


      • Kick thö cockblocker
        kummitus kirjoitti:

        Tämä on niiiiin totta. Koko käsite lienee wannabe-pelimiesten keksimä, jotka eivät ymmärrä tai halua hyväksyä, että kun nainen antaa kaverinsa tulla väliin niin naista ei vaan riittävästi kiinnosta. Vastuu pieleen mennestä iskuyrityksestä sysätään kolmannen osapuolen niskoille.

        .

        "Kick thö cockblockers!!!!!!11!!!!!!!!!!!!"

        .


      • muistakaapas se

        monet varsinkin nuoret naiset on niin heiko itsetunto että he tee kuten CB narttu tahtoo....


      • luulet vaan
        muistakaapas se kirjoitti:

        monet varsinkin nuoret naiset on niin heiko itsetunto että he tee kuten CB narttu tahtoo....

        Niinhän sinä pettyneenä itsellesi uskottelet.
        Totuus on kuitenkin se, ettet kiinnostanut tarpeeksi.
        Tuo vihamielinen asenteesi antaa viitteitä siitä, että varmasti monet tytöt toivovat jonkun pelastavan itsensä sinun kynsistäsi.


      • 14 + 16
        luulet vaan kirjoitti:

        Niinhän sinä pettyneenä itsellesi uskottelet.
        Totuus on kuitenkin se, ettet kiinnostanut tarpeeksi.
        Tuo vihamielinen asenteesi antaa viitteitä siitä, että varmasti monet tytöt toivovat jonkun pelastavan itsensä sinun kynsistäsi.

        Vaikka noin olisikin, on tytön itsetunto kovin surkea, jos tarvitsee jonkun kaverin blokkaamaan kun ei itse kehtaa ottaa vastuuta asioistaan. Minua ei ainakaan haittaa rehelliset pakit, mutta vituttaa jos joutuu miettimään että olisiko siitä voinut tulla jotain ilman blokkerikaveria.


      • ...
        14 + 16 kirjoitti:

        Vaikka noin olisikin, on tytön itsetunto kovin surkea, jos tarvitsee jonkun kaverin blokkaamaan kun ei itse kehtaa ottaa vastuuta asioistaan. Minua ei ainakaan haittaa rehelliset pakit, mutta vituttaa jos joutuu miettimään että olisiko siitä voinut tulla jotain ilman blokkerikaveria.

        Turhaan mietit. Siitä ei olisi tullut mitään. Ei tyttö anna kaverinsa sabotoida, jos itse on riittävän kiinnostunut.


      • 5352352r
        ... kirjoitti:

        Turhaan mietit. Siitä ei olisi tullut mitään. Ei tyttö anna kaverinsa sabotoida, jos itse on riittävän kiinnostunut.

        Höpö höpö. Varsinkin nuoret naiset on niin arkoja näissä asioissa, että antavat helposti jonkun dominoivan kaverin määräillä ja ohjailla. Ei kyse ole siitä, että nainen ei ole tarpeeksi kiinnostunut, kun vastahan siinä ollaan tavattu. Tietenkään ei voi vielä kovin hyvin tuntea. Miehelle ei siis anneta edes mahdollisuutta.


    • MustasukkaisiaVai?

      Sain ihan toisenlaisen käsityksen aluksi aiheesta.

      Siinä olen samaa mieltä että jos tytyn kaveri tulee sanomaan että anna olla tms. niin silloin on parasta tosiaan antaa olla, koska kyseessä saattaa esim. olla varattu tytsy, jolle iskee flirttivaihde päälle parin paukun jälkeen ja ongelmiahan siitä seuraa jos ei joku mene tytsyn ja hänen pokailemiensa kundien väliin.

      Enemmän ihmettelen sitä että sinkku miehen tai naisen, mies/naispuoleinen ystävä ilmaantuu jatkuvasti estämään sinkkuystävänsä tutustumis/isku yritykset. Eli esim. sinkku miehellä on naispuoleinen ystävä, joka ilmestyy aina kuvioihin jos mies yrittää tehdä tuttavuutta jonkun toisen naisen kanssa.

      Sama toisinpäin, eli sinkku naisella on miespuolinen ystävä joka rynnii aina paikalle jos nainen juttelee jonkun muun miehen kanssa.

      Ja kumminpäin vaan, lopputulos on se että uusi kiinnostuksen kohde häipyy kun kyllästyy häirikköön. Usein myös häirikkökin häippäsee pian sen jälkeen kun on saanut estettyä tutustumisen.

      Se on saatanan outoa!

    • Ikävystymis-mestari

      En ole kuullutkaan tuollaisesta. Jos minulle tulee juttelemaan joku ei kiinnostava mies, niin kaverini yleensä puhuu innokkaasti sen miehen kanssa ja yllyttää minuakin osallistumaan keskusteluun.

    • dsvdfb

      Taidan itse sitten olla tuollainen kukontukkija kun olen kaikille seukkailijoille kateellinen, mukaanlukien omat siskoni. En mitenkään tosin estä tai sabotoi heidän suhteitaan, se alkaa vaan aina senverran pännimään kun muut seukkailee enkä itse siihen pysty (tällainen viehättävä ja estynyt persoona kun olen) että on parempi ehkä kaikille kun pidän ne poissa silmistä ja mielestä.

    • Anonyymi

      Mikäs hauskempaa kuin joku macho on varma kaadostaan mennä väliin ja estää se.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      143
      10396
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      55
      2973
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2809
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1868
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1689
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1606
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. 82
      1368
    Aihe