Anteeksi, mutta mitä tarkoittaa?

Vakava tapaus

Pitääkö kirjoitus ymmärtää siten, että kirjoittaja on ymmärrystä vailla oleva ihminen, jolla pahoja pakkomielteitä ja traumoja, sekä puute todellisuudentajusta tykkänään. Lisäksi nähtävästi näkee pikku-ukkoja, joille uhittelee.
En ole nähnyt tappouhkauksia, enkä muitakaan uhkauksia. Mutta mikäli niitä olisi, niin himppasen terveyttä ja poistuisin sivustolta, joka ei vastaa maailmankatsomustani.
Kannattaako laittaa jo ylläpidolle tietoa ko. tapauksesta?


Netpunk
10.8.2014 15:10
Vapaus uskoa
Kyllähän tuo minuakin koskee. On vain niin, ettei uskonnolliset mielipiteet (ei edes kristilliset) ole immuuneja kritiikille
Aika Matlock saa olla jos kirjoituksistani kehittää minulle syytteen. Siinä samalla menee palstan omistaja(Aller) ja palstan moderaattori syytettyjen penkille.
Koska te uskovaiset olette niin herkkähipiäsiä, ehdotan, että teet minusta rikosilmoituksen. Samalla minä tutkitutan tapuksen, jossa palstan kiintiöidiootti lateli minulle tappouhkauksia.
Ja sitten kiihotusta kansanryhmää vastaan: Kristityt ovat pari tuhatta vuotta olleet yhteiskuntien syöpäkasvaimia. Onneksi heistä ollaan pääsemässä eroon luonnollisen poistuman kautta ja käännytystyön epäonnistumisen takia.
P.S. Et vieläkään psyty vaientamaan minua!

16

201

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ohoh

      Mikä motiivina? Kova on viha sisuksissa.
      _______________________________
      'Kristityt ovat pari tuhatta vuotta olleet yhteiskuntien syöpäkasvaimia. Onneksi heistä ollaan pääsemässä eroon luonnollisen poistuman kautta ja käännytystyön epäonnistumisen takia.
      P.S. Et vieläkään psyty vaientamaan minua!'

      • Netpunk

        You wish!


    • Netpunk

      Anti-teismiä tulee kannattaa, jotta ihmiskunnalla olisi prempi tulevaisuus.

      • Miksi olisi parempi tulevaisuus?


      • Hae apua itsellesi

        Tuntuuko sinusta, että Raamatullinen ja profetallinen keskustelu tuli käydä sinun vihakirjoitustesi ehdoilla?
        Kuinka tulet noin suuren vihan kanssa toimeen itsesi kanssa. Toisten kanssa et tule toimeen lainkaan ja silti purat vihaasi uskoviin, jotka kirjoittavat Raamatun ja sääntöjenmukaisesti?

        Kirjoitat:
        'Kristityt ovat pari tuhatta vuotta olleet yhteiskuntien syöpäkasvaimia. Onneksi heistä ollaan pääsemässä eroon luonnollisen poistuman kautta ja käännytystyön epäonnistumisen takia.
        P.S. Et vieläkään psyty vaientamaan minua!'

        Ymmärrätkö nyt, että asenteellasi ei voi kirjoitella raamatullisella, profetallisella ja uskovien palstoilla. On niin patoutunutta vihaa kohderyhmää kohtaan, että sen purkamiseen tarvitset ammattiapua. Olen hoitaja ammatiltani.
        Vertaistukea saat täältä:
        http://keskustelu.suomi24.fi/debate/2795


      • Älä sanele

        Ei tule kannattaa muuta kuin Jeesusta Kristusta ja raamattua. Siihen meillä uskovilla on vapaus tälläkin palstalla. Riippumatta sinun sairauksistasi, patoutumistasi ja vihastasi kristittyjä kohtaan, tietenkin.


      • Älä sanele
        Älä sanele kirjoitti:

        Ei tule kannattaa muuta kuin Jeesusta Kristusta ja raamattua. Siihen meillä uskovilla on vapaus tälläkin palstalla. Riippumatta sinun sairauksistasi, patoutumistasi ja vihastasi kristittyjä kohtaan, tietenkin.

        Älä sanele = nim. netpunkille tarkoitettu viesti.


      • vnv8y5b6
        uusi.luomus kirjoitti:

        Miksi olisi parempi tulevaisuus?

        Mielikuvitusolentojen palvonnasta on koitunut monenlaista haittaa. Pärjäisimme paremmin, jos olisi noiden haittojen verran vähemmän ongelmia käsiteltävänä.


    • 234rtg

      "Kannattaako laittaa jo ylläpidolle tietoa ko. tapauksesta?"

      Ei kannata. Tee vain heti rikosilmoitus. Niiden kymmenien täällä jo luvattujen atkoksi. Kyllä paikallinen poliisi on tyytyväinen sinuun kun marssit sinne oikomaan näitä suuuuuuuria vääryyksiä.

    • 234rtg

      Onko sinullakin patoutunutta vihaa kristittyjä kohtaan. Ei ole poliisiasia, vaan psykiatrin vastaanotolle. Mennään yhdessä, Netpunk.
      Kirjoitat:
      Aika Matlock saa olla jos kirjoituksistani kehittää minulle syytteen. Siinä samalla menee palstan omistaja(Aller) ja palstan moderaattori syytettyjen penkille.
      Koska te uskovaiset olette niin herkkähipiäsiä, ehdotan, että teet minusta rikosilmoituksen. Samalla minä tutkitutan tapuksen, jossa palstan kiintiöidiootti lateli minulle tappouhkauksia.
      Ja sitten kiihotusta kansanryhmää vastaan: Kristityt ovat pari tuhatta vuotta olleet yhteiskuntien syöpäkasvaimia. Onneksi heistä ollaan pääsemässä eroon luonnollisen poistuman kautta ja käännytystyön epäonnistumisen takia.
      P.S. Et vieläkään psyty vaientamaan minua!
      234rtg

      Tässä minun patoutumani.

      'Ei kannata. Tee vain heti rikosilmoitus. Niiden kymmenien täällä jo luvattujen atkoksi. Kyllä paikallinen poliisi on tyytyväinen sinuun kun marssit sinne oikomaan näitä suuuuuuuria vääryyksiä.'
      Multinikkeilyäkin harrastan.
      23rft, 245rtf, 24rtfgb, 234rfg, 2345rtfg, 2rfgh ,2rtfg
      ,23rft, 245rtf, 24rtfgb, 234rfg, 2345rtfg, 2rfgh,23erfgv,234 rtfg,23rfhg , 2354rtfg.23rffg,234erdf,erttkl,234trg,23esfd,23rfgb,23erdf,234wertfg
      234trggb,234rfd,23r4tfg,234erf,23wrefv,123erf,234rtgbn,,234rtgbn,23rfgvb23fghf,
      23rfgbh, 23rtfgb,234rtgtg,1234rtfg

    • Netpunk

      Hoitaja menee sinne hoitoon ihan itse uskonnon saastuttaman koppansa kanssa.

    • Et tosin ymmärrä

      Uskonto ei ole kiellettyä, mutta vihakirjoitukset ovat.

    • Nimimerkki Netpunk ja moni muukin on Jumalan puhuttelussa. Älkää hämääntykö negatiivisista viesteistä. Usein juuri ne kaikkein kiivaimmat vastaväittäjät ja suoranaiset "häirikötkin" ovat todellisuudessa Jumalaa etsiviä ihmisiä.

      Koitetaan suhtautua heihin ystävällisesti ja kaikella rakkaudella.

      • uusi.luomus sanoi :
        Nimimerkki Netpunk ja moni muukin on Jumalan puhuttelussa.
        ___________
        Suurin osa meistä uskovista on lähtöisin ateistisista ympyröistä eikä meidän
        pidä olla liian herkkähipiäisiä vaan keskustella rauhallisesti asioista jos
        sattuu huvittamaan.

        Eli puhuttelussa ovat.


    • Väärin

      Silleenkö luulet?

      • ---

        Käy ulkona välillä. Ei tuo ole enää tervettä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      202
      1622
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      81
      1100
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      101
      915
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      77
      885
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      86
      802
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      754
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      111
      733
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      117
      628
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      48
      607
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      19
      576
    Aihe