vahvinnais kisa

mister joku

Kyllä käy sääliksi näitä naisia jotka osallistuivat 2014 vahvin naiskisaan kun tiedän että ainakin yksi on syönyt muutakin kuin kaurapuuroa.Eikä taida olla ainoa.Kyllä katuvat 10 vuoden päästä.

5

168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3 + 20

Näinhän se varmaan on, että katuvat, mutta kun he ajattelemattomuuttaan elävät vain tätä päivää.

• "Kyllä käy sääliksi näitä naisia"

Miksi sääliä koska jokainen tietää mihin leikkiin lähtee.

"ainakin yksi on syönyt muutakin kuin kaurapuuroa"

Onko muun kuin kaurapuuron syöminen terveellisempää miehille?

"Kyllä katuvat 10 vuoden päästä"

Ja varmaan katuu moni mieskin naisten ohella koska kaikki eivät saa kierrettä poikki. Ex-miesystäväni (erään vuoden Sm-vahvinmies) eräs läheinen oli yksi jonka kierre päätyi itsemurhaan kun mies alle nelikymppinen.

• puntti-juntti

Vaikka ei itse välitä elämästään ja on valmis kuolemaan nuorena, aina on niitä, joita se koskettaa. Jos on lapsia, tuntuu aika hölmöltö lähteä leikiin mukaan. Lapset eivät ymmärrä sitä ja kokevat tietysti vanhemman poismenon raskaammin.

Minulta meni veli noissa leikeissä ja se on koskettanut minuakin kovasti. Yritin vuosia puhua, että lopettaisi, mutta ei päässyt niistä eroon.
        Tauolla meni viinaa sitten reilusti ja putki katkesi aina uuteen roinakuuriin.

Olen itse harrastanut voimailua, mutta ilman hormoonia. Vaikka ikää on liki 60, treenailen vielä "poikien" kanssa samoilla painoilla. Mainitsit tuon siksi, että ilman horkkakin voi pysyä kunnossa ja kauan, jos paikat kestää. Ei ne olisi kestäneet, jos treenipainoni olisivat olleet 1.5 kertaiset. Joo tiedän senkin, että treenipainojen ei tarvitse olla isoja, kun voisilmä on puurossa.

Miettikää hyvät nuoret, kannattaako valinta tehdä isojen lihasten toivossa. Punttia voi nostella ja saavuttaa suht hyviä tuloksia, mutta muu elämässä on paljon tärkeämpää, esimerkiksi terveys, treenikaverit, vaimo ja lapset. Niiden eteen panostaminen näkyy vanhanakin, lihasten eteen panostaminen valitettavasti haihtuu ikääntyessä.

• protskuja--

No onhan se hyvä syödä muutakin kuin kaurapuuroa. Aika yksipuolinen on ravinto, jos vetää pelkkää kaurapuuroo joka päivä.

kaurassa ei oo paljoo proteiinia, jota tarvii, jos harrastaa voimalulajeja.

• "No onhan se hyvä syödä muutakin kuin kaurapuuroa"

Juujuuu...

Onhan sitä toki syöty muutakin kuin huttua....huttu on kuitenkin tämänkin aamuinen koht´ valmis.

Penkkasin 46 veenä esim. 10x60kg-2x8x60kg....siis ei vajaita kuitenkaan. Nykyään on penkkaamiset jo takanapäin.
        Koht` lähden Liikuntamyllyyn ja teen siel` esim. rinnallevetoja kyykyn kera, takakkyykkyjäkin....pienet on painot nykyisin mut` veri vetää vaan salille.

Leposykekin on mukavast` viel` alle viidenkympin...kiitos siit` esim. fillaroinnil`...

Polkka/jenkkaamiset sujuu viel` kevyest``...kun aloittaa päivän hutulla!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      50
      1763
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1385
    3. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      39
      1349
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      91
      1183
    5. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      159
      1077
    6. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      89
      1016
    7. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      198
      1004
    8. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      21
      916
    9. 71
      904
    10. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      861
    Aihe