ylemmäntason mies

YTM uros (sinkku? )

Olen siis YTM, mutta nais rintamalla on erittäin hiljaista ollut aina. Elikkäs, olen iso mies, mutta en hirveän pitkä (172). Moni on sanonut minua miehekkääksi, ja ikää on kertynyt jo 25. En tiedä mistä johtuu naisettomuuteni, voi olla että naiset ei uskalla lähestyä minua, kun luulevat että olen mahdoton saalis....Katson työtä tekeviä miehiä halveksuen ja myös monia muita. olen siis alfa. Minä en alennu raatamaan, kun Kreikka vie nekin kaikki rahat!

19

401

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • YTM uros(sinkku?)

      Lisäksi olen erittäin kiinnostunut autoista, minulla on itselläni Dodge Ram. Ei siis mikään riisikuppi, jolla ATM-mies ajelee. ;) Elikkä nainen saisi samalla oman autokorjaajan samalla, ja varmasti elämänsä parhaat kyyvit ;) Naiset voisi laittaa sähköposti osoitteita tänne, jos ylemmäntason mies vain kiinnostaa ;) elikkäs naiset, 18-40 vee nyt nopeasti tiedot tänne, tai on liian myöhästä ;)

      • atm-mies

        tämä ätmi on ylpeä riisikipon omistaja. Amerikkalaiset autot on laadultaan täyttä kuraa verrattuna japanilaiseen täsmällisyyteen. Ajan yli 20v Civicillä jolla ajaa huoletta seuraavankin vuosikymmenen loppuun... Kuluttaa vähemmän besaakin kun nuo nyky hybridit... Alle 5 litraa satasella eikä oo laiska vanhus.


    • no way josé

      Kiitos päivän nauruista!!

      • YTM uros(sinkku)

        Oletko mies tai nainen? :)


    • näinkaikkitietää

      hmm... tämän palstan, ja kertomasi perusteella olet siis atm

      • YTM uros(sinkku)

        vitut ole!!! Vihaan ATM-miehiä!!!!


      • tärkeä tieto
        YTM uros(sinkku) kirjoitti:

        vitut ole!!! Vihaan ATM-miehiä!!!!

        Vihaatko myös yksiöitä?


      • YTM uros(sinkku)
        tärkeä tieto kirjoitti:

        Vihaatko myös yksiöitä?

        En vihaa yksiöitä, ne on ihan mukavia..miten niin?


    • Tosimies kaiken ties

      Vai että työtä vieroksuva sossuluuseri, ja vielä ihmettelee miksei kelpaa naisille... kyseleppäs joltain narkkarihuo...lta, jos vaikka miellyttäis tuollainen keskenkasvuinen persaukinen tappi.

      • ytm uros(sinkku)

        Olen ollut töissä, kuntouttavassa...eli ihan turhaa haukut sossumieheksi. Sinä atm voit pitää pienen suusi kiinni.


      • ytm uros(sinkku)
        ytm uros(sinkku) kirjoitti:

        Olen ollut töissä, kuntouttavassa...eli ihan turhaa haukut sossumieheksi. Sinä atm voit pitää pienen suusi kiinni.

        En tee töitä, koska kaikki tienaamani rahat menisi Kreikkaan ja työttömille pummeille. Tee sinä atm duunis vaan kunnolla;)


      • tyttönen tre.
        ytm uros(sinkku) kirjoitti:

        En tee töitä, koska kaikki tienaamani rahat menisi Kreikkaan ja työttömille pummeille. Tee sinä atm duunis vaan kunnolla;)

        Mistä päin olet?:)


      • ytm uros(sinkku)
        tyttönen tre. kirjoitti:

        Mistä päin olet?:)

        Huomenta tytttönen:) olen Vantaalta, muutin pohjanmaalta vast ikään...entä sinä?


      • tyttönen tre.
        ytm uros(sinkku) kirjoitti:

        Huomenta tytttönen:) olen Vantaalta, muutin pohjanmaalta vast ikään...entä sinä?

        Eli läheltä olet;) minä asustelen Hesan keskustassa, opiskelen täällä...sinulla auto löytyy siis...?:)


      • ytm uros(sinkku)
        tyttönen tre. kirjoitti:

        Eli läheltä olet;) minä asustelen Hesan keskustassa, opiskelen täällä...sinulla auto löytyy siis...?:)

        milloin nähää? ;) anna sähköposti osoite!!


      • atm.
        ytm uros(sinkku) kirjoitti:

        milloin nähää? ;) anna sähköposti osoite!!

        Vastailet itsellesi. Yrität käyttää preselectionia, jotta naiset kiinnostuisivat.


    • hyvät naurut

      et ole YTM jos et kerran kelpa naisille

      olet kyllä se ATM ja sun Dodge ei sua pelasta

      • ytm uros(sinkku?

        Naisissa on vika jos en jollekin nirppanokalle kelpaa!!!!


    • ei voi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1847
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1543
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1233
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1166
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1141
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1139
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe