Itsellä ei ainakaa näy avoimet vuorot painikketta missään ja sai hetken tapella että pääsee edes kirjautumaan, koska tunnuksia ei ilmeisesti oltu minulle luotu......
Onko muilla ongelmaa Staffpointin uuden varausjärjestelmän kans?
6
257
Vastaukset
- Yhäihmettelevä
Mulla näkyy avoimet vuorot mutta niitä on vaan kaksi kappaletta. Vielä perjantaina oli varmaan 50 vuoroa (osa niitä varallaolovuoroja).
Ehdotuksia on tullut tekstarina kaksi ja molemmat kahteen kertaan. Samoin molemmat niille päiville kun mulla on jo töitä!
Kummaa kun ei näy enää mikä on tehdyn vuoron palkka tai mistä saa sitten tilinauhat näkyviin? - ei töitä?
Näkyykö teillä avoimia kaupan työvuoroja, onko niitä? Itselläni vain tyhjä sivu.
- Yhäihmettelevä
Itselläni on juuri myös tyhjä sivu Tampereen alueella ja vähän on vuoroja ollut muutenkin jaossa. Miten tässä elää?
- näinminäteen
Miksi pitää mennä mukaan jonokin vuoropelleilyihin?. Meinaako tuo sitä että teidän töiden määrää /kk riippuu siitä kuinka kerkeätte jotain vuoroja varaamaan?
Itse teen vain soppareita että kokopäivätyö ja 40h/vko niin saa jokaiselta päivältä palkan. Eli en tee mitään vuorojuttuja enkä osa-aikapelleilyjä koskaan minuuttiakaan.- staffilainen
Sama täällä. Avoimia vuoroja ei näy ainoatakaan ja jos soitetaan työvuoroon niin kerran kahteen viikkoon. Kuka haluaa olla töissä jossa käy joskus? Ärsyttävää!
- ei kiitos enää
Kolme vuotta on töitä riittänyt, viisi vuoroa viikolle. Nyt yksi tai kaksi vuoroa viikolle. Täytyy sisi etsiä oikea työpaikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2624606Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1323003Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit432776Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?751749Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061604Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281493- 581351
- 931245
- 471129
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2121128