Tietääkö kukaan kasvattaako spinning reisien paksuutta? eli kasvaako lihakset niin etten kohta mahdu housuihini? tahotisin mieluummin että jalkani kapenisivat.
spinning
7
1522
Vastaukset
- Enpä usko
Onko sillä silti niin väliäkään? Sivuun ne jalat siirretään.
- maria_
eli täältä ei siis saa asiallisia vastauksia. häivynpä siis kuntosalille kyselemään asiasta. ja minne hemmetin sivuun siirretään?
- ruu
Ei varmaan kasvata mitään lihaksia, ellei ala oikeen himourheilijax. Ei ainakaan mun reisiä muuta kun kavenna läskeistä, mut kai se kaveneminen riippuu onx ees läskejä. Sitä paitsi kun se on aerobista urheilua mun käsittääkseni eli lähinnä lisää kestävyyttä, mut ei niinkään voimaa ensisijaisesti tai lihaksia niinkun salilla.
- miu
Aerobinen liikunta, mitä spinning parhaimmillaan on, kehittää lihasten rasituskestävyyttä ja voimaa, ei niinkään kasvata lihasmassaa (vrt. maratonjuoksijoiden vartalorakenne!). eli kiinteyttää ja polttaa rasvaa. Suuriin lihaksiin tarvitset anaerobista lihaskuntoharjoittelua salilla ja erityyppisiä lihasärsykkeitä.
Joten anna palaa. - maria_
kiitos asiallisista vastauksistanne!! täytyypä siis jatkaa hyvillä mielin uutta harrastustani.
- rouva22
Mä olen käyny vuoden spinnissä about 7krt/vkossa ja housujen koko päinvastoin pienentynyt. Rasva palanu päältä, lihakset piirtyneet kauniisti esiin.
- uukp
rouva22 kirjoitti:
Mä olen käyny vuoden spinnissä about 7krt/vkossa ja housujen koko päinvastoin pienentynyt. Rasva palanu päältä, lihakset piirtyneet kauniisti esiin.
7 krt viikossa ei kyllä kuulosta ihan terveeltä. Kyllä kroppa tarvitsee lepoakin välillä ja ehkä muunlaistakin liikuntamuotoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062511Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141423- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011134Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938