Kuvaile jotain, mikä sinusta olisi romanttista. Toivoisin uusia löytäväni uusia ideoita haaveiltavaksi ja toteutettavaksi:)
Mikä olisi tosi romanttista?
4
298
Vastaukset
- montutar
Miusta se olis hienoa ja romanttist jos vaik menisit duuniin välillä.
- Eiks ooki kiva vinki
Hiero miestä kun hän tulee töistä ja laita oikein kylpyammeeseen saippuavettä ja tarjotin siihen reunalle, jolla on kaljatuoppi ja makkaranpätkä. Lopuksi pulahdat hänen kanssaan ammeeseen ja otat suuhun ja siitä sitten jatkatte eteenpäin niin että vesi vain ammeessa loiskuaa.
- loiskintaa
Kerro vielä, kumman otan suuhuni, sen tarjottimella olevan makkaranpätkän vai...?
- arvaa mitä
Minun mielestäni on tosi romanttista kun minä siivoan minihameessa olohuoneessa sohvan alta ja kun minun mieheni siinä sitten istuskelee toisella sohvalla minun takanani ja sitten kun minä katson taakseni ja meidän katseemme kohtaavat ja sitten hän...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643255Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433097- 422457
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1002207- 311913
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271810- 481616
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851415- 391300
- 811132