Mikä auttaisi kovaan venlojen aloituksesta johtuvaan päänsärkyyn? Kokeiltu on panadol, aspirin, miranax ja burana. Kaivan kohta silmät päästä...Auttakaa kiitos. Syön venlaa 75mg aamuisin. Nyt viikko takana.
Venlafaxinista järkyttävä päänsärky
PÄÄ HAJOO
8103
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 8
Vanhimmat
Oletko mittauttanut verenpaineen? Sitä kun saattaa Efexor nostaa, hyvinkin nopeasti ja hyvinkin vaaralliselle korkeudelle.
Joo mittasin: 115/86 ja pulssi 86
Kokeile B-vitamiinia, vahvaa sellaista. Vinkin sain psykiatrilta kun aloittelin SSRI-lääkettä.
Venlan lopettaminen.
Minä lopetin tuon takia kyseisen lääkkeen käytön. Voi kuulemma kestää parikin viikkoa haittavaikutukset. Yksikin päivä oli liikaa. Lääkärikin oli sitä mieltä, että parempi lopettaa. Karseita mömmöi.
Parikin viikkoa. :)
Riippuen siitä kuinka onnekas on ja kauanko ehtii käyttää ennen kuin tulee järkiinsä, oireet voivat kestää kuukausia, vuosia ja osa valitettavasti myös loppuelämän.
Ilmeisesti käytit noin kuukauden, joten jos selviät parilla viikolla niin osaa iloita.
Pakko oli lopettaa. Onneks en syöny kuin 2 viikkoo. Viekkaritkin on jo ohi. Nyt aloitin uudestaa vanhat lääkkeet eli sertraliinin ja abilifyn. Vaikee masennus on päällä. Nyt vaa oottelen et noi lääkkeet alkais vaikuttaa.
Painuppas homo lääke palstalle siitä.