aloite

kiihottaa.

Mitä pimppaloora osti kaupasta ja montako aloitetta sait?

13

117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nyt ei tullut yhtään aloitetta. Enkä tehnyt itsekään aloitetta. Hymyilin kyllä jätskialtaalla yhdelle miehelle, kun se oli valikoimassa siinä jäätelöitä ja mä kysyin et mahdunko mäkin siihen valikoimaan niitä. Se hymyili takas ja teki tilaa :)

Ostin juustoa, jugurttia, ananasta ja jätskin.

• Ikisinkku M

Nyt kaikki palstamiehet kuvittelee tilannetta jossa pimppaloora puseronetumustaan anteliaasti pullistaen kumartuu syvälle jäätelöaltaaseen valitsemaan herkkutikkariaan punaiseksi karahtaneen miehen vierellä. Pienessä kaupungissa naiset alkaa taas kuiskailemaan kuinka se xxxx on puutteessa, yritti senkin miehen jäätelöaltaalla iskeä. Vaimot puhuu miehilleen ja miehet salaa alkaa suunnittelmaan josko laittaisi vaiikka facebook viestiä xxxx:lle.

• ei poika tajunnut

Taisi olla ätmi kun ei tajunnut että toi oli naisen aloite.

• Jerk
        ei poika tajunnut kirjoitti:

Taisi olla ätmi kun ei tajunnut että toi oli naisen aloite.

Jep, ikisinkkuätmin oma vika, kun ei saa naista.

• Super ATM
        Jerk kirjoitti:

Jep, ikisinkkuätmin oma vika, kun ei saa naista.

Juuri näin. Kyseisessä tilanteessa aito ätmi uskoo loukanneensa naista olemalla tiellä, pyytää heti anteeksi ja liukenee paikalta.

• Super ATM kirjoitti:

Juuri näin. Kyseisessä tilanteessa aito ätmi uskoo loukanneensa naista olemalla tiellä, pyytää heti anteeksi ja liukenee paikalta.

No kyllähän jotkut välillä onkin tosi ärsyttävästi tiellä, eivätkä millään tajua/viitsi väistää ennen kuin heille siitä huomauttaa. Kannattaisi siis tuommoisessa tilanteessa sen miehen pikkuisen tsekata, että onko todella tehnyt omalla ruhollaan sen jätskialtaan lähettyville pääsyn kaikille muille ihmisille täysin mahdottomaksi, ja sen jälkeen vasta alkaa pohtimaan, että olikohan tuo nyt aloite vai ei.

• Super ATM
        stellaria81 kirjoitti:

No kyllähän jotkut välillä onkin tosi ärsyttävästi tiellä, eivätkä millään tajua/viitsi väistää ennen kuin heille siitä huomauttaa. Kannattaisi siis tuommoisessa tilanteessa sen miehen pikkuisen tsekata, että onko todella tehnyt omalla ruhollaan sen jätskialtaan lähettyville pääsyn kaikille muille ihmisille täysin mahdottomaksi, ja sen jälkeen vasta alkaa pohtimaan, että olikohan tuo nyt aloite vai ei.

Ei ole kilttiä pelotella ätmejä huomauttamalla, kannattaa mieluummin katsoa muualle ja odotella että ätmi poistuu jätskialtaalta.

Jännämiehelle voi huomauttaa, mutta jännämies ei tietenkään väistä vaan sanoo itsevarmasti matalalla äänellä että kyllähän me mahdutaan tähän molemmat.

• 19+2
        stellaria81 kirjoitti:

No jos tuohon sävyyn huomautat asiasta niin tuskin jää paljon tulkinnan varaa.

• kiltti atm

Pimppaloora flirttasi miehelle ja vahingossa paljasti havittelevansa munaa.

• kiltti atm

Kuka ääliö käyttää minun nimmaria-

• kiltti atm.

Itse kävin kaupassa tänään ja meinasin mennä vapaalle kassalle jossa oli nätti myyjä. Se jo odotti että saa palvella minua mutta meninkin toiselle kassalle jossa oli jonoa. Se nätti myyjä katsoi pitkään perään ja oli pettyneen näköinen.

• kiltti atm
        kiltti atm. kirjoitti:

Itse kävin kaupassa tänään ja meinasin mennä vapaalle kassalle jossa oli nätti myyjä. Se jo odotti että saa palvella minua mutta meninkin toiselle kassalle jossa oli jonoa. Se nätti myyjä katsoi pitkään perään ja oli pettyneen näköinen.

niin ku sä tykkäät niistä jännämiehistä, tiedetään

• kiltti atm

niin ku sä tykkäät niistä jännämiehistä, tiedetään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      14
      3050
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      122
      1342
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1222
    4. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      257
      1086
    5. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      51
      1055
    6. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      63
      975
    7. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      871
    8. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      41
      842
    9. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      84
      821
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      48
      778
    Aihe