Millaise miehet pitävät pullukoista /lihavista naisista?

Pullukka1

Mikä miehiä kiinnostaa vai kiinnostaako pullukassa naisessa, noin ulkonäkö mielessä? Olen tämän kesän aikana nähnyt todella isokokoisia naisia, jotkut jopa todellakin lihavia, niin että vaatekoko on jo 60 . Näillä naisilla on kuitenkin hyvännäköiset miehet ja olenkin ihaillen katsellut heitä, miten he näyttävät julkisesti miten vaimoaan / tyttöystäväänsä rakastavat. Pidetään käsistä, suukotellaan ja sivellään selästä jne. muuta sellaista tavallista rakastuneitten parien kesken tapahtuvaa. Itse olen 160 cm nainen ja painan 89 kg, olen ihan normaalin näköinen kasvoistani, huolehdin itsestäni, pidän nättejä vaatteita ( ei liian paljastavia) ja kuitenkaan minusta ei olla kiinnostuneita! Olen ihan fiksu, hyvä koulutus ja ammatti sekä vakituinen hyvä työ. Olisin onnellinen, jos normaali mies kiinnostuisi minusta. Minua kuitenkin kiinnostaa nämä miehet, joilla on pullea nainen , että mikä on se seikka, josta pidätte naisissanne. Nyt ei kannata sanoa, että se on se luonne jne.. vaan haluan kuulla oikeita mielipiteitä miehiltä, jotka ovat onnellisia siitäkin että oma kulta on pullukka. Toivon, että viestini ei saa mitään inhottavia vastauksi, koska olen liikkeellä mahdollisen kumppanin toivossa sekä haluan kommenneteja miehiltä, joilla on lihava vaimo. Ja mielellään myös näiltä naisilta, jotk aovat itse lihavia /pullukoita.

80

6587

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asderty+polkjuyt

      Mua vaan viehättää se pulleus esteettisesti ja eroottisesti. Ei siinä sen ihmeellisempiä syitä tarvi olla. Makuja on monia ja se on totta vaikka olis miten kulunut klisee.

    • luotan kikkeliin

      xl nainen on naisellinen ja seksikäs kyllä kikkeli tietää ketä on seksikäs ja kuka ei

    • Pulleus on kaunista kunhan se on sopusuhtaista. Itse olen pitänyt mieltymystäni luonnollisena enkä helpolla viehäty hoikasta naisesta, tai ainakin pitäisi olla aika v.tun valloittava luonne. Pyöreässä naisessa erityisen viehättävää on käsivarret ja paksut jalat. Iso takapuoli ja pullea masu isojen rintojen kanssa tekevät vaikutuksen. Oman kehon tuntemukset eivät valehtele.
      Vartalo herättää seksuaalista halua ja pullukoiden yleensä megasöpöt kasvot saavat ihastumaan.

    • En tiedä missä olet liikkunut, mutta ei ainakaan meikäläisen silmään ole tänä(kään) kesänä osunut ensimmäistäkään paria missä nainen olisi todella lihava ja mies hyvännäköinen.

      Tietty se "hyvännäköisyys" on varsin subjektiivinen käsite. ;)

      Eli ymmärsinkö oikein jos vedän tekstistäsi sellaisen johtopäätöksen, että sinä itse olet useita kymmeniä kiloja ylipainoinen, mutta haluaisit silti normaalivartaloisen miehen..?!

      Olenko ainoa, jonka korvaan tämä kalskahtaa melko tekopyhältä..?!

      • Pullukka1

        En todellakaan ole useita kymmeniä kiloja ylipainoinen. Enkä tiedä missä itse olet liikkunut, tai sit liikut silmät kiinni. Mitäs outoa siinä jos nainen haluaa hyvänäkösen miehen? Se miehinen komeus /kauneuskin on myös subjektiivinen käsite:)) Kaikki naiset kun eivät halua niitä kuntosalien karjuja tai itseään pullistelevia miehiä. Ihan tavallinen mies on hyvännäkönen.
        Miten mielestäsi tekstini "kalskahtaa tekopyhältä"? Outo asenne sulla!
        Muistapa se, että kauneus on katsojan silmässä!
        Tätä palstaa ei ole tarkoitettu pelkästään hoikkien keskustelukanavaksi.


      • ex läski
        Pullukka1 kirjoitti:

        En todellakaan ole useita kymmeniä kiloja ylipainoinen. Enkä tiedä missä itse olet liikkunut, tai sit liikut silmät kiinni. Mitäs outoa siinä jos nainen haluaa hyvänäkösen miehen? Se miehinen komeus /kauneuskin on myös subjektiivinen käsite:)) Kaikki naiset kun eivät halua niitä kuntosalien karjuja tai itseään pullistelevia miehiä. Ihan tavallinen mies on hyvännäkönen.
        Miten mielestäsi tekstini "kalskahtaa tekopyhältä"? Outo asenne sulla!
        Muistapa se, että kauneus on katsojan silmässä!
        Tätä palstaa ei ole tarkoitettu pelkästään hoikkien keskustelukanavaksi.

        Olet lihava. Itse olen 166cm ja painan 59kg= normaalipainoinen siis olen. Et kyllä sun täytyy olla aikas pullukka. Itsekään en ole nähnyt ainuttakaan lihavaa naista komean ja normipainoisen miehen kanssa. Ps. Olen itse laihduttanut aikoinani 20kg ja samoissa mitoissa mennään.


      • 16+15

        Miksi lihava ei voisi haluta normaalivartaloista ja normaalivartaloinen lihavaa? Sehän on maku asia.
        Minäkään en ymmärrä tuota tekopyhyys asiaa. Minulle siitä tulee mieleen että arvotat kuitenkin ihmisiä eri tasoille heidän painonsa mukaanja että ihmisen pitäisi olla tavoittelematta itseään korkeampaa tasoa. Tai jotain muuta outoa mutta nykypäivänä ilmeisesti tavallista. Minusta tekopyhää on arvottaa ihmisiä semmoisissa asioissa joissa ei mitään todellista arvoeroa ole. Oma maku vaan helposti muuttuu ihmisen mielessä normiksi.


      • rakkaani on pullea
        16+15 kirjoitti:

        Miksi lihava ei voisi haluta normaalivartaloista ja normaalivartaloinen lihavaa? Sehän on maku asia.
        Minäkään en ymmärrä tuota tekopyhyys asiaa. Minulle siitä tulee mieleen että arvotat kuitenkin ihmisiä eri tasoille heidän painonsa mukaanja että ihmisen pitäisi olla tavoittelematta itseään korkeampaa tasoa. Tai jotain muuta outoa mutta nykypäivänä ilmeisesti tavallista. Minusta tekopyhää on arvottaa ihmisiä semmoisissa asioissa joissa ei mitään todellista arvoeroa ole. Oma maku vaan helposti muuttuu ihmisen mielessä normiksi.

        Ja on se niinkin, ettei rakkaus katso kiloja.

        Itsekin rakastuin ylipainoiseen, syömishäiriöiseen mieheen. Yhdessä ollaan asioita työstetty ja keskusteltu. Minua ei miehen kilot haittaa, mutta hän itse häpesi niitä.

        Nämä häpeän tunteet ovat pitkälti ympäristön aiheuttamia, ja juurikin ymmärtämättömät ihmiset käytöksellään vain heikentävät monien ihmisten yrityksiä parantua ongelmasyömisestä. Puhumattakaan, että nämä samat ihmiset ilkeillä kommenteillaan voivat jopa pahentaa em. ongelmaa.

        Voitaisiinko pikkuhiljaa hyväksyä kaikenmuotoiset ja painoiset ihmiset tasa-arvoisina ihmisyksilöinä?


      • kulta sinä olet pullukka
        16+15 kirjoitti:

        Miksi lihava ei voisi haluta normaalivartaloista ja normaalivartaloinen lihavaa? Sehän on maku asia.
        Minäkään en ymmärrä tuota tekopyhyys asiaa. Minulle siitä tulee mieleen että arvotat kuitenkin ihmisiä eri tasoille heidän painonsa mukaanja että ihmisen pitäisi olla tavoittelematta itseään korkeampaa tasoa. Tai jotain muuta outoa mutta nykypäivänä ilmeisesti tavallista. Minusta tekopyhää on arvottaa ihmisiä semmoisissa asioissa joissa ei mitään todellista arvoeroa ole. Oma maku vaan helposti muuttuu ihmisen mielessä normiksi.

        Saahan sitä haluta ihan mitä sattuu haluamaan. Minäkin haluan Suomen presidentiksi, tosin tajuan ettei minulla ole siihen mahdollisuuksia. Jokaisella on oikeus inhota tai tykätä mistä haluaa. Jos pitää läskiä ällöttävänä on siihen oikeus. Jotku eivät pidä mustista ihmisistä tai gooteista tai tai tai...Eri asia on se alkaako laukomaan sitä päin naamaa. Itselläni on muutama lihava työkaveri ja ihan kivoja ihmisiä ovat. MUTTA ei esim julkisissa kulkuneuvoissa pidä siitä että joku hieltä haiseva läski tulee läskeineen viereen. Tosin en pidä myöskään likaisista tai haisevista ihmisistä muutenkaan. Tietyissä kulttuureissa sanotaan suoraan jos on lihava "voisit laihduttaa" tai haiset. Pese itsesi koska haiset. Ei kaikki voi yksinkertaisesti tykätä minustakaan ja jos sanoo sen ääneen niin vastaan että voi voi kaikista ei voi tykätä mutta minä olen tyytyväinen itseeni. Itseasiassa toisten mielipiteet itsestäni ei hetkauta pätkääkään. Tiedän itse mitä olen. Kuinka moni läski haluaa oikeasti olla läski?


      • arvoristiriita
        16+15 kirjoitti:

        Miksi lihava ei voisi haluta normaalivartaloista ja normaalivartaloinen lihavaa? Sehän on maku asia.
        Minäkään en ymmärrä tuota tekopyhyys asiaa. Minulle siitä tulee mieleen että arvotat kuitenkin ihmisiä eri tasoille heidän painonsa mukaanja että ihmisen pitäisi olla tavoittelematta itseään korkeampaa tasoa. Tai jotain muuta outoa mutta nykypäivänä ilmeisesti tavallista. Minusta tekopyhää on arvottaa ihmisiä semmoisissa asioissa joissa ei mitään todellista arvoeroa ole. Oma maku vaan helposti muuttuu ihmisen mielessä normiksi.

        Täytyy muistaa että sinun arvosi eivät välttämättä ole toisen arvoja. Arvot ovat jokaiselle erit ja jokaisen arvoja tulee kunnioittaa. Tekopyhää on se että aletaan tuputtamaan koko maailmalle sitä että läski on kaunista. Vain sisäiset arvot ovat tärkeitä. Joillekin kauneus on läskiä joillekin ei. Mutta sinä et sitä päätä mitkä arvot toisille on tärkeitä.


      • rauta nousee
        Pullukka1 kirjoitti:

        En todellakaan ole useita kymmeniä kiloja ylipainoinen. Enkä tiedä missä itse olet liikkunut, tai sit liikut silmät kiinni. Mitäs outoa siinä jos nainen haluaa hyvänäkösen miehen? Se miehinen komeus /kauneuskin on myös subjektiivinen käsite:)) Kaikki naiset kun eivät halua niitä kuntosalien karjuja tai itseään pullistelevia miehiä. Ihan tavallinen mies on hyvännäkönen.
        Miten mielestäsi tekstini "kalskahtaa tekopyhältä"? Outo asenne sulla!
        Muistapa se, että kauneus on katsojan silmässä!
        Tätä palstaa ei ole tarkoitettu pelkästään hoikkien keskustelukanavaksi.

        Kuntosaleilla suurin osa miehistä on näitä tavallisia miehiä jotka haluavat kuntoilla. Harva mies näinä vuosina kun olen salia harrastanut ovat mitään mielettömiä rasvattuja lihaskimppuja. Ja saahan sitä olla lihaskimppukin. Ei se sulta pois ole. Tavallinen ei siis ole lihava. Negatiivinen asenne sulla kuntosaleja kohtaan. Oletko koskaan muuten käynyt salilla? Yleensä näen lihavat naiset yksin tai tyttökaverin seurassa.


      • anorektikko
        rakkaani on pullea kirjoitti:

        Ja on se niinkin, ettei rakkaus katso kiloja.

        Itsekin rakastuin ylipainoiseen, syömishäiriöiseen mieheen. Yhdessä ollaan asioita työstetty ja keskusteltu. Minua ei miehen kilot haittaa, mutta hän itse häpesi niitä.

        Nämä häpeän tunteet ovat pitkälti ympäristön aiheuttamia, ja juurikin ymmärtämättömät ihmiset käytöksellään vain heikentävät monien ihmisten yrityksiä parantua ongelmasyömisestä. Puhumattakaan, että nämä samat ihmiset ilkeillä kommenteillaan voivat jopa pahentaa em. ongelmaa.

        Voitaisiinko pikkuhiljaa hyväksyä kaikenmuotoiset ja painoiset ihmiset tasa-arvoisina ihmisyksilöinä?

        Kaikilla on samat ihmisoikeudet. Ei tarkoita että pitäisi väkisin alkaa mieltymään läskeihin. Myönnät kuitenkin että lihavuus on syömisongelma eikä esim geenivika tai raskaat luut? Eiköhän se ole myös psyykkinen ongelma?


      • rakkaani on pullea
        anorektikko kirjoitti:

        Kaikilla on samat ihmisoikeudet. Ei tarkoita että pitäisi väkisin alkaa mieltymään läskeihin. Myönnät kuitenkin että lihavuus on syömisongelma eikä esim geenivika tai raskaat luut? Eiköhän se ole myös psyykkinen ongelma?

        En väitä, että kaikilla, mutta joillain lihavilla on taustalla syömishäiriö. Se on psyykkistä, kuten varmasti anorektikkona ymmärrät.

        Geneettisesti suurin osa meistä on ohjelmoitu varastoimaan kaikki mahdollinen ravinto nälkäpäivien varalle, tuttua huttua jos on vähänkään perehtynyt asiaan. Odotellaan lisäuutisia asiasta :)

        Olen kyllä havainnut lisääntyneeseen lihavuuteen muitakin mahdollisia syitä ja seurauksia yhteiskunnassamme. En nyt jaksa niistä kirjoitella, kun se ei oikeastaan kuulu tämän palstan aiheeseen.

        Hoikkaa ei rakkaastani tule varmasti koskaan, mutta tärkeintä on löytää se itselle sopiva paino.
        Ja jos ihanteista puhutaan, niin en minä näe rasvatonta six-pack-kehoa seksikkäimpänä tai kauneimpana kehona. En kummallakaan sukupuolella. Joten ei minuakaan voi pakottaa mistään fitness-tyypeistä pitämään. Ja turha sanoa, että sellainen keho on se tervein: ei nimittäin pidä paikkaansa.


      • mätisäkitär
        Pullukka1 kirjoitti:

        En todellakaan ole useita kymmeniä kiloja ylipainoinen. Enkä tiedä missä itse olet liikkunut, tai sit liikut silmät kiinni. Mitäs outoa siinä jos nainen haluaa hyvänäkösen miehen? Se miehinen komeus /kauneuskin on myös subjektiivinen käsite:)) Kaikki naiset kun eivät halua niitä kuntosalien karjuja tai itseään pullistelevia miehiä. Ihan tavallinen mies on hyvännäkönen.
        Miten mielestäsi tekstini "kalskahtaa tekopyhältä"? Outo asenne sulla!
        Muistapa se, että kauneus on katsojan silmässä!
        Tätä palstaa ei ole tarkoitettu pelkästään hoikkien keskustelukanavaksi.

        Hmm, kyllä sinulla on yli 20 kg ylipainoa. Itse olen melko samoissa lukemissa, pituutta 7 cm enemmän ja painoa saman verran, ja olen tietoinen että minulla on ylipainoa kymmeniä kiloja. Mutta muuten ihan voisin peesata tekstiäsi. Ei se TheOnen hyvännäköinen mies ole välttämättä naisten mielestä hyvännäköinen. XD Itsekin on hokenut, miten makuja on monia, mutta ehkäpä vähän ajattelemattomuuttaan sortuu nyt samaan yleistykseen, jota joskus on itsekin korjannut. Sattuuhan sitä.

        Itse olen kuullut "ihailijoilta", että lihavassa naisessa kiinnostaa se pyöreys ja pehmeys. Hoikkuus ei vain ole kiihottavaa. Lisäksi sitten toki kyllä vaan se ihmisen luonne, se nyt toki ei ole riippuvainen kropan mallista juurikaan, mutta kiva tyyppi yhdistettynä itseä miellyttävään ulkomuotoon - sehän se itse kullakin on tai on ollut tähtäimessä.


      • Pullukka1 kirjoitti:

        En todellakaan ole useita kymmeniä kiloja ylipainoinen. Enkä tiedä missä itse olet liikkunut, tai sit liikut silmät kiinni. Mitäs outoa siinä jos nainen haluaa hyvänäkösen miehen? Se miehinen komeus /kauneuskin on myös subjektiivinen käsite:)) Kaikki naiset kun eivät halua niitä kuntosalien karjuja tai itseään pullistelevia miehiä. Ihan tavallinen mies on hyvännäkönen.
        Miten mielestäsi tekstini "kalskahtaa tekopyhältä"? Outo asenne sulla!
        Muistapa se, että kauneus on katsojan silmässä!
        Tätä palstaa ei ole tarkoitettu pelkästään hoikkien keskustelukanavaksi.

        "Miten mielestäsi tekstini "kalskahtaa tekopyhältä"? "

        -Koska olet itse ylipainoinen ja kuitenkin kirjoituksestasi käy ilmi ettet itse hyvällä katsoisi sitä miehen ylipainoa. *vääntää rautalangasta*

        "Tätä palstaa ei ole tarkoitettu pelkästään hoikkien keskustelukanavaksi"

        -Onko joku niin väittänyt..?!
        Sinähän tässä olet se jolla on se vaatimuslista koskien miehen ulkonäköä, vaikka ehkä varaa ei olisikaan vaatia.

        "Mitäs outoa siinä jos nainen haluaa hyvännäköisen miehen? "

        -En sanonut siinä olevan mitään outoa. On vain melko epärealistista asettaa kumppanille ulkonäkövaatimuksia joihin ei itsekään yllä. ;)


      • 16+15 kirjoitti:

        Miksi lihava ei voisi haluta normaalivartaloista ja normaalivartaloinen lihavaa? Sehän on maku asia.
        Minäkään en ymmärrä tuota tekopyhyys asiaa. Minulle siitä tulee mieleen että arvotat kuitenkin ihmisiä eri tasoille heidän painonsa mukaanja että ihmisen pitäisi olla tavoittelematta itseään korkeampaa tasoa. Tai jotain muuta outoa mutta nykypäivänä ilmeisesti tavallista. Minusta tekopyhää on arvottaa ihmisiä semmoisissa asioissa joissa ei mitään todellista arvoeroa ole. Oma maku vaan helposti muuttuu ihmisen mielessä normiksi.

        "Miksi lihava ei voisi haluta normaalivartaloista"

        -Saa haluta vapaasti, vaikka kuun taivaalta. Täysin eri asia onkin sitten se, että saako sitä. ;)

        "Minusta tekopyhää on arvottaa ihmisiä semmoisissa asioissa joissa ei mitään todellista arvoeroa ole"

        -Väärässä olet, koska kyllä se ulkonäkö on erittäinkin ratkaisevaa varsinkin suhteen alussa. Mitä pidemmälle suhde etenee, ni sen ulkonäönkin merkitys vähenee.

        Ja edelleen saahan se ylipainoinen, keski-ikäinen sohvaperuna mieskin haaveilla vapaasti siitä timmistä parikymppisestä naisesta jos niikseen tulee. Totaalisen eri asia onkin sitten se, että onko hänellä edes teoreettisia mahdollisuuksia sellaiseen. ;)


      • Franstakka
        TheOne kirjoitti:

        "Miksi lihava ei voisi haluta normaalivartaloista"

        -Saa haluta vapaasti, vaikka kuun taivaalta. Täysin eri asia onkin sitten se, että saako sitä. ;)

        "Minusta tekopyhää on arvottaa ihmisiä semmoisissa asioissa joissa ei mitään todellista arvoeroa ole"

        -Väärässä olet, koska kyllä se ulkonäkö on erittäinkin ratkaisevaa varsinkin suhteen alussa. Mitä pidemmälle suhde etenee, ni sen ulkonäönkin merkitys vähenee.

        Ja edelleen saahan se ylipainoinen, keski-ikäinen sohvaperuna mieskin haaveilla vapaasti siitä timmistä parikymppisestä naisesta jos niikseen tulee. Totaalisen eri asia onkin sitten se, että onko hänellä edes teoreettisia mahdollisuuksia sellaiseen. ;)

        Harvemmin timmin parikymppisen naisen ihannemies on ylipainoinen keski-ikäinen sohvaperuna, mutta jostain syystä hämmästyttävän monen timmin minkä ikäisen tahansa miehen ihanne onkin tukeva nainen. Ei siis mene ihan yksi yhteen se, mitä miehet pitävät hyvännäköisenä. Moni kehonrakentajamies pitää joko itsensä kaltaisista naisista tai sitten pulleista, mutta hoikat eivät heitä miellytä. Siis, kertaan: moni=ei kaikki, eikä ehkä edes useimmat, mutta moni silti. Kyllä. Eli kun itsellä on massaa, ei välttämättä halua kovin ruipeloa kumppania.

        Sepä se, että mikä sinusta on hyvännäköinen, ei välttämättä ole jostain toisesta. Kai nyt olet sen verran ihmisiä tavannut ja jutellut naismausta, että kaikilla se ei ole yhteneväinen sinun makuusi.


      • rauta nousee kirjoitti:

        Kuntosaleilla suurin osa miehistä on näitä tavallisia miehiä jotka haluavat kuntoilla. Harva mies näinä vuosina kun olen salia harrastanut ovat mitään mielettömiä rasvattuja lihaskimppuja. Ja saahan sitä olla lihaskimppukin. Ei se sulta pois ole. Tavallinen ei siis ole lihava. Negatiivinen asenne sulla kuntosaleja kohtaan. Oletko koskaan muuten käynyt salilla? Yleensä näen lihavat naiset yksin tai tyttökaverin seurassa.

        "Kuntosaleilla suurin osa miehistä on näitä tavallisia miehiä jotka haluavat kuntoilla."

        -Juurikin näin.
        Yli 90% kuntosaleilla käyvistä ihmisistä on ihan perusmiehiä/naisia, jotka vain haluavat pitää itsestään huolta, jotta jaksaisivat paremmin esim töissä ja muutenkin arjessa.


      • Franstakka kirjoitti:

        Harvemmin timmin parikymppisen naisen ihannemies on ylipainoinen keski-ikäinen sohvaperuna, mutta jostain syystä hämmästyttävän monen timmin minkä ikäisen tahansa miehen ihanne onkin tukeva nainen. Ei siis mene ihan yksi yhteen se, mitä miehet pitävät hyvännäköisenä. Moni kehonrakentajamies pitää joko itsensä kaltaisista naisista tai sitten pulleista, mutta hoikat eivät heitä miellytä. Siis, kertaan: moni=ei kaikki, eikä ehkä edes useimmat, mutta moni silti. Kyllä. Eli kun itsellä on massaa, ei välttämättä halua kovin ruipeloa kumppania.

        Sepä se, että mikä sinusta on hyvännäköinen, ei välttämättä ole jostain toisesta. Kai nyt olet sen verran ihmisiä tavannut ja jutellut naismausta, että kaikilla se ei ole yhteneväinen sinun makuusi.

        "jostain syystä hämmästyttävän monen timmin minkä ikäisen tahansa miehen ihanne onkin tukeva nainen"

        -Itse jo työni ja tuttavapiirini puolesta tunnen lukemattomia ns. timmejä miehiä ja myös monia eri lajeja edustavia ammattiurheilijoita.
        Ja pakko kyllä todeta, että lähes poikkeuksetta nämä miehet kiinnostuvat vain ja ainoastaan hoikista, hyvännäköisistä ja nuorista naisista.

        "Moni kehonrakentajamies pitää joko itsensä kaltaisista naisista tai sitten pulleista, mutta hoikat eivät heitä miellytä. "

        -Uskallan väittää tuntevani melkoisen monta kyseisen genren miestä ja naista viimeisten parinkymmenen vuoden ajalta niin Suomesta kuin muualtakin päin Eurooppaa ja vähän kauempaakin ja sen pohjalta väitän tätä väitettäsi virheelliseksi.
        Nimenomaan se hoikkuus on se mikä useimpia kyseistä ala-kulttuuria edustavia miehiä tuntuu kiinnostavan. Ja tietenkin se, että se oma kumppani muutenkin pitää itsestään huolta.

        "Eli kun itsellä on massaa, ei välttämättä halua kovin ruipeloa kumppania. "

        -En tiedä mistä tuon paikkansa pitämättömän yleistyksen olet oikein repinyt..?!

        "Kai nyt olet sen verran ihmisiä tavannut ja jutellut naismausta, että kaikilla se ei ole yhteneväinen sinun makuusi. "

        -Olen tavannut ihmisiä varmasti enemmän kuin useimmat koko elinaikanaan ja laajemmalti kuin useimmat. Kiitos siitä kuuluu sille, että on tullut yhteensä 7 vuotta asuttua muualla kuin Suomessa ja Euroopassa.

        Eikä kyse ollut tässä minun naismaustani, vaan siitä että on varsin epärealistista toivoa lihaksikasta ja timmissä kunnossa olevaa miestä jos itsellä on useita kymmeniä kiloja ylipainoa!
        Saahan sitä silti toki toivoa, eikä se täysin mahdotontakaan ole, että sellainen mies löytyisi.
        Kyse on vaan siitä, että se on varsin epätodennäköistä.

        Vähän kuten se kesi-ikäinen sohvalla loisiva keskikehonrakentaja mies, joka haaveilee siitä parikymppisestä hoikasta missistä. ;)


      • franstakka
        TheOne kirjoitti:

        "jostain syystä hämmästyttävän monen timmin minkä ikäisen tahansa miehen ihanne onkin tukeva nainen"

        -Itse jo työni ja tuttavapiirini puolesta tunnen lukemattomia ns. timmejä miehiä ja myös monia eri lajeja edustavia ammattiurheilijoita.
        Ja pakko kyllä todeta, että lähes poikkeuksetta nämä miehet kiinnostuvat vain ja ainoastaan hoikista, hyvännäköisistä ja nuorista naisista.

        "Moni kehonrakentajamies pitää joko itsensä kaltaisista naisista tai sitten pulleista, mutta hoikat eivät heitä miellytä. "

        -Uskallan väittää tuntevani melkoisen monta kyseisen genren miestä ja naista viimeisten parinkymmenen vuoden ajalta niin Suomesta kuin muualtakin päin Eurooppaa ja vähän kauempaakin ja sen pohjalta väitän tätä väitettäsi virheelliseksi.
        Nimenomaan se hoikkuus on se mikä useimpia kyseistä ala-kulttuuria edustavia miehiä tuntuu kiinnostavan. Ja tietenkin se, että se oma kumppani muutenkin pitää itsestään huolta.

        "Eli kun itsellä on massaa, ei välttämättä halua kovin ruipeloa kumppania. "

        -En tiedä mistä tuon paikkansa pitämättömän yleistyksen olet oikein repinyt..?!

        "Kai nyt olet sen verran ihmisiä tavannut ja jutellut naismausta, että kaikilla se ei ole yhteneväinen sinun makuusi. "

        -Olen tavannut ihmisiä varmasti enemmän kuin useimmat koko elinaikanaan ja laajemmalti kuin useimmat. Kiitos siitä kuuluu sille, että on tullut yhteensä 7 vuotta asuttua muualla kuin Suomessa ja Euroopassa.

        Eikä kyse ollut tässä minun naismaustani, vaan siitä että on varsin epärealistista toivoa lihaksikasta ja timmissä kunnossa olevaa miestä jos itsellä on useita kymmeniä kiloja ylipainoa!
        Saahan sitä silti toki toivoa, eikä se täysin mahdotontakaan ole, että sellainen mies löytyisi.
        Kyse on vaan siitä, että se on varsin epätodennäköistä.

        Vähän kuten se kesi-ikäinen sohvalla loisiva keskikehonrakentaja mies, joka haaveilee siitä parikymppisestä hoikasta missistä. ;)

        Jaa-a. Ensinnäkin epäilen, että olet ihan jokaisen kanssa keskustellut heidän naismaustaan/miesmaustaan. Toiseksi: sitä en tiedä, miksi et ole törmännyt minkään muun naismaun omaaviin kuin hoikkien nuorten naisten ihailijoiden. Arvauksia minulta kyllä löytyy. Joka tapauksessa minä itse olen kuullut todella paljon laajemmasta kirjosta näköjään kuin sinä, ehkä sitten tiedän ja tunnen vielä enemmän miehiä. Tai saan kuulla totuuden siitä naismausta, ja sinä et. Tai sitten ohitat tarkoituksella kuulemasi muut kuin "timmi nuori nainen" -tyypit.


      • vertaistukeva
        mätisäkitär kirjoitti:

        Hmm, kyllä sinulla on yli 20 kg ylipainoa. Itse olen melko samoissa lukemissa, pituutta 7 cm enemmän ja painoa saman verran, ja olen tietoinen että minulla on ylipainoa kymmeniä kiloja. Mutta muuten ihan voisin peesata tekstiäsi. Ei se TheOnen hyvännäköinen mies ole välttämättä naisten mielestä hyvännäköinen. XD Itsekin on hokenut, miten makuja on monia, mutta ehkäpä vähän ajattelemattomuuttaan sortuu nyt samaan yleistykseen, jota joskus on itsekin korjannut. Sattuuhan sitä.

        Itse olen kuullut "ihailijoilta", että lihavassa naisessa kiinnostaa se pyöreys ja pehmeys. Hoikkuus ei vain ole kiihottavaa. Lisäksi sitten toki kyllä vaan se ihmisen luonne, se nyt toki ei ole riippuvainen kropan mallista juurikaan, mutta kiva tyyppi yhdistettynä itseä miellyttävään ulkomuotoon - sehän se itse kullakin on tai on ollut tähtäimessä.

        Sinulla ei välttämättä ole KYMMENIÄ vaan kymmenen, korkeintaan viisitoista ylikiloa. Toki se on suhteellista, rakenteesta(luiden koosta?!) riippuva juttu, mutta itse 168/90 mitoissa pyrin laihduttamaan 75 kiloon, se riittää. Läski lähtee ruokavaliota keventämällä ja samaan aikaan liikunnallisuutta lisäämällä. Kuntosalin voi järjestää himaankin, kuten mä tiukan aikataulun opiskelijana. Raahasin kierrätyskuntopyörän parvekkeen oven luo ulkoilmaan, polkiessa voi lukea kirjaa. Seisomatoimiston(pöydän päällä matala hylly)luona odottaa stepperi jos vaikka tekstiä naputellessa ottais askelia. Hyppynaru ja hulavanne ovat hauskoja liikuntavälineitä, ja lihakset lämmittelen radiokanavan tahdissa tanssien. Lopuksi venyttely, siis jos vaihtaa välinettä kuntopiirityyliin nopeassa tahdissa toistaen muutaman kerraan jokaista(hyppy, kyykky, polkeminen, hauiskäännöt, rinta-ja vatsaliikkeet sohvapöytää penkkinä käyttäen...)


      • hätshii
        kulta sinä olet pullukka kirjoitti:

        Saahan sitä haluta ihan mitä sattuu haluamaan. Minäkin haluan Suomen presidentiksi, tosin tajuan ettei minulla ole siihen mahdollisuuksia. Jokaisella on oikeus inhota tai tykätä mistä haluaa. Jos pitää läskiä ällöttävänä on siihen oikeus. Jotku eivät pidä mustista ihmisistä tai gooteista tai tai tai...Eri asia on se alkaako laukomaan sitä päin naamaa. Itselläni on muutama lihava työkaveri ja ihan kivoja ihmisiä ovat. MUTTA ei esim julkisissa kulkuneuvoissa pidä siitä että joku hieltä haiseva läski tulee läskeineen viereen. Tosin en pidä myöskään likaisista tai haisevista ihmisistä muutenkaan. Tietyissä kulttuureissa sanotaan suoraan jos on lihava "voisit laihduttaa" tai haiset. Pese itsesi koska haiset. Ei kaikki voi yksinkertaisesti tykätä minustakaan ja jos sanoo sen ääneen niin vastaan että voi voi kaikista ei voi tykätä mutta minä olen tyytyväinen itseeni. Itseasiassa toisten mielipiteet itsestäni ei hetkauta pätkääkään. Tiedän itse mitä olen. Kuinka moni läski haluaa oikeasti olla läski?

        Ystävä kallis, haisit varmaan itsekin viimeistään helteillä satunnaisesti, annankin sulle kuuman vihjeen miten toimia hikisen(työläisen, kuntoilijan, sairastuneen...) julkisissa viereensä saatua. Nouse pois minuutin kuluttua, kuin olisit lähdössä välineestä. Nenää ei kannata nyrpistää, joku hikinen voi sattua olemaan äkäinen. Kun otat tavaksesi tykätä itsestäsi ja toimia sen mukaan(mitä se kellekään kuuluu jos nostat takamuksesi penkiltä ja kävelet pois tialnteesta), tavasta tulee luonteva automaatio etkä enää kärvistele kanssaihmisten tuoksuja.
        Hajuvesiallergiset yms. muuten joutuu omaksumaan em. käytännön. Ei ne viitsi tukehtua haisuliinin vieressä, mutta tietävät et tää on vapaa maa, saa vaikka haista vahingossa. Pääsee niitä paukkujakin joskus joltain-minäkin ottaisin pikaiset ritolat paikalta.


      • julmiajuoninen
        Franstakka kirjoitti:

        Harvemmin timmin parikymppisen naisen ihannemies on ylipainoinen keski-ikäinen sohvaperuna, mutta jostain syystä hämmästyttävän monen timmin minkä ikäisen tahansa miehen ihanne onkin tukeva nainen. Ei siis mene ihan yksi yhteen se, mitä miehet pitävät hyvännäköisenä. Moni kehonrakentajamies pitää joko itsensä kaltaisista naisista tai sitten pulleista, mutta hoikat eivät heitä miellytä. Siis, kertaan: moni=ei kaikki, eikä ehkä edes useimmat, mutta moni silti. Kyllä. Eli kun itsellä on massaa, ei välttämättä halua kovin ruipeloa kumppania.

        Sepä se, että mikä sinusta on hyvännäköinen, ei välttämättä ole jostain toisesta. Kai nyt olet sen verran ihmisiä tavannut ja jutellut naismausta, että kaikilla se ei ole yhteneväinen sinun makuusi.

        Joo, massamies ei halua rutistaa heilaa hengiltä...tasapainoinen suhde vaatii vähän harkitsemaan minkäkokoisen kaataa suhteen edetessä younou...hehe.


      • Timmi nainen
        franstakka kirjoitti:

        Jaa-a. Ensinnäkin epäilen, että olet ihan jokaisen kanssa keskustellut heidän naismaustaan/miesmaustaan. Toiseksi: sitä en tiedä, miksi et ole törmännyt minkään muun naismaun omaaviin kuin hoikkien nuorten naisten ihailijoiden. Arvauksia minulta kyllä löytyy. Joka tapauksessa minä itse olen kuullut todella paljon laajemmasta kirjosta näköjään kuin sinä, ehkä sitten tiedän ja tunnen vielä enemmän miehiä. Tai saan kuulla totuuden siitä naismausta, ja sinä et. Tai sitten ohitat tarkoituksella kuulemasi muut kuin "timmi nuori nainen" -tyypit.

        Sithän on näillä kehonrakentajilla varaa mistä valita, Suomi on täynnä pullukkanaisia. Eli miksi valitatte? Voi olla ettei tässä adiassa vaan kysyntä ja tarjonta kohtaa.


      • franstakka kirjoitti:

        Jaa-a. Ensinnäkin epäilen, että olet ihan jokaisen kanssa keskustellut heidän naismaustaan/miesmaustaan. Toiseksi: sitä en tiedä, miksi et ole törmännyt minkään muun naismaun omaaviin kuin hoikkien nuorten naisten ihailijoiden. Arvauksia minulta kyllä löytyy. Joka tapauksessa minä itse olen kuullut todella paljon laajemmasta kirjosta näköjään kuin sinä, ehkä sitten tiedän ja tunnen vielä enemmän miehiä. Tai saan kuulla totuuden siitä naismausta, ja sinä et. Tai sitten ohitat tarkoituksella kuulemasi muut kuin "timmi nuori nainen" -tyypit.

        "Ensinnäkin epäilen, että olet ihan jokaisen kanssa keskustellut heidän naismaustaan/miesmaustaan"

        -Ei tarvitse jokaisen kanssa keskustella kyseisestä aiheesta kun vain pitää silmät auki ja näkee millaisia kumppaneita he valitsevat. ;)

        "sitä en tiedä, miksi et ole törmännyt minkään muun naismaun omaaviin kuin hoikkien nuorten naisten ihailijoiden."

        -Siitä yksinkertaisesta syystä, että enemmistö miehistä jotka pitävät itsensä kunnossa haluavat itselleen myös kumppanin joka pitää itsensä kunnossa.

        "Tai saan kuulla totuuden siitä naismausta, ja sinä et."

        -*REPS* XD
        Eiköhän tilanne liene juurikin päinvastoin.
        Ihmisillä kun on tapana avautua hyvinkin intiimeistä asioista valmentajilleen, varsinkin vuosia kestävässä asiakkuussuhteessa. ;)

        Epätoivoisesti koitat uskotella itsellesi, että hyvässä kunnossa oleva mies valitsisi pullukan timmissä kunnossa olevan naisen ohi, silloin kun puhutaan puhtaasti ulkonäöstä. XD
        Mutta kaipa se on helpompaa uskotella niin itselleen kuin, että olisi itse timmissä kunnossa. X)


      • Ööö että mitenkä

        Mua iski silmään tämä "nainen olisi todella lihava ja mies hyvännäköinen." lausahdus... eikö pyöreä nainen voi olla hyvännäköinen ja eikö laiha mies voi olla ruma?

        MIksi pyöreä nainen ei saisi haluta normaalivartaloista miestä? eihän kaikki normaalivartaloiset miehetkään halua normaalivartaloista naista?


      • mätisäkitär
        vertaistukeva kirjoitti:

        Sinulla ei välttämättä ole KYMMENIÄ vaan kymmenen, korkeintaan viisitoista ylikiloa. Toki se on suhteellista, rakenteesta(luiden koosta?!) riippuva juttu, mutta itse 168/90 mitoissa pyrin laihduttamaan 75 kiloon, se riittää. Läski lähtee ruokavaliota keventämällä ja samaan aikaan liikunnallisuutta lisäämällä. Kuntosalin voi järjestää himaankin, kuten mä tiukan aikataulun opiskelijana. Raahasin kierrätyskuntopyörän parvekkeen oven luo ulkoilmaan, polkiessa voi lukea kirjaa. Seisomatoimiston(pöydän päällä matala hylly)luona odottaa stepperi jos vaikka tekstiä naputellessa ottais askelia. Hyppynaru ja hulavanne ovat hauskoja liikuntavälineitä, ja lihakset lämmittelen radiokanavan tahdissa tanssien. Lopuksi venyttely, siis jos vaihtaa välinettä kuntopiirityyliin nopeassa tahdissa toistaen muutaman kerraan jokaista(hyppy, kyykky, polkeminen, hauiskäännöt, rinta-ja vatsaliikkeet sohvapöytää penkkinä käyttäen...)

        Jos minulle vastasit, niin minun rakenteeni kyllä on sellainen, että olen vielä normaalipainon ylärajoillakin suhteellisen tukevan näköinen. Joten on kymmeniä kiloja ihan virallistakin ylipainoa, saati muutenkin. Harva nainen on ei-ylipainoisen näköinen ja oloinen, kun sitä ylipainoa todella vielä on vähänkin. Ainoastaan iäkkäillä naisilla se ylipaino (pieni) on hyödyllistä sekä ulkonäöllisesti että terveydellisesti. Ehkä olet mies? Miehillä se "ylipaino" voi paremminkin olla osin lihaksia kuin naisilla.

        Kyllä minä tiedän miten läski lähtee, ja niin varmasti aika hyvin moni muukin ylipainoinen. Iän myötä se ei lähde vain niin nopeasti, samoin sairauksien vuoksi valitettavasti. Sairauksien vuoksi myös liikunta on ajoittain huomattavasti hankalampaa kuin aikanaan normaalipainoisena. Liikuntaa harrastan enemmän kuin tuolloin hoikkana ja terveenä, mutta sitä ei saa tehtyä niin tehokkaasti kuin ennen. Liikunnan osuus painon pudotuksessa on vähäinen, mutta liikunkin enimmäkseen terveysvaikutusten vuoksi.

        Hittoako avaudun. :D Noh, ennakkoluuloihin törmää usein. Luullaan että ylipainoinen on aina ollut ylipainoinen, jos on ylipainoa, ei edes yritä laihduttaa, ei tiedä liikunnasta mitään. Olet varmaan itsekin näihin törmännyt. ;)


      • Mielipide vaan

        Taidat olla. Miksei saisi haluta sellaista puolisoa joka miellyttää silmää, oli tämä sitten pyöreä tai hoikka. Ilmeisesti Sofia Ruusilan puoliso pitää vaimostaan vaikka Sofia on suoraan riihen seinästä revitty ja lisäksi helv***n tyhmä!


      • Anonyymi
        vertaistukeva kirjoitti:

        Sinulla ei välttämättä ole KYMMENIÄ vaan kymmenen, korkeintaan viisitoista ylikiloa. Toki se on suhteellista, rakenteesta(luiden koosta?!) riippuva juttu, mutta itse 168/90 mitoissa pyrin laihduttamaan 75 kiloon, se riittää. Läski lähtee ruokavaliota keventämällä ja samaan aikaan liikunnallisuutta lisäämällä. Kuntosalin voi järjestää himaankin, kuten mä tiukan aikataulun opiskelijana. Raahasin kierrätyskuntopyörän parvekkeen oven luo ulkoilmaan, polkiessa voi lukea kirjaa. Seisomatoimiston(pöydän päällä matala hylly)luona odottaa stepperi jos vaikka tekstiä naputellessa ottais askelia. Hyppynaru ja hulavanne ovat hauskoja liikuntavälineitä, ja lihakset lämmittelen radiokanavan tahdissa tanssien. Lopuksi venyttely, siis jos vaihtaa välinettä kuntopiirityyliin nopeassa tahdissa toistaen muutaman kerraan jokaista(hyppy, kyykky, polkeminen, hauiskäännöt, rinta-ja vatsaliikkeet sohvapöytää penkkinä käyttäen...)

        Ei se aina ruokavalion keventäminen auta. Ite olen 170/90 mitoissa ja syön niin vähän kuin voi syödä että pysyy terveenä. Ruokavalioni on personal trainenrin suunnittelema ka olen ollut tällä ruokavaliolla jo kohta 5 vuotta ja eipm se ole auttanut. Käyn kuntosalilla 3krt viikossa ja harrastan uintia sekä balettia molempia jo melkein 10 vuotta harrastanut.
        Lihas painaa enemmän kuin läski ja olenkin hyvässä fyysisessä kunnossa mutta kun joku kuulee painoni ilman että on minua nähnyt, ajattelee yleensä tuo henkilö kuinka läski olen. Koskaan et voi tietää mitä toisen elämässä on meneillään joten koskaan ei vain voi mennä sanomaan toiselle LAIHDUTA. Ymmärtäkää hyvät ihmiset että jotkut meistä eivät voi laihtua esim sairauden johdosta yms yms.

        ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET LEVITTÄKÖ TÄTÄ VIHAA YMPÄRIINSÄ. MEIDÄN YHTEISKUNTA EI TARVITSE ENEMPÄÄ VIHAA JA PILKKAUSTA. ME TARVITAAN KATUKUVIIN NIITÄKIN JOTKA EIVÄT VASTAA SITÄ "NORMAALIA" KAUNEUSIHANNETTA.

        te naiset ja miehet jotka olette epävarmoja omasta painostanne, olkaa ylpeitä siitä että ette ole nii kuin kaikki muut. Olkaa ylpesästi erilaisia ja levittäkää tietoisuutta siitä mitä on olla erilainen ja olla ylpeä siitä.

        Ja teille jotka haukutte muita läskiksi ja liian laihoiksi, teillö on jotain siellä oman pään sisässä jotain joka ei ole hyvin. Hankkikaa apua teidän omaan pahaan oloon kuin mieluummin haukkuisitte meitä erilaisia ja yritätte huonontaa meidän itsetuntoa.


    • avaa silmäs

      Painoindeksi 34.77 on merkittävä ylipaino. Normaalipaino alle 64. Voit laskea kuinka monta kymmentä kiloa on liikaa???????

    • atmaster

      et siis pidä lihaksikkaista miehistä? Turn off tuollainen ajattelu

      • atmaster

        en siis voi pitää naisesta, joka ei pitäisi minusta myös fyysisesti


    • Pullukka1

      Näköjään täällä ei voi kysyä sitä alkuperäistä kysymystä, minkä esitin. Muutama alkukommentoija vastasi kysymykseeni. Lukekaa kunnolla tuo alkuperäinen viestini ja vastatkaa siihen. TOIVON, että vastaajat ovat niitä, joilta halusin vastauksia. Tiedän itse kyllä oman painoindeksini, mutta se ole tämän ketjun keskustelun aihe. Aihe on alkuperäisessä viestissä, joten vain siihen kommentteja. Tänne on ihan turhaa tulla haukkumaan minua, vaikka tuolliasen normaalin kysymyksen tein. Enkä myöskään ole täällä kertonut, kuin että pidän ihan tavallisita miehistä, jokainen saa käsittää sen ihan miten huvittaa.
      Ja muutamalle miehelle vastaukseskis, etten minäkään pidä miehistä, jotka eivät pitäisi minua viehättävänä naisena. Asiallisia kommentteja jatkossa alkuperäiseen kysymykseeni liittyen. Mielestäni kaikki saavat olla ihan semmosia kuin ovat! Kiitos.

      • Kysymys on aivan ymmärrettävä. Normikroppaiset ja treenatutkin miehet voivat pitää pyöreästä naisesta. Pidän itseäni melko sporttisena enkä kuitenkaan koe vastaavia naisia viehättävinä. Poikkeuksia toki on, mutta ajatus, että aivan kaikki ihmiset haluaisivat itsensäkaltaisia tai etteikö heidän tulisi tavoitella muuta on mielestäni vailla mitään todellisuuspohjaa. Itseäni vaivaa juuri täällä esiintyvä väittämä, että "tyydyttäisiin" pullukoihin kun ei saada mitä halutaan. Koska jos näin on, se on niin syvällä alitajunnassani etten itse yllä sinne edes pitkävartisella lusikalla. Etsin pullukkaa kumppanikseni juuri siksi, että hän on pullukka, enkä "siitä huolimatta".


    • harna

      Sitä minäkin ihmettelen, että miten sellaisista voi joku pitää...

    • Aslakki ahven

      Huonon itsetunnon omaavat miehet, joiden on tyydyttävä kantapaloihin.
      Silti vilkuilevat jatkuvasti normaalipainoisten perään, mutta......

    • ...

      Ex-kumppanini oli (ja on toki yhä) sinun tapaasi melko pullea, ja ulkoisesti hän viehätti minua ihan kokonaisuudessaan, hiuksista varpaisiin. Enkä häpeillyt näyttää miten pidin hänestä, ja olen ihan kohtuullisen normaali mies. Vartaloltani täysin normaali.

    • luotan kikkeliin

      tosiaan kyllä kikkeli kertoo totuuden ja vain ja ainoastaan totuuden vaikka nainen olisi kuinka timmi fittness urheilija täydellinen niin ei silti ole seksikäs ja taas xl nainen on vaan seksikäs ja kikkeli jäykistyy aina hänen seurassaan ja vaikka kuinka yrittäisi pitää fittness naista seksikkäänä niin kikkeli ei vain seiso mutta xl nainen kävelee kaukana mutta silti kikkeli jäykistyy hän on kaunis ja seksikäs nainen sellainen on xl nainen

    • Isot tissit ja muutenkin uhkeat muodot. Ne sytyttää :P.

    • mies jossakin

      "Minua kuitenkin kiinnostaa nämä miehet, joilla on pullea nainen , että mikä on se seikka, josta pidätte naisissanne. Nyt ei kannata sanoa, että se on se luonne jne.. vaan haluan kuulla oikeita mielipiteitä miehiltä, jotka ovat onnellisia siitäkin että oma kulta on pullukka."

      Kuulun varmaan kohderyhmääsi. Mutta mitään oikeaa mielipidettä en varmaan voi antaa, koska en oikeastaan pidä asiaa mielipidekysymyksenä. Vaimo on ennekaikkea ihminen, nainen, paras ystävä ynnä elämänkumppani vuosikymmenien matkalla, enkä juuri käytä hänen kilojensa ihmettelyyn energiaa. Hänen kanssaan on hyvä olla ja elää, ja jos hän joskus onnistuisi pudottamaan painoaan, niin oletettavasti elämämme jatkuisi aivan yhtä hyvänä.

      Voi olla että naismakuni tulee jostain lapsuudesta, mutta tyytyväinen olen nyt, ja ollut aina. Avioiduin jo melko nuorena.

      • uksinainen

        Ihana mies, tai ainakin sanailusi naisestasi! Kopioin "Vaimo on....hyvänä." -kappaleen deittipalstan blogiini. Kauniisti sanottu. hali teille!


    • Mies tässä

      Kauniit kasvot.

      Vaikka kroppa merkitsee niin
      loppupeleissä kasvot ratkaisee.
      (kroppaahan voi sitäpaitsi muokata kasvoja ei)

      Hyvä kroppa, ruma kasvoista niin ei saa miestä ainakaan mihinkään pidempi aikaiseen.

      Sen sijaan kaunis kasvoistaja, ei niin hyvä kroppainen saa miehen.

    • mätisäkki

      MIksei sinua ap. kiinosta kaltaisesi pullea mies?

      • Pullukka1

        Vastaan kysymykseesi: Kyllä minua kiinnostaa "pullea" mies. Olen aina ollut kiinnostunut "tavallisen" kokoisista sekä pulleista miehistä. En voi sille mitään, etteivät nuo kuntosalien kingit mua kiinnosta, koska olen seurustellut muutaman sellaisen kanssa ja se on ollut kaameeta. Jatkuvasti vaan kuntosali tai jokin muu urheilu, sitten ruoka pitäs olla aina vain heidän näkökulmastaan tehtyä = kuntosaliohjeet ruuasta. En jaksa sellaista ja minä kuitenkin syön aika terveellisesti. Mielestäni välillä on ihana kuitenkin herkutella ruualla oikein kunnolla. Teen ruuat itse, en syö ulkona ja jossain Hesessä tmv. Olin nuorempana hoikka ja harrastin itsekin kovasti urheilua= kuntosali, uinti, tanssi lenkit jne. Nykyään pidän kävelystä ja uimisesta, joita harrastan. Lavatansseissa kävin monta vuotta aktiivisesti, mutta se loppui eron myötä. Aloin silloin lihomaan. Mutta harrastan siis edelleenkin liikuntaa, mutta huomattavasti vähemmän kuin ennen = vuosia sitten. Tiedän siis tasan tarkkaan, mitä on olla hoikka, normaalipainoinen ja nykyään lhava. Kuitenkaan en ymmärrä sitä, miksi en saisi haluta "normaalin "kokoista miestä? Minua ei haittaa, jos miehellä on massaa. Haluan kuitenkin, että hän kykenee liikkumaan ainakin samanlaiseen tahtiin kuin itse liikun. En koskaan enää halua miestä, joka on kuntosalin orja, se on kamalaa!
        MUTTA, halusin tietää täällä ketjussa mielipiteitä niiltä henkilöiltä, joilla on pullea / lihava kumppani oli se sitten mies tai nainen, kuten aloituksessani lukeekin. Onnekseni muutama keskustelija on vastannutkin kysymykseeni ja olen siitä iloinen. Enkä leimaa täällä myöskään näitä kuntosalia harrastavia henkilöitä. Sanoin vain että liika on liikaa, jos siitä tulee koko elämä se on aivan karmeeta!


      • itsekinolinläski
        Pullukka1 kirjoitti:

        Vastaan kysymykseesi: Kyllä minua kiinnostaa "pullea" mies. Olen aina ollut kiinnostunut "tavallisen" kokoisista sekä pulleista miehistä. En voi sille mitään, etteivät nuo kuntosalien kingit mua kiinnosta, koska olen seurustellut muutaman sellaisen kanssa ja se on ollut kaameeta. Jatkuvasti vaan kuntosali tai jokin muu urheilu, sitten ruoka pitäs olla aina vain heidän näkökulmastaan tehtyä = kuntosaliohjeet ruuasta. En jaksa sellaista ja minä kuitenkin syön aika terveellisesti. Mielestäni välillä on ihana kuitenkin herkutella ruualla oikein kunnolla. Teen ruuat itse, en syö ulkona ja jossain Hesessä tmv. Olin nuorempana hoikka ja harrastin itsekin kovasti urheilua= kuntosali, uinti, tanssi lenkit jne. Nykyään pidän kävelystä ja uimisesta, joita harrastan. Lavatansseissa kävin monta vuotta aktiivisesti, mutta se loppui eron myötä. Aloin silloin lihomaan. Mutta harrastan siis edelleenkin liikuntaa, mutta huomattavasti vähemmän kuin ennen = vuosia sitten. Tiedän siis tasan tarkkaan, mitä on olla hoikka, normaalipainoinen ja nykyään lhava. Kuitenkaan en ymmärrä sitä, miksi en saisi haluta "normaalin "kokoista miestä? Minua ei haittaa, jos miehellä on massaa. Haluan kuitenkin, että hän kykenee liikkumaan ainakin samanlaiseen tahtiin kuin itse liikun. En koskaan enää halua miestä, joka on kuntosalin orja, se on kamalaa!
        MUTTA, halusin tietää täällä ketjussa mielipiteitä niiltä henkilöiltä, joilla on pullea / lihava kumppani oli se sitten mies tai nainen, kuten aloituksessani lukeekin. Onnekseni muutama keskustelija on vastannutkin kysymykseeni ja olen siitä iloinen. Enkä leimaa täällä myöskään näitä kuntosalia harrastavia henkilöitä. Sanoin vain että liika on liikaa, jos siitä tulee koko elämä se on aivan karmeeta!

        Et syö terveellisesti, kun olet noinkin pullukka, kuten kerroit. Terveellisesti syömällä painosi laskisi. Mutta et ole ainoa, useat ylipainoiset kuvittelevat syövänsä terveellisesti ja normaalit määrät, kunnes merkkaavat syömisensä ylös ja näkevät mitä todella menee kurkusta alas...


    • buldogface

      Millainen äiti miehellä niin sellainen nainen kiinnostaa. Siis läski äiti ja läski nainen.

      • ...

        Ehkä sinun kohdallasi on noin, mutta omalla kohdallani ei eikä yleisestikään ainakaan siis ulkonäön osalta. Jos yleisesti ottaen olisi noin, niin hoikat ja sporttiset naiset saisivat paljon nykyistä vähemmän kiinnostusta osakseen ja lihavat enemmän.

        Minä väittäisin, että pyöreämmänpuoleinen naisihanne liittyy enemmän miehen persoonallisuuteen ja siihen, mitä kaikkea hänen elämäänsä on sisältynyt. Jälkimmäisen voi päätellä siitä, että tutkimuksen (josta kerrotaan täällä: http://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/2012110116278369_se.shtml ) mukaan stressi saa miehet pitämään pyöreämmistä naisista. Jos elämä on ollut kovasti kolhivaa ja stressaavaa esim. pitkin murrosikää ja nuoruutta (siis seksuaalisen kehityksen kannalta kriittiseen aikaan), niin sillä on varmasti paljon isompi vaikutus mieltymyksiin kuin jollain lyhyellä tehtävällä, millä siinä tutkimuksessa miehiä stressattiin.


    • iijbbbmmnbvvvvvvvvvv

      Tosiasia on että ainoastaan laihoja naisia haluavat miehet ovat pieni vähemmistö, ja monesti neitsyt atm:iä joille naisen kuva on tullut netissä runkkaamisesta.

    • Pulukka1

      Kiitän kaikkia keskustelijoita mielenkiintoisesta keskustelusta kanssani. Oli ihmisen paino mikä tahansa, se selvästi herättää keskustelua ja hyvä niin. Minua kiinnosti ja kiinnostaa edelleenkin kaikenlaiset mielipiteet kysymykseeni liittyen. Tuo iltalehden tekemä "tutkimus" on myös kiinnostava, tosin sitä ei voi yleistää mutta ajattelin jatkaa tätä ketjua kertomalla miten pääsen takaisin siihen normaalipainooni tekemällä kovasti töitä ja ruokavaliotani en kyllä hirveesti voi muuttaa, koska se on jo monipuolinen. Annoskokoa voi toki pienentää. Mutta palaan asiaan muutaman kuukauden , miten olen edistynyt. MUTTA: sain kysymykseeni muutaman mielenkiintoisen vastauksen koskien toisen osapuolen lihavuutta mielenkiinnon kannalta parisuhteessa. Jatkakaa keskustelua, minä olen itse mukana. ja odotan sitä elämäni miestä edelleen, joka pitää pullukasta naisesta.

      • ...?

        Missäs päin Suomea suurin piirtein sitä elämäsi miestä odottelet, ja mitä ikäluokkaa mahdat edustaa?


      • Rimpulax

        Ehkä miehillä ne mieltymykset naisen fyysisen olemuksen suhteen ovat vaihtelevia, kuinka tärkeää lopulta on toisen ulkoinen olemus.
        Itse tunnen vain niitä, joiden vaimo/naisystävä on pullistunut parisuhteen edetessä :D

        Itse olen ex-pullukan miehen vaimo.
        Myönnän, että minua viehätti toisen isokokoisuus ja olen aina ollut mieltynyt "isoihin miehiin". Mutten kuitenkaan niihin, jotka eivät liiku juuri lainkaan tai ole raskaassa fyysisessä työssä.
        Sitä on vaikea selittää mutta kaippa samat fiilikset ovat osalla niitä miehiä, jotka viehättyvät isoista naisista?

        Itse nyt tiesin, että miehelleni paino oli arka asia ja koska ammattini puolesta saan lähes kenet tahansa kevyempään kuntoon motivoitua, niin samalla otin pikku projektin puolisostani. Heh.
        Vuosien varrella on hiljalleen ruokavalio korjattu ja itsensä arvostaminen näkyy toisessa aivan eri lailla kuin vuosia sitten.. Sama ihminen ja rakas mutta paremmin voiva. Voisin melkein sanoa ukkoani kohta liian "ruipeloksi" mutta rakkauttani se ei vähennä, luonteeseen ja persoonaan rakastuin aikoinaan!
        Ehkä hänessä oli hiukan liikaa löllöä muinoin makuuni mutta rakkaus sokaisi ja optimismi, kroppaa voi hioa parempaan kuntoon. Niin kävikin :)

        Takuulla Ap:lle löytyy mies, joka pitää isoista naisista enemmän. Mutta kannattaa sitten muistaa, että mikäli tavoite on keventyä niin joskus puoliso ei olekaan enää niin innostunut toisen puolesta mikäli oikeasti on viehtynyt pulleampiin? Näitä on nähty työn puolesta ;)
        Ehkä mies, joka olisi valmis tsemppaamaan toista ja liikkumaan yhdessä jne olisi mukavampi puolisoehdokkaana?

        Mielestäni ihmisen kuuluu tavoitella juuri sellaista kumppania, josta aidosti voi viehättyä! Terveessä rakkaussuhteessa kuitenkin molemmat muuttuvat ja silloin asia on aivan toinen kuin alkuaikoina. Ei niin tarkkaa enää. Mutta alkujaan hyvä pohja on löytää sellainen, jossa luonne & fyysinen olemus natsaa.


    • Sannnnnnni

      Klassinen tyylitaju pysyy edustuskelpoisena aina, vyötärö ei välttämättä. Olin tänä kesänä häissä joissa morsian oli suoraansanoen lihava, mutta silti säteilevän kaunis koska osasi pukeutua kokoonsa luovasti (vintagemekko tilaustyönä tehdyin lisäosin, ei mitään liian pientä, täydellisen herkulliset kengät). Mies oli aivan höperönä ihastuksesta ja muutenkin avioliitto pääsi loistavaan alkuun (jos niistä ei tule onnellisia niin en tiedä kenestä sitten =) ). Herutusmekko ei tukevammalla toimi (eikä kellään kun ikää karttuu ellei halua näyttää Tuksulta), joten paras on panostaa kauniisiin kankaisiin, hyvään makuun, ja tyylikkääseen esiintymiseen. (Miehiä ei paljon paino kiinnosta ellei siis ole senkokoinen ettei pääse ovista; hoikka nainen on nimenomaan edustusasia. Mitä paksumpi, sitä tyylikkäämpi täytyy olla ettei mies koe oloaan noloksi).

    • Pullukka1

      AP jatkaa: Mukavia viestejä teiltä ihmiset. Eräs kysyi, missäpäin suomea olen. Asun eteläsuomessa, täällä en ala paikkakuntaa kertomaan. Olen ikäluokkaa 50. olen samaa mieltä myös edellisen kanssa siitä, että vaatetus pitää olla "kohdillaan". Se kävi kyllä jo ainakin minun kohdallani selväksi jo aloituksessani, en sii spidä mitään "herutus" vaatteita, mutten mitään säkkejäkään. ovista ja ikkunoista mahdun mennen tullen. En käy baareissa, koska sieltä en löydä itselleni sopivaa seuraa. Olen mieleltäni sopivan nuorekas, ikäni huomioiden. Se vain on todella vaikeaa löytää kumppania. Nettijutut eivät tule kuuloonkaan, olen muutaman kerran koettanut ja siellä se vasta hullu porukka pyörii. Olen sopivan kranttu seuralaisen suhteen, siihen minull on oikeus, kuten muillakin ihmisillä. Tunne useita pariskuntia, joissa nainen tai mies on isokokoinen ja se ei ole ollut mikään ongelma heille.
      Harvemmassa kuitenkin näyttää olevan miehiä, jotka oikeasti haluavat tutustua pulleampaan naiseen. Mistähän heitä löytyisi?

      • Kokemusta on;)

        Uskoisin että olet just vähän liian vanha. Useimmille pullukan etsijöille. Kaltaisiasi on ikäluokassasi 13 tusinassa, lisäksi naisia alkaa olla enemmän kuin miehiä, joten markkinoita on sinun ikäistäsi etsivälle, jolle käy vaikeasta ylipainosta kärsivä nainen. 10 vuotta nuorempi, hiukan vähemmän lihava jo saa seuraa ovista ja ikkunoista. Vielä kun olet kovin nirso, niin en ihmettele ettei ketään helposti löydy. Sitä en tarkoita ettetkö saisi olla nirso, sillä vaan tietysti on se hintansa, että ketään ei löydykään, tai aikaa kuluu ennen kuin kohdalle osuu.


      • Sannnnnnni

        En toki tarkoittanut että AP pitäisi herutusvaatteita, yritin yleisempää keskustelua.
        Olin aikanani nuori insinööriopiskelija, naispuolinen vielä, ja vaikka deittikutsua tuli joka tuutista niin laskin että tapasin miehen jota olisi voinut ajatella yhtään vakavasti joka 18. kuukausi keskimäärin. Siis tapasin sosiaalisesti, yleensä tyttöystäviensä kera. Hyviä miehiä on hyvin vähän sinkkuna, ja hyvälle naiselle ei varattu kelpaa. Tässä ei paino yms vaikuta asiaan, miehet jotka tajuavat naisia vain kuoritaan kermana päältä. Silti ei pidä antaa periksi vaan tajuta että näissä asioissa tarvitaan ajoitusta ja hyvää onnea (hyvin leikatusta mekosta ei voi olla vahinkoa). Mutta mallifiguurilla saa lähinnä miehiä jotka haluavat sen figuurin, persoonallisuus hiiteen.


    • 546j3w

      Sulla on ~ 30kg liikaa painoa eikä susta tulisi laihaa vaikka sen pudottaisit.

      Tuo salillakävijöiden ns. mollaaminen on aika provosoivaa ja varsinkin kun itse mainitset syöväs terveellisesti :D

      Meistä kaikista löytyy joku joka tietää jonkun salilla käyvän ihmisen (tiedostaen tai ei), se on katsos niin yleistä.
      Se että olet tavannut jotain ihme tyyppejä jotka eivät muuta tee kuin miettivät salia, on vain marginaaliosa näistä tyypeistä.

      Tunti salilla 4-5 kertaa viikossa on aika pieni aika, ja tuo on jo aktiivinen kävijä.

    • tämä selvä

      Tosiasia on että naiset on laiskoja eivätkä edes halua lahtua vaikka se olisi helppoa. Se ei suuri uhraus ole harrastaa liiikuntaa tunti päivässä että voi elää kauemmpin.

      • Niinpäniin

        Vai naiset laiskoja. Naisethan lapset kasvattaa ja hoitaa, käyvät töissä siinä sivussa. Monet tekevät vuorotyötä, eivät ehdi laittamaan kotona ruokaa eli ostavat valmiina. Stressiä riittää töissä ja lasten kanssa ja stressihän tunnetusti lihottaa myös, tekee laihtumisesta hankalaa. On miehetkin laiskoja nykyään, istuvat kotona oluttölkki kourassa telkkaria katsomassa, miksi he eivät mene salille töitten jälkeen tunniksi liikkumaan, eläisivät hekin pidempään.


      • karumies
        Niinpäniin kirjoitti:

        Vai naiset laiskoja. Naisethan lapset kasvattaa ja hoitaa, käyvät töissä siinä sivussa. Monet tekevät vuorotyötä, eivät ehdi laittamaan kotona ruokaa eli ostavat valmiina. Stressiä riittää töissä ja lasten kanssa ja stressihän tunnetusti lihottaa myös, tekee laihtumisesta hankalaa. On miehetkin laiskoja nykyään, istuvat kotona oluttölkki kourassa telkkaria katsomassa, miksi he eivät mene salille töitten jälkeen tunniksi liikkumaan, eläisivät hekin pidempään.

        Hei Pullukka 1, haet miestä rinnallesi ja uskon että hänet myös löydät mutta se vaatii itseltäsi tavoitteellisuutta, määrätietoisuutta ja periksiantamattomuutta siihen liittyvien asioiden toteutumiseksi.45-55 vuotiaista, asiallisista miehistä, n. 1 15:sta on Sinulle soveltuva eli rakastut häneen.Tämä suhdeluvun mukaisesti molemmilla
        osapuolilla on vastaavat tunteet toisiaan kohtaan.Siis kun perkaat läpi 45 miestä, Sinulla on 3 miesehdokasta taskussa.Muista,että viidestätoista jo se toinen voi olla täystärppi. Oikeasti tämä on täyttä työtä; asetetaan tavoite, joka reippaasti työskentelemällä, saavutetaan. Annan siitä takuun. Ensiksi liity sopiviin kerhoihin,
        johonkin opintoryhmiin,nettiin, jne ja sinne ravintolaan on vain mentävä, kaverin kanssa. Hae,ellei sellaista ole. Näin se haikailemasi, tavallinen mies löytyy. Aktiivisuudestasi riippuen, kutsunet minut häihisi vuoden tai viim. kahden sisällä.
        Kysyt vaikean kysymyksen miehen mieltymyksistä tukevaan naiseen.Vastauksia
        ei näytä olevan ja normaalia kysymystä ymmärtämättömiä suurin osa.Silloin ymmärtämättömyyttään osallistuu, ajatuksen rippeillään, väärille palstoille.
        Lihavuuden ja laihuuden ihannointi, kuten muutkin ihmisen luonteenpiirteet,
        laitetaan kytemään jo 1-10 vuotiaana.Koti- ja kouluolot, harrastukset,kaveripiirI ja geeniperimä muokkaavat ne alustavat ajatusmallit.10-20 vuotiaana mallit jalostuvat ja " Perttu " saattaa startata jo alunpitäen sen pulleamman perään, tietämättä miksi.Lihavan naisen ja miehen avioliitot syntyvät aivan normaalien
        periaatteiden ja seurustelujen pohjalta.Asiat synkkaa, jolloin lihavuus ei ole suhdetta yleensä kaatamassa.On tietysti miehiä, joiden tavoitteena on saada hoitoonsa lihava vaimo, esim. syöttäja tms.Erityisiä syitä hyvälle lihavalle vaimolle ei ole vaan mieltymykset ovat henkilökohtaisia.Eri asia ovat ne miehet,
        jotka syystä tai toisesta haluaisivat olla ainakin hetkittäin lihavan naisen kanssa.Silloin syyt ovat konkreettisemmat ( kriteereinä omat mielipiteet ) ; pitkät hiukset,sirot kasvot,isot rinnat, uuma, reilu takalisto, tuhdit jalat.Paino esim. 90-130kg.Näillä kaatuu kuntosalikuikelo 100-0. Tällaisen haluaisi kotiinsa suuri
        osa miehistä,osa vaan ei millään myönnä sitä mutta uneksii siitä yökaudet.
        Lopuksi,loukkaamatta ketään, kerron 20 vuotta vanhasta unelmastani.Kaavailuni mukaan minulla olisi 3 tai 4 vaimoa.4 on optimaalinen
        määrä.1 puuhailisi puutarhassa ja talvitöissä.Pieni ja kevytrakenteinen hoitaisi sisätyöt ja ruokailuun liittyvät toimet.Työapuna ja eri tilaisuuksissa toimisi ns. edustusvaimo.Tärkeintä aluetta, 60:n m2 makuuhuonetta haltija olisi yllämainittu, pyylevähkö naishenkilö, kuinkas muuten.Itse huollan ja korjaan taloni ja teen paljon piharakenteita kesäisin.Kaikilla olisi tasapuolisesti puuhaa vaan ei rasittavasti.Sitäpaitsi joka päivä tulee ilta...


    • muskelii

      Olen nainen 50 ja laihduttanut vähän,lisäksi käyn salilla , joten lihasta on tullut eli olen ekä ns. voimakkaan näköinen en mikään löllyvä läskikasa. Silti ei kukaan ole kiinnostunut vaikka ole oikeasti mukava ja hauska,en teennäinen tyyppi.Mun mielestä siinä on jotain outoa,jos rakastuu järkkyyn läskiin,ei millään pahalla.Jokainen pystyy lahduttamaan jnk verran ja kannattaisikin ehkä ihan terveyden takia.Tuttu painaa 150kg ja sen ukko on pieni ja hoikka,aina mietitään, miten ne harrastaa seksiä....eihän se rassukka edes yllä:)Ja iten ne läskikerrokset hikoilee ja haisee kesäisin, hyi helv.Mulle riittää,että tissien alta hikoilee.Ei siis, pitää olla joko kovin sporttinen tai jopa laiha tai läski, keskiverto tai lihaksikas ei kelpaa:)

      • voityhmmyyttää

        Hmm...miten sporttinen ja lihaksikas eroavat toisistaan? Jos tykkää sporttisesta, niin pakkohan on vähän lihaksikkaasta tykätä.

        Moni mies tykkää pyöreästä, suorastaan lihavistakin osa. Vanhemmista naisista niitä löytyy luonnollisesti enemmän kuin nuorista, joten tässä on osa syy vanhemmista naisista pitämiselle. Muotoja löytyy varmemmin. Sitten jos onkin jo yli viisikymppinen ja hoikka tai lihaksikas, näyttää jo suorastaan mieheltä, enemmän tai vähemmän. Niin se vain valitettavasti on, kun naishormonien osuus on jo alkanut rajusti vähentyä. Samoinhan miehet alkavat ihan samassa iässä näyttää taas enemmän naisilta, kun hormonitoiminta on alkanut hiipua. Sinun iässäsi pienestä pyöreydestä on ehdottomasti etua naisellisemman olemuksen saamiseksi.

        Mutta ei tuo sinun tekstisi kyllä anna sinusta kovin mukavaa ja hauskaa, ei-teennäistä kuvaa sinusta. Itse asiassa aika vastenmielisen.

        P.s. Sillä tutulla parillasi on todennäköisesti ihan hyvää seksiä, ainakin parempaa kuin sinulla. ;) Pieni ja hoikkahan sopii hyvin tuhdin pariksi, mietipä olisiko helpompi jos molemmat painaisivat sen 150 kg. Ehkä tällä miehellä ei edes seiso hoikempien kanssa, joten miksi ei olisi rakastamansa naisen kanssa.


    • iwonderhowcome

      monen laiset miehet pitää pullukoista naisista, pitkät pätkät laihat lihavat nuoret vanhat rikkaat ja köyhät. syyt varmaan vaihtelee mutta moniko itsestäänkään tietää miksi mistäkin tykkää. Miksi joku inhoaa lakua ja joku himoitsee ja joku toinen ei tykkää puurosta ja toinen syö joka aamu.

    • komea+pullukka = <3

      AP:lle kunhan palaat taas lukemaan ketjua; juuri ne tavalliset syyt, ihastuu toisen luonteeseen ja tai ulkonäköön tai sitten on huono itsetunto eikä usko muita enää löytävänsä. Minä olen hyvännäköinen mies ja olen aina pitänyt pullukka naisista, ovat naisellisempia ja pehmeämpiä. Hänen kasvojensa ei tarvitse olla yhtä hyvännäköiset kuin minun. Mutten suhteeseen ala jos myös tunteet eivät syty. Luonne ja tunnepuoli ja yhteiset asiat ovat tärkeitä minulle.

    • komea+pullukka = <3

      Näyttäisin myös kaikille miten häntä rakastan, halauksia, suukkoja.... julkisella paikalla.

    • Pyöreys on eriasia

      No itse olen melkein sinun painoinen mies ja pituutta 175 cm. Aikamoinen pampulahan sinä olet mutta periaatteessa tykkään juuri pulleista naisista. Itse vaan tykkään, että naisella on iso takamus. Pyöreys mahassa on suoloista mutta roikkua se masu ei saa.

      Vaikka täällä parjataan jo parin kolmen kilon ylipainosta, olen kanssa pannut merkille, että ihmeesti joo nuo pullukatkin näyttää ukkoja löytävän. Ei pidä uskoa yhden tai kahden jumppatuvalleen asiakkaita kaipaavan trollin kirjoituksia.

      Nainen on kauneimmillaan kun on sopivasti rasvoittunut ja poskessakin on vähän pyöreyttä. Eli on sellainen mehevän näköinen. Paksut reidet, iso takamus, pyöreä alamaha, rinnat ja vähän kylkimakkaroitakin.

      http://www.bing.com/images/search?q=Big Beautiful Plus Size Women&Form=IQFRDR#view=detail&id=56325D5035147B1A9C61F2D673C02C9BB7B3745B&selectedIndex=58

      • ei sovi

        Kaikille naisille ie sovi lihavuus esim. itse menen vähäisessäkin ylipainossa ihan sairaaloisen ja koomisen näköiseksi koska kasvoni turpoavat muodottomaksi.


      • Ihana pullukka
        ei sovi kirjoitti:

        Kaikille naisille ie sovi lihavuus esim. itse menen vähäisessäkin ylipainossa ihan sairaaloisen ja koomisen näköiseksi koska kasvoni turpoavat muodottomaksi.

        Tess Munsterille pieni pyöreys taas sopii oikein hyvin. Kyllä tuollaisesta kelpaisi kuunnella sydänääniä....

        http://style.swakdesigns.com/wp-content/upload/images/TessSlide5.jpg
        http://new.steadyclothing.com/wp-content/uploads/IMG_1828.jpg
        http://www.fantasticalandrewfox.com/wp-content/uploads/2012/04/Tess_Munster.jpg

        Nuo tatskit vaan ei sovi kenellekään


      • ei mulle sovi
        Ihana pullukka kirjoitti:

        Tess Munsterille pieni pyöreys taas sopii oikein hyvin. Kyllä tuollaisesta kelpaisi kuunnella sydänääniä....

        http://style.swakdesigns.com/wp-content/upload/images/TessSlide5.jpg
        http://new.steadyclothing.com/wp-content/uploads/IMG_1828.jpg
        http://www.fantasticalandrewfox.com/wp-content/uploads/2012/04/Tess_Munster.jpg

        Nuo tatskit vaan ei sovi kenellekään

        Noilla naisilla ei valtavakaan lihavuus näy lainkaan kasvoissa. Itselläni jo vajaa 10 kiloa ylipainoa näkyy siten, että kaksoisleukaa alkaa roikkua tosi pahannäköisesti ja kasvot levenee kasinkertaiseksi. Ja se läski vartalossa alkaa roikkuun, mä en liho kiinteän näköisesti niin kui nuo naiset kuvissa.


    • Pullukan ukko

      "Minua kuitenkin kiinnostaa nämä miehet, joilla on pullea nainen , että mikä on se seikka, josta pidätte naisissanne."

      1) Seksikkyys.
      Fitness nainen ei ole kovin seksikäs. Voi olla sellainen peruskaunis mutta siitä puuttuu ikään kuin aina se viimeinen terä joka tulee juuri siitä läskistä.

      2) Pehmeys ja muodokkuus
      Kohtuullinen ylipaino vain vahvistaa vartalon naisellisuutta

      3) Kasvojen hempeys.
      Pieni pyöreys kasvoissa on vai plussaa. Näyttää kiltimmältä. Kammottavin on vanha laiha nainen.

      Sitten ylipainoista naisista löytyy paljon sellaisia täysin ulkonäöstään ja jopa hygieniastaan piittaamattomia tennarin linttaajia. Näistä ei kaunista saa tekemälläkään. Eli sellainen perusjässikkä muija ei lihoessaan kaunistu. Ongelmat: harmaus, kaksoisleuka, vararengasmainen maha jonka alle takamus jää.

      Sitten sellainen peruskaunis naisen näköinen nainen: Voi ihan hyvin olla tukevassakin kunnossa eli joku 20-40 kiloa, ylimääräistä pituuden ja vartalon mallin mukaan on juuri sopivasti ja kuin kruunaa kokonaisuuden: rinnat kasvavat, takapuoli leviää ja pyöristyy, reidet paksunevat ja kasvoihin tulee vähän pyöreyttä ja hempeyttä. Ihan kiva jos kädetkin ovat vähän paksumman puoleiset eivätkä sellaiset luiset tikut.

      Mutta siis ei kiitos mitään yli 150 kiloista ! Tässä muutama esimerkki jotka ovat ihan nättejä.

      http://images.totalbeauty.com/content/photos/Fat-Blog_1.jpg

      http://i2.cdn.turner.com/dr/hln/www/release/sites/default/files/static/images/gabifresh.mates_.small_.jpg

      Tämä viimeinen on muistuttaa melko paljon omaa rakasta vaimoani.

      http://media-cache-ak0.pinimg.com/236x/1f/67/88/1f6788fc1fb30bcbbdf77edf0a78d273.jpg

      • luut..

        luustonmalli ratkaisee miten lihoo.


      • ir ar suu

        Tässä oli tosi mukavan näköisiä naisia. Nuo edelliset tuolla oli ehkä hieman liian täyteläisiä vartaloltaan, vaikka kasvot olivatkin hyvät.


      • okavaa

        Vua ihania naisia:)


    • suhteellista

      Huomattavasti yleisemmät tapaukset, jossa mies on lihava ja nainen laiha ei herätä lainkaan ihmettelyä.

    • tyhmyydentyhmyys

      Noi kuvien naiset on mun mielestä jo läskejä,eivät mitenkään pyöreitä.Pitäisköhän vähän lihoa,että kävis flaksi:)

      • Vai niin

        Kaikki ovat oikein pantavan näköisiä eikä mitään läskejä !


    • ccvgtfffgyhhgccxxffc

      Tykkään pullukoista eikä painolla ole mitään väliä. Mutta tuossakin "sääntönsä" eli isot tissit ja perse.

    • tyhmyydentyhmyys

      Rehevä = tuo uimapukumalli ,muut on kyllä rehellisesti lihavia,ei pyöreitä.Mun mielestä muodokas on nainen, jolla on asiat kohdallaan ja ehkä 10 kg liikaa mutta noi naiset on kyllä jo sairaaloisen lihavuuden rajoilla.Tai sitten te miehet oleette vaann pervoja tuossa suhteessa:) Mutta kiva tietää,että kaikille löytyy ottaja tai ainakin panija:)

    • Sellainen mies

      Miksi yleensä pitäisi lokeroida miehet jotka pitävät muodokkaista naisista.
      Itse olen ihan tavallinen työssäkäyvä mies, jonka naismaku nyt vain sattuu kallistumaan pyöreiden naisten puolelle,jos puhutaan pelkästään ulkonäöstä,pidän monenlaisista naisista,mutta pehmeät,mehukkaat,muodokkaat pyöreät naiset saavat minut syttymään,parisuhteeseen tarvitaan sitten jo paljon muutakin kuin pelkkää silmänruokaa,siinä nousee luonne päällimmäiseksi.
      Jos saadaan mukava luonne,oikea asenne elämään ja herkulliset muodot omaava nainen samaan pakettiin,sellaisen voikin sitten nostaa jalustalle ja palvoa häntä loppuelämänsä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      2524
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      299
      2229
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      90
      2082
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      57
      1791
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1701
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1659
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1554
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1377
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1341
    10. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      115
      1321
    Aihe