käyttäydyn

raja tuli täyteen

Alan käyttäytyyn samalla tavalla miestäni kohtaan, jos hän siinä vaiheessa huomaa miten on käyttäytyny mua kohtaan.
Ei varmasti viisasta . Tiedetään, mutta alkaa pikku hiljaa ottaan kupoliin.
Huomaisko, ei varmaan huomaa ja jos huomaa ei tuu sanoon mitään.

ehkä noin ajattelette. Sitä saa mitä tilaa.

Hyvät ihmiset alkakaa ottaan huomioon ja käyttäytykää sillä tavalla, että hän on teille muutakin kuin ilmaa, ettei käy niin kuin mulle.

Sit sieltä kuuluu oot ruma ja läski et kelpaa miehellesi..
Kuulkaa noi on jon kuultu...

Rakastakaa ja hellikää kunppaneita ja ottakaa huomioon toiveet,
ei ärsykkeet niinkuin mun mies vaan huomaa mitä sanon , josta en pidä. Ei hyviä puolia ollenkaan.

51

326

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6+8

      Taas vaivaa se että en ymmärrä suomea. Mutta jos mä alkaisin käyttäytyä mun miestä kohtaan samoin kuin mies mua kohtaan niin tulisi ero viidessä minuutissa.

      • keddu

        Jis ero tulisi, olisiko se sitten niin paha juttu lopulta kun miettii? ja aika kestävällä kantilla on jos 5 min riittää.


      • 6+8
        keddu kirjoitti:

        Jis ero tulisi, olisiko se sitten niin paha juttu lopulta kun miettii? ja aika kestävällä kantilla on jos 5 min riittää.

        Parisuhteemme perustuu yksinomaan kykyyni tehdä loputtomasti uhrauksia. Mies ei ole koskaan antanut periksi yhdessäkään asiassa eikä mitään uhrannut vuokseni. Eikä kuulemma tarvitsekaan. Nytkin on omasta mielestään liian kiltti. Noh itsepä olen elämäni valinnut.


      • joopen
        6+8 kirjoitti:

        Parisuhteemme perustuu yksinomaan kykyyni tehdä loputtomasti uhrauksia. Mies ei ole koskaan antanut periksi yhdessäkään asiassa eikä mitään uhrannut vuokseni. Eikä kuulemma tarvitsekaan. Nytkin on omasta mielestään liian kiltti. Noh itsepä olen elämäni valinnut.

        6 8 ihan kuin meillä ihan samanlailla minä joudun uhrautumaan ja mies väittää, että on liian kiltti.

        Meidän miehet ei näe nokkaansa pidemmälle.

        Osaa niin hienosti kääntää asian päälaelle kuin olla voi.

        Ja miehet muka aina joutuu uhrautuun


      • 6+8
        joopen kirjoitti:

        6 8 ihan kuin meillä ihan samanlailla minä joudun uhrautumaan ja mies väittää, että on liian kiltti.

        Meidän miehet ei näe nokkaansa pidemmälle.

        Osaa niin hienosti kääntää asian päälaelle kuin olla voi.

        Ja miehet muka aina joutuu uhrautuun

        Meillä mies veti pohjat viikonloppuna. En kuulemma tiedä mitä rakkaus on ja olen suhteessa vain satuttaakseni häntä. Ei ne todellakaan näe nokkaansa edemmäs.


      • 15+2
        6+8 kirjoitti:

        Meillä mies veti pohjat viikonloppuna. En kuulemma tiedä mitä rakkaus on ja olen suhteessa vain satuttaakseni häntä. Ei ne todellakaan näe nokkaansa edemmäs.

        Ikävää. Mies osaa kyllä niin marttyyriks vetää ittensä. Jos vähänkin on eri mieltä, niin se on heti miehen rajottamista.
        Herra isä soikoon. Naisen pitää olla aina samaa mieltä, niin
        miehestä on hyvä. Eikö omaa mieltä saa olla ollenkaan?
        Muuten tulkitaan nalkuttamiseksi, jos on eri mieltä ja sanoo
        OIKEESTI mistä on sanottavaa.


      • 6+8
        15+2 kirjoitti:

        Ikävää. Mies osaa kyllä niin marttyyriks vetää ittensä. Jos vähänkin on eri mieltä, niin se on heti miehen rajottamista.
        Herra isä soikoon. Naisen pitää olla aina samaa mieltä, niin
        miehestä on hyvä. Eikö omaa mieltä saa olla ollenkaan?
        Muuten tulkitaan nalkuttamiseksi, jos on eri mieltä ja sanoo
        OIKEESTI mistä on sanottavaa.

        Kuulemma munkin hyviin puoliin (tähän päivään asti) on kuulunut se, että en koskaan sano vastaan. Nyt kun olen halunnut alkaa keskustella. Siis ihan normaalia ajatustenvaihtoa kun yrittää niin alkaa huuto että mä nalkutan, että en ookaan niin kiva vaan yhtä paha kuin ex. Koomista tässä on se, että mies ei voi sietää naista jolla ei ole omaa mielipidettä asioista. Ex oli kuulemma ihan vietävissä ja se oli kamalaa mutta mitä nyt olen ymmärtänyt niin hirveää oli sekin että exällä oli oma tahto. Meillä ei näytä uhrautumisten vaatiminen lopu koskaan. Vielä tulee mieleen, että mieheltä on pyytämättä multa raajan poisto, jonkun ihmisen murha hänen puolestaan ja rikosrekisteri. Sitten alkaa olla aikalailla palikat koossa. Minä kerran pyysin että hän tulisi yhteen konserttiin kanssani. NO EI TODELLAKAAN! Jos ei ole miehen mielimusiikkia niin yksin saan mennä. Aina. On sitä varovasti muitakin pikku arkipäivän pyyntöjä esitetty, mutta ennen kuin lause pääsee loppuun niin tajuaa ehdottavansa kohtuuttomia. Saan mäkin joistain asioista päättää. Esim. otanko toisen kupin kahvia vai teenkö kotitöitä. Toivottavasti kukaan ei nyt ilmesty sanomasn että miksi ette eroa. Minusta sen miettiminen on vähemmän hedelmällistä kuin purkaa täällä äänettömästi hirveää v. itutusta.


      • strangeguy
        6+8 kirjoitti:

        Kuulemma munkin hyviin puoliin (tähän päivään asti) on kuulunut se, että en koskaan sano vastaan. Nyt kun olen halunnut alkaa keskustella. Siis ihan normaalia ajatustenvaihtoa kun yrittää niin alkaa huuto että mä nalkutan, että en ookaan niin kiva vaan yhtä paha kuin ex. Koomista tässä on se, että mies ei voi sietää naista jolla ei ole omaa mielipidettä asioista. Ex oli kuulemma ihan vietävissä ja se oli kamalaa mutta mitä nyt olen ymmärtänyt niin hirveää oli sekin että exällä oli oma tahto. Meillä ei näytä uhrautumisten vaatiminen lopu koskaan. Vielä tulee mieleen, että mieheltä on pyytämättä multa raajan poisto, jonkun ihmisen murha hänen puolestaan ja rikosrekisteri. Sitten alkaa olla aikalailla palikat koossa. Minä kerran pyysin että hän tulisi yhteen konserttiin kanssani. NO EI TODELLAKAAN! Jos ei ole miehen mielimusiikkia niin yksin saan mennä. Aina. On sitä varovasti muitakin pikku arkipäivän pyyntöjä esitetty, mutta ennen kuin lause pääsee loppuun niin tajuaa ehdottavansa kohtuuttomia. Saan mäkin joistain asioista päättää. Esim. otanko toisen kupin kahvia vai teenkö kotitöitä. Toivottavasti kukaan ei nyt ilmesty sanomasn että miksi ette eroa. Minusta sen miettiminen on vähemmän hedelmällistä kuin purkaa täällä äänettömästi hirveää v. itutusta.

        Parisuhteen ei kuuluisi aiheuttaa hirveää v.itutusta joten ihmettelen mikset ota eroa. Turha sun on toivoa ettei "kukaan ilmesty" kun kerrot noin kauheasta parisuhteesta ts. suhteesta jota ei ole.


      • ei parisuhde
        strangeguy kirjoitti:

        Parisuhteen ei kuuluisi aiheuttaa hirveää v.itutusta joten ihmettelen mikset ota eroa. Turha sun on toivoa ettei "kukaan ilmesty" kun kerrot noin kauheasta parisuhteesta ts. suhteesta jota ei ole.

        6 8: suhde ei ole PARIsuhde. Se on enemmänkin kyllästyneiden kämppisten suhde.


    • 1+4

      Mä en ihan ymmärtänyt, mutta niin metsä vastaa kuin sinne huutaa.

      Meillä onneksi mies vastaa mun hellittelyihin ja hassutteluihin, ja minä miehen hellitelyihin. Mies myös huomaa kun loukkaa minua tarkoittamattaankin ja minä huomaan jos satutan miestä tarkoittamattani. Osaamme pyytää anteeksi ja niin myös mies.

      Ikinä ei kannata jäädä ihmisen luo joka ei osoita arvostavansa sua, Jossain on hän jolle olet koko maailma

      • 6+8

        Anteeksi siis mikä hellittely ja HASSUTTELU?? Hassuttele nyt siinä itseksesi kun toinen ottaa kaiken henkilökohtaisena loukkauksena tai pitää typeryytenä. Meillä mies on vienyt asian niin pitkälle, että asioista ei voi keskustella edes yleisellä tasolla vieraiden kanssa kun se alkaa raivota että mitä te arvostelette häntä. Niin kyllä. Kaikki maailmassa pyörii hänen ympärillään. Kun puhutaan nälänhädästä afrikassa niin totta ei ole hänkään aina löytänyt jääkaapista haluamaansa ruokaa. Onko se nälänhätä nyt sitten hänen vika häh? Ei tällaisista suhteista niin vaan erota kun ei ole voimia mihinkään kun toinen imee kuiviin niin fyysisesti kuin henkisesti.


      • 1+4
        6+8 kirjoitti:

        Anteeksi siis mikä hellittely ja HASSUTTELU?? Hassuttele nyt siinä itseksesi kun toinen ottaa kaiken henkilökohtaisena loukkauksena tai pitää typeryytenä. Meillä mies on vienyt asian niin pitkälle, että asioista ei voi keskustella edes yleisellä tasolla vieraiden kanssa kun se alkaa raivota että mitä te arvostelette häntä. Niin kyllä. Kaikki maailmassa pyörii hänen ympärillään. Kun puhutaan nälänhädästä afrikassa niin totta ei ole hänkään aina löytänyt jääkaapista haluamaansa ruokaa. Onko se nälänhätä nyt sitten hänen vika häh? Ei tällaisista suhteista niin vaan erota kun ei ole voimia mihinkään kun toinen imee kuiviin niin fyysisesti kuin henkisesti.

        Toi kuulostaa jo mielenterveysongelmaiselta. Kuvitteleeko miehesi olevansa maailman napa? Jonka ympärillä kaikki pyörii.

        Kauhee ihminen, ihan oikeasti kysy siltä kuvitteleeko se olevansa kaiken keskipiste. Ja nakkaa pihalle, tai lähde itse. Kuka haluaa kiduttaa itseään tuollaisen kanssa?


    • yx-mies

      Eli olet tyytymätön mieheesi, ja keskustelu on osaltasi syylistämistä ei rakentavaa keskustelua.
      Teidän suhteesta puutuu toisen kunnioitus niin sinulta kuin mieheltäsi.

      Itse olen aina vaihtanut niin auton kun naisen kun se on alkanut kitistä ja kolista.

      Jos minuun ollaan tyytymättömiä niin etsiköön pareman.

      En tarvitse naista äidikseni ,joka pesee pyykit ja tekee kotityöt osaan ne itsekin

      Vaan kumpaniksi,ajatusten vaihtoon ja muuhun kivaan puuhaan

      • 6+8

        Eli yx mies sä nyt väität että pystyt keskustelemaan esimerkiksi siitä asiasta naisesi kanssa että tämä ei aio hylätä lapsiaan jos ne mokaa jotenkin vaikka sä niin vaadit naistasi tekemään. Kun nainen ei suostu hylkäämään lapsiaan et ala huutaa ja haukkua idiootiksi ja käskeä painua v. Ittuun? Tää on ihan aito keskustelu tilanne minulta viime viikonlopulta. Ei auta nätisti selittelyt että lapset on aina rakkaita äidilleen ja en todellakaan aio hylätä teini- ikäistä lastani siksi että on jäänyt kiinni tupakan poltosta ja kolmesta kaljasta. Tässä vaiheessa sulla siis palaisi käämit ja jättäisit nalkuttavan akan vai?


      • miesvm_1967x
        6+8 kirjoitti:

        Eli yx mies sä nyt väität että pystyt keskustelemaan esimerkiksi siitä asiasta naisesi kanssa että tämä ei aio hylätä lapsiaan jos ne mokaa jotenkin vaikka sä niin vaadit naistasi tekemään. Kun nainen ei suostu hylkäämään lapsiaan et ala huutaa ja haukkua idiootiksi ja käskeä painua v. Ittuun? Tää on ihan aito keskustelu tilanne minulta viime viikonlopulta. Ei auta nätisti selittelyt että lapset on aina rakkaita äidilleen ja en todellakaan aio hylätä teini- ikäistä lastani siksi että on jäänyt kiinni tupakan poltosta ja kolmesta kaljasta. Tässä vaiheessa sulla siis palaisi käämit ja jättäisit nalkuttavan akan vai?

        Mun teini on jääny kiinni tupakasta, valitettavasti polttaa edelleen mutta siinä ei tappelu ja huuto auta. On jääny kiinni kaljasta ja jopa marin polttelusta. En mä sitä silti hylkää, yritän puhua ja kannustaa parempiin harrastuksiin. On tosin erityislapsi mutta fiksu ja oikeasti kiva poika ja rehellinen mikä on tärkeää. Ei lapsia tommosista normi teinien pöljäilyn takia hylätä :D Ite ollu joskus vielä ihan samanlainen niin olis aika tekopyhää paskaa alka syytellä. Rakkautta välittämistä järkipuhetta, toivon että auttaa tässä tapauksessa.


      • 1+4
        6+8 kirjoitti:

        Eli yx mies sä nyt väität että pystyt keskustelemaan esimerkiksi siitä asiasta naisesi kanssa että tämä ei aio hylätä lapsiaan jos ne mokaa jotenkin vaikka sä niin vaadit naistasi tekemään. Kun nainen ei suostu hylkäämään lapsiaan et ala huutaa ja haukkua idiootiksi ja käskeä painua v. Ittuun? Tää on ihan aito keskustelu tilanne minulta viime viikonlopulta. Ei auta nätisti selittelyt että lapset on aina rakkaita äidilleen ja en todellakaan aio hylätä teini- ikäistä lastani siksi että on jäänyt kiinni tupakan poltosta ja kolmesta kaljasta. Tässä vaiheessa sulla siis palaisi käämit ja jättäisit nalkuttavan akan vai?

        Mun mies ei ikinä vaatisi mua hylkäämään lapsiani, vaikka ne tekis mitä. Vaikka mies on "vain" isäpuoli, niin siltikään. Vaan hän osallistuisi keskusteluun ja kertoisi myös lapselleni kuinka paljon tämän töppäilyt sattuvat minua ja aiheuttavat huolta.

        Tuollainen mies joka ei ymmärrä rakkautta ja vanhemmuutta ollenkaan, joutaa pois lapsen elämästä


      • 6+8
        miesvm_1967x kirjoitti:

        Mun teini on jääny kiinni tupakasta, valitettavasti polttaa edelleen mutta siinä ei tappelu ja huuto auta. On jääny kiinni kaljasta ja jopa marin polttelusta. En mä sitä silti hylkää, yritän puhua ja kannustaa parempiin harrastuksiin. On tosin erityislapsi mutta fiksu ja oikeasti kiva poika ja rehellinen mikä on tärkeää. Ei lapsia tommosista normi teinien pöljäilyn takia hylätä :D Ite ollu joskus vielä ihan samanlainen niin olis aika tekopyhää paskaa alka syytellä. Rakkautta välittämistä järkipuhetta, toivon että auttaa tässä tapauksessa.

        Erityislapsi on mullakin tämä toilaileva teini :) Minun mies on kyllä toilaillut elämänsä aikana paljon pahemmin kuin tämä teinini, mutta kun on sokea itselleen. Ehdotanpa seuraavaksi että hän hylkäisi omat lapsensa vaikka siksi että niistä ei löydy sisua erottua edes tapetista. Mun lapset on iloisia ja kovaäänisiä. Joskus epäilen että ollaan oikeasti jotain espanjalaista sukujuurta. Miehen lapset on hiljaisia ja arkoja. Isälleen ei uskalla puhua juuri mistään. Mies sitten kehuu kuinka on onnistunut kasvatuksessa ja korostaa kuinka mä olen epäonnistunut vanhempana.


      • UllaMaija1
        6+8 kirjoitti:

        Eli yx mies sä nyt väität että pystyt keskustelemaan esimerkiksi siitä asiasta naisesi kanssa että tämä ei aio hylätä lapsiaan jos ne mokaa jotenkin vaikka sä niin vaadit naistasi tekemään. Kun nainen ei suostu hylkäämään lapsiaan et ala huutaa ja haukkua idiootiksi ja käskeä painua v. Ittuun? Tää on ihan aito keskustelu tilanne minulta viime viikonlopulta. Ei auta nätisti selittelyt että lapset on aina rakkaita äidilleen ja en todellakaan aio hylätä teini- ikäistä lastani siksi että on jäänyt kiinni tupakan poltosta ja kolmesta kaljasta. Tässä vaiheessa sulla siis palaisi käämit ja jättäisit nalkuttavan akan vai?

        Jos mies vaatisi hylkäämään lapseni, niin mun ei tarvis miettiä mitään. Vaan mies saisi lähteä juuri sillä sekunnilla.

        Lapsi on mun elämäni tärkein ihminen, mies joka ei sitä ymmärrä saa häipyä


      • 6+8
        1+4 kirjoitti:

        Mun mies ei ikinä vaatisi mua hylkäämään lapsiani, vaikka ne tekis mitä. Vaikka mies on "vain" isäpuoli, niin siltikään. Vaan hän osallistuisi keskusteluun ja kertoisi myös lapselleni kuinka paljon tämän töppäilyt sattuvat minua ja aiheuttavat huolta.

        Tuollainen mies joka ei ymmärrä rakkautta ja vanhemmuutta ollenkaan, joutaa pois lapsen elämästä

        1 4 sun lapsilla on hyvä isäpuoli. Valitettavasti minä en ajoissa tajunnut että kaikki on pielessä. Yritän välttää kaikin keinoin saattamasta miestäni lasteni kanssa samaan tilaan vaikka mies nytkin vaati ne nähdä, että saisi pistää ruotuun. Ei kiitos. En aio asettaa lapsiani vaaraan.


      • yx-mies
        6+8 kirjoitti:

        Eli yx mies sä nyt väität että pystyt keskustelemaan esimerkiksi siitä asiasta naisesi kanssa että tämä ei aio hylätä lapsiaan jos ne mokaa jotenkin vaikka sä niin vaadit naistasi tekemään. Kun nainen ei suostu hylkäämään lapsiaan et ala huutaa ja haukkua idiootiksi ja käskeä painua v. Ittuun? Tää on ihan aito keskustelu tilanne minulta viime viikonlopulta. Ei auta nätisti selittelyt että lapset on aina rakkaita äidilleen ja en todellakaan aio hylätä teini- ikäistä lastani siksi että on jäänyt kiinni tupakan poltosta ja kolmesta kaljasta. Tässä vaiheessa sulla siis palaisi käämit ja jättäisit nalkuttavan akan vai?

        Minulla on myös itsellä lapsia ja minulta on vaadittu lasten hylkäämistä
        "sä valitsit ******" niin valitsin , niin sai nainen lähteä.

        Mutta se on kai niin että nainen saa vaatia mies ei

        Eikä tossa alkuperäisessä tekstissä puhuttu mitään lapsista

        Tuosta tupakan poltosta, osta aski norttia ja 10 kaljaa ja sano että ne on poltettava ja juotava yhteenmenoon niin tietää juoneensa ja poltaneensa seuraavana aamuna


      • 6+8
        yx-mies kirjoitti:

        Minulla on myös itsellä lapsia ja minulta on vaadittu lasten hylkäämistä
        "sä valitsit ******" niin valitsin , niin sai nainen lähteä.

        Mutta se on kai niin että nainen saa vaatia mies ei

        Eikä tossa alkuperäisessä tekstissä puhuttu mitään lapsista

        Tuosta tupakan poltosta, osta aski norttia ja 10 kaljaa ja sano että ne on poltettava ja juotava yhteenmenoon niin tietää juoneensa ja poltaneensa seuraavana aamuna

        Ei helvetti miten typerä neuvo. Siitä voi kokematon saada myrkytyksen kun askin polttaa yhteen menoon ja 10 kaljaa?! Tajuatko että tuo luokitellaa pahoinpitelyksi nykyaikana!!


      • miesvm_1967x
        6+8 kirjoitti:

        Erityislapsi on mullakin tämä toilaileva teini :) Minun mies on kyllä toilaillut elämänsä aikana paljon pahemmin kuin tämä teinini, mutta kun on sokea itselleen. Ehdotanpa seuraavaksi että hän hylkäisi omat lapsensa vaikka siksi että niistä ei löydy sisua erottua edes tapetista. Mun lapset on iloisia ja kovaäänisiä. Joskus epäilen että ollaan oikeasti jotain espanjalaista sukujuurta. Miehen lapset on hiljaisia ja arkoja. Isälleen ei uskalla puhua juuri mistään. Mies sitten kehuu kuinka on onnistunut kasvatuksessa ja korostaa kuinka mä olen epäonnistunut vanhempana.

        "Miehen lapset on hiljaisia ja arkoja. Isälleen ei uskalla puhua juuri mistään"

        Kuulostaa täysin epäonnistuneelta kasvatukselta :( Mun poika sentään uskaltaa rehellisesti mulle puhua vaikka mistä aroistakin asioista sekä omista toilailuistaan. Yhdessä sitte mietitään mikä olis ollu fiksumpi tapa selvitä tilanteesta. Minä kun en räyhää ja syyllistä niin uskaltaapi puhua. Se ei tarkoita että olisin liian "kaveri" tai muuten lepsu, mutta omasta kokemuksesta tiän että rähjääminen aiheuttaa vastareaktion ja suuremman uhman.

        Mutta jumalauta oma huone on siivottava! ;)


      • miesvm_1967x
        1+4 kirjoitti:

        Mun mies ei ikinä vaatisi mua hylkäämään lapsiani, vaikka ne tekis mitä. Vaikka mies on "vain" isäpuoli, niin siltikään. Vaan hän osallistuisi keskusteluun ja kertoisi myös lapselleni kuinka paljon tämän töppäilyt sattuvat minua ja aiheuttavat huolta.

        Tuollainen mies joka ei ymmärrä rakkautta ja vanhemmuutta ollenkaan, joutaa pois lapsen elämästä

        Tommosesta miehestä kannattaa pitää kiinni. Harva isäpuoli kykenee ajattelemaan noin.. ilmeisesti rakastaa teitä ja välittää. Hieno piirre miehessä.


      • 6+8
        yx-mies kirjoitti:

        Minulla on myös itsellä lapsia ja minulta on vaadittu lasten hylkäämistä
        "sä valitsit ******" niin valitsin , niin sai nainen lähteä.

        Mutta se on kai niin että nainen saa vaatia mies ei

        Eikä tossa alkuperäisessä tekstissä puhuttu mitään lapsista

        Tuosta tupakan poltosta, osta aski norttia ja 10 kaljaa ja sano että ne on poltettava ja juotava yhteenmenoon niin tietää juoneensa ja poltaneensa seuraavana aamuna

        Sorry. Mut mä en nyt pääse tästä ahdistuksesta yli, että oikeasti joku on valmis pahoinpitelemään lapsensa tehdäkseen jonkun pointin selväksi?! Sairasta... mä luulin että mun ukko on päästään pipi mutta tuo... ylitti kyllä komeesti kaiken. Kyllä sitä itekin tuli 14 vuotiaana poltettua vaihtelevalla menestyksellä. Eipä siitä numeroa tehty ja minusta ei tupakoitsijaa tullut. Yläasteen lopussa ja lukiossa tuli tissuteltua viiniä ennen 18 ikävuotta. Eipä tullut minusta alkoholistiakaan. Juuri ja juuri jaksan 4 kaljaa juoda ennen kuin alkaa tökkiä. Useinmiten tyssää kahteen. Tältä pohjalta kun ajattelee, että ostanpa aineita joihin ei lapsella ole lain perusteella mitään lupaa ja pistän hänet väkisin tuhoamaan vastoin omaa tahtoaan aivosolujaan ja keuhkojaan ja vaarannan myrkytystilalle ja innostan sossut huostaanottoon niin... No ehkä miehille se jälkeläisensä kiduttaminen ja vaarantaminen on luonnollista kun ei ole tarvinnut olla kuin tekohetkellä lykkimässä. Ei sellaista kai osaa arvostaa minkä eteen ei ole mitään antanut. Anteeksi että sanoin pahasti, mutta olen vain niiin totaalisen järkyttynyt.


      • miesvm_1967x
        6+8 kirjoitti:

        Ei helvetti miten typerä neuvo. Siitä voi kokematon saada myrkytyksen kun askin polttaa yhteen menoon ja 10 kaljaa?! Tajuatko että tuo luokitellaa pahoinpitelyksi nykyaikana!!

        Samaa mieltä. Noi on vanhan ajan neuvoja kun muksu pistettiin rangaistukseksi polttamaan monta röökiä putkeen että sai nikotiinimyrkytyksen ja kunnon okset.

        Mutta ei noin enää saa toimia, se on tosiaankin jopa hengenvaarallista kuritusta.

        Kyllä noikin asiat pitää pystyä puhumalla hoitamaan, se onkin just se aikuisen vaativin taito, miten puhua nuorelle oikein että menee jakeluun.


      • 6+8
        miesvm_1967x kirjoitti:

        "Miehen lapset on hiljaisia ja arkoja. Isälleen ei uskalla puhua juuri mistään"

        Kuulostaa täysin epäonnistuneelta kasvatukselta :( Mun poika sentään uskaltaa rehellisesti mulle puhua vaikka mistä aroistakin asioista sekä omista toilailuistaan. Yhdessä sitte mietitään mikä olis ollu fiksumpi tapa selvitä tilanteesta. Minä kun en räyhää ja syyllistä niin uskaltaapi puhua. Se ei tarkoita että olisin liian "kaveri" tai muuten lepsu, mutta omasta kokemuksesta tiän että rähjääminen aiheuttaa vastareaktion ja suuremman uhman.

        Mutta jumalauta oma huone on siivottava! ;)

        Keskustelua minäkin painotan. Jutellaan että missä tilanteessa ja mitä silloin päässä liikkui ja tuntui. Ei mitään syyllistämistä vaan jutellaan. Poistutaan pöydästä kun ymmärretään toisiamme. Lapset tulee mulle sitten puhumaan kaikesta. Ei tarvitse salailla eikä olla ajatusten kanssa yksin. Ei tässä kukaan täydellinen ole ja siksihän sitä on itse eletty sitä elämää että lasten ei tarvitse samoja virheitä tehdä vaan ihan omansa. Jostain syystä oman huoneensa siivoaminen ja vaatteiden päätyminen pyykkikoriin on ikuisuus ongelma johon ei löydy ratkaisua:)


      • 1+4
        miesvm_1967x kirjoitti:

        Tommosesta miehestä kannattaa pitää kiinni. Harva isäpuoli kykenee ajattelemaan noin.. ilmeisesti rakastaa teitä ja välittää. Hieno piirre miehessä.

        Kyllä ja pidän kiinni, mun mielestä minulla on maailman paras mies ja pojalleni paras miehen malli,

        Todellakin uskon että rakastaa meitä kaikkia, ja jo seurustelun aloittaessamme mies sanoikin että hän ymmärtää, tää meidän juttu on pakettidiili, kaikki tai ei mitään.


      • miesvm_1967x
        6+8 kirjoitti:

        Keskustelua minäkin painotan. Jutellaan että missä tilanteessa ja mitä silloin päässä liikkui ja tuntui. Ei mitään syyllistämistä vaan jutellaan. Poistutaan pöydästä kun ymmärretään toisiamme. Lapset tulee mulle sitten puhumaan kaikesta. Ei tarvitse salailla eikä olla ajatusten kanssa yksin. Ei tässä kukaan täydellinen ole ja siksihän sitä on itse eletty sitä elämää että lasten ei tarvitse samoja virheitä tehdä vaan ihan omansa. Jostain syystä oman huoneensa siivoaminen ja vaatteiden päätyminen pyykkikoriin on ikuisuus ongelma johon ei löydy ratkaisua:)

        No ei meinaa meillä aina ne astiatkaan liikkua, juomalasit pitkin pöytiä mutta kylläpä hän tuo kun vinkkaa että "tuos astiat tiskikoneeseen". Tarvii vaan niinko pienen herätteen että herra hokaa. Ja se vaatekasa siellä huoneen lattialla, sanoin että tuoppas nuo kohta pyykkikoriin niin sälli pistikin ite pesukoneen käyntiin xD

        Mutta juu, nuorten kanssa kärsivällisyys on suurin hyve ;)


      • miesvm_1967x
        miesvm_1967x kirjoitti:

        No ei meinaa meillä aina ne astiatkaan liikkua, juomalasit pitkin pöytiä mutta kylläpä hän tuo kun vinkkaa että "tuos astiat tiskikoneeseen". Tarvii vaan niinko pienen herätteen että herra hokaa. Ja se vaatekasa siellä huoneen lattialla, sanoin että tuoppas nuo kohta pyykkikoriin niin sälli pistikin ite pesukoneen käyntiin xD

        Mutta juu, nuorten kanssa kärsivällisyys on suurin hyve ;)

        Nooh, kuopus on sen verran nuori vielä ettei se osaa pahojaan tehdä ellei leegojen ja muiden lelujen levittämistä ympäri kämppää lueta pahanteoksi :D Osaa hänkin huoneensa siivota mutta yleensä huone on niiko maanjäristyksen tai tykistökeskityksen jäljiltä. Just äsken meinasin hakea lumikolan ja kolata enimmät leegot pois että huoneeseen pääsee kävellen, hih. Saa hänkin kohta siivousmääräyksen, kaks viikkoa jo menny edellisestä.


      • yx-mies
        6+8 kirjoitti:

        Ei helvetti miten typerä neuvo. Siitä voi kokematon saada myrkytyksen kun askin polttaa yhteen menoon ja 10 kaljaa?! Tajuatko että tuo luokitellaa pahoinpitelyksi nykyaikana!!

        Niin hän se luokitellaan pahoinpitelyksi tänäpäivänä joo.
        Mutta minun lapset on tänäpäivänä jo aikuisia ja jokaisella akateeminen loppututkinto ja työelämässä mukana. Eikä kukaan polta eikä paljoa alkoa käytä ja muistelevat hilpeydellä sitä kankusta, kuulemma sen jälkeen pelkkä tupakan haju sai mahan kiertämään.

        Tänäpäivänä kun osataan puhua niin hyvin lapsille, niin miksi lapset silti voi kokoajan huonommin?

        Lässytämällä ja paapomalla menetetään autoriteeti ,sitäkautta lapsi joutuu tekemään päätökset itse ja se johtaa siihen huonoon oloon.


      • miesvm_1967x
        yx-mies kirjoitti:

        Niin hän se luokitellaan pahoinpitelyksi tänäpäivänä joo.
        Mutta minun lapset on tänäpäivänä jo aikuisia ja jokaisella akateeminen loppututkinto ja työelämässä mukana. Eikä kukaan polta eikä paljoa alkoa käytä ja muistelevat hilpeydellä sitä kankusta, kuulemma sen jälkeen pelkkä tupakan haju sai mahan kiertämään.

        Tänäpäivänä kun osataan puhua niin hyvin lapsille, niin miksi lapset silti voi kokoajan huonommin?

        Lässytämällä ja paapomalla menetetään autoriteeti ,sitäkautta lapsi joutuu tekemään päätökset itse ja se johtaa siihen huonoon oloon.

        Ei minunkaan kasvatusmetodeihin oo mikään lässytys ja paapominen koskaan kuulunu mutta ei myöskään venäläinen ruletti mitä tommoset myrkytysleikit mun mielestä edustaa. Entisenä kapiaisena osaan kyllä ihan tasan tarkkaan olla johtajana näissä omissa perhejutuissani. En kuitenkaan ole enää se "karjuva vääpeli" vaan hallitsen hieman pedagogiikkaa ja ymmärrän johtajuuden ihan eri tavalla.

        Akateemisista tutkinnoista viis veisaan, tärkeintä mulle on että lapsista tulee tasapainoisia ja rehellisiä, vastuunsa kantavia yksilöitä. Ei ainakaan omien lapsiensa myrkyttäjiä ja mahdollisia murhaajia.

        Toi sun metodi on edelliseltä vuosituhannelta, muistan kyllä noi jutut kun kavereiden isät teki samaa. Parempi olis antaa remmiä, se ei sentään tapa edes vahingossa.

        Sä oot oikeesti tyhmä jos uskot omaan teoriaas :P


      • miesvm_1967x
        yx-mies kirjoitti:

        Niin hän se luokitellaan pahoinpitelyksi tänäpäivänä joo.
        Mutta minun lapset on tänäpäivänä jo aikuisia ja jokaisella akateeminen loppututkinto ja työelämässä mukana. Eikä kukaan polta eikä paljoa alkoa käytä ja muistelevat hilpeydellä sitä kankusta, kuulemma sen jälkeen pelkkä tupakan haju sai mahan kiertämään.

        Tänäpäivänä kun osataan puhua niin hyvin lapsille, niin miksi lapset silti voi kokoajan huonommin?

        Lässytämällä ja paapomalla menetetään autoriteeti ,sitäkautta lapsi joutuu tekemään päätökset itse ja se johtaa siihen huonoon oloon.

        "Tänäpäivänä kun osataan puhua niin hyvin lapsille, niin miksi lapset silti voi kokoajan huonommin"

        Koska aikuiset ei osaa puhua hyvin. Siinäpä se just on, sitä just tosa sanoin.. Eikä tänä päivänä kyllä enää aikuiset puhu, syrjäytyneiden lapset on katujen vallassa ja sieltä tulee katujen lait elämään, eli ketään tai mitään ei kunnioiteta.

        Lapsen hyvinvointi lähtee vanhempien hyvinvoinnista, pääsääntöisesti. Tietysti populaatiossa pn aina poikkeuksia ja erikoistapauksia, mutta pääsääntöisesti hyvästä kodista lähtee lentoon hyvä sukupolvi.

        Siinä olet täsmälleen oikeassa että kun ei oo auktoriteetteja niin ollaan vitun hukassa ja mieli "sairastuu". Lapsi tarvii vahvan aikuisen, ihmisen joka luottaa itse itseensä eikä haahuile sinne ja tänne säikkynä pellenä. Mutta huutaminen ei silti auta, eikä norttiaski. Ihmiselle annettiin aivot kait että voi ihan ite keksiä tilanteen mukaan sopivat metodit? Koska kaikki ovat kuitenkin yksilöitä, erilaisia, niin ei kaikille sovi samat metodit. Elämä ei ole armeija.


      • miesvm_1967x
        miesvm_1967x kirjoitti:

        "Tänäpäivänä kun osataan puhua niin hyvin lapsille, niin miksi lapset silti voi kokoajan huonommin"

        Koska aikuiset ei osaa puhua hyvin. Siinäpä se just on, sitä just tosa sanoin.. Eikä tänä päivänä kyllä enää aikuiset puhu, syrjäytyneiden lapset on katujen vallassa ja sieltä tulee katujen lait elämään, eli ketään tai mitään ei kunnioiteta.

        Lapsen hyvinvointi lähtee vanhempien hyvinvoinnista, pääsääntöisesti. Tietysti populaatiossa pn aina poikkeuksia ja erikoistapauksia, mutta pääsääntöisesti hyvästä kodista lähtee lentoon hyvä sukupolvi.

        Siinä olet täsmälleen oikeassa että kun ei oo auktoriteetteja niin ollaan vitun hukassa ja mieli "sairastuu". Lapsi tarvii vahvan aikuisen, ihmisen joka luottaa itse itseensä eikä haahuile sinne ja tänne säikkynä pellenä. Mutta huutaminen ei silti auta, eikä norttiaski. Ihmiselle annettiin aivot kait että voi ihan ite keksiä tilanteen mukaan sopivat metodit? Koska kaikki ovat kuitenkin yksilöitä, erilaisia, niin ei kaikille sovi samat metodit. Elämä ei ole armeija.

        Sanoi mies, joka on todellakin entinen ammattisotilas. Mies joka itki lukiessaan kirjan Bim mustakorva, mies joka itkee edelleen katsoessaan liikuttavan elokuvan (hiljaiset sillat esim.) Mies joka on ollut putkassa eri kaupungeissa eri syistä mutta aina alkoholin vaikutuksen alaisena. Tappelua kadulla, baareissa, kuseskelua väärässä paikassa.. aina se poliisi on väärässä paikassa yhtaikaa kans hahaha :D Mies joka poltteli hasaa, mies joka otti nappeja, mies joka uhkasi naapuria käsiaseella, mies joka poltti jotain afrikkaruohoa ja meni baariin pussi päässään. Mies jota satakilonen nyrkkeilijä yritti lyödä maahan, onnistumatta. Mies joka antoi toisen lyödä itsestään veret pihalle omantunnon tuskien takia. Mies jonka puoliso kuoli. Mies jonka puoliso tuli hulluksi. Mies jonka puoliso oli tunnevammainen.

        Tarinoita riittäis vielä muutamaks tunniks mutta lyhennettynä mun elämä meni noin :P

        Sen takia en syyttele lapsiani, en huuda, vaan yritän ohjata hallitusti. Koska oon ollu ite tossa helvetissä niin mulla on sisäpiirin tietoa ja kenties työkalut miten selvitä ettei joudu samaan paikkaan :P

        Kovat jätkät osaa itkeä, BTW.


      • miesvm_1967x
        miesvm_1967x kirjoitti:

        Sanoi mies, joka on todellakin entinen ammattisotilas. Mies joka itki lukiessaan kirjan Bim mustakorva, mies joka itkee edelleen katsoessaan liikuttavan elokuvan (hiljaiset sillat esim.) Mies joka on ollut putkassa eri kaupungeissa eri syistä mutta aina alkoholin vaikutuksen alaisena. Tappelua kadulla, baareissa, kuseskelua väärässä paikassa.. aina se poliisi on väärässä paikassa yhtaikaa kans hahaha :D Mies joka poltteli hasaa, mies joka otti nappeja, mies joka uhkasi naapuria käsiaseella, mies joka poltti jotain afrikkaruohoa ja meni baariin pussi päässään. Mies jota satakilonen nyrkkeilijä yritti lyödä maahan, onnistumatta. Mies joka antoi toisen lyödä itsestään veret pihalle omantunnon tuskien takia. Mies jonka puoliso kuoli. Mies jonka puoliso tuli hulluksi. Mies jonka puoliso oli tunnevammainen.

        Tarinoita riittäis vielä muutamaks tunniks mutta lyhennettynä mun elämä meni noin :P

        Sen takia en syyttele lapsiani, en huuda, vaan yritän ohjata hallitusti. Koska oon ollu ite tossa helvetissä niin mulla on sisäpiirin tietoa ja kenties työkalut miten selvitä ettei joudu samaan paikkaan :P

        Kovat jätkät osaa itkeä, BTW.

        FIX "todelliset miehet uskaltaa itkeä" ;)

        Uskallatko sinä?


    • piparminttuli

      On lapsellista lähteä leikkimään minä kanssa kun sinäkin leikkiä. Sillä pilaa vain parisuhteen.
      Avoimuutta ja puhumista.

    • I need love

      Hienoa. Sinusta tulee samanlainen pas.kiainen kun miehes. SItten sovitte hyvin yhteen eikä ongelmia enää tule.

    • Juupas eipäs EI!!!

      Kostonkierre tuhoaa parisuhteen. Lopulta iskette toisianne vyön alle ja jätätte toisianne. Erotaan ja palataan. Tuollainen kostonkierre tuhoaa aina parisuhteen. Koettakaa puhua asiat selviksi. Jos jompikumpi ei muutu, niin kenkää vain. Tyhmää leikkiä hiekkalaatikkoleikkejä tuossa iässä. Ettehän ole alaikäisiä?

      • 6+8

        Tuskin tässä nyt kukaan oikeasti alkaa hiekkalaatikkoleikkejä harrastamaan. Mies niitä joskus haluaa koittaa vetoamalla minuun että miksi en voi olla kuin hän. Sitten kun olen kuin hän niin ollaan silmät lautasen kokoisina ja ihan järkyttyneitä. Lapset on ikuisuus riita ja niiden kasvatus. 5 vuotta oltu yhdessä ja lapset ei ole koskaan nähneet toisiaan eikä näe. Isäpuolensa on lapseni nähneet kerran. Se riittää. Olkoon mieheni minun yksityinen harrastus. Me ei olla mikään uusperhe. Meitä on monta perhettä. Minun ja lasten perheeseen mies ei kuulu eikä ole edes puheissa läsnä. Hän on pelkkä nimi lapsilleni. Tässä sitten taiteillaan. Onneksi ex on täyspäisempi ja hänen kanssa on hyvä keskusteluyhteys. 16 vuotta tunnettu eikä ole vielä tarvinnut edes ääntä korottaa vaikka erokin takana. Joskus lapset kiukuttelee että isä on tyhmä, mutta kyllä silloin palautan porukan maanpinnalle, että isää ja sen tekemää kasvatustyötä pitää arvostaa. En tajua sitten miten tämä nykyinen onnistuu olemaan niin kakara ja mihin ihmeeseen haksahdin. Ei se kyllä sopuisa luonne ollut. Mitä lasten kurittamiseen tulee niin henkinen ja fyysinen kiduttaminen ei ole koskaan ok. Jos nyt jonkun lapsi onnistuu sellaisesta prässistä selviämään hengissä ja täyspäisenä se ei ole merkki kasvatuksen onnistumisesta. Ei unohdeta Erikan tapausta. Kasvattamistahan sekin oli ja millä lopputuloksella.


    • Raja tuli täyteen

      Ei vaan tulee näkeen, ettei se ookkaan kivaa ja miltä se oikeesti tuntuu.
      Tää onkin pieni kokeilu- aika ei kokonaan ala samanlaiseksi.

      Miks miehillä täytyy olla erioikeudet kuin naisilla.
      Mies: saan käyttäytyä miten huvittaa.
      Nainen:Ottaa huomioon ja sit kun tulee, vaikka, että vois ees joskus siivota niin se on nalkuttamista.

      Jos nainen pääasiassa siivoo ja joskus pyytää, että toinenkin tekis jotain ja edes yrittäs suhteessa vähän tehdä oma aloitteisuutta.
      Onko se liikaa vaadittu?

      • miesvm_1967x

        "Miks miehillä täytyy olla erioikeudet kuin naisilla"

        Kuulehan, oikeassa parisuhteessa missä aikuiset rakastavat ja kunnioittavat toisiaan, ei ole kummallakaan mitään erioikeuksia. Suoraan sanoen vaimoni on tällä hetkellä kaupungissa työkavereittensa kanssa syömässä/juomassa tyyliin bistro&tapas bar. Minä sen sijaan teen kotona remonttia koska me halutaan molemmat viritellä taloa. Vaimo palaa taksilla noin klo 22 koska sai ilmaisen taksikortin, muuten olisin käynyt hakemassa hänet autolla koska hän joutui jättämään omansa työpaikkansa parkkiin kun tiedossa oli että naiset ottavat samalla hieman winkkua ;)

        Ainakaan minä en käyttäydy kuten mua huvittais, täytyy kumppania kunnioittaa ja avitella siinä missä pystyy. Tää on yhteistyötä dämit! Rakkaudesta syntyy selkäranka jopa miehelle. Voisin mäkin tehä mitä huvittaa mutta kun tiän että toinen tulee surulliseks ja vihaseks semmosesta enkä halua kumppania kiusata niin.. no way.

        On "miehiä" ja MIEHIÄ.


      • miesvm_1967x
        miesvm_1967x kirjoitti:

        "Miks miehillä täytyy olla erioikeudet kuin naisilla"

        Kuulehan, oikeassa parisuhteessa missä aikuiset rakastavat ja kunnioittavat toisiaan, ei ole kummallakaan mitään erioikeuksia. Suoraan sanoen vaimoni on tällä hetkellä kaupungissa työkavereittensa kanssa syömässä/juomassa tyyliin bistro&tapas bar. Minä sen sijaan teen kotona remonttia koska me halutaan molemmat viritellä taloa. Vaimo palaa taksilla noin klo 22 koska sai ilmaisen taksikortin, muuten olisin käynyt hakemassa hänet autolla koska hän joutui jättämään omansa työpaikkansa parkkiin kun tiedossa oli että naiset ottavat samalla hieman winkkua ;)

        Ainakaan minä en käyttäydy kuten mua huvittais, täytyy kumppania kunnioittaa ja avitella siinä missä pystyy. Tää on yhteistyötä dämit! Rakkaudesta syntyy selkäranka jopa miehelle. Voisin mäkin tehä mitä huvittaa mutta kun tiän että toinen tulee surulliseks ja vihaseks semmosesta enkä halua kumppania kiusata niin.. no way.

        On "miehiä" ja MIEHIÄ.

        Mistä tulikin mieleen että laasti lienee jo kuiva että pääsen seuraavaan vaiheeseen, menpäs tsekkaamaan :) Hyvää jatkoa kuiteski ap:lle :*


      • 6+8

        Meillä tuo erityis oikeus perustellaan juuri sillä että "olin joskus liian kiltti ja ihmiset käytti hyväksi". Tältä pohjalta voi olla kusipää puolisolle ettei se nyt vaan käytä hyväksi. Siivoaminen kuuluu kyllä minulle koska mies ei kivuiltaan pysty, kuulemma. Kummasti sillä nousee 100kg kepeästi, mutta tiskaaminen ja imurointi aiheuttaa kipua. No mitä minä kivuista ymmärrän. Mutta kai tästä pitäisi ruveta hommiin kun sain käskyn siivota kämpän ja leipoa miehelle kakun. Treeneihin ei kuulemma tarvitse mennä kun tekemistä kotona riittää. Ei sitten. Sataakin vielä.


    • raja tuli täyteen

      miesvm_1967x
      Hyvin mainittu. Minun mies on sellanen, että häntä pitää kunnioittaa ja hän saa tehä mitä huvittaa ja häntä pitää kuunnella.

      Arvaas onko toisin päin. Eipä oo. Me ny asuta samankaton alla, mutta
      nekin vähäset yhteiset ajat mies on ku häntä ny sattuu tää asia kiinostaa nii hän tekee, vaikka olsinkin hänen luona, vaikka vois saman jutun tehdä, kun olen lähtenyt. Kuulostaako siltä, että vaadin liikaa ehkäpä. On paljon asioita mitä voi tehdä sillon kun emme ole yhdessä miksi se vähänenkin aika tarvii laittaa muuhun.

      Pareja jotka asuvat saman katon alla on hyväkin, että tehdään omia juttuja, että saa omaakin aikaa. Se nyt on hyvin ymmärrettävää.
      Mutta ei oo kivaa olla toisen kans jos itse tuntee olonsa ulkopuoliseksi.

      • miesvm_1967x

        Höh, laasti olikis vielä turhan märkää etten pääse pistään uutta pintaa päälle eli on taas hetki aikaa höpötellä (jätin 700W halogeenin päälle hiukkase nopeuttaan kuivumista)..

        "Kuulostaako siltä, että vaadin liikaa ehkäpä"

        Ei kuulosta ainakaan mun mielestä. Jos olen naisesta kiinnostunut ja hän tulee mun tykö niin työkalut lentää nurkkaan samalla hetkellä. Tarjoan naiselle vaikkapas jotakin syötävää, olkoon lounasta tai iltapalasta tai välipalaa mutta jotain jos neito on nälkäinen. Tai jotakin juomaa jos on jano. Yhdessä olemista, keskustelemista. Miehen tulee huomioida naista, ainakin herrasmiesten. Ätmien aivotuksista en tiä.

        Tämmönen oon aina ollu että kunnioitan naista, vaikka ei ihan natsaiskaan aina niin voi sitä kohtelias olla silti ja huomioida toinen ihmisenä. Näin on isäni mut opettanu, kiitos hänelle. Näin yritän opettaa myös lapsilleni. Onneks ei enää kuitenkaan tarvi ite voimistella kun on vakiintunut suhde, mutta sama mies olen.

        Joo, oon samaa mieltä että kundi vois tehä ne "tärkeet" hommansa sillon kun et oo siellä ja sillon kun oot niin keskittyä suhun. Kuulostaa kyllä ettei se oo kovin kiinnostunu sunsta :( Mikä mies se semmonen on ettei naisesta hullaannu ja oo ritari jos oikeesti välittää?

        Me vaimon kanssa tehdään paljon yhdessä, remppaa, siivousta, pyykkiä, ruokaa.. kaikki käy paljon helpommin ja nopeammin kun on kaks tekemässä, jää molemmille enemmän aikaa rentoutua.. no vaikka soffalla ;)

        Mä en ymmärrä ihmisiä joille se kumppani ja rakas ei oo samalla se paras ystävä jonka kanssa kaikki jaetaan. Niin arjen huolet kuin sielun tuskatkin. Siitä jakamisestahan se oikea rakkaus syntyy, se yhdistää, hitsaa sielut yhteen.

        Ja totta, jokainen tarvii myös omaa tilaa ja aikaa. Sen takiahan hän nyt on kaupungilla "humputtelemassa" työkavereidensa kanssa. Mä meen omien työkavereiden kanssa joku toinen kerta, saunailta ehkä joskus. Kerran pari vuodessa on ollu tapana.

        Tiedän tunteen "ulkopuolinen", on joskus sattunu elämän varrella, ei oo kivaa. Mutta jos tuntee itsensä oman "kumppanin" kanssa ulkopuoliseks ni.. hei.. todella huolestuttavaa :( Hälytys!


      • raja tuli täyteen
        miesvm_1967x kirjoitti:

        Höh, laasti olikis vielä turhan märkää etten pääse pistään uutta pintaa päälle eli on taas hetki aikaa höpötellä (jätin 700W halogeenin päälle hiukkase nopeuttaan kuivumista)..

        "Kuulostaako siltä, että vaadin liikaa ehkäpä"

        Ei kuulosta ainakaan mun mielestä. Jos olen naisesta kiinnostunut ja hän tulee mun tykö niin työkalut lentää nurkkaan samalla hetkellä. Tarjoan naiselle vaikkapas jotakin syötävää, olkoon lounasta tai iltapalasta tai välipalaa mutta jotain jos neito on nälkäinen. Tai jotakin juomaa jos on jano. Yhdessä olemista, keskustelemista. Miehen tulee huomioida naista, ainakin herrasmiesten. Ätmien aivotuksista en tiä.

        Tämmönen oon aina ollu että kunnioitan naista, vaikka ei ihan natsaiskaan aina niin voi sitä kohtelias olla silti ja huomioida toinen ihmisenä. Näin on isäni mut opettanu, kiitos hänelle. Näin yritän opettaa myös lapsilleni. Onneks ei enää kuitenkaan tarvi ite voimistella kun on vakiintunut suhde, mutta sama mies olen.

        Joo, oon samaa mieltä että kundi vois tehä ne "tärkeet" hommansa sillon kun et oo siellä ja sillon kun oot niin keskittyä suhun. Kuulostaa kyllä ettei se oo kovin kiinnostunu sunsta :( Mikä mies se semmonen on ettei naisesta hullaannu ja oo ritari jos oikeesti välittää?

        Me vaimon kanssa tehdään paljon yhdessä, remppaa, siivousta, pyykkiä, ruokaa.. kaikki käy paljon helpommin ja nopeammin kun on kaks tekemässä, jää molemmille enemmän aikaa rentoutua.. no vaikka soffalla ;)

        Mä en ymmärrä ihmisiä joille se kumppani ja rakas ei oo samalla se paras ystävä jonka kanssa kaikki jaetaan. Niin arjen huolet kuin sielun tuskatkin. Siitä jakamisestahan se oikea rakkaus syntyy, se yhdistää, hitsaa sielut yhteen.

        Ja totta, jokainen tarvii myös omaa tilaa ja aikaa. Sen takiahan hän nyt on kaupungilla "humputtelemassa" työkavereidensa kanssa. Mä meen omien työkavereiden kanssa joku toinen kerta, saunailta ehkä joskus. Kerran pari vuodessa on ollu tapana.

        Tiedän tunteen "ulkopuolinen", on joskus sattunu elämän varrella, ei oo kivaa. Mutta jos tuntee itsensä oman "kumppanin" kanssa ulkopuoliseks ni.. hei.. todella huolestuttavaa :( Hälytys!

        mä haluan kans tuollaisen miehen kuin sinä.
        mistä niitä saa ?

        Arvostat todella naistasi. Naisesi saa olla onnellinen =)

        Ihana mies oot todellakin. Tulet vastaan puoleen väliin ja kunnioitat naistasi.
        Sinut on kasvatettu hyvin :)

        Onnea teille molemmille !


      • miesvm_1967x
        raja tuli täyteen kirjoitti:

        mä haluan kans tuollaisen miehen kuin sinä.
        mistä niitä saa ?

        Arvostat todella naistasi. Naisesi saa olla onnellinen =)

        Ihana mies oot todellakin. Tulet vastaan puoleen väliin ja kunnioitat naistasi.
        Sinut on kasvatettu hyvin :)

        Onnea teille molemmille !

        "mä haluan kans tuollaisen miehen kuin sinä.
        mistä niitä saa ?"

        No, olin aikani S24 treffeissä, kelleen muulle en kait kelvannu ;) Ei vaan oli siinä pari about 2kk suhdetta välissä mutta ne ei natsannu, toinen oli liian pinnallinen nahkakenkä pizzanpurija, toisella muu ongelma.Eli heittäydyin sinkuksi, koiran kanssa :P

        Sitte tuli tää NAINEN ja koko homma alko peräti vittuilulla :D :D Mutta ko huumori on sama nin ei haitannu, pistin sen toisen viestin ja tässä nyt ollaan. Rakastan rakastan vitusti ja kohta se taksi tuo sen mun rakkaani himaan :) Kävin hakees kaupasta pari siideriä että.. jos nyt ei ihan oo katollaan, ni voi ottaa sidukan. Ruokaa on, paistettua lohta ja seitä sekä munakasta (ollaan puolkarppeja).

        Mäkin vilpittömästi siis toivon sulle onnea, sitä on tänä päivänä tosi hankala löytää ko ihmiset elää amerikkalaista draamasarjaa :(

        Herätkää nyt vittu tähän päivään.. elämä on TÄSSÄ, rakkaus on TÄSSÄ. Aika on kulutustavara kuten ihminenkin :P


      • miesvm_1967x
        miesvm_1967x kirjoitti:

        "mä haluan kans tuollaisen miehen kuin sinä.
        mistä niitä saa ?"

        No, olin aikani S24 treffeissä, kelleen muulle en kait kelvannu ;) Ei vaan oli siinä pari about 2kk suhdetta välissä mutta ne ei natsannu, toinen oli liian pinnallinen nahkakenkä pizzanpurija, toisella muu ongelma.Eli heittäydyin sinkuksi, koiran kanssa :P

        Sitte tuli tää NAINEN ja koko homma alko peräti vittuilulla :D :D Mutta ko huumori on sama nin ei haitannu, pistin sen toisen viestin ja tässä nyt ollaan. Rakastan rakastan vitusti ja kohta se taksi tuo sen mun rakkaani himaan :) Kävin hakees kaupasta pari siideriä että.. jos nyt ei ihan oo katollaan, ni voi ottaa sidukan. Ruokaa on, paistettua lohta ja seitä sekä munakasta (ollaan puolkarppeja).

        Mäkin vilpittömästi siis toivon sulle onnea, sitä on tänä päivänä tosi hankala löytää ko ihmiset elää amerikkalaista draamasarjaa :(

        Herätkää nyt vittu tähän päivään.. elämä on TÄSSÄ, rakkaus on TÄSSÄ. Aika on kulutustavara kuten ihminenkin :P

        BTW sain sen kiukaan alusen valettua ja kävin jo suihkussakin :) Tämmöttis se elämä rullaa. Taksi ei vielä tullukaan mutta kohta kait, mitäpä se mulle kuuluu, paitti että emännällä on huomenna työpäivä. Tosin pistin viestin, että kun on esimiehensä kanssa liikenteessä, että voisko ottaa huomenen vapaaks. Ko mullaki on vielä kesäloma.


      • 6+8
        raja tuli täyteen kirjoitti:

        mä haluan kans tuollaisen miehen kuin sinä.
        mistä niitä saa ?

        Arvostat todella naistasi. Naisesi saa olla onnellinen =)

        Ihana mies oot todellakin. Tulet vastaan puoleen väliin ja kunnioitat naistasi.
        Sinut on kasvatettu hyvin :)

        Onnea teille molemmille !

        Onnea todellakin :) jotenkin aivan taivaallista kuulla että on parisuhteita joissa kumppani on se paras ystävä ja uskottu. Siitä ei voi kuin haaveilla. Mulle on tää palstakin parempi ystävä kuin puoliso :D. Onneksi on ystäviä joille puhua kun puolisolle ei voi koska siitä seuraa aina kostotoimenpiteet.


      • miesvm_1967x
        6+8 kirjoitti:

        Onnea todellakin :) jotenkin aivan taivaallista kuulla että on parisuhteita joissa kumppani on se paras ystävä ja uskottu. Siitä ei voi kuin haaveilla. Mulle on tää palstakin parempi ystävä kuin puoliso :D. Onneksi on ystäviä joille puhua kun puolisolle ei voi koska siitä seuraa aina kostotoimenpiteet.

        Jarkyttavan surullista :( Toivon totisesti sulle parempaa tulevaisuutta.

        Skandit puuttuu ko tietsikan naytto hajos ja kirjotan nyt jenkki tabletilla suomeks siis "halpa paska" no ei tan kans mitaan tuu, taytyy lahtee giganttiin hakeen uus naytto :-)


      • 6+8
        miesvm_1967x kirjoitti:

        Jarkyttavan surullista :( Toivon totisesti sulle parempaa tulevaisuutta.

        Skandit puuttuu ko tietsikan naytto hajos ja kirjotan nyt jenkki tabletilla suomeks siis "halpa paska" no ei tan kans mitaan tuu, taytyy lahtee giganttiin hakeen uus naytto :-)

        Onneksi sai eilenkin purkaa pahaa oloa. 3 tuntia miehen ja mun yhteinen ystävä kuunteli kun purin kulissit. Se sanoi, että on aina aatellut että joku juttu on pielessä, että mun mies on muuta kuin näyttää. Mutta ei voinut ikinä kuvitella miten oikeassa hän oli, että mä elän ihan kamalaa elämää. Kuulemma on nähnyt miehessä välillä outoja välähdyksiä joissa se on yhtäkkiä muuttunut täysin vieraaksi ihmiseksi mitä se esittää muille. Että se mairea kulissi ei pysy enää pystyssä kokoaikaa. Mä olen tällä hetkellä niin tyhjä etten pysty tekemään mitään. Seuraan tilannetta ja odotan sitä hetkeä kun kamelilta katkeaa niska.


    • mä luulen

      Et saa mieheltä rakkautta.Hän tulee sinun ja lastesi väliin vaikka ette asu yhdessä.Olet kakaranarsistim kanssa suhteessa,eroa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      526
      3855
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      467
      3454
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      143
      3050
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2352
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2210
    6. 225
      1662
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1407
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      94
      1301
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      99
      1300
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1100
    Aihe