Kadun koko elämästäni miehelle laittamaani viestiä.. Ilmoitin,että juttumme kai olisi tässä...
Sitä ennen:
Olen tehnyt 2 aborttia lyhyen ajan sisällä. Kertaakaan hän ei ollut kiinnostunut voinnistani tms. Autonsa meni etusijalle. Olemme aiemmin viettäneet tiiviisti aikaa yhdessä. Jotain tapahtui keväällä, enkä ymmärrä mitä.
Mies on ehdoton asiassa, eikä anna minulle mitään mahdollisuutta edes :(
Kaikki rysähti yhdellä kertaa. Olen keskivaikean masennuksen diagnoosin saanut tämän kaiken jälkeen. Ruoka ei enään alas mene kunnolla ja ihmisten seassa en voi olla.. paniikkikohtauksia myös alkanut saamaan.
Olen yrittänyt puhua puhelimessa, viesteillä kommunikoida, nyt spostitse. Vastauksia saan, mutta aina yhtä tylyä :/ tapaamista yritän saada, mutta aina on mukamas jossain..
Mikä neuvoksi? Kyseessä mies joka kerrankin elämässäni kolahti ja onnellisempi en ole ollut.
se vain kolahti..
murtunut.
2
176
Vastaukset
- dusi
Autonsa meni etusijalle.
Ja vielä mietit? Havahduit ja sillä sipuli.- kolahti liikaakin :'(
Kilpailee autonsa kanssa, pitkäaikainen haaveensa jonka vihdoin sai toteutettua.
Itsekkin kilpailen todella intensiivisesti koirieni kanssa, nyt tauolla jaksamiseni takia... hän on tukenut minua harrastuksessani, ilmeisesti en tarpeeksi häntä tukenut unelmansa eteen :(
Hänellä on pakkomielteisesti melkeinpä pakko päästä jotain "rakentamaan". Haalii itsellensä kaikkea.. En tiedä mitä keväällä tapahtui, enkä ole vastausta asiaan saanut :(
Siltikkin kaipaan häntä joka ikinen päivä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882