Skoda Superb on venäläismallisin auto maassamme, sama kori kuin Volgassakin.
Skoda - Suomen Venäläismallisin auto
51
268
Vastaukset
- Niin on
Huvittavan pitkä mutta kapea ja korkea kajakki, kuin jokin Volgan jokivene. Ja joka valo ja kulma roikkuu surumielisesti alaspäin, kuin vanhan ruunan hölpöttävä turpa. Erinomainen valinta jokaiselle joka haluaa ukkoutua ennen aikojaan.
- KYLLÄ
Kamalaa on myös se että monet nuoremmatkin haluavat moista rollaattoria. Ryssähtävä Skoda kertoo mielen ongelmista, säälittävää.
- tuuran putkiko?
Voi tuota kateuden määrää, persaukiset!
- Naapuri
Skodamies luulee saavansa arvostusta ja ostaa superpin. Skodamies on väärässä.
- Toyota Corolla
Niinhän ne Skodamiehet luule, että superb on hyvä auto. näin tietenkään ole. Siksi kannatta ostaa TOYOTA, joka on maailman paras automerkki. Avensis on joka suhteessa parempi kuin Skoda.
- Morjens naapuri!
Naapuri luulee saavansa arvostusta ja arvostelee Skodaa. Naapuri on väärässä.
- äiditkin ylpeitä
ihania teinejä palstalla jälleen. Tyhmyys on ihan käsin kosketeltavaa ja se on jo jotain!
- valitettavasti
Voi lapsi parat. Luuletteko jotenkin loukkaavanne meitä Superb:n omistajia noilla jutuillanne? Voinen kertoa, että ette loukkaa. Me tiedämme olevamme henkisesti ja älyllisesti huomattavasti korkeammalla kuin te, joten te ette kykene loukkaamaan meitä.
- Toivottavasti myös
Huomannet, että kaltaisesi henkilö joka näitä palstoja kommentoi kuten sinä eivät todellakaan ole niitä penaalin terävimpiä. Siinä ei superpit auta, se on selvä.
Sanoisin että osoittaa tiettyä ymmärtämättömyyttä raha-asioissa kun ostaa Skodan ja maksaa siitä oikean auton hinnan. - valitettavasti
Toivottavasti myös kirjoitti:
Huomannet, että kaltaisesi henkilö joka näitä palstoja kommentoi kuten sinä eivät todellakaan ole niitä penaalin terävimpiä. Siinä ei superpit auta, se on selvä.
Sanoisin että osoittaa tiettyä ymmärtämättömyyttä raha-asioissa kun ostaa Skodan ja maksaa siitä oikean auton hinnan.Ahaa ja ekonomi vastas. Voi pientä, olen 100 varma, että osaan hoitaa raha-asiani paremmin kuin sinä. Minulla ei ole yhtään mainintaa luottotiedoissa, ei ole ikinä ollut edes lähelläkään merkintää.
Mitä tulee penaalissa olevaan kynään, siinäkin olen varmasti edellä sinua, ellei sinulla ole kolmea korkeakoulututkintoa suoritettuna.
Ikävä tuottaa sinulle pettymys, mutta elämä on. - Kynänterotin itsellä
Toivottavasti myös kirjoitti:
Sanoisin että osoittaa tiettyä ymmärtämättömyyttä raha-asioissa kun ostaa Skodan ja maksaa siitä oikean auton hinnan.Minä huomaan, että nämä röllit ei tosiaankaan ole niitä penaalin terävimipiä. Kun eivät tiedä automerkistä mitään ja silti yrittävät olla niin tietäväisiä, niin tietäväisiä. Kaikki jutut perustuu kuulopuheisiin.
Superbista on sanottu, että siinä on 60 tuhannen euron auto 30 tuhannella eurolla. Lausunto laittaa trollin ensin miettimään ja sitten pitämään kohta taas kauheaa älämölöä. - valitettavasti
Kynänterotin itsellä kirjoitti:
Minä huomaan, että nämä röllit ei tosiaankaan ole niitä penaalin terävimipiä. Kun eivät tiedä automerkistä mitään ja silti yrittävät olla niin tietäväisiä, niin tietäväisiä. Kaikki jutut perustuu kuulopuheisiin.
Superbista on sanottu, että siinä on 60 tuhannen euron auto 30 tuhannella eurolla. Lausunto laittaa trollin ensin miettimään ja sitten pitämään kohta taas kauheaa älämölöä.olen huomannut saman asian
- Kuulakärkikynä
Kynänterotin itsellä kirjoitti:
Minä huomaan, että nämä röllit ei tosiaankaan ole niitä penaalin terävimipiä. Kun eivät tiedä automerkistä mitään ja silti yrittävät olla niin tietäväisiä, niin tietäväisiä. Kaikki jutut perustuu kuulopuheisiin.
Superbista on sanottu, että siinä on 60 tuhannen euron auto 30 tuhannella eurolla. Lausunto laittaa trollin ensin miettimään ja sitten pitämään kohta taas kauheaa älämölöä.Niin. Sääntöjen rikkominen on myös aina lähellä, kun kirjoitetaan Auto-palstalle, eikä tiedetä ko. autosta mitään. Silloin päädytään aina henkilökohtaisuukiin. Niin nytkin. Kuka on köyhä, tyhmä, sairas, mitä nyt keksitään yhden automerkin perusteella.
Jos näiden asiattomuuksien kommentointi aiheuttaa vastaajan "penaalin sisällön" arviointia, voi myös kysyä mitä aloittaja haluaa viestittää itsestään? Autoon tämä(kään) avaus ei liity. Ainakaan palstan sääntöjen puitteissa. - Huh huh?
valitettavasti kirjoitti:
Ahaa ja ekonomi vastas. Voi pientä, olen 100 varma, että osaan hoitaa raha-asiani paremmin kuin sinä. Minulla ei ole yhtään mainintaa luottotiedoissa, ei ole ikinä ollut edes lähelläkään merkintää.
Mitä tulee penaalissa olevaan kynään, siinäkin olen varmasti edellä sinua, ellei sinulla ole kolmea korkeakoulututkintoa suoritettuna.
Ikävä tuottaa sinulle pettymys, mutta elämä on.Hei "valitettavasti". Olen itse Superbin kannattaja, koska itse ajelen K&L mallilla joka maksoi minulle 63 tonnia. Mutta älä mokaa itseäsi, ethän? Otit korkeakoulututkinnot tähän caseen mukaan, joten pakko kysyä että montakos sinä olet suorittanut. Olet siis vähintään 2 suorittanut ja kirjoittelet Skoda suoli palstalla. Aika uskottavaa.
Tutkinnot esiin please?? niin voidaan jatkaa keskustelua.
- Navetan takaa
Skodan uudessa virnistyksessä on ihmeen paljon samaa Dacioiden kanssa.
- Skodalla mukavasti
Onko todellakin niin että auto ostetaan naapuria, ei itseä varten ? Minua ei ainakaan heilauta sinne eikä tänne mitä joku muu ajattelee ostamastani autosta. Minä sen maksan, minä sillä ajan. Piste.
- niinpäniin
Sama täällä. Minulle ei kuulu pätkääkään ajaako naapuri skootterilla vai autolla. Toisia se näyttää kiusaavan.
- maailman 1. ongelma nyt?
niinpäniin kirjoitti:
Sama täällä. Minulle ei kuulu pätkääkään ajaako naapuri skootterilla vai autolla. Toisia se näyttää kiusaavan.
Niin. Ei nämä "penaalin terävät kynät" ts. "jalon kansan parhaat voimat" pelkästään läpällä jatkuvasti toista samaa settiä. On Se Auto tärkeä. Joillekin.
- huh huh
Tänään näin liikenteessä ihan hllvetin ruostuneen väyrys-mersun. Sillä ei ryssitkään kehtais ajella, Kyllä se vaan niin karmeeta katseltavaa oli.
- Iso käsi
Hei, kyllähän Skodailijat ovat aivan omaa luokkaansa!
- näin se on
Niin ovatkin, he ovat suorastaan intellektuelleihin kuuluvaa kansanosaa
- kuin volga
Oli miten oli mutta kyllä skoda on kaikista venäläismallisin auto nykysuomessa.
- Ajtusten Volga siellä?
Olet sitä mieltä? Tykkäätkö
Skodasta "venäläisyyden" vuoksi? Jos näin, tulet pettymään. Aitoa venäläistä mallia löydät Ladasta siellä Volgan rannalta. Skoda on tsekki-auto. Jos tykkäät kovin Venäjästä, tuskin olet tsekkien kaveri. Koitat huijata.
- antaa palaa vaan
Hätä on suuri japsi- ja ranskalaisautojen kauppiailla. Kun muu ei auta, vedotaan Skodan "venäläisyyteen". Ei taida oikein purra tuokaan kansalaisiin, ainakin kun katsoo myyntitilastoja. Se vetoaminen "venäläisyyteen" aiheuttaa itse asiassa päinvastaisen reaktion. Ihmiset eivät pidä siitä, että heidän älykkyyttään aliarvioidaan. Summa summaarum, nämä pellet ovat itse asiassa Skodan parhaita markkinamiehiä. Annetaan heidän jatkaa, niin hyvä tulee.
- rumista rumin
Uskomatonta miten halvasti tuo superpaskakin on tehty peltinen kajakki ilman äänieristeitä.vagarenan sivuilta löytyy kuvien kera kun joku onneton julli on purkanut paskansa palasiksi ja liimailee äänieristyslevyjä tuskissaan.ei mitään järkee.superpaskakin on järkyttävän näköinen auto takaakin päin.takaakseli kapeampi kuin etuakseli ja peräpään muotoilu kuin 96 saabissa.kukaan tervejärkinen ei moista kajakkia ulkomuodon perusteella voi kehua.
- vanhanaikaista idästä
rumista rumin kirjoitti:
Uskomatonta miten halvasti tuo superpaskakin on tehty peltinen kajakki ilman äänieristeitä.vagarenan sivuilta löytyy kuvien kera kun joku onneton julli on purkanut paskansa palasiksi ja liimailee äänieristyslevyjä tuskissaan.ei mitään järkee.superpaskakin on järkyttävän näköinen auto takaakin päin.takaakseli kapeampi kuin etuakseli ja peräpään muotoilu kuin 96 saabissa.kukaan tervejärkinen ei moista kajakkia ulkomuodon perusteella voi kehua.
Totta.niin venäjän muoilua kuin olla voi.pyöreää suippoutta.aivan kuin uusimmissa ladoissa
- lapsellinen väite
rumista rumin kirjoitti:
Ulkonäöstä voidaan olla mitä mieltä tahansa. Kauneus on katsojan silmässä. Ja jos vertaat perää Saab 96:n, on silmissäsi jotain vikaa, käy optikolla. Optikolla käyntiin voi auttaa myös tuo väittämäsi "taka-akseli kapeampi kuin etuakseli".
Superb on todella hiljainen, sisätiloista laadukkaasti viimeistelty auto. Polttoaineen kulutus kokoonsa nähden yllättävän pieni. Matkustamotilat hyvin avarat, kuskin ja etupenkillä istuvan kyynärpäät ei hankaa toisiaan vasten, takapenkillä jopa kolmelle matkustajalle hyvin tilaa. Takajalkatilat suorastaan ruhtinaalliset. Ja tavaratila, se on todella ISO, oikein isoilla kirjaimilla kirjoitettuna.
Ajo-ominaisuuksiltaan Superb on huippu luokkaa. Erinomaisen vakaa maantieajossa ja kokoonsa nähden yllättävän ketterä kaupungissa. Lisäksi siinä on kaikki nykyautossa olevat "mausteet", luistonesto, ABS jne.
Mutta, näitähän sinä et tiedä, koska sinulla ei ole vielä ajo-oikeutta. Et pääse edes koeajamaan Superb:tä. Mistäkö päättelen, että sinulla ei ole ajo-oikeutta? Lueppa itse oma tekstisi, niin huomaat, että et ole kovinkaan perillä oikeinkirjoituksesta, eli sinun täytyy olla ala-asteella peruskoulussa. - aika naivia
vanhanaikaista idästä kirjoitti:
Totta.niin venäjän muoilua kuin olla voi.pyöreää suippoutta.aivan kuin uusimmissa ladoissa
Miksi sinä kommentoit omaa kirjoitustasi? Vertaa kirjoitusta "rumista rumin" ja omaa kommenttiasi. Saman henkilön kirjoittama (pisteen jälkeen ei välilyöntiä ja uusi lause pienellä kirjaimella)
- kallis halppis
lapsellinen väite kirjoitti:
Ulkonäöstä voidaan olla mitä mieltä tahansa. Kauneus on katsojan silmässä. Ja jos vertaat perää Saab 96:n, on silmissäsi jotain vikaa, käy optikolla. Optikolla käyntiin voi auttaa myös tuo väittämäsi "taka-akseli kapeampi kuin etuakseli".
Superb on todella hiljainen, sisätiloista laadukkaasti viimeistelty auto. Polttoaineen kulutus kokoonsa nähden yllättävän pieni. Matkustamotilat hyvin avarat, kuskin ja etupenkillä istuvan kyynärpäät ei hankaa toisiaan vasten, takapenkillä jopa kolmelle matkustajalle hyvin tilaa. Takajalkatilat suorastaan ruhtinaalliset. Ja tavaratila, se on todella ISO, oikein isoilla kirjaimilla kirjoitettuna.
Ajo-ominaisuuksiltaan Superb on huippu luokkaa. Erinomaisen vakaa maantieajossa ja kokoonsa nähden yllättävän ketterä kaupungissa. Lisäksi siinä on kaikki nykyautossa olevat "mausteet", luistonesto, ABS jne.
Mutta, näitähän sinä et tiedä, koska sinulla ei ole vielä ajo-oikeutta. Et pääse edes koeajamaan Superb:tä. Mistäkö päättelen, että sinulla ei ole ajo-oikeutta? Lueppa itse oma tekstisi, niin huomaat, että et ole kovinkaan perillä oikeinkirjoituksesta, eli sinun täytyy olla ala-asteella peruskoulussa.Taas ylioppilas larvanto asialla.työtön sellainen.skeidojen muotoilu on peräisin 90 luvulta.ja superbin hinta ja laatu eivät kohtaa lähimainkaan.oikea hinta tuollaiselle peltiselle meluavalle ruumisarkulle olisi 15 th.eur korkeintaan veroineen.
- larvanto peräkammarista
kallis halppis kirjoitti:
Taas ylioppilas larvanto asialla.työtön sellainen.skeidojen muotoilu on peräisin 90 luvulta.ja superbin hinta ja laatu eivät kohtaa lähimainkaan.oikea hinta tuollaiselle peltiselle meluavalle ruumisarkulle olisi 15 th.eur korkeintaan veroineen.
Taitaa tämä ns larvanto olla hieman jälkeenjäänyt hitaanpuoleinen julli.mistäkö näin päättelen.no ei ymmärrä selvääkin selvempää suomen kieltä ja selittelee sairaanomaisesti skeidasta puutaheinää.oletko ryssä....
- toisin kuin sinä
kallis halppis kirjoitti:
Taas ylioppilas larvanto asialla.työtön sellainen.skeidojen muotoilu on peräisin 90 luvulta.ja superbin hinta ja laatu eivät kohtaa lähimainkaan.oikea hinta tuollaiselle peltiselle meluavalle ruumisarkulle olisi 15 th.eur korkeintaan veroineen.
Tämä "larvanto" ei ole ylioppilas pohjakoulutukseltaan. On vain kuitenkin sen verran koulusiivistystä, että oikeikirjoitus sujuu suhteellisen hyvin, toisin kuin sinulla. "Larvanto" on myös työssä käyvä yksilö, toisin kuin sinä. "Larvanto" saa hyvää palkkaa, toisin kuin sinä. "Larvannolla olisi varaa Mersuunkin, toisin kuin sinulla, mutta "Larvanto" on sen verran intellektuelli, että ajaa Superb:llä.
- kaikenlaisia larvantoja
toisin kuin sinä kirjoitti:
Tämä "larvanto" ei ole ylioppilas pohjakoulutukseltaan. On vain kuitenkin sen verran koulusiivistystä, että oikeikirjoitus sujuu suhteellisen hyvin, toisin kuin sinulla. "Larvanto" on myös työssä käyvä yksilö, toisin kuin sinä. "Larvanto" saa hyvää palkkaa, toisin kuin sinä. "Larvannolla olisi varaa Mersuunkin, toisin kuin sinulla, mutta "Larvanto" on sen verran intellektuelli, että ajaa Superb:llä.
Sääliksi käy höpöttäjä larvantoa.julli selittelee täällä kesät talvet päivittäin samoja jorinoita.veronmaksajanakin kirjoitellut.sääliksi käy ns työkavereita jos töissä olet.et muuta tee kuin höpötät täällä tunnista toiseen.luulen että kyseessä on työtön julli.kotona asuva finni naamainen pilkunnussija.
- ja jälleen asiaan
Senkun höpöttelette toisillenne, siitä huolimatta skodat ovat kaikkein venäläismallisempia ajoneuvoja suomessa itäblokin hengessä muotoiltuja.
- so what
Mitä sitten?
- TSI
Kyllä Skoda on paras. Tästä seuraa, että Skoda on myös m a a i l m a n venäläismallisin auto. Ei mikään merkki länsi-, eikä itäblokin muotoilussa pärjää. Siksi niin moni kadehtii meitä Skoda-kuskeja. Skoda on kaikkea. Universaali auto. Sellainen meillä on. Mistäs teille saatas?
- kumpi on kauniimpi
Octavia RS vai tämä?
http://gtaforums.com/topic/303247-relfinal-high-qualityhd-gta-cars/page-76 - kysyn vaan
Aloittaja on väärässä, sillä Skoda Superbissa ja Volgassa ei ole sama kori. Miksi tällaista huuhaa-keskustelua ei poisteta?
- sama on
Täysin sama kori niissä on, tietysti jotain pientä kosmeettista eroa on esim. lamppujen sijoittelussa mutta muuten se on sama.
Sama toivoton muotoilu. - totuus.
sama on kirjoitti:
Täysin sama kori niissä on, tietysti jotain pientä kosmeettista eroa on esim. lamppujen sijoittelussa mutta muuten se on sama.
Sama toivoton muotoilu.Olet väärässä, sillä Skoda Superbissa ja Volgassa ei ole sama kori. Itse olet aika toivoton tapaus.
- sama kori
totuus. kirjoitti:
Olet väärässä, sillä Skoda Superbissa ja Volgassa ei ole sama kori. Itse olet aika toivoton tapaus.
Toivoton vänkääjä olet, miksi sinua ei poisteta.
- totuus.
sama kori kirjoitti:
Toivoton vänkääjä olet, miksi sinua ei poisteta.
Vänkään siksi, että haluan vähän ojentaa sinua. Ei tänne ihan mitä vaan saa kirjoitella.
- faktaukko
totuus. kirjoitti:
Vänkään siksi, että haluan vähän ojentaa sinua. Ei tänne ihan mitä vaan saa kirjoitella.
Hei, pistäpä linkit, joilla todistat, että kori on saman. Vasta sitten uskon!
- samaa skeidaa
Volga on laadukkaampi kuin Super-bii. Muuten samalle korille ja alustalle rakennettu.
- Nato-maan auto:.
.
Miksi ihmeessä Nato-maassa valmistetusta autosta puhutaan itäautopalstalla? Onko joku sekaisin kuin käkikello?
.
- Kuka sen sanoi
Kaikki autot jotka on valmistettu Detroitista itään ovat itä-autoja.
- supurpaani
Niin, Detroitkin on Detroitista itään, tasan yhden kierroksen. Amerikkalaiset ja venäläiset ovat laadultaan samanlaisia, amerikkalainen laittaa paskansa vain nätimpiin kuoriin. Kokemusta jenkkiromuista lähes 40 vuotta.
- sakun moskaa
Pahin itäauto on ehdottomasti BMW. Se haiseekin ihan sakemannilta, yäk.
- itäblokista
Skoda on kuitenkin itäblokin maasta.
- herätys
itäblokista kirjoitti:
Skoda on kuitenkin itäblokin maasta.
Ystävä hyvä, itäblokkia ei ole ollut yli 20 vuoteen.
- itäblokista
herätys kirjoitti:
Ystävä hyvä, itäblokkia ei ole ollut yli 20 vuoteen.
Skoda kuitenkin on itäblokista.
- itäblokkiaeiole
itäblokista kirjoitti:
Skoda kuitenkin on itäblokista.
Missä se itäblokki on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232692Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292292- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532170Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211782Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891642Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961576- 2931461
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409- 1331408